Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 5
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАз, наркодилърът
раздел: Други ...
автор: giro

Винаги съм се чудил дали съм достатъчно готин. Суета, така си е! Ако някой отрича подобни ментални преживявания, по-суетен е. Понеже скромността в повечето случаи е преднамерена. Един вид – вижте ме колко съм скромен, демек – готин съм.
Айде, холан! Може би подобен силогизъм подлежи на отричане, но аз съм убеден в неговата жизнеустойчивост. Както и да е. Аз си имам моите нескромни 100 кила и бая ръст. Стриган, но брадясал съм. Ходя с дънки, сутчъри с качулки и всеки момент ще си направя татуси. Хем не съм в първа младост. Вероятно става въпрос за явлението хипер-компенсация на някакъв комплекс, останал от комсомолските ми години. Майната му, важното е да се кефиш и везните в главата ти да клонят в твоя полза. Скромността е за хората, за които тя е най-отявленото качество.

И така, пътувам си аз из градското авто-гъмжило и от време на време подзяпвам сурата си в огледалцето за „обратно” виждане. Не е лошо да се видиш и на обратно, нали! Хубаво, ама кола се кара най-вече с гледане напред, та и аз така – осторожно наблюдавам пътната обстановка и кракът ми по-често е на спирачката. Знаем, че „зад волана” това пази нас и останалите. Друг е въпросът дали този експириънс работи градивно в останалата част от живота ни.
Спирам на червеното в задника на отчайваща опашка. Ясно е – ще премина през кръстовището едва след две цигари време. Отварям джама, нищо по-гадно от цигарената смрад, пафкам пичовската и зарейвам поглед из надървената урбанистика около мен...
Майко мила! Баш под носа ми огромен билборд с моя портрет. Само че седнал на някакво, май улично стъпало и с качулка връз главата. Гледам се и се уверявам – готин съм! Ама защо са ме турили там, бе? Аз съм само един мижав чиновник, обезкуржен аргатин на една злобна държава, който според Националния статистически институт ще умре преди годините за пенсия.
Изведнъж под портрета си чета безадресния въпрос: „Ще му помогнеш ли да продава дрога на улицата?”...
Понеже малко специалист си падам, възмущавам се: „Публична клевета! Косвено, но недвусмислено ми се приписва престъпление.” Леле, леле! Айде сега доказвай, че нямаш сестра - в БГ презумпцията за невинност се споменава само в юридическия факултет, където никой не е виждал наказателно-процесуалното реалити.
Опашката дръпва напред. Стреснато изпускам съединителя, колата ми гасне току пред плаката и аз го зървам като за последно. Ох, благодаря ти Боже! – не съм бил аз така портретуваният вагабонтин. Приличаме си, но все пак сме доста различни – неговата брада е леко руса, пък и малко по-дълга. Явно цигареният дим и работата пред монитора са гътнали ястребовия ми поглед. Дишам, дишам облекчено и пак паля цигара, въпреки истеричните клаксони – знам, че този маниер идва от женските шофьори, та не се тревожа, че някой ще ме бие... После с разтуптяно от радостната развръзка сърце пришпорвам всички чудовищни 50 коня на „Белият орел” /Пежо 205, 1990 год./ и отлитам към чиновническия си безметежен рай.
Няма, никога няма повече да се мисля за готин!!!

Облякъл ризата от абитуриентската ми, нямах време да купя нова, сядам в безличното си офисче да пиша тези самопризнания. Но няма да ги довърша. Вие ще ги довършите сами, знам това!

По времето на Димитровския КомСоМол имаше ясни стандарти за вида на бодрия, възвишен социалистически човек, ведро и убедено очакващ Световната революция – сини панталони под глезена, бяла или поне не твърде шарена ризка, коса, сресана на път и бакенбарди дълги максимум до средата на ухото, бръснат на двойна контра.
И сега... вие, вие другарчета, вие братя по оръжие, брадясали братя по суитчъри, вие улични песове, отрекли пантофите на домашния уют, вие скъпи колеги–бивши комсомолци, а сега хипер-компенсирани комплексари, вие приятели мои, съгласни ли сте да ви мислят за наркодилъри, понеже някакъв стерилен идиот, носталгичен текстописец, но пореден вратовръзков лапач на грешни пари е решил, че наркодилърите изглеждат като вас...?


Публикувано от aurora на 12.12.2014 @ 08:41:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   giro

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:52:17 часа

добави твой текст
"Аз, наркодилърът" | Вход | 7 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Аз, наркодилърът
от erka (elokolska@abv.bg) на 13.12.2014 @ 10:00:03
(Профил | Изпрати бележка)
:)...намигване от билборда, а...

Привет! :)


Re: Аз, наркодилърът
от Rodenavlotos на 13.12.2014 @ 08:36:51
(Профил | Изпрати бележка)
Избрал си един много небрежен, лежерен похват, с който да поднасяш своите внушения и житейска философия, да ни накараш да си размърдаме закърнелите мозъци, карайки ни да изчетем всичко, открай-докрай и да вземем отношение:))) Хитрец си, Киро! Поздрави! Апропо, сигурен ли си, че не си бил ти на билборда? :)))


Re: Аз, наркодилърът
от mamontovo_dyrvo на 20.12.2014 @ 00:04:34
(Профил | Изпрати бележка)
Както пишеш-така и говориш! Или обратното, все едно! Направо си учебник по мислене!


Re: Аз, наркодилърът
от ami на 12.12.2014 @ 15:50:07
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
истинските наркодилъри са с костюмите и вратовръзките..
Да не ти дреме..като не са турили някой само по домакинска престилка с надпис" ще му помогнете ли да ви замеси (в..)" :р


Re: Аз, наркодилърът
от daro на 12.12.2014 @ 10:15:08
(Профил | Изпрати бележка)
аз, крокодилът, ти казвам - мноу готину мъ нахилваш... и ти се кефя,

и те възхвалвам, щот си готин, щото си волен, от кафеза на

грозното, глупавото и злобното :)))

... приемствеността между Комсомола и КосмоМола - първото е

стандартизиране, а второто е окрупняване на глупостта ;)))

"... Аз повсеместно избягвах да споменавам имена и така уравновесявах изразите си, та разумният читател да разбере лесно, че се стремя към смях който доставя удоволствие, а не към хаплив присмех. Аз не раздвижвах по примера на Ювенал[21] скритата утайка от пороци, като се стараех да показвам смешното, а не грозното." (Еразъм Ротердамски изпраща поздрав на Томас Мор. )

ай са, да ме почерпиш по едно "козче" за всяко зъбче на

големите ми челюсти ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(.)


Re: Аз, наркодилърът
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 12.12.2014 @ 08:56:36
(Профил | Изпрати бележка)
Аз няма да те довърша, но ще ти отговоря ето с това:

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=147713&mode=flat&order=0&thold=-1

И да подчертая , че всичко в него е измислено, хей :D

Инак ми харесва стила ти, свеж е!


Re: Аз, наркодилърът
от verysmallanimal на 27.12.2014 @ 14:03:50
(Профил | Изпрати бележка)
Привет, брате-наркодилър! :))