Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 0
Вчера: 1
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 576
ХуЛитери: 1
Всичко: 577

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазбити мечти
раздел: Разкази
автор: anelia79

Оставаше по-малко от час до края на работния ден и двамата детективи се опитваха да убият минутите с планове за предстоящите почивни дни. Бюрата бяха прилежно подредени, докладите написани, само чакаха момента за предаване. Унесени в сладки приказки, дори не забелязаха влизането на патоанатома, доктор Трънков.
- Хей, момчета- започна бодро, като подхвърли върху разчистената масичка една не много дебела папка- нося ви доклада за онзи, падналия от шестия етаж. Ваш беше, нали?
- Аха- едва смотолеви Кочев- самоубиеца.
- Бих се замислил преди да кажа самоубиец- ехидно се подсмихна доктора- може пък и да не се е самоубил.
- Какво искаш да кажеш?- намеси се вторият детектив, Марков- По какво съдиш?
- Съдържанието на стомаха показва…
- Отровен!?!- не се стърпя да изчака края на изречението Кочев.
- Ако една сочна пържола, придружена от запечени картофи и полята с чаша-две вино може да отрови някого…?
- Ти будалкаш ли се с нас?
- Абсолютно не- Трънков се усмихна и отмести очи към Марков, намести очилата си и продължи- просто разсъждавам от психологическа гледна точка. В дългогодишната си практика на патоанатом…
- Трънков!!!- изкрещя вече станалия от стола детектив.
- Добре де. Исках да кажа, че в стомаха на един самоубиец би било логично да открия алкохол, наркотични вещества, опиати, кафе… дрога, но не и такава храна.
- И по това ли заключи, че не е самоубиец?- почти се изсмя детективът.
- Не. Вие къде намерихте тялото?
- На земята, Трънков, на земята. Все пак човекът е скочил от шестия етаж. Опитахме се да го хванем във въздуха, ама бяхме малко закъснели- двамата се превиваха от смях.
- Исках само да отбележа- остана невъзмутимо спокоен доктора и все пак устните му леко се усмихваха- че ако живо тяло падне от тази височина, то би се приземило на пътното платно или близо до бордюра на тротоара. Ако тялото е безжизнено, то би паднало близо до стената. Това от физична гледна точка.
- Трънков, що не вземеш да се прибираш! Имаш ли нещо сериозно да добавиш или оставяме траекторията на падане за понеделник?
- Още нещо, незначително- очите на патоанатома се смееха зад дебелите стъкла на очилата- от медицинска гледна точка. Фрактурата, която открих на тила, по никакъв начин не може да се получи при падането. Тя е нанесена от тънък и твърд предмет. Причинила е масиран черепно-мозъчен кръвоизлив, довел до смъртта на жер-тва-та, демек убития. И не си и помисляйте, че сам човек би могъл да си нанесе такъв смъртоносен удар. Така че момчета, изтеглихте късата клечка.
Двамата го гледаха с празни погледи, невярващи на ушите си. Кочев погледна часовника си и едва се сдържа да не се развика:
- И ми казваш всичко това 10 минути преди края на работната седмица? Защо не започна с важното, по дяволите?
- Доклада започва с най-важното, а аз съм длъжен само да ви го предам. А за останалото вие попитахте.
- Има ли нещо друго наистина важно- очите на Марков хвърляха искри.
- Не е записано в доклада, но чрез малко дедукция може да се направи един основен извод. А той е, че двама детективи остават без почивни дни.
- Кретен!
- Аха- Трънков погледна часовника си- Кретен, ама в почивка. До понеделник момчета!
Вдигна ръка за поздрав, врътна се на пети и с бодра стъпка напусна стаята. От коридора долетя веселото му тананикане. Вътре цареше гробовно мълчание. Пръв се изправи по-възрастният Кочев, взе една папка от бюрото си и я метна в кофата.
- До тук с версията за самоубийството на Маргарит Симеонов. Ясно е, че е убит, да действаме!
- Ба си, как да действам? Такъв уикенд бях планирал с гаджето ми… а тоя всичко развали.
- Знаеш, че Трънков не е виновен. Просто беше саркастичен заради всички номера, които сме му въртели. Просто малък реванш.
- Но защо сега? Защо не донесе тъпия доклад в понеделник?
- Ти, когато прибереш труп в края на работния ден, да не би да си го отнасяш в къщи, щото горкият Трънков ще стои до полунощ да го обработва?
- И все пак…
- И все пак нека да се организираме, за да спасим поне неделята, евентуално!!!
- Как?
- Да обобщим какво знаем Казвай!
- Ами Маргарит се прибира към 5 часа от нощна смяна. Посреща го жена му, която отключва и заключва вратата, защото от вътрешната страна има верига и не би могъл сам да си отвори. После тя се връща в леглото и заспива, а жертвата би трябвало да е отишла в кухнята, за да се нахрани. Съпругата му се буди сутринта, към 6.30 от крясъците на жената, която е намерила тялото на тротоара. Обажда ни се и ние пристигаме.
- Дааам, но става ясно, че след като се е нахранила, жертвата е била ударена с нещо по главата. Кой е в апартамента?
- Съпругата?
- Точно, Марков, точно. Ако съпругата не е убиецът, то тя го е пуснала.
- Ами ако господин Симеонов сам е отворил на убиеца?
- Не забравяй, че съпругата каза, че сутринта се е забавила да слезе долу, защото веригата е била сложена и е заяла. Ако някой е влязъл, то той не би могъл да излезе и да я сложи, нали?
- А ако е останал в апартамента?
- Убиец стои час време на местопрестъплението и чака да бъде открит? Не, не, не Марков. Жената е замесена. Аз ще отида да вземе кола и ще си поговорим отново с госпожа Симеонова. А ти се обади на дежурните в лабораторията да огледат апартамента.
Двамата станаха и се заеха със задачите си.

СЛЕДВА


Публикувано от anonimapokrifoff на 11.09.2016 @ 09:45:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anelia79

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 00:52:37 часа

добави твой текст
"Разбити мечти" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.