Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 766
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 768

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàêà Êèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: boliarkabg

Ìàãèñòðàëàòà ðåâå çàä íàñ. Ìîùíèòå êîëè áúðçàò, ðåæàò çàâîèòå, âðúõëèòàò âúðõó òåáå, ðúìæàò è ñå çàêàíâàò. Ïîñëå òå èçäóõâàò â ñòðàíè è ñå èçãóáâàò íàãîðå êúì Ïðåäåëà.
Ñâèâàìå â ñòðàíè ïî ìåêèÿò, ðåõàâî çàñèïàí ñ ÷àêúë ïúò. Ïðåä íàñ ñå ðåéâàò áèëàòà, çåëåíè, ìàìåùè, îáåùàâàùè òèøèíà è ïîêîé.

Ñïèðàìå ïðåä ìàëêàòà íè âèëè÷êà, ñòúêìåíà îò òîâàðíî ðåìàðêå íà êàìèîí è ëåêà ïðèñòðîéêà. Îáúðíàëà å ëèöå êúì ðåêè÷êà â íèñêîòî è ïëàíèíàòà íàñðåùà. Äâîð÷åòî å îãðàäåíî îò ñòàðà, äúáîâà ãîðà. Åäíî ñàìîòíî äúðâî øóìè òîêó-äî êúùè÷êàòà íè, à ïîä íåãî ñìå ñêîâàëè äúðâåíà ìàñà è ïåéêè. Íÿìàìå øåçëîíãè è òåæêè ìàñè. Âñè÷êî å ïðîñòî è óäîáíî.
Ðàçòîâàðâàì áàãàæà è äîêàòî ñåìåéñòâîòî ñå çàåìà ñ ëþáèìèòå ñè è åäâà äî÷àêàíè çàíèìàíèÿ, ñâèâàì äëàíè ïðåä óñòàòà ñè. Ñúñ ñèëåí ãëàñ, êîëêîòî ìîãà, ñå ïðîâèêâàì: „Êàêî Êèí÷ååååååå, êàêî Êèíîîîîî, òóêà ñìåååå“. Íÿêîëêî ïúòè è ñëåä ìàëêî ïàê. Íå ñëåä äúëãî ÷óâàì îòãîâîð êàòî åõî: „Îõîîîîîîîîîî, îõàààààà“. ×óëà ìå å. Çàåìàì ñå ñ ìîèòå ñè ðàáîòè.
Êàêà Êèíà å ðàáîòíè÷êà îò íàøåòî ïðåäïðèÿòèå. Ñòàðà áàëêàíäæèéêà, îùå îò äåòå äîøëà â ãðàäà. Ïúðâî ñëóãèíÿ, ïîñëå íàñòàíàëè ïðîìåíèòå è çàðàáîòèëà â ïðåäïðèÿòèå. Îìúæèëà ñå çà êîðåíÿê ãðàæäàíèí, çàæèâÿëè. Íå èì ñå ðîäèëè äåöà, íî äîáðå ïîìèíóâàëè. Áåøå îò òèÿ õîðà, êîèòî íå ñè ñ÷èòàò òðóäà çà íèùî. Òðÿáâà ëè íåùî äà ñå ñâúðøè, íå õèòðóâà, íå øèêàëêàâè, à ãî ñâúðøâà. Ïðîñòîäóøíà è ïðÿìà. Öÿë æèâîò ñè ìå÷òàåøå çà Áàëêàíà. Íå, ÷å íå õîäåøå òàì â ïî÷èâíèòå äíè, íî êîïíååøå äà ñå âúðíå çàâèíàãè. Çàòîâà êîãàòî ñå ïåíñèîíèðà, çàðÿçà ãðàäà, ìúæà ñè è çàìèíà. Ïîâå÷å íå ñå âúðíà.
Ìàõàëè÷êàòà é áåøå íà ÷àñ-äâà ïåø îò íàé-áëèçêîòî ñåëî. Õîäåøå âåäíúæ â ñåäìèöàòà ñ ðàíèöà íà ãðúá äà ñè êóïè õëÿá, òîâà-îíîâà, íàé-íåîáõîäèìîòî. Çàâúäè îâöå è êîçè, êîêîøêè. Ìúæúò é ñå îïèòà äà æèâåå ñ íåÿ òàì, ãîðå, íî ãðàæäàíèí, íå èçäúðæà è ñå âúðíà îáðàòíî.  ìàõàëè÷êàòà èìàøå íÿêîëêî ñòàðöè íà ïðåêëîííà âúçðàñò, à êîãàòî ñè çàìèíàõà îò ñâåòà êàêà Êèíà îñòàíà ñúâñåì ñàìà. Ïëåìåííèöèòå é ÿ ìîëåõà ïîíå ïðåç çèìàòà äà ñå âðúùà. Ïðàâåøå ãî ïðåç ïúðâèòå ãîäèíè äîêàòî ìúæúò é áåøå æèâ. Ïîñëå îñòàíà è äà çèìóâà â ãîðå. Íÿìà ïúò, íÿìà õîðà, ñàìà. ×óäåõìå ñå.
Êîãàòî ñòðóïàõìå ìàëêàòà ñè âèëè÷êà íà òîâà ìÿñòî â Áàëêàíà, åäèí äåí êàêà Êèíà ïðèñòèãíà íàé-íåî÷àêâàíî. Îêàçà ñå, ÷å çàä ðåêè÷êàòà, îòñðåùà ñðåä äúðâåòàòà íà îíçè õúëì, ñà ðàçïðúñíàòè êúùè÷êèòå íà íåéíàòà ìàõàëà. Ïèòàõìå çà ïúòÿ äî òàì, äà é õîäèì êîãàòî ñìå òóê. Íÿìàëî ïúò. Äà é âèêàìå êîãà äîéäåì, òÿ ùå èäâà ïðåç ãîðàòà.
………………………..
Ðàíî, ðàíî êàêòî âñÿêà ñóòðèí èçäîè õàéâàí÷åòàòà. Ïðåâàðè ìëÿêîòî, ïîäêâàñè íÿêîé áóðêàí, îñòàíàëîòî ïîäñèðè. Ãðàáíà ïëåòêàòà, çàäÿíà ëþëêàòà íà ãúðáà ñ åäíà âðúõíà äðåõà âúòðå, ìàëêî õëÿá è ñèðåíöå. Ïðåïàñà ìàíåðêàòà çà âîäà íà êðúñòà è åäèí íîæ. Áåç òÿõ íèêúäå íå ìúðäàøå. Ìàíåðêàòà áåøå ñïîìåí îò áàùà é. Èçêàðàë âîéíèòå ñ íåÿ è äîêàòî áåøå æèâ íå èçëèçàøå áåç äà ÿ âçåìå. Íîæúò ñúùî áåøå íåãîâ. Âîéíèøêè . Çàòî÷âàøå ãî ðåäîâíî íà ãîëÿìîòî òî÷èëî ïðåä êúùè, îñòàíàëî îò âðåìåòî íà äÿäî é.  ïî-êúñíè ãîäèíè áàùà é îò ðú÷íî ãî áåøå íàïðàâèë ñ êðà÷íî çàäâèæâàíå.
Çíàåøå âñÿêà ñòóáëèöà è êàéíà÷å èç ãîðèòå íàîêîëî, íî ÷îâåùèíà å. Áåç õëÿá è âîäà íå ñå òðúãâà íèéäå. Íîæúò ïúê âñå ùå ïîòðÿáâà. Äå íîâà òîÿãà äà îêàñòðè, äå íÿêîé ïî-âèñîê êëîí äà îòñå÷å çà êîçè÷êèòå. Íÿêúäå øóáðàöèòå íå ñå äàâàò äà ìèíåø, çàòðúíèëè ñòàðà ïúòå÷êà è ñå íàëàãà äà ãè îñå÷å.
Èçêàðà æèâîòíèòå, çàëîñòè ïîðòè÷êàòà è òðúãíà ïîëåêà. Øóìåøå ãîðàòà, ïòèöèòå ñå îáàæäàõà èç ãúñòàëàêà. Îâöåòå âåäíàãà çàùèïàõà òðåâàòà, à êîçèòå íàìåðèõà êðåõêè êëîí÷åòà. Êó÷åòî îòðúñêà âðàò îò ñèíäæèðà è ëåíèâî ñå ïîìúêíà ñëåä òÿõ. Òèõíàëúê, ëåêî ñå äèøà. Ïðåäè äà òðúãíàò çà ïàøà ïðåãëåäà áóðêàíèòå ñ êèñåëî ìëÿêî â ìàçàòà. Áåøå ñå íàñúáðàëî. Ñêîðî íèòî Ëþá÷îâè áÿõà èäâàëè, íèòî Âèîëåòà. Âðåìå áåøå íÿêîé äà ñå ïîÿâè.
Íîùåñ êó÷åòî ÿ áóäè íÿêîëêî ïúòè. Äàëè âúëê èäâà èëè ïúê íÿêîÿ ñúðíà ïàñåøå íàîêîëî. Çà âúëöèòå íå å âðåìå. Çèìàòà ìèíà, æèâîòíè èç ãîðàòà êîëêîòî èñêàø. Çà êàêâî äà ñè äàâàò çîð äà âëèçàò â êîøàðèòå äåòî èìà êó÷å. Äðóãè æèâîòíè ùå äà ñà áèëå. Ìíîãî ÿ íàïóøâàøå ñìÿõ êîãà ïëåìåííèöèòå ïèòàò íå ÿ ëè å ñòðàõ îò âúëöè. Êàêâî ñòðàøíî èìà, íèùî. Êó÷åòî å òóêà, ùå ÿ ïðåäóïðåäè, ïúê è âúëöèòå ùå ïðåäóïðåäè. Æèâîòíèòå ñà â êîøàðàòà. Äèï, àêî íå ñå îòêàæå âúëêúò îò ëåñíà ïëÿ÷êà, ëîâäæèéñêàòà ïóøêà å çàä âðàòàòà. Ñâåòÿâà ìó ìàñëîòî êàòî íèùî.
Îò õîðà íå ÿ ëè å ñòðàõ, ïúê ÿ ïèòà Âèîëåòà. Êàêâî ñòðàøíî èìà, àêî ùå ñå ìðå, ùå å âåäíúæ. Îò íåÿ êàêâî äà îòêðàäíàò, òÿ èìà ñàìî æèâîòíèòå. Å, âåäíúæ è òîâà ñå ñëó÷è. Ñðåùíà íàé-íåî÷àêâàíî ìåæäó êúùèòå íà ãîðíàòà ìàõàëà äâàìà ìëàäè ìúæå. ß÷êè òàêèâà, êîñìàðëÿñàëè, íåáðúñíàòè îòäàâíà. Ãëåäàò äèâî íÿêàê è ïîäîçðèòåëíî. Ïîçäðàâèõà ñå, ïîïðèêàçàõà ñè òóé-îíóé. Òúðñåëè äà ñúáèðàò äèâè ïëîäîâå, ÷å íàåëè êàçàíè äà âàðÿò ðàêèÿ, òóé é îáÿñíèõà. Áúðçàõà äà ñè âçåìàò äîâèæäàíå, àìà íà íåÿ íåùî íå é ñå õàðåñà â òÿõ. Íà äðóãèÿò äåí áåøå ðåä äà èäå äî áëèçêîòî ñåëî çà ïîêóïêè è ðàçêàçà íà êâàðòàëíèÿ ïîëèöàé êàêâî è êîãî å âèäÿëà. Ðàçáðà, ÷å áèëè äâàìà áðàòÿ, èçáÿãàëè îò çàòâîðà è èçäèðâàíè. Ïîäèð ðàçãîâîðà ñ íåÿ ïóñíàëè ïîòåðÿ. Õâàíàëè ãè.
Õàðåñâà é äà ñè æèâåå òóêà, â áàëêàíà. ×èñòî é å è ñïîêîéíî. Ïå÷å ñè õëÿá ïîíÿêîãà, êîëêîòî çà ñåáå ñè ñàäè ðàçíè çåëåí÷óöè, êàðòîô, áîá. Êàêâîòî òðÿáâà òóðÿ â çåìÿòà, à òÿ ñå îòïëàùà. Âèñî÷êî å òóêà è õëàäíî, êúñíî ñòàâàò çåëåí÷óöèòå, íî ïúê ñà çäðàâè è âêóñíè. Òîê íÿìà è íå é òðÿáâà. Èìà åäèí òðàíçèñòîð, òîé é äðóãàðóâà. Íå ìèñëè çà íèùî è íèêîãî. Îò òúìíî äî òúìíî å íàâúí. Ïîíÿêîãà âå÷åð, ïðåç çèìàòà ñåäè äî êúñíî, íå é ñå ñïè, çåð íå ñå óìîðÿâà. Ïëåòå ÷îðàïè, ùîì ÿ íàâåñòè ïëåìåííèêúò é ãè äàâà çà äåöàòà è æåíà ìó. Êèñåëîòî ìëÿêî çàòâàðÿ òîïëî â áóðêàíè è â ìàçàòà ñåäè äúëãî, íå âêèñâà. Êîãà äîéäàò èì äàâà è íåãî, ñèðåíå èì äàâà.
Âèîëåòà ïúê, ñëóæèòåëêà îò íåéíîòî ïðåäïðèÿòèå, êîãà äîéäå íà âèëàòà ñè ñúñ ñåìåéñòâîòî, õîäè ïðè òÿõ. Ðàçáðàëè ñà ñå äà ñå ïðîâèêíå, òóêà ñå ÷óâà íàäàëåêî. Ùîì ðàçáåðå, ÷å ñà ïðèñòèãíàëè, íàðàìâà ðàíèöàòà ñ ìëÿêî, ñèðåíå, ñòúêëî ñëèâîâà è ñëèçà îò ìàõàëàòà êúì ðåêè÷êàòà. Òîé è Âèîëåòèíèÿò ìúæ ðàáîòè òàì, òà ñè ïîïðèêàçâàò çà õîðàòà, íîâèíè îò ïðåäïðèÿòèåòî íîñÿò. Íÿêîé ïúò é îñòàâÿò àðìàãàí, ÿ áîíáîíè â êíèæêà, ÿ íåùî äðóãî. Êàçàëà èì å äà íå êóïóâàò øîêîëàäîâè ñëàäêè. Ñåäÿò, ñòîïÿâàò ñå, ÷å è ÷åðâÿñâàò. Âèæ ëîêóì, íÿêîé çàãúíàò áîíáîí ìîæå. Êàôå é íîñÿò, òÿ êàôå ñè âàðè ñÿêà ñóòðèí. Êîãà ñëèçà äî ñåëîòî åäíî îò íåùàòà, êîèòî êóïóâà çàäúëæèòåëíî å êàôåòî.
Âúðâè ïî ñòàðèòå, òðåâëèâè óëèöè. Çàïóñòåëèòå êúùè íàäíè÷àò çàä ñëèâè è ìëàäè äúá÷åòà. Ãëåäàò ñ î÷èòå íà ñòîïàíèòå ñè, äà âèäÿò êîé âúðâè òúäÿâà è íàêúäå å òðúãíàë. Çà íåÿ íå å ïóñòî â òåõíèòå äâîðîâå. Òÿ ñè ïðèêàçâà ñ âñåêè îò ñòîïàíèòå. Ðàçêàçâà èì òîâà, äåòî å ÷óëà ïî òðàíçèñòîðà. Ïèòà ãè çà òåõíèòå ðàáîòè. Íÿêîé äà ÿ ñëóøà îò ñòðàíè ùå ðå÷å, ÷å ñå å ïîâðåäèëà. Îò ñàìîòà. Òúé, ìà íå å òúé. Äèï äîáðå ñè å òÿ è å äîáúð æèâîòúò é òóêà. ×åòèðèñè è êóñóð ãîäèíè æèâÿ íà ïúïà íà ãðàäà, íî íå çàáðàâè Áàëêàíà, ñâîáîäàòà, çåëåíîòî è âîëíîòî. Îîîîõõõ, åé íà, íà äÿäà Ñòàâðÿ ñóäóðìàòà ñå å íàâåëà íàñòðàíà, ùå âçåìå äà ñå ñðèíå. Íà âðúùàíå ùå îòñå÷å åäèí êîë äà ÿ ïîäïðå. Êàê ùå ÿ îñòàâè òúé, âñå íÿêîé äåí ìîæå äà íàìèíå ñèíúò ìó íàñàì. Êàòî èçêà÷è êàìåííèòå ñòúïàëà è ñå èçïðàâè íà ñóäóðìàòà, äà ìîæå âîëíî è ðàäîñòíî äà ïîãëåäíå äàëå÷èíàòà. Íåùî ïðîøàâà â êðàêàòà é è ãà ïîãëåäíà, çìèé÷å ñå èçíèçâàøå êúì òðåâèòå íàîêîëî. Âðåìå å äà õâàíå êîñàòà è äà ïîîêîñè. Äà ñâåòíàò óëèöèòå è äà ïðèáåðå ñåíîòî çà õàéâàí÷åòàòà, ÷å çèìàòà å äúëãà òóêà. Íèùî íå é òåæè, äíèòå é ìèíàâàò â òðóä, à êîãà ñå ïîóìîðè, èçêàðâà æèâîòíèòå íà íÿêîÿ ïîëÿíà è ïðèñÿäà. Êó÷åòî ñè çíàå äà ãè çàâðúùà íàîêîëî, à è òå ñÿêàø ÿ ðàçáèðàò. Ïàñàò ñè è âñå êðàé íåÿ ñå âúðòÿò. Íÿêîãà ïóùà ãëàñà ñè íà âîëÿ è ïåå ñòàðè, áàëêàíäæèéñêè ïåñíè. Çà ëîøè ñâåêúðâè, çà ãóðáåò÷èéñêè ìúêè ïî èçãîðà è çåìÿ, çà õàéäóòè è âîéâîäè. Íå å ïåâèöà, íî òóêà ïî áàèðèòå ñÿêàø Ãîñïîä é äàâà ãëàñ äà ïåå ñëàäêî, äà ñå ëåå ïåñåíòà ïî ÷óêàðèòå.
Âñè÷êî ñè å ïîäðåäèëà â æèâîòà, çà íèùî äà íå ìèñëè è ñòðàäà. Êîãà ñëåçå â áëèçêîòî ñåëî, òåãëè îò ïåíñèÿòà ñàìî çà òîâà ïàçàðóâàíå. Çà õëÿá è êàêâîòî îùå é òðÿáâà. Ãëåäà ïàðè â ñåáå ñè äà íÿìà. Íå çà äðóãî, àìà áàðåì äà ñå çíàå, ÷å íÿìà êàêâî äà é îòêðàäíàò. Òî òàêâèç õîðà ðÿäêî ñå ñëó÷âàò, àìà çíàå ëè ÷îâåê. Íàïðàâè ïúëíîìîùíî â ãðàäà íà ïëåìåííèêà ñè. Ðå÷å ëè íåíàäåéíî äà ñå ñïîìèíå íÿêîé äåí, òîé ëåñíî äà ñå îïðàâè ñ èçïðàùàíåòî é. Òúæíè ðàáîòè áèëè òåç, é êàçà âåäíúæ òîé êàòî çàãîâîðèõà. Íå ñà òúæíè òå, òå ñà ñè îò âåêà è äî âåêà. Òúé ïîìèíóâà ñâåòúò, òúé ùå ñè çàìèíå è òÿ. ×îâåê íàâðåìå òðÿáâà äà ïîìèñëè çà âñè÷êî, äà íå ñúçäàâà òðóäíîñòè íà áëèçêèòå ñè.
Íàâàëè ñå ñ æèâîòèíêèòå ïî áëèçêèÿ ñêàò, ìîæå ïúê äà ñëÿçàò äîëó äî ðåêè÷êàòà. Òàì äà ïèÿò âîäà è äà ïëàäíóâàò. Òàìàí ãè çàâèêà è êó÷åòî ãè ïîäáðà, ñ÷ó é ñå ãëàñ ÷îâåøêè. Åõîòî ãî äîíàñÿøå îò ñðåùíèòå áàèðè. Çàòúêíà çàáðàäêàòà ñè çàä óõîòî è ñâè äëàí êàòî ôóíèÿ êðàé íåãî. „Êèí÷ååååå, êàêîîî Êèíîîîîîî“ – äîíàñÿøå åêîòà íàîêîëî. Çàñìÿ ñå, ñâè äëàíè òîÿ ïúò êðàé óñòàòà ñè è îòãîâîðè: „ Îõîîîîîîîî, îõàààààà“. Âèîëåòà. Âèîëåòà è Èâàí íàé-ïîñëå ñà äîøëè íà âèëè÷êàòà. Ðàçáúðçà ñå, ïîâúðíà ìàëêîòî ñè ñòàäî êúì êúùè, ïðèáðà ãî â êîøàðàòà. Íàïîè æèâîòíèòå è ãè çàïëàäíè. Íàïúëíè ðàíèöàòà ñ ìëÿêî è ñèðåíå, âçå ãåãàòà è ïîâåäå êó÷åòî íàäîëó, äà ñëåçå â íèñêîòî ïî ïúòåêàòà êúì îòñðåùíèÿ áàèð. Ðàäîñò íàïèðàøå â ãúðäèòå é. Îáè÷àøå òåçè õîðà, áåøå ðàáîòèëà ñ òÿõ è êàòî ãè âèäè âñå åäíî ðîäíèíè âèæäàøå. Íå, íå ÷å é ëèïñâàò õîðà, íî ñ òåçè, êîèòî áÿõà ÷îâå÷íè, ñè ñòðóâàøå äà ïîñåäíå íà ïðèêàçêà.
Ñëúíöåòî áåøå ïîñïðÿëî, ãîðàòà òåøåøå, íàîêîëî âñè÷êî çàìèðàøå â ëåêà äðÿìêà. Ïëàäíÿ.
Ïîä ñÿíêàòà íà äúá÷åòî êðàé äúðâåíàòà ìàñà, íà ñèðåíöå è ñòóäåíà áàëêàíñêà ðàêèÿ, êàêà Êèíà, Âèîëåòà è Èâàí ðàçâúðçàõà òîðáàòà ñúñ ñëàäêèòå ïðèêàçêè. Îòêúì äúáàêà ïðîøîìóëâà æèâîòèíêà, ñúíëèâî ñå îáàæäà ïòèöà, ñåíêèòå ïúëçÿò, à íàîêîëî å ïðèÿòíî è ñâåæî. Ðàçäóìêàòà âúðâè ëåêî, êàêà Êèíà ñå ñìåå âîëíî è îò ñúðöå, Áàëêàíúò òèõî øåïòè è íàâÿâà ñïîêîéñòâèå.

Ìèëêà Ìàðêîâà


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 15.06.2015 @ 14:36:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   boliarkabg

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 41259
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Êàêà Êèíà" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàêà Êèíà
îò doktora íà 15.06.2015 @ 16:52:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èäèëèÿ, Ìèëêà, òðóäíî îñúùåñòâèìà, ìàêàð è ìå÷òàíà... :)
Áëàãîäàðÿ òè çà ñïîêîéñòâèåòî, êîåòî óñåòèõ êàòî ïðî÷åòîõ, ìäà!


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 16.06.2015 @ 07:53:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
Äîê, èñòèíà òè êàçâàì: òàçè æåíà æèâÿ íà òîçè ñâÿò ïî òîçè íà÷èí. Æèâÿ æèâîòà ñè îùå ïî "îíîâà" âðåìå, êîãàòî ñå áÿãàøå îò ñåëîòî, íî òÿ ñå âúðíà ïðè êîðåíà ñè è òîãàâà ñå ÷óäåõìå, àõ êàê ñå ÷óäåõìå!

]


Re: Êàêà Êèíà
îò divcviat (divcviat@abv.bg) íà 15.06.2015 @ 23:33:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ,êîëêî õóáàâî ðàçêàçâàø...äå å òîâà âðåìå..Áëàãîäàðíîñò!


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 16.06.2015 @ 07:54:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
Çäðàâåé, òîâà âðåìå áåøå 80-òå ãîäèíè íà ìèíàëèÿ âåê.
Áëàãîäàðÿ òè, ÷å ñå îòáè.

]


Re: Êàêà Êèíà
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 16.06.2015 @ 10:42:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
 áàùèíèòå ìè êîëèáè Ðàåâöè, íà òðè êèëîìåòðà îò Áåëèöà, Òðåâíåíñêî æèâååõà ïî ïîäîáåí íà÷èí åäèí îò ÷è÷îâöèòå ìè ñúñ ñúïðóãàòà ñè. Ïðåäè ãîäèíè çàâåæäàì åäèí ðóñíàê, çà äà ìó ïîêàæà îò êúäå òðúãâàò êîðåíèòå ìè è äîêàòî òîé ñå ðàäâàøå íà áóíàðà, àç âèêíàõ:"Êúâ÷îîîîîîîî!". Áóêâàëíî òðè ìèíóòè òèøèíà è êîãàòî ðóñíàêúò ñå íàäó îò èçïèòàòà êëàäåí÷åâà âîäà è ñå èçêúïà äî êðúñòà ñ íåÿ, îò âèñîêîòî ñå ÷ó:"Íÿìà ãî, Ïåòüîîîîîîî, îòèäå çà õëÿá è àêî íå ñå íàïèå ùå ñå âúðíå äîâå÷åðàààààà!". Ðóñíàêúò òîëêîâà ñå âïå÷àòëè, ÷å ëåãíà íà òðåâàòà è êàçà:"Îñòàâàì òóêà, êúäåòî åõîòî òè îòãîâàðÿ êàòî ñå íàñïè!"


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 16.06.2015 @ 11:12:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
:))))))), òàêà å Ïåòüî, âñè÷êî çâó÷è êàòî ïðèêàçêà...

]


Re: Êàêà Êèíà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.06.2015 @ 19:43:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðè òåá âèíàãè å óäîâîëñòâèå!


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 17.06.2015 @ 11:32:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
: ))))) áëàãîäàðÿ òè, æèâà è çäðàâà!

]


Re: Êàêà Êèíà
îò IGeorgieva íà 16.06.2015 @ 20:35:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâ ðàçêàç - òîïúë è ÷îâå÷åí!
:)


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 17.06.2015 @ 11:33:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
òàêèâà õîðà ïîçíàâàõ....

]


Re: Êàêà Êèíà
îò Kanegan íà 04.07.2015 @ 10:55:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî, òà ÷àê ïðåõóáàâî!Óìååø äà ãî ïðåñúçäàäåø Ìèëêà!Òàêà ñå íàõðàíèëî ñúðöåòî íà Êèíà ñ äîáðî, ÷å íè ñâåòè!


Re: Êàêà Êèíà
îò boliarkabg íà 04.07.2015 @ 12:24:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
áëàãîäàðÿ òè. Íàé-õóáàâîòî å,÷å òàçè æåíà æèâÿ íà ñâåòà /íå çíàÿ ìîæå è îùå äà å æèâà/, ïîçíàâàõ ÿ. Òàêèâà æåíè, áàëêàíäæèéêè èìàøå.

]