Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 438
ХуЛитери: 6
Всичко: 444

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: Teoman
:: malovo3
:: Icy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПод знака на Йозеф Швейк
раздел: Хумор и сатира
автор: VladKo

В школата за радисти взводен командир ни беше старшина-школник Валери Цветков. В началото на военната служба той ни запита дали знаем как се казва и сам си отговори: «Казвам се старшина-школник Цветков.»Един от нас, за да покаже знание по въпроса, добави: «Валерѝ Жискар Дестен.» (Той тогава беше президент на Франция.)
Взводният постоя две-три секунди като цапнат с мокър парцал, колкото да осъзнае какво е чул. После бързо се окопити, тегли една кратка реч за недопустимостта от фамилиарничене с началството и нашият аскер-аркадаш получи първите си два непоряда.
Вечер преди лягане се провеждаше вечерна разходка – 10 минути маршируване с песен под командите на младши сержанта Тончев. Веднъж, когато строят се беше разтегнал, той изкомандва: «Стой! Равнис!» При «равнис» вземаш една ръка разстояние, т. е. тупваш предния по рамото. Един от взвода реши, че звукът от тупването щеше да заглуши един друг звук, излизащ по-отдолу. За беля обаче въпросният звук мъничко превиши прага на чувствителността и строят се разпадна от дружен смях. На Тончев обаче хич не му беше до смях. Последваха грозни заповеди: «Илиев!» - «Аз!» - «Излез пред строя! Наля-во! Осем крачки напред марш!» Замисълът започна да става ясен – на няколко крачки пред Илиeв се беше ширнала локва. «Две крачки напред марш! Една крачка напред марш!» Илиев беше наместен точно на ръба на локвата. «Двайсет лицеви опори почни!» С ръце и крака на противоположните брегове на локвата, Илиев направи опорите, внимавайки да не се намокри, после се изправи. «Влез в строя!» Вечерната разходка можеше да продължи.
Старшина на ротата беше сержантът Ш. Наричахме го «сержанта на ротата». Веднъж бяхме строени пред столовата в 4 колони, когато той изкомандва: «Да влиза средната колона!» Двамата средни се спогледаха, за да установят кой от тях е по-среден. Недоволен от забавянето, Ш. извиси глас: «Казах да влиза средната колона!» Друг път пък, вече в столовата, стоим и чакаме заповед: «Седни и се храни!» Един обаче остава прав. «Ти що стоиш?» - «Няма стол.» - «Отивай, сядай, прав ще ядеш!»
Когато школата свърши, сержантът на ротата обяви, че в резервоара на станцията средна мощност липсват 20 литра бензин, а в кухнята пък – 8 чинии и десетина прибори, та затова ще се събират по два лева от човек. Бяхме строени – четири взвода, сиреч малко повече от 80 войника и няколко отдельонни командира. Един от нашия взвод се обади: «Е, ами че 20 литра бензин по 35 стотинки правят седем лева, а чиниите и приборите да струват най-много 40 лева, а 80 човека по два лева, това са 160 лева.» Ш. направо побесня: «Иванов!» - «Аз!» - «Бегом на плаца!» Иванов избяга първите две крачки, после мина на «ходом». «Остави!» «Остави» се прави на бегом, но Иванов си го направи на ходом. «Бегом!» «Остави!» «Бегом!» «Остави!» «Бегом!» Като видя, че Иванов няма намерение да бяга, сержантът на ротата се обърна към отдельонния командир: «Тончев!» - «Слушам.» - «На този човек да му се направи строева!» - «Ха, нямам си друга работа, ще му правя строева!» За миг ми се стори, че Ш. беше хем във вакуум, хем в безтегловност. А да каже, че ще подаде рапорт за неподчинение, а пък и Тончев ще каже, че ще подаде рапорт относно събирането на парите. Които между впрочем така си и останаха несъбрани.


Публикувано от Administrator на 22.06.2016 @ 17:26:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   VladKo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 13:14:24 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Под знака на Йозеф Швейк" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Под знака на Йозеф Швейк
от bulgarian на 01.07.2016 @ 00:57:59
(Профил | Изпрати бележка)
Мила казармена картинка! :)))))))))))))))))))))))))
Бегом от мен до другото дърво! ;)