Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 1
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИнформацоинното поле
раздел: Други ...
автор: poetry_as_song

Организацията на материята. Къде отива аурата на човек след смъртта? Празен ли е вакуума? Защо има пророци? Как така се предусещат бъдещи събития?
Има само едно обяснение. Всичко е записано някъде в пространството!
Различните библейски пророци описват приблизително еднакви събития, което показва, че виденията им идват от един първоизточник. Имаме и гадатели от вида Ванга и Нострадамус - източника на техните пророчества не може да е друг. Специфично и важно условие за да се активира дадено предсказание е състоянието на медитация, или може да го наречем и транс. Без подобна екзалтация не се минава. Ванга е използвала и бучка захар, върху която човека е спал. Често бъдещето се показва и по време на сън. Вдъхновението. За да се напише нещо - би било стих, или проза, не е достатъчно да се притежават познания. Необходим е особен флуид, наречен вдъхновение. Вдъхновението получаваме също от информационното поле. Отключващ фактор за да пропише човек, често е някаква лична драма. Съзнанието веднага се свързва автоматично с полето, в опит да се преодолее кризата на личността. Възможно е и вдъхновение посредством осъзната медитация. Когато човек уравновеси болката, поставянето на стихове спира. Айнщайн ни заяви, че има изкривяване на пространството. Как да си представим това? Планетите с големи маси, се намират във вакуума. Но той не е пуст. Там има особен вид материя - преди наричана етер, а сега - поле. Там, където дадена планета се опира в полето - под тежестта ѝ, пространството се изкривява. В тези допирни точки е възможно да се получат тунели на Времето, които са една своеобразна машина за пътуване в бъдещето и миналото и то във вид на скок, който преодолява на мига разстояния от стотици светлинни години! Всяко нещо във Времепространството си има нива. Информационното поле не прави изключение. Най-високото място е запазено за Създателя.
Астрала е някъде в полето? Защо не? Душите отиват там, откъдето са дошли. Аурата - също.
В развитите държави хората са преситени от любезности. Но са и досадно уморени от грубости и смърт. Натъпкани са с информация. Преяждат с нея. Дори Истината да им се яви без дрехи - пак няма да ѝ повярват! Платения секс изнервя. Златото не дава необходимото равновесие.
В по-слабите държави хората умират от глад и са жадни за знания.
Единственият и всеобщ еквивалент на щастието е само един: Любовта!
Има хипотези, че важна роля в нивата на информационното поле играят фотоните. Те нямат маса в покой. Но обикновено са в движение и притежават свойството полярност - тоест единици и нули! Нима достигаме до съществуването на Вселенския компютър?
До този момент въпросите са повече от отговорите.


Публикувано от aurora на 03.02.2015 @ 09:21:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   poetry_as_song

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:59:17 часа

добави твой текст
"Информацоинното поле" | Вход | 3 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Информацоинното поле
от Kanegan на 04.02.2015 @ 10:59:15
(Профил | Изпрати бележка)
Беше ми приятно да прочета!Информационното поле е нещо извън нашата осъзнатост!

Бих споделила следното:Организацията на материята, тя е триизмерна на физически план! Аурата на човек, отива в етера!Вакуума,съдържа нематерия,безкрайно малки,невидими енергоинформационни частици.Те формират т.н. торсионни полета.Докосват се две точки в миг,запечатва се в енерго информационното поле на вселената и след еони години време пак се срещат,за да се случи промисъла на еволюцията.Пророците ли,те работят с тези етерни нива.По-високи нива на съзнание,чистота, неприлепване към нищо на земен план,в замяна по- дълбок достъп до висшата мистика!Щастието,най-големия бич,самозабрава на съзнанието за еволюционния план и т.н.А обичането на всичко случващо се ,без грам съмнение е верния път!

Беше ми приятно да се потопя в тези размисли!Дано не съм отегчителна със споделеното!Поздрав!


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 04.02.2015 @ 14:56:47
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти Kanegan за великолепния коментар!
Поздрави!

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 03.02.2015 @ 12:19:51
(Профил | Изпрати бележка)
И все пак това не може да замени една хубава пържола с чаша вино.


Re: Информацоинното поле
от gringo на 20.05.2015 @ 20:34:19
(Профил | Изпрати бележка)
Напълно съгласен! И понеже в този момент и чашата ми е пълна с
прекрасно червено вино - наздраве, Лео! А останалите коментари - моето уважение! Нямам необходимите знания, за да влизам в спор... Ама това, дето го пише в Библията - "който трупа знания, трупа тъга", чак сега го осмислих... Ех, що ли на времето не се образовах, ами порках по кръчмите...
Поздрави!

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 21.05.2015 @ 10:41:15
(Профил | Изпрати бележка)
Малко се обърках кого съм коментирал, кога и за какви пържоли става дума тук. Аз лятос тия пенлива бира от потно шише с пържени компири, но ще се чукнем и с винце щом казваш, Гринго.

Не мисля, че някой има пълния комплект от необходими знания по въпроса, но това не го спира да твори, твори ... А какво ще натвори и дали не е било по-добре да си е поркал по кръчмите е трудно да се каже.

Така, че не съжалявай за поркането, приятелю!

]


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 21.05.2015 @ 14:04:18
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък не пия винце, а мастика (но само вечер!! :)- ха хаха:) Наздраве на пиячите:)
А пържолки има ли а? Само питам... А бе добре си философствате вие тука, нямам против. Аз за напитките - трактат мога да ви напиша. Ама вие по моята тема, не може и да зацепите:) Не ви са ясни тези науки, но нали искате да ви забележа - ами ето - забелязах ви:) Поне сте смели, въпреки липсите на познания по тези въпроси:)

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 22.05.2015 @ 10:07:54
(Профил | Изпрати бележка)
Кой може да каже, че има пълни, методични, издържани и подредени в една стройна теория познания по тези въпроси, Поетри (че ми е малко длъжко името ти)? Аз не познавам такъв човек и едва ли ще срещна някога. Въпросите, които си поставил са толкова комплексни и така омешани, че направо ми иде да ги разделя по групи и да ги отпратя към съответните научни дисциплини.
Още в древна Гърция са разделили класическата философия на отделни науки. И са го направили, защото са разбрали, че е невъзможно за един човек поотделно да даде задоволителен отговор на цялата палитра въпроси от битието. Е, от тогава се стремим да обединим науките и да постигнем задоволителна интердисциплинарност, която да даде единен Отговор. Не сме успели и мисля, че няма скоро да успеем. И ако информацията носена от фотоните може да осветли нещо, то едва ли това ще бъде цвета на брадата на господ, повярвай ми.

Колкото до добрата храна и качественото питие, те винаги са били в услуга на полезното мислене и качествени умозаключения. Не ги пренебрегвай, Пеещи с поезията :D :D: D

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 21.05.2015 @ 08:59:43
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се твоите разсъждения трябва да се отбележат. Не, че са оригинални. По тези въпроси са разсъждавали и продължават да разсъждават мнозина, със или без необходимия капацитет.

Оплитането на наука, мистерия, пространство-време, пророчества и вери е любопитно и атрактивно, безспорно, но дали е нужно? Кому е нужна цялата тази боза, която се изсипва на мощни талази по всеки един възможен комуникационен канал? Аз ще ти кажа. Нужна е на ония, които нямат интерес да виждаме ясно, да усещаме чудото на живота и да не пилеем умствен и всякакъв друг потенциал със съмнения, догадки и полу-истини. Не казвам, че човек не трябва да пита. Любопитството е мощна движеща сила, а решаването на големите въпроси е довеждало до най-великите открития и прогрес. Но пред човечеството трябва да седят ясни и добре формулирани въпроси от битието, социума и живота. Инак рискува да се оплете в мъглата на догадки, суеверия и псевдо наука.

Затова, нека се обичаме и да продължаваме да живеем!


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 21.05.2015 @ 14:06:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ясен си ми! Направо си го кажи, какво ти трябва: Винце и пържолка:) А? Само отбелязам? Има ли някой познал? Питам?

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 22.05.2015 @ 13:51:57
(Профил | Изпрати бележка)
Струва ми се, че Гринго пее поезията на песни, макар , че трябва да стреля бързо с револвер. Но това няма отношение към добрата философия и отличната храна.

]


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 22.05.2015 @ 16:49:45
(Профил | Изпрати бележка)
О... Лео!:) Времето вече не е на револверите:) А на словото! Ама не е лошо, да си хапне човек пържолка, нали?? Е - имам предвид теб и "другия" пияч, аз замезвам вегетариански:) Иначе, по някоя мастика удрям. Точно като вас съм в това отношение, но понеже нямам домашно вино пия купешка мастика. От нея не ме боли главата. Иначе - всичко е суета, Лео!
А за текстовете ще ти кажа: познал си! Аз пиша текстове за песни и музика! Вече съм продал (!!) 4 текста и две мелодии. Не съм съвсем за изхвърляне! Продавам творчество! Странно нали??!! А вие ми пишете слаби оценки, нямам против. Само искам продажбите ми да вървят. От вас, не ме боли. Не съм си заключил нито оценяването - нито коментарите. Забавляам се и няма злоба в мен. Ноооо... когато не ми хареса някое ваше произведение (в мн. число говоря - не само за Лео) - пиша тройкииии:) Двойки и единици не пиша! Това е в разрез с разбиранията ми! Защото, всеки трябва да има шанс, да покаже на какво е способен. А защо не и да изкара някой лев от това , което произвежда?? Аз как мога? И вие можете! Само трябва да повярвате в себе си!

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 22.05.2015 @ 17:12:08
(Профил | Изпрати бележка)
И аз да срещна текстописец, който продава творчество! А не само вяли аматьори, които си чешат творческата краста, като мене :(

Колкото до слабите оценки бих казал да не се косиш толкоз. Оценките се дават само от един и това не е бог. Живота е въздесъщият оценител на вси човешки дейности и ако той ти пише шест, има ли значение един незначителен Лео дали ти е писал минус две?

Къде е борсата на поетични текстове за изпяване да им пратя и аз нещичко?

]


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 22.05.2015 @ 19:49:48
(Профил | Изпрати бележка)
Веднага се отзовавам: Ако имаш текстове за песни - обърни се към музикантите в сайта "Откровения" Там е "борсата" в която аз попаднах. Ще ти кажа и имена: Обърни се към Ник Колев, Наско Христов, Антоан Антонов, или Мартин Генчев. Те са най-активни и актуални към момента! Според мен Наско е най - добронамерен. Но зависи и кой, какво търси към момента. Може да ти кажат: Ето ти една мелодия - напиши текст по нея. Ти не трябва да пропуснеш да попиташ: А "сухото"??? Ей такива неща:)

]


Re: Информацоинното поле
от gringo на 22.05.2015 @ 18:59:04
(Профил | Изпрати бележка)
Песимистът рекъл на оптимиста:
- Е, те от това по-зле - не може да бъде!
А оптимистът му отговорил:
- Може, може-е-е-е...

]


Re: Информацоинното поле
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 22.05.2015 @ 22:33:07
(Профил | Изпрати бележка)
Тук ще те глобим за стар виц. Трябва да напишеш текст за чалга!

]


Re: Информацоинното поле
от poetry_as_song на 21.05.2015 @ 14:54:23
(Профил | Изпрати бележка)
Единното информационно поле е било добре известно на древните - т.нар. акашиеви летописи /хроники/, а в по-модерни термини, то следва да бъде наречено "мемориа мунди". Паметта, инерцията, гравитацията и времето са 4-те еквивалентни крака на слона, държани от древните мъдреци /в притчата спорещи, що е това слон/. Формално погледнато имаме уравнението:

памет = гравитация = инерция = време .

Още Айнщайн провъзгласи, че: гравитация = инерция /принцип на еквивалентността/. Но пак той отбеляза и забавянето на времето в силни гравитационни полета, до спирането му след сферата на Шварцшилд. Ясно е, че паметта е устроена на принцип сходен с гравитацията - спомените се разполагат "амфитеатрално" около подходящи центрове. Тахионите на Джералд Файнберг, движещи се винаги с надсветлинни скорости /скоростта на светлината играе роля на първото безкрайно голямо физично кардинално число/, пренасят бъдеще към нас като огромни океански вълни. Фактически всеки миг бъдещето се прожектира като филм пред очите ни, но ние нямаме сетива, за да го видим. Това става с помощта на шишарковидното тяло /епифизната жлеза/ и бъдещето се прожектира в т.нар. "пещера на Брахман" - фино, етерно образувание свързващо пинеалната жлеза /епифизата/ с хипофизата. До него можем да достигнем само в случай на сънуване на т.нар. "пророчески сънища", или ако сме пробудили окото на кобрата на Хор /всевиждащото или третото око/. Ванга, Волф Месинг, Едгар Кейси и др. като Касандра, Тирезий /в древността/ са точно такива примери.

]