Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 505
ХуЛитери: 0
Всичко: 505

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТелевизия на ужасите
раздел: Есета, пътеписи
автор: LeoBedrosian

По телевизията пак дават ужаси. Някакви взривили бомби в многолюден град и избили сума ти невинни хора. И защо? За да докажат на онези невинните, че хич не са толкова невинни, колкото изглеждат. Че можеш ли да докажеш нещо на умрял?
По-добре е било да гo вържат на един стол и да му прожектират в продължение на седмица зловещи картинки и кратки ужасни филмчета. А те взели, че го утрепали.

Полудял е тоя свят! Ама и аз, защо гледам тези ужаси? Хей сега ще си пусна оня хубав чалга канал. Жената ще отвори последния буркан с туршия и ще си сипя от шльокавицата, колкото и да е блудкава. По-добре блудкава ракия на калпава чалга, отколкото да гледам как на някой му хвърчат червата по улиците! И аз какво мога да направя? Не мога да му събирам червата. Да си ги е пазил.

Но, като помисля дали наистина няма повод да ги взривяват? Дали взривените са невинни? Нищичко ли не са направили, за да бъдат взривени? И има ли въобще невинни на тоя свят, освен децата да речем? Сега ми се пие ракия и не ми се философства на тема ориентализъм и противоположния му оксидентализъм. Но ако поне малко се поразровим в историята то непременно ще прозрем някои изводи и не много приятни за нас заключения.

Е, разфилософствах се и няма да мога да спра. Това, което веднага се набива на очи, като гледаш телевизията на ужасите е, че всички отговорни фактори си нямат и хабер от понятие защо онези ни взривяват. И бързат да ги осъждат. Аз също ги осъждам, но не мисля, че като ги избием проблема ще се разреши. Хората действат първосигнално и желаят незабавната им смърт и то по възможност - веднага! Както казваше един бивш военен, да вдигнем самолетите и да направим територията на ИДИЛ на оранье! Чакай бе, баце. Ние да не садим картофи там!? Ето това се нарича "ориентализъм". Неприемането на другия, неразбирането и демонизирането му. И от там желаенето на незабавната му смърт.

Тогава какво да очакваме от другия? Да ни разбере той? И да приеме нашата гледна точка? Едва ли. И така се случва, той не ни разбира, не ни приема и отхвърля напълно нас и всичко свързано с нас. Дори още по-радикално отколкото ние го отхвърляме. Това се нарича "оксидентализъм". Реакцията, неприемането на западния начин на мислене, отхвърлянето на всички западни ценности и начин на живот. Затова ние няма спокойно да си пием ракията и да пощипваме жената по дупето, а оня няма да си пие чая и да повдига бурката на благоверната си, а ще ни взривява. А ние ще го бомбардираме и ще правим международни конференции по въпросите на тероризма.

Такива мисли ми се въртят в главата, ракията ми загорчава и отнемам песента на фолк-дивата за да видя на колко души са им изкормили червата и колко арабски дечица са останали без глави след поредната бомбардировка. Гледам телевизията на ужасите и съвсем се обезверявам от черните краски на света около мен. Последната мисъл, която се завърта в упоената ми глава е, че този ужас продължава твърде дълго, за да бъде туширан с няколко бомбардировки и две-три конференции на умните глави. И вероятно ще продължи още твърде дълго, така, че едва ли си заслужава да го мисля.

Лека нощ...


Публикувано от viatarna на 22.03.2016 @ 19:08:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 02:17:03 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Телевизия на ужасите" | Вход | 3 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Телевизия на ужасите
от gringo на 22.03.2016 @ 21:12:56
(Профил | Изпрати бележка)
Много истинно, Лео!
Но нали разбираш, че живеем в света на Оруел?!
Аз лично изход не виждам - но мисля, че направо бих изквичал от щастие, ако, преди да склопя за сетен път очи, имам поне малко основание да кажа като Макмърфи: "Поне опитах, мама му стара!"
Но, щото съм си страхливец (спомни си господин Фратю с неговото "либерте"), май няма да ми се получи...


Защо е пушката? О, не да гръмне!
Защо настъпва ден? О, не да съмне!
Убиха Кадафи, Садам – защо ли?!
О „вервайте ми” - не е за петрола!
Ала махалото назад се връща
и затова днес Брюксел кръв повръща -
че нищо не минава безвъзвратно
и злото зло се връща, но стократно,
и кой с каквато мярка други мери,
то утре Бог и него ще отмери –
че пушката зарежда се - да гръмне
и нощ припада, за да стане тъмно,
и час настъпва, в който синовете
ще плащат на бащите греховете –
както народите, че не водачи
достойни са избрали, а палачи…

Защо са пушките?!...................

Бъди здрав, приятелю!


Re: Телевизия на ужасите
от zebaitel на 23.03.2016 @ 06:26:19
(Профил | Изпрати бележка)
Това, което си написал, Лео, сигурно се върти в главата на всеки обикновен човек! Но не обикновените хора подпалиха двете световни войни, обикновените само страдат и загиват! И, да си призная, приятелю, и аз съм песимист този път!

И Гринго го е казал толкова точно!


Re: Телевизия на ужасите
от shrike на 23.03.2016 @ 08:53:36
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък не съм песимист. Имах късмета през последните няколко месеци да видя как евреи, християни и мюсюлмани работят рамо до рамо и със сърце, за да открият лек за алцхаймер и рак, за да създадат енергийни източници, които ще ни направят независими от петрола и ще дадат шанс на страните от третия свят и още безброй чудеса. Изключете телевизията на ужасите и включете предаване Космос. Недейте така бе хора, любовта и знанието ще спасят света!