Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 784
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 785

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËèëàâè ðàáîòè
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: giro

Ëèëàâîòî êîí÷å íÿìàëî ïðèÿòåëè, ïîíåæå áèëî ëèëàâî. Çíàå ñå – ëèëàâè êîí÷åòà íÿìà, çíà÷è íÿìàò è ïðèÿòåëè.
Ñòðàäàëî æèâîòèí÷åòî - êàê äà îáÿñíè íà âñè÷êè, ÷å äà ñè ëèëàâ, òàì êúäåòî äðóãèòå ñà áåçöâåòíè, íå å ïðèçíàê íà ëîøî âúçïèòàíèå è ëèïñà íà ìîðàë, à ñàìî êîôòè êúñìåò. Òà íèìà ñàìî çàðàäè åäèí êîôòè êúñìåò ñ áîÿòà öÿë æèâîò òðÿáâà äà ñòðàäàø? Íèìà ñàìî ìèëîòî êîí÷å ñå å ðîäèëî ñ êîôòè êúñìåò? Âèæ, êàçâàëî ñè òî, èìà êîí÷åòà ñ êúñè îïàøêè, ñ äúëãè óøè, äðúãëèâè, äåáåëè, òúïè, õèòðè, áúðçè, áàâíè è ïðî÷èå è âñè÷êè òå èìàò ïðèÿòåëè. Òå ëè ñà êúñìåòëèèòå, ïîíåæå íå ñà ëèëàâè, îáà÷å èìàò óíèôîðìà, îäîáðåíà îò Âèñøèÿ Êîíñêè Ñúâåò?

Åäèí äåí Êàòåòî, îíîâà âåñåëî äèâàíå îò ñåäìèÿ åòàæ, íàìåðèëî â ãðàäèíêàòà ïðåä áëîêà Ëèëàâîòî êîí÷å, çàáóòàíî è ñòðàäàùî ñðåä øóìàòà ìåæäó õðàñòèòå. Ñúæàëèëà ãî, íî è ìíîãî é õàðåñàëî, òà ãî ïðèáðàëà â ñòàÿòà ñè. Çà äà ãî ðàçâåñåëè, áîÿäèñàëà ãðèâàòà è îïàøêàòà ìó ñ ðîçîâèÿ ëàê íà ìàéêà ñè, îñòàíàë é îò ïðåäè ñâàòáàòà ñ áàùà é.
Íà äðóãàòà ñóòðèí òÿ çàíåñëà êîí÷åòî â äåòñêàòà ãðàäèíà, ùîòî îáè÷àëà äà ñè íîñè èãðà÷êè òàì è äà ñå ôóêà ñ òÿõ ïðåä äðóãèòå äåöà. Õóáàâî, àìà åäèí èçáîìáåí è ðúáàò Çâåçäåí ðåéíäæúð ñ ëà÷åíè äîñïåõè ïðîñòðåëÿë ñ ëàçåðíèÿ ñè áëàñòåð Ëèëàâîòî êîí÷å, äîêàòî ðàçñåÿíàòà ìó ñòîïàíêà ìëàòåëà ñ ëîïàòêàòà ñîáñòâåíèêà íà ãàëàêòè÷åñêèÿ ãåðîé. Êîí÷åòî ñå ïðåêàòóðèëî íà ïÿñú÷íèêà è îñòàíàëî òàì ïî÷òè íàïúëíî çàðîâåíî.
Êàòåòî ãî òúðñèëà è ñå ïðèáðàëà ðàçïëàêàíà. Áàùà é ñå äîâëÿêúë â êúùè óìîðåí, ïîòåí è æàäåí. Äîêàòî ïñóâàë, ÷å áèðàòà å òîïëà, à ìúæåòå íå çíàÿò çàùî, äåòåòî ìó èçõëèïàëî, ÷å å çàãóáèëî â äåòñêàòà ëèëàâîòî ñè êîí÷å ñ ðîçîâàòà ãðèâà. Ñ ãîñïîäàðñêî èçðàæåíèå ïàòðèàðõúò ñå îðèãíàë è çàÿâèë íà ùåðêà ñè, ÷å ëèëàâè êîí÷åòà â äåéñòâèòåëíîñò íÿìà, îùå ïî-ìàëêî ïúê ñ ðîçîâè îïàøêè. Ñëåä òîâà ïîãëåäíàë ïðåçðèòåëíî ìàéêà é – ñàìî òÿ, íÿìà êîé äðóã, å íàïúëíèë ãëàâàòà íà äåòåòî ñ òàêèâà äèâîòèè.

Íà äðóãèÿ äåí Êàòåòî íàìåðèëà êîí÷åòî â áåçïîìîùíî ñúñòîÿíèå – òî áèëî ïåïåëÿâî-ëèëàâî, à ãðèâàòà è îïàøêàòà ìó áèëè íà÷è÷êàíè ñ ìðúñíèÿ ïÿñúê. Íå áèëî òàêà êðàñèâî êàêòî â ìèãà, êîãàòî ãî âèäÿëà çà ïúðâè ïúò. Âúïðåêè òîâà, òÿ ñòàðàòåëíî ãî èçìèëà íà òðåâíàòà ïðúñêà÷êà è ïî íåâîëÿ èçöàïàëà è íàìîêðèëà áÿëàòà ñè ðîêëè÷êà.
Òîãàâà Ëèëàâîòî êîí÷å, âå÷å ñúâñåì ÷èñòî è îñâåæåíî, ïðåäëîæèëî íà èçìúðëÿíîòî Êàòå äà îòèäàò çà ñëàäîëåä - õåì äà íå ÿ âèäè ìàéêà é, êîÿòî íåïðåìåííî ùÿëà äà é ñå êàðà çà âèäà.
 ïàâèëèîí÷åòî ðàáîòèë åäèí ìíîãî íåñèìïàòè÷åí ÷è÷êî, êîéòî âèíàãè áðîÿë ñòîòèíêèòå ïî íà÷èí ñÿêàø ñúñ ñèãóðíîñò ñà ãî èçëúãàëè ñ òÿõ. Êàòî âèäÿë öâåòíîòî êîí÷å ñ Êàòåòî, ïðåäëîæèë íà äåòåòî äà ñè êóïè îò íàé-ñêúïèÿ ñëàäîëåä, íà ÷èÿòî îïàêîâêà ñå ñìååëà íà ÷óæä åçèê åäíà ÷èñòî, àìà ÷èñòî ëèëàâà êðàâà.

- Òàòå, âèæ, çàïàçèõ ñè õàðòèéêàòà íà ñëàäîëåäà, ïîãëåäíè, ÷å òàì èìà åäíà ëèëàâà êðàâà!
- Å, è?
- Ìè íàëè òè êàçà, ÷å íÿìà ëèëàâè êîí÷åòà, à åòî – ìîåòî å ëèëàâî, ñúùî êàòî òàçè êðàâà.
- Àç òè êàçàõ, ÷å ëèëàâè „êîí÷åòà” íÿìà, à èíà÷å ëèëàâè êðàâè èìà. Êàòî íàïëÿñêàì ìàéêà òè, çàäåòî òè ïúëíè êðàòóíàòà ñ ãëóïîñòè, ùå ãî âèäèø ñ î÷èòå ñè. Àìàí îò øàðåíèè â òîÿ æèâîò!
Æåíà, ñèïè åäíà ìåíòà, ìà, è äàé ëèìîíàäàòà! Íàðåæè è îò ðîçîâèòå äîìàòè ñ ÷åðâåíèÿ ëóê, ïúê çåìè íàêúëöàé è îò îíÿ, ïðåñíèÿ ìàãäàíîç íà áàáàòà! Äà ãî òóðÿ íà ùåðêà é, äà ãî òóðÿ, äåòî ñòî ãîäèíè ÿ êðúíêàì çà åäèí òþðëþ ãþâå÷, àìà íå!


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 02.10.2015 @ 12:43:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   giro

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:46:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ëèëàâè ðàáîòè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.