Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 841
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 842

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçòðèâàëêà
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: flood

Ó÷àñòúêúò îò óøèòå äî ïåòèòå ìó áå êúñ: òîé ñå áåøå ñâèë êàòî ïðåìðúçíàëî êó÷å âúðõó èçòðèâàëêàòà ïðåä àïàðòàìåíòà. Ïðåäñòîåøå æåíà ìó äà îòâîðè âðàòàòà è äà ãî ïîïèòà çàùî å çàêúñíÿë òîëêîâà.
- Áÿõ íà êîíôåðåíöèÿ – ùå ÿ èçëúæå òîé.
Òÿ ùå ìó ïîâÿðâà. Ùå ãî ïîâäèãíå îò çåìÿòà, ùå èçòóïà ïàíòàëîíà ìó, ùå ãî ïîìèëâà è òîé ùå ïî÷óâñòâà òîïëèíàòà íà ðúêàòà è íà ñúðöåòî é, ìèðèçìàòà íà äîìàøíà ÿõíèÿ ùå ïðîíèêíå â íåãî, òîïëèíàòà è óþòà íà äîìà ùå ãî íàêàðàò äà ñå ïî÷óâñòâà îáè÷àí è ñïåöèàëåí.
- Õàéäå, âëèçàé, ìèëè÷úê – ùå êàæå òÿ. – Âèæ êàê ñè ïðåìðúçíàë. Íå áèâà òàêà. Ùå ñå ïðåóìîðèø ñ òåçè êîíôåðåíöèè. Âñÿêà âå÷åð âå÷å õîäèø. Âñå ðàçëè÷íè òåìè îáñúæäàòå, î÷åâèäíî å âàæíî...
- Ìíîãî å âàæíî – ùå êàæå òîé, ùå êèìíå ãëàâàòà ìó, çà äà ïîêàæå íÿêàêúâ çíàê. – Ïîëèòè÷åñêàòà îáñòàíîâêà å òàêàâà, íàëàãà ñå äà îáñúæäàìå íåùàòà, äà ãè ãëåäàìå îò ðàçëè÷íè ïîñîêè.
- Òàçè âå÷åð îò êîÿ ïîñîêà ãè ãëåäàõòå íåùàòà? – ùå çàïèòà æåíà ìó çàèíòåðåñîâàíî, äîêàòî ãî íàñòàíÿâà íà ñòîëà â êóõíÿòà.
Ùå ñå çàìèñëè, çàùîòî íÿìà äà å ñèãóðåí, ÷å ìîæå äà ñïîäåëÿ òåçè âàæíè íåùà ñ äîìàøíèòå: âñå ïàê êàñàå ñå çà íàöèîíàëíàòà ñèãóðíîñò è çà ïðèÿòåëèòå ìó îò ïàðòèÿòà. Ñêîðî òå ùÿõà äà èìàò öÿëàòà âëàñò íàä ñúðöàòà è óìîâåòå íà õîðàòà, ùå ðàçïîëàãàò ñ âñè÷êè èíñòðóìåíòè íà äúðæàâíîñòòà è òîãàâà... Íî ùå é îòãîâîðè:
- Ïîñîêèòå, îò êîèòî ãëåäàìå íåùàòà, ñà ðàçíîïîñî÷íè... ×åñòî íåùàòà èçãëåæäàò ðàçëè÷íî, àêî ãè ãëåäàø îòâúòðå è îòâúí. Ïîíÿêîãà äîðè àêî ãè ãëåäàø ñàìî îò åäíà ïîñîêà, òå â ðàçëè÷íî âðåìå òè ñå ñòðóâàò ðàçëè÷íè.
- Êîëêî ìúäðî, êîëêî óìíî! – ùå âúçêëèêíå æåíà ìó. Òÿ íàêàê ùå ðàçáåðå, ÷å ìúæúò é ñå ãðèæè çà áåçðàáîòíèòå, çà áåäíèòå, çà îíåïðàâäàíèòå õîðà, êàê ïåñòè äúðæàâíàòà ïàðà, êàê ñòðàäà îò íèñêèòå ïåíñèè, êàê ñå áîðè ñ ðàáîòîäàòåëèòå çà ïî-âèñîêè çàïëàòè è óñëîâèÿ íà òðóä.
ßõíèÿòà ùå å ÷óäåñíà. Ïîïñêà ÿõíèÿ, ñ àðïàäæèê è êàðòîôêè, ìèðèøå íà äàôèíîâ ëèñò è íà êàêâî ëè îùå íå. Ñëþíêàòà ìó ñå ñòè÷àøå âúðõó áðàäàòà, ïîñëå âúðõó áóçàòà è íàé-íàêðàÿ îáðàçóâàøå ìàëêà ëîêâè÷êà âúðõó èçòðèâàëêàòà.
Íÿêîé ãðóáî ãî íàñòúïè, âðúòíà ðÿçêî êëþ÷à â êëþ÷àëêàòà, âëåçå â àïàðòàìåíòà è ïóñíà îñâåòëåíèåòî. Áåøå æåíà ìó. Ïîíå÷è äà ÿ ïèòà íåùî, íî òÿ çàòâîðè âðàòàòà ïðåä íîñà ìó. „Íå å ñåãà ìîìåíòúò äà ÿ ïèòàì êàêâîòî è äà áèëî. Ñèãóðíî ñå âðúùà îò ðàáîòà.” Òàêà ñè ïîìèñëè è çàñïà òèõî, çà äà íå ÿ ñúáóäè.
Æåíà ìó ñå ïðåîáëå÷å íàáúðçî, èçìè ñè çúáèòå è ïðåäè äà ëåãíå â ñïàëíÿòà, ñè êàçà: „Ìîÿ íåíîðìàëíèê ïàê ñïè ïðåä âðàòàòà, ÿâíî îòíîâî ñå ãî èçõâúðëèëè îò Áþðîòî ïî òðóäà. Ñâèêíà è òîâà ñè å, íÿìà ðàáîòà çà íåãî. Íåêà ñïè, êúñíî å âå÷å.”
Ñóòðèíòà òÿ îòâîðè âúíøíàòà âðàòà, ïðåìåíåíà, äåëîâà è ñòåãíàòà. Íàñòúïè ìúæà ñè ïî áóçàòà, òîé ñêî÷è, èçñòåíà, íèùî íå êàçà, ñàìî ñå äúðæåøå çà ãëàâàòà è ãëåäàøå âèíîâíî. Ìíîãî âðåìå âå÷å ñòîåøå íàêàçàí íàâúí, íàäÿâàøå ñå òîâà äà ñïðå íÿêîãà. Êîé è çàùî ãî áåøå íàêàçàë âå÷å íå ïîìíåøå, à è çíà÷åíèå íÿìàøå, âàæíîòî çà íåãî áå òîâà äà ñâúðøè íÿêîãà, íå ìîæå äà òðàå âå÷íî.
Âðåìåòî íå îïðàâäà íàäåæäèòå ìó. Æåíà ìó òðúãíà ïî êîíôåðåíöèè, î÷åâèäíî âàæíè íåùà ðåøàâàøå, âñå çàêúñíÿâàøå, ãëåäàøå íåùàòà îò ðàçëè÷íè ïîñîêè, à íåãî... íåãî âèíàãè ãî ãëåäàøå îòãîðå. Áåøå ñå ïðåâúðíàë â èçòðèâàëêà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 30.10.2015 @ 06:32:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   flood

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:31:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçòðèâàëêà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçòðèâàëêà
îò malovo3 íà 30.10.2015 @ 09:55:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñåí ðàçêàç.
Ïîçäðàâè!