Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 804
ХуЛитери: 3
Всичко: 807

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПод окото на Господ - част 7
раздел: Романи
автор: elder

–Задвижваме нещата с хрисляма –каза Стивън
Заедно с шефа на разузнаването Симеонов, седяха в сауната само двамата
–Ще има ли някаква координация?
–За сега, не. Всеки си действа. Знаеш ли, те ще го играят хуманисти –разсмя се Стивън.
–Ами ние?
–Да не ставаме толкова цинични, на нас кой ще ни повярва ако се разприказваме за хуманизъм... Караме си на добри и лоши.
–Все още не разбирам, защо е необходимо това.
–Просто е Вито, оакахме малкия си двор наречен планета и сега трябва да почистим. Но сме прекалено заети да си делим куклите и парцалките. И скоро двора ще стане неизползваем, а друг няма. Знаеш, че космоса не е алтернатива. И времето изтича, затова час по–скоро трябва да си организираме съботник, но никой не взема нещата на сериозно. И затова малко ще ги побутнем . При технологиите с които разполагаме вече 80% от нещата за бита могат да се правят в килера на всеки с един 3д принтер и шепа гранули. Чисто, евтино, екологично и разбира се развали настроението на онези с многото пари. Помниш какво се е случило с изобретенията на Тесла и много други. Затова трябва да се погрижим магнатите да не могат да се намесят този път. Единственото по–силно на този свят от големите пари е идеологията. Но нямаме време да създаваме нова, така че защо да не използваме най–доброто от двете религии, които най–успешно се опитват да съсипят света в момента. И така стигаме до Хрисляма. Господ да поживи Артър Кларк, че го е измислил. Е, нашия няма да е като неговия, но поне името е благозвучно. Нова религия, взела и обединила най–доброто от двете. Проповядвана не от мастити духовници, а от учени, мислители и хуманисти. Учеща, че човек трябва да живее екологично, просто и в хармония с всичко около себе си за да оцелее вида ни. Рано или късно и тя ще стигне до крайности като всяка религия, но ще ни даде малка глътчица въздух, дори да са 50 или 100 години само, да се погрижим за планетата.
–Звучи доста утопично.
–Не е, ако се погрижим по–правилния начин. Просто трябва да изтощим хората до такъв предел, че да решат че сами са я измислили и са я наложили на елита. Ти си работил на терен, нали? Знаеш, че най–изтощителното е неизвестността какво те очаква. Затова ще се погрижим хората да са несигурни, не че е трудно. И сега са такива след всички кризи от последните години. Но ще го задълбочим, рязка криза, рязко подобрение, после пак. По такъв начин, че нещата да не подлежат на прогнозиране. Никаква стабилност и сигурност. Първо емиграцията ще е някакво решение, всеки ще търси по–стабилна държава и ще се мести там. После ще се постараем емиграцията да се превърне в неконтролируем проблем и никъде да няма добър живот. През това време достатъчно големи групи хора ще са сменили страната в която живеят, за да има във всяка страна представители и на двете религии. Това ще доведе до конфликти и политиците ще започнат да изглеждат неадекватни и неспособни да се справят с проблема. Обикновените хора няма да проумяват какво по дяволите става. Политиците ще излъчват абсолютно разнопосочни послания. На всеки нормален човек ще му изглежда, че политиците са предали точно неговите интереси. Всички ще започнат да се страхуват какво ли носи бъдещето. Родителите ще започнат да се страхуват за света който очаква децата им. Към това ще се добави и икономическа криза. Богатите ще стават още по–богати използвайки нещастието на обикновените хора. И това ще е ясно на бедните. Плюс още няколко войни на религиозна основа по периферията на стария свят. Тъкмо да допълним емиграцията. Как да откажеш на подслон на плачещи бебета. Но покрай бебета ще има и много пораснали бебета, които ще изглеждат доста плашещи на местните и конфликтите ще станат ежедневие и в държави, които са минавали за бастион на спокойствието и сигурността. И това ще е началото на края. Ще държим хората на влакчето, докато вече нямат сили да пищят. Само трябва да внимаваме да не изскочи от релсите. И когато всичко е на прага на най–ужасната война, ще се появи Хрисляма като нова надежда. И хората ще я прегърнат, винаги става така.
–Колко човека знаят за това?
–6тима, по двама във всяка държава
–Световен заговор от 6 човека –Симеонов се засмя
–Това не е заговор –вдигна рамене Авраамов –политика е. От много хора само боли глава. Мост се сваля и с 1 заряд, ако знаеш как.
–Китайците какво печелят?
–Каквото и всички, ще има земя под краката и небе над главите на поданиците им. Ако има друго е бонус.
Симеонов го изгледа
–А ти...
–Какво печеля аз ли, Вито... Ами власт освен другото. Докато мислят че ще има война, богатите ще ме подкрепят. После ще ме подкрепят хората, защото аз ще съм от първите властимащи откликнал на желанията им за нов живот. И ще остана в историята като мъдър и добър владетел, родоначалник на голям род.
–Династия ли ще основавате, г-н президент –засмя се Симеонов
Авраамов го изгледа сериозно
–А защо не, имам млада жена и искам още деца. И за щастие още мога да ги правя – намигна му той
–Жена ти знае ли за това?
–За кое?
–За децата.
–Да
–И?
–Ами, след като се нафуча се съгласи на сделка. Явно струвам колкото бизнеса на орлетата, това е разменната монета.
–Не можеш да го направиш –Симеонов клатеше глава –Откъде се е сетила за това?
–Е, тя е умна жена и винаги има няколко хода в резерва. А и ме познава, за съжаление. Това ще го мислим като му дойде времето. Сега задействай прозореца на Овертон за Хрисляма и мача започва.
–Как ще кръстим операцията?
–Никак, защото няма операция. Нищо писмено, никакви бележки или архиви. Нали не искаш да станем причина за някоя ядрена война?
–А ако се наложи някаква координация с другите?
–Ще се срещаме публично, като държавен глава с държавен глава. И ще говорим лично, пред камерите на всички телевизии. Нали знаеш, че най–лесно е да скриеш нещо на явно място – каза президента
–Ще има много счупени яйца –поклати глава Симеонов
–Винаги има. Ти се постарай нашите да останат здрави и готово.


Публикувано от Administrator на 18.08.2016 @ 18:25:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   elder

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:36:58 часа

добави твой текст
"Под окото на Господ - част 7" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.