Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 4
Всичко: 583

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: Heel
:: osi4kata

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВодопроводчика чука винаги два пъти
раздел: Еротика
автор: LeoBedrosian

18+

- Запушен е с мазнина и остатъци, няма проблем. Сега ще го отпуша и ви препоръчвам да си монтирате канална мелница. Смила всичко и се оттича, та не спира.

По шията на Жана се стича капка пот, която се слива с останалата влага на потника ѝ. Вълнистата кафява коса не може да скрие набъбналите ѝ зърна от жадния поглед на водопроводчика. Не е време за сутиени, а младата жена и без това не ги обича.

- Ужасна жега е. Докато си свършите работата ще приготвя студена лимонада. Нали ще пиете?

Погледа на младия мъж ѝ говори, че не само му се пие лимонада, въпреки, че не би ѝ отказал едно ледено питие. Релефните му мускули се движат хармонично под потната кожа докато напъва сифона с огромния тръбен ключ и Жана си го представя как се напъва със собствения си инструмент, надвесен над нея. Много ѝ се иска и мускула му да е толкова огромен, колкото инструмента в ръцете му и сладостните представи я подмокрят и на сакралното ѝ място докато изстисква жълтите плодове.

- Не е ли опитвал да го отпуши? – въпроса дойде изпод кухненския тезгях.

- Кой, мъжа ми? Той не може да смени електрическа крушка. – отговаря, като потиска желанието да събуе стърчащите крайници и да обязди водопроводчика, още преди да е свършил работата си – А и от два месеца е командировка в южните щати.

- Или е много смел, или ви има доверие. Бихте ли ми подала онзи холендър – миризмата на пот не я отблъсна, като се наведе да му подаде водопроводната част.

- Опасно е да оставя жена като вас сама. Изпразних съдържанието на сифона и малко ме изпръска. Набих втулката в нипела ви до последната навивка и коляното се подмокри. Но като свърши теча ще изсъхне и налягането ще спадне. Сега мога да пия лимонада.

- Извинявай, би ли повторил всичко това, ама без този комбинезон – не сдържа възбудата си Жана и започна да сваля работната му дреха преди още да е свършил шумното смучене на лимонада.

Последвалите събития се развиха бурно на пода, на кухненската маса, на два стола и върху плота до ремонтираната мивка.

- Никой не беше подмокрял така втулката ми скоро, ох. Дано холендъра ти издържи още няколко аварийни отпушвания преди да спадне налягането!

- Сега разбирам, защо порното с водопроводчици е толкова търсено. При тоя дебит няма как да спадне налягането. Да, дааа, … ще изпускам аварийно!

- Само извади преливника, че не съм дезинфекцирала тръбобровода. Охоо, какъв дебит, на истински професионалист. Дай да продухам системата, че ще поръчам още няколко прочиствания…

- Ето, че започвам пак да вдигам нивото! Преминаваме към второто отпушване. Дай да се хвана за двата ти поплавъка, така, а сега да се потапяме под вода. То комай много вода ще има да тече от тръбата ти.

- Ти само помпай здраво, такаа, няма да спираш и не се заигравай много с поплавъците. Дай, дай … ето, че идва основната вълна! Аааа…! – домакинята се загърчи, сякаш изживяваше последния момент от живота си - Страхотна работа свърши, само да извадя вилицата, която се е забила в дупето ми. Ох, скоро не бях така отпушвана. Да знаеш, че утре пак ще ме работиш.

- С удоволствие, а утре може ли да работя по канализацията? Виждам, и тя скоро не е отпушвана. Ще я смажа хубаво, няма да усетиш как влиза инструмента ми. Обещавам.

- М мм… - измуча Жана между двата му крака в нямо одобрение с голямото парещо нещо в устата ѝ.

Към десет часа на следващия ден вратата отвори загорял мъж в пухкав хавлиен халат и чудесно настроение, очевидно излязъл току що изпод душа.

- Исках да проверя дали всичко е наред с водопроводната ви система – успя само да каже, като се мъчеше да скрие разочарованието си водопроводчика.

- Никога не е била по-добре, чудесна работа – зад загорелия стопанин с усмивка на лицето му помаха Жана, облечена в бяла тениска на голо.


Публикувано от anonimapokrifoff на 24.07.2015 @ 14:09:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   LeoBedrosian

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 25933
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Водопроводчика чука винаги два пъти" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Водопроводчика чука винаги два пъти
от apostola на 24.07.2015 @ 15:08:22
(Профил | Изпрати бележка)
Добра работа, Лео! Не е лошо да си водопроводчик, а?
Харесах и го оценявам разказа, който е написан в деликатна еротика.
Поздрави от мен и хубав ден!


Re: Водопроводчика чука винаги два пъти
от Albatros (valerist@abv.bg) на 24.07.2015 @ 22:13:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Беги мани го тоа, баце Лео, таа мифка я мандрясва, та я изкръти!
Разказчето арно!
Туй то.
Алби


Re: Водопроводчика чука винаги два пъти
от divcviat (divcviat@abv.bg) на 27.07.2015 @ 17:16:41
(Профил | Изпрати бележка)
ааа..тещика,нали беше и той за ремонт..


Re: Водопроводчика чука винаги два пъти
от gringo на 29.07.2015 @ 13:52:34
(Профил | Изпрати бележка)
Бива си го разказчето!
И още повече, че авторът майсторски прави алюзии с
познати сюжети, герои и заглавия, което не е "лъжица за всяка уста"!
Поздравления за доброто попадение!


Re: Водопроводчика чука винаги два пъти
от karabalak на 09.06.2016 @ 16:46:12
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно, направо ме вдърви...

Само, би ли обяснил как се прави секс на два стола?