Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 885
ХуЛитери: 6
Всичко: 891

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазговор с птичето
раздел: Хумор и сатира
автор: Usmiv4ica

Казват, че веднъж кацаш на рамото. Така си е. Кацнало си в неделята, когато съм се родила, и оттогава все там си седиш.
Казват също, че носиш късмет. И ти твърдиш така. Винаги, когато изпадна в блудкави самосъжаления по повод поредния провал или неосъществена надежда, твърдиш че е за добро. Само дето в повечето случаи не успявам да стопля, кое всъщност й е доброто на ситуацията. Да ти припомням ли? Само за миналата година. Спомни си злополучната книга и участието й в още по-злополучния конкурс. Хубаво било, че привлякла внимание. Дрън, дрън! Добре, че нямаше награда за най-некадърен автор, че щях да си я отнеса заедно с всички придружаващи адмирации. И продължаваш да твърдиш, че все пак си беше късмет. Аз пък се питам, що ли не ти купя една хубава клетчица и да те затварям там понякога... Може пък нещо да стане така, както го очаквам, ако не се намесваш постоянно.

Какво "недей!"? Не беше ли ти, дето ме убеждаваше, че това, че прекарах седмици наред в уютните кътчета на болниците било възможно най-доброто в дадения случай. Ако не беше ти, кой знае какво щяло да стане! Какво повече, бе, хвъркатичкото ми! Но да не спорим за дреболии! Късмет си беше - случи се през есента. Представи си да беше през лятото, как щях да се появя в обществото с рокличка с презрамки и ръце, надупчени като на наркоманка с проблемно минало. Но наближава Коледа, миличко. Що не взема да те подаря на някого? Какво ще кажеш, а? Толкова хора се оплакват от липса на късмет. Ще ти се радват, ще си те коткат...

Не искаш. Нуждаела съм се от теб. Ти май определено си мислиш, че ако не ме държиш за ръчичка, едва ли ще успея да пресека на светофара. Сигурно затова винаги се намесваш. Я да преброим провалените връзки. Всъщност, забрави! Непосилна задача. Нали си ми късмет, грижиш се да не попадам постоянно на неподходящи хора. Да, да, знам. Осигуряваш ми спокойствие, ш...но спокойствие. А да си си помисляло, че може да ми липсва тръпката или да ми падне адреналина. Какво ми каканижеш сега да се държа като дама?! Казах "широкообхватно", ти какво си помисли? Но идеята ми хареса! Ще забравя за момент това за дамата и ще ти отскубна едно от белите перца. Защото да ти призная ми писна от толкова съвършена белота! Така и не схвана за толкова години, че съвършенството е скучно... небе без облаци. По ще ми харесаш с проскубана опашчица. Хайде де, не ми се кокори! Цял късмет ще си е, че няма да ти причиня още нещо.

Оооо, сега и с клуб на късметите, претърпели насилие ли ще се плашим! Осигурявал си ми достатъчно адреналин? Как можах да забравя! Този рубинен блясък в очите ти ми го докара. Екшън - трябваше да вися на компютъра до три през нощта. И кой те излъга, че цял живот съм си мечтала да се сбъркам от работа точно на рождения си ден? Та като стана въпрос, ти трябва да си втълпило на колегата да ми пожелае да проявявам повече чувство за хумор. То вярно, че може да се приеме и като комплимент, ако го свържем с Марк Твен. Но как иначе, питам те, би те търпял човек? И за какво по д...те ми е чувство за хумор, нали си имам отдел за информационни, а не за развлекателни програми. То вярно, че умеем да ставаме за смях, но това си е по-скоро тъжно и обикновено е свързано с грешки на системата, не наши. Казах "по дамите". Научи се най-накрая да ме разбираш! Заразил си се от всеобщата ни болест. Всеки си мисли, че си му прозрачно ясен и прекрасно знае, кое е най-доброто за теб. Ама и аз знам какво ще ти хареса - еднопосочна екскурзия до тропиците. Хайде, миличко, такива прекрасни пъстри птичета живеят там. Някой дори умеят да бърборят като мен. Няма да ти липсвам, ще видиш ;-))))))))))) Ох, знам, че сме неразделни. Но нека поне мъничко си помечтая... средрожденно и предколедно.


Публикувано от mmm на 02.12.2004 @ 14:31:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Usmiv4ica

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.4
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 32974
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Разговор с птичето" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Разговор с птичето
от Ray (bdoych@abv.bg) на 02.12.2004 @ 14:37:53
(Профил | Изпрати бележка)
Горкото птиче, прави каквото може:))
Хареса ми настроението:))


Re: Разговор с птичето
от miglena (megira@abv.bg) на 02.12.2004 @ 14:46:02
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://huliterki-huliteri.hit.bg/tropic%20dream.jpg

"По Дамите", поне можем да помечтаем, а ... (((:+:)))


Е, недей така!Re: Разговор с птичето
от angar на 02.12.2004 @ 15:07:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Хайде, недей така! С мокри очи - усмихни се на мрака! Колко любов занапред предстои, колко надежди и радост те чакат! А и нали птичето е на на рамото ти откакто си се родила! Поизморило се е, но ще се съвземе. Вместо да го прогонваш и скубеш, и него да беше погалила! Всички знаем колко си ласкава!


Re: Разговор с птичето
от Samorasliak (lyusy8@mail.bg) на 02.12.2004 @ 15:25:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благородно ти завиждам за птичето!

Сакън, - не го скуби, пе го подарявай
и не го отпращай по топлите места.

Поздравления за самокритиката и тънкия хумор!

Има една такава сентенция:
"Когато губиш - не знаеш какво печелиш" -
и обратното!


Re: Разговор с птичето
от Liulina на 02.12.2004 @ 16:45:29
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Какъв подтекст само ...


Re: Разговор с птичето
от Merian на 06.12.2004 @ 11:31:07
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
...май за пръв път попадам на нещо в проза от тебе:)...хареса ми усмивке:)


Re: Разговор с птичето
от Ufff на 07.12.2004 @ 09:42:13
(Профил | Изпрати бележка)
Айде, предколедно и следрождено:спешна смяна на птичките!Затваряме.Болниците.Щото ще метем. Перушина.
Целувки за прозата непрозаична хич!:)