Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 717
ХуЛитери: 3
Всичко: 720

Онлайн сега:
:: rosi45
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАко наистина те обичам
раздел: Есета, пътеписи
автор: ednorogo

Здравей, пак съм аз... Все се питам, как ли родителите ти посрещат факта, че продължавам да те търся, въпреки че вече имаш сериозна връзка и как ли негодуват срещу това. Пък и не само те...
Нямам думи да изразя всичко онова, което минава през мен, докато общуваме и не искам да си представям битието си без да мога да изпитвам това чувство. Какво значение имам обаче тук аз, щом като до теб има прекрасен човек, който с пълно основание иска да те направи щастлив и да сподели с теб тази благодат? Точно, защото те обичам нямам право и за нищо на света не искам да вгорчавам личния ти живот, независимо от това, че определено ме е грижа, какво се случва с теб, къде си и как си... Боя се, че с нещо ти вредя, че нарушавам хармонията около теб, че невидимата ми ръка замрежва или омаловажава осезаемото присъствие на жената до теб. Не е честно спрямо теб, не мога да допусна да обърквам живота на човека, който от своя страна е белязал моя и то с червено от край до край. Никак не е почтено и спрямо момичето ти, защото наистина й желая всичкото щастие на този свят, пък било то и с теб. Душата ми е скъбна и неспокойна, понеже чувства всичко това и знае, че тайнството на любовта не е като дядовата ръкавичка, в която все ще се намери място за още някого... Когато човек се отдавя някому изцяло, иска винаги да знае, че е най-важен за този, когото обича, че всичко друго може да почака.
С какви очи тогава бих застанала един ден пред двама ви, ако Провидението реши да подреди нещата така, че да се срещнем? Може би чувствата ти към мен са от съвсем различно естество и не ти се налага да водиш борба или направо война със самия себе си... Вероятно аз съм много по-полярна и не съм в състояние да открия никаква златна среда, още повече, че не умея да се преструвам. С какво право и в качеството си на каква тогава продължавам търся контакт с теб?
Опитвам се да си представя, как бих могла да съществувам, знаейки, че теб те има, а отсъстваш от живота ми, че си се вселил в душата ми, а липсваш на очите ми... "Никога не се отказвай от нещо, за което мислиш всеки ден", беше казал някой, но дори и да исках, пак нямаше да мога да излъжа сърцето си веднъж завинаги. Няма смисъл да си губя времето в напразни опити. Ето защо цялото ми съзнание ще бъде винаги близо до теб. Но трябва да те оставя на спокойствие, не бива повече дa хвърлям сянката си върху щастието ти, ако наистина те обичам и ти желая най-доброто.
А ако един ден се почувстваш самотен и изоставен, аз ще бъда насреща и до теб, и зад теб.

Твоя И.


Публикувано от anonimapokrifoff на 19.12.2015 @ 11:24:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ednorogo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 42518
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ако наистина те обичам" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.