Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 654
ХуЛитери: 3
Всичко: 657

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСайт за извънземни съпруги (част 2)
раздел: Фантастика
автор: poetry_as_song

Асансьорът тръгна надолу с тихо мъркане. Секундите минаваха, но той не спираше. След време, което ми се видя безкрайно, устройството меко спря. Вратата се отвори и аз излязох с облекчение.
Тръгнах по единствения коридор и след десетина крачки се озовах пред нещо като нощен бар. Светлините преливаха от червено до дълбоко виолетово. Като от нищото изникна костюмиран мъж и любезно ме попита:
- Стефан Петров?!
- Да, аз съм.
- Заповядайте моля, последвайте ме!
Елегантният служител ме преведе до една маса за около 5 човека.
- Сядайте и се отпуснете!
Седнах. Температурата на въздуха бе приятна, а бармана пусна някаква музика - която бих оприличил на японска, с вмъкнати звуци на виещи кристални чаши.
Появи се и сервитьор, с бели ръкавици, топли очи и загрижена усмивка.
- Какво ще желае господина? Тук всичко е за сметка на фирмата. Поръчайте си каквото пиете. Предлагаме и ядки каквито няма да опитате никъде другаде, освен при нас.
- Водка с кока-кола, ако може (казвам) и донесете малко от тези ядки.
- Прието!
След като сервитьора отиде за поръчката, пристигна авторитетно изглеждащ мъж в костюм и с вратовръзка и ми се представи:
- Приятно ми е - Глен. Аз съм шеф на фирмата за доставка на извънземните съпруги.
- И на мен ми е приятно - казвам и поемам подадената ръка. Доставка ли казахте?!
- Точно така, господин Петров. Ние сме изпреварили времето, в което вие живеете. Ние работим перфектно, задоволяваме клиентите на 100% и не оставяме чувствата да разрушават всичко. Приемайки своята съпруга, вие се осигурявате до края. До смъртта Ви, ако разрешите да се изразя така.
- Искате да кажете - замислям се аз, че съществуват идеалните жени и вие предлагате само такива??
- Абсолютно точно! Вие ще плачете от щастие всеки ден. И най-сетне, ще имате доказателство, че Бог Ви обича. А Тея... Тея ще бъде готова да умре за Вас, ако се наложи!!
- Но... Хммм, аз...Боже! Нека да пийна преди да продължа!?
- Разбира се. Аз също ще пия с Вас.
- А може ли да запаля цигара?
- Да! Правете каквото обичате. Нашия принцип е пълното задоволяване - във всички аспекти на това понятие!
Млъквам. Сервитьора вече е донесъл водката и кока-колата без да го забележа. И пепелника беше пред мен. Запалих. Жадно поех дима, а Глен гледаше настрани, за да не ме притеснява. Отпих от водката и малко кола.
Разгледах заведението. Бих казал, че ми приличаше на нещо като бар и космически кораб в едно. Голяма стъклена колона пълна с вода и някакви рибки свързваше пода и тавана. След известен танц на рибките, на смяна идваха пъстри змиорки. А след това някакви сфери, като сапунени балончета но с хамелеоново менящи се цветове по тях. На около 7 метра от масата ни, си приказваха няколко полуголи момичета, които изглеждаха повече на феи, отколкото на човешки същества.
Изведнъж пред мен се материализира Тея! Същото момиче което избрах по снимката в сайта. Тя се приближи, поклони се и изрече:
- Приятно ми е да се запознаем. Усмивката и предизвикваше хипноза. Беше облечена в странни одежди и изведнъж седна на коленете ми. Но тя нямаше маса! Беше безплътна. Съобразих, че това е холограма, но усещането беше екзалтиращо! Сърцето ми щеше да се пръсне. Та Тея приличаше на Богиня от приказките!!
- Харесва ли Ви, господин Петров? - дочух през вълнението си гласа на Глен.
- Оооо! Боже мой. Това сън ли е? Нима ми сложихте нещо в питието?? - изхлипах сподавено.
- Нееее. Никога. Ние сме войници на щастието, Стефане! Не си служим с измама!
- Може би се досещаш, че това е холограма.
- А къде е истинската Тея - питам, кога ще я видя?
- Тея пътува. До два дена ще можете да се прегърнете.
- Пътува??!
- Да. Засега това е което можем да кажем, но има и друго. Единственото условие за да живеете заедно е теста за био-съвместимост на фините материи. Ако теста покаже, че сте съвместими - ще бъдете заедно до смъртта си.
И... разбира се когато платите цената. 20000 евро.
- Нима?? Господи, не съм очаквал - нима Тея е стока?!
- Всички сме стока. Погледни известните футболисти например. Роналдо, Гарет Бейл, Меси, Неймар - нали знаеш за какви суми са закупени??
– Да, да ама...
- Помисли си Стефане: Нима предната ти съпруга не ти костваше пари?
- Оооо! - май о май! Разбира се! Като сметна - то не бяха помощи за майка й, братята, дрешките, апартамента, който желаеше и остана за нея, обзавеждането, глезотиите, почивките в чужбина, ами и развода - минимум 70000, всичко!
- Ето виждаш ли? - някак доволно въздъхна Глен. Но слушай внимателно. Тея ще ти избие разходите само за една година. И после зпочваш да печелиш.
- Нима?? - ошашавен запитвам. Такива жени няма, поне в моя живот. А и не вярвам!
- Грешиш. Тея има свръхсетивни умения. Може да познава числата от тотото. Винаги! Но ако си разумен - и един джакпот ти стига. Ако продължиш, властите ще се усъмнят и ще влезете на топло и двамата!
- Ахаааа, разбирам. Нима това е възможно?
- Напълно. Тези неща ще бъдат оформени в договора. Ако био-теста излезе сполучлив - ще научиш още и за много други екстри, притежавани от Тея.
- Нека да започваме с теста, изкрещявам. Давай Глен, давай - Готов съм!!
(Следва продължение)


Публикувано от anonimapokrifoff на 02.02.2015 @ 07:10:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   poetry_as_song

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:05:14 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Сайт за извънземни съпруги (част 2)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.