Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 758
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 758

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂèñîêî
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: fadul

Âå÷å äåñåòè äåí ñå íîñèì ñ ìíîãî õèëÿäè êèëîìåòðè â ÷àñ è íèùî íå ìîæå äà íè ñïðå. Îñîáåíî ìå äðàçíè Äúëåñ - íåäîäÿëàí íåâðîòèê ñ ìàíèÿ äà çÿïà ïðåç èëþìèíàòîðà ñ ÷àñîâå. Ïðåäè êîñìè÷åñêàòà íè ñòàíöèÿ äà èçáóõíå, ÷àò-ïàò ñâúðøâàøå ïî íÿêîÿ ðàáîòà, ñåãà ñàìî ãëåäà îòäàëå÷àâàùàòà ñå Çåìÿ è øåïíå íåùî. Ìîæå áè ñà ìîëèòâè - êàçâàò, ÷å ïî òåçè ìåñòà å ìíîãî âåðîÿòíî òå äà áúäàò ÷óòè. À ìîæå è äà å âåðáàëåí òèê íà íåðâíà ïî÷âà. Ñ âñåêè îòìèíàë äåí âñå ïî-òðóäíî ðàçëè÷àâàìå Çåìÿòà ñðåä ìèëèàðäíèÿ ïëàíåòåí ðîÿê. ×óäÿ ñå äàëè îùå ùå ÿ âèæäàìå, êîãàòî íè ñâúðøè êèñëîðîäà. ×óäÿ ñå ñúùî êîãà ùå ñâúðøàò òúïèòå ñìåøêè íà êàïèòàí Ìîðãàí.
- Äúëåñ, ãîñòè ëè ÷àêàø? Ìîæå áè íÿêîé áîáúð îò Áåòåëãåéçå, èëè êðèëàò ïîð îò Ïðîêñèìà...- çàñìèâà ñå íà ñîáñòâåíîòî ñè îñòðîóìèå. Ñïîðåä ìåí êàòî äåòå å óäðÿí îò ìåòåîðèò ïî ãëàâàòà.
- Êàïèòàíå, ìèñëèòå ëè, ÷å íÿêîãà ùå ñå âúðíåì òàì? – ñî÷è Äúëåñ, íî è áåç äà ñî÷è å ÿñíî êúäå å „òàì.“ Âìåñòî êàïèòàíà îòãîâàðÿì àç, çà äà ïðåêúñíà â çàðîäèø ïîðåäíàòà òúïíÿ - äðóãî íå ìó ðàæäàøå ãëàâàòà íà êàïèòàíà, ÿâíî áåøå â ÍÀÑÀ ñ âðúçêè.
- Èñêà ìè ñå äà òè êàæà äà, Äúëåñ, íî...- ïðàâÿ èçðàçèòåëíà ïàóçà âìåñòî îòãîâîð, çàìåñòâàùà ÿâíèÿò ìè ïåñèìèçúì ïî òåìàòà.
- Êàêâî ëè å ñòàíàëî ñ Ìàêãàâúí è Ðèêè?- ïèòà ïî-ñêîðî ñåáå ñè Äúëåñ - çà ïîñëåäíî ãè âèäÿõ äà òè÷àò êúì êàïñóëàòà, íî àâòîìàòè÷íèÿò õåðìåòèçàòîð ãè èçïðåâàðè ñ íÿêîëêî ñåêóíäè. Îùå ñà ìè ïðåä î÷èòå êàê íè ãëåäàõà, äîêàòî ñå îòäàëå÷àâàìå. Èñêà ìè ñå äà ìîæåõìå äà íàïðàâèì íåùî çà òÿõ.
- À çà íàñ êîé ùå íàïðàâè íåùî, ãëóïàêî?! – êðåùè èçíåðâåíî êàïèòàí Ìîðãàí – òå ñå îòúðâàõà, à íèå ùå óìèðàìå äíè íàðåä â òàçè êîíñåðâåíà êóòèÿ íàñðåä íèùîòî!! È åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîæåì äà íàïðàâèì, å äà îòëàãàìå ñìúðòòà â ìèñëèòå ñè. Íî òÿ ùå äîéäå, òÿ âèíàãè èäâà.
- Ñâúðøè ëè, êàïèòàíå? – ïðåêúñâàì ãî íåðâíî àç ñ ÿâíî òåíäåíöèÿ êúì ïîâèøàâàíå íà òîíà, çàùîòî îñâåí ñêëîííîñòòà êúì òúïè ñìåøêè òîé èìà àôèíèòåò è êúì äúðâåíèòå ôèëîñîôèè.Íà ìëàäèíè áàùà ìó ìó ïîäàðèë ôèëîñîôñêè ðå÷íèê, à òîé áåøå íàçóáðèë ïî÷òè íåïðîèçíîñèìè äóìè, çàïî÷âàùè ñ à, áú è âú. Çà îñòàíàëèòå íå ìó áåøå äîñòèãíàëî òúðïåíèå è óìñòâåí êàïàöèòåò, à è íå íà ïîñëåäíî ìÿñòî áåøå ðàçìåíèë êíèãàòà çà ïëàæíà òîïêà.
- Ìîì÷åòà, äà íå ñå êàðàìå! ßñíî å, ÷å ùå ïîñðåùàìå ñìúðòòà çàåäíî, ìîæåì ïîíå äà ÿ ïîñðåùíåì äîñòîéíî. Ñòðàííî, âèíàãè ñúì ñè ïðåäñòàâÿë, ÷å ùå óìðà â êðåâàò, çàîáèêîëåí îò íàé-áëèçêèòå ìè õîðà, à åòî ìå òóê ñðåä âàñ – è Äúëåñ îòíîâî ñå çàãëåæäà ïî ïîñîêà òðåòàòà ïëàíåòà.
- È àç òå õàðåñâàì, Äúëåñ – ïðîãðà÷âà êàïèòàíà - ìîÿòà ïðåäñòàâà çà ñìúðòòà ñúùî âêëþ÷âàøå îòñúñòâèåòî òè, íî åäèí ïðåäïîëàãà, à Äðóã ðàçïîëàãà. Èñêàòå ëè äà èçïååì íÿêîÿ ïåñåí?
- À ìîÿòà ïðåäñòàâà çà ñìúðòòà å äà çàïååø, êàïèòàíå! – íåó÷òèâî ãî çàñè÷àì. Îòêàêòî ñå èçìúêíà êàòî ïëúøîê îò èçáóõâàùàòà ñòàíöèÿ, âìåñòî äà ïîìîãíå íà Ìàêãàâúí è Ðèêè, áÿõ çàãóáèë âñÿêàêúâ ðåñïåêò êúì ÷èíà ìó. Òîé ñå ïðàâè íà íè ÷óë, íè âèäÿë, è çàïÿâà óæàñíî ôàëøèâî íÿêàêúâ åâúðãðèéí îò òúïàòà ìó ðîäíà Ìèíåñîòà. Ñàìî çà åäèí êóïëåò òúïàêúò õàáè êèñëîðîä çà äâà ÷àñà, à íà ïðèïåâèòå íàïðàâî ÷óâàì êàê êèñëîðîäúò ñå èçëèâà ñ ëèòðè ïðåç âåíòèëà íà ñêàôàíäúðà ìó. Ïîòúðñâàì íåùî îñòðî è òåæêî, íî îñâåí ìíåíèåòî ìè çà ïååíåòî ìó äðóãî íÿìà. Äúëåñ êàçâà áåçó÷àñòíî:
- Õàáèø êèñëîðîä, êàïèòàíå! Ìîæå ïúê äà íè íàìåðÿò è äà íè ñïàñÿò äî äåí-äâà.
Âìåñòî îòãîâîð, Ìîðãàí çàïÿâà „Çåìëÿ â èëþìèíàòîðå“, è äâàìàòà ñ Äúëåñ èíñòèíêòèâíî ñâèâàìå ïðúñòè ïðåäñòàâÿéêè ñè, ÷å ãî äóøèì – áàâíî è ìú÷èòåëíî. Íàé-ïîñëå òîé ñïèðà äà èçòåçàâà ïåòîëèíèåòî, ïîãëåæäà íè ïðåäèçâèêàòåëíî è êàçâà:
- Äîêòîð Ôîñòúð å òðúãíàë çà Ãëîñòúð.
Ðåøàâàì äà íå ìó îáúùàì âíèìàíèå, à äà ñè óìèðàì ïî ïëàí. Äúëåñ ÿâíî å íà ñúùîòî ìíåíèå, çàùîòî ïðîäúëæàâà äà ãëåäà ïðåç èëþìèíàòîðà áåç äà ðåàãèðà.
....................................................................................................................................................
Æåíåâà å â Øâåéöàðèÿ, Ëèñàáîí å â Ïîðòóãàëèÿ, à ñâèâêàòà íà ðúêàòà ìè ñå íàðè÷àøå... ëàêúò, äà, ëàêúò. Îòâàðÿì î÷è – Äúëåñ å çàêîòâåí ïðåä èëþìèíàòîðà, êàïèòàíúò ñå ðåå êàòî òîï÷å çà ïèíã-ïîíã èç êàïñóëàòà, à àç ñòðàäàì îò ãëàâîáîëèå. Ïîãëåæäàì ñè ÷àñîâíèêà, ìèíàëè ñà ïî÷òè 9 ÷àñà. Ïîãëåæäàì ëèöåòî íà êàïèòàíà – ïî-ìúðòúâ îò òîâà çäðàâå ìó êàæè.
-Ñâúðøè ìó êèñëîðîäà – ñúîáùè áåçñòðàñòíî è ðàâíî Äúëåñ, âñå åäíî ÷åòåøå íà ãëàñ ðàçïèñàíèåòî íà âëàêîâåòå çà Ñèíñèíàòè – ñ öÿëîòî òîâà äðàíå íàïðàâî ñå ÷óäÿ êàê íå õâúðëè òîïà íà ìÿñòî.
Èçâåäíúæ íåùî çàñòúðãâà ïî êîðïóñà íà êàïñóëàòà, à íà ìåí ñòîìàõúò ìè íàïðàâî ñå ïðåîáðúùà. Äàëè ïúê íå áåøå êðèëàòèÿò ïîð îò Ïðîêñèìà...åòî, ÷å âå÷å çàïî÷âàì äà îòêà÷àì. Ïî ëèöåòî íà Äúëåñ ïðî÷èòàì ñõîäíî ïñèõî-ôèçèîìàòè÷íî ñúñòîÿíèå. Ñòúðæåíåòî ñå ïîâòàðÿ, êàïñóëàòà çàáàâÿ õîä è íåíàäåéíî ñïèðà. Òâúðäå ìåêî å äà êàæà, ÷å ñìå íà íåâàäñêè òðúíè. Èçâåäíúæ ëþêúò ðÿçêî ñå îòâàðÿ è âúòðå ñå âìúêâà íåùî, ïðè÷àùî íà çàäíèêà íà ñóðèêàò ñ ãàçîâå. Ñëåä íåãî âëèçà îùå åäíî, è îùå åäíî. Ñúîòíîøåíèåòî îïðåäåëåíî å â ïîëçà íà çàäíèöèòå, èëè òàì êàêâîòî ñà. Òîêó-ùî îòêðèõìå èçâúíçåìåí æèâîò. Ïðåäñòâÿì ñè, àêî â ìîìåíòà èìàõ ïðÿêà âðúçêà ñ Õþñòúí: êðàéíèöèòå ìè òðåïåðÿò îò âúëíåíèå, óñòíèòå ìè ñà íàïóêàíè îò âåëè÷èåòî íà ìîìåíòà, è åäâàì óñïÿâàì äà êàæà: „Òîâà å åäèí ìàëúê íàïúí çà ìåí, íî îãðîìíî îñèðàíå çà ÷îâå÷åñòâîòî“. Çàäíèöèòå, èëè òàì êàêâîòî ñà, îáèêàëÿò èç êàïñóëàòà íè, à àç ñúì ãîòîâ äà èì äàì âñè÷êèòå íè çàïàñè îò òîàëåòíà õàðòèÿ, ñàìî è ñàìî äà ïóñêàò âîäàòà è äà ñå ìàõàò. Òå îáà÷å ÿâíî ñå ÷óâñòâàò êàòî ó äîìà ñè, ñÿêàø öÿë æèâîò ñà ÷àêàëè äà èì äîéäåì íà êðàêà.
- Èäâàìå ñ ìèð – êàçâà Äúëåñ – îñâåí òîâà íÿìàìå Äóôàëàê...- óñåòè, ÷å ìîæå áè å åäíà èäåÿ ïî-ãðóá, è çàìàçâà – èñêàõ äà êàæà òîàëåòíî ïàòå.
Çàäíèöèòå ñáúð÷âàò öåïêè, ÿâíî ãè å íàëåãíàëà òåæêà ìèñëîâíîñò. Íàêðàÿ åäèíèÿò êàçâà íåùî, è ñòúêëàòà íà ñêàôàíäðèòå íè òóòàêñè ïðèäîáèâàò öâÿò íà ïàòèíà.  òîçè ìîìåíò ñå ÷óâñòâàì êîôòè çàðàäè öÿëîòî ÷îâå÷åñòâî – êîëêî íàäåæäè, êîëêî î÷àêâàíèÿ, êîëêî ñðåäñòâà ñà îáåçìèñëåí... ñòðåìåæà ñè äà íàäíèêíå çàä õîðèçîíòà íà ñâîÿ óäîáåí è ïîçíàò ñâÿò ÷îâå÷åñòâîòî âúîáùå íå áåøå äîïóñíàëî, ÷å óñèëèåòî ìîæå è äà íå ñè ñòðóâà.
 òîçè ìîìåíò ÷óâàì ïðåäóïðåäèòåëíèÿ ñèãíàë íà êèñëîðîäíèÿò ðåçåðâîàð, è ñëåä ìèã ïðèòîêúò íà êèñëîðîä ñïèðà. Óìèðàì òàêà, êàêòî è æèâÿõ – ñðåä çàäíèöè. Äàíî ïîíå Äúëåñ óñïåå äà âèäè Çåìÿòà, ïðåäè îòíîâî äà ñòàíåì åêèï.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 15.12.2015 @ 09:02:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   fadul

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 04:24:04 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âèñîêî" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.