Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 849
ХуЛитери: 5
Всичко: 854

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБягство от реалността
раздел: Есета, пътеписи
автор: Keri

В живота си всеки човек има и добри, и лоши моменти. Всички забелязваме, че те като че ли се редуват, но в повечето случаи си казваме: "Колко кратко беше щастието и колко дълго се чувствам като паднал в пропаст, крещейки без никой да ме чува."
В живота си всеки човек има и добри, и лоши моменти. Всички забелязваме, че те като че ли се редуват, но в повечето случаи си казваме: "Колко кратко беше щастието и колко дълго се чувствам като паднал в пропаст, крещейки без никой да ме чува." Защо се получава така? Отговорът е съвсем прост, но малцина са тези, които се замислят над него: "Когато сме щастливи, времето сякаш лети, а иначе минутите изглеждат като часове.
В нещастието си човек е склонен към затваряне в себе си и самосъжаление. Най - лошото е, че чувствата и настроенията ни слагат своя отпечатък на погледа ни върху света. И тогава всичко изглежда сиво и мрачно. Нещата, които преди ден са изглеждали смешни сега будят мъчителни мисли. В този момент ни се иска да избягаме. Но къде? Няма значение, важното е колкото се може по - далеч. И ако в този момент си зададем въпроса: "От какво всъщност бягам?", идва най - страшната част, защото отговорът излиза на повърхността на съзнанието ни, а той определено не е приятен. Да, искаме да избягаме от самите себе си. Това, обаче, не може да стане, независимо колко много ни се иска.
В такива случаи не знам какво правят другите, но аз сериозно се замислям над един въпрос: "Има ли смисъл всичко това?". Веднага нещо в мен започва да крещи: "Не, разбира се!". И този глас, тъй сигурен в себе си, ме навежда на мисълта, че хората трябва да се научат да се изправят пред проблемите си, а не да им обръщат гръб и да се самосъжаляват. В това няма никакъв смисъл. Проблемите няма да се решат от само себе си. Единственото, което се постига като се опитваме да си втълпим, че проблем всъщност няма, е едно затормозяване и вероятно нервна криза. Ако поне 40% от хората мислят и правят като мен, т.е. не бягат от въпроса, а се опитват да намерят решение, ще съм много щастлива, но това, както показват собствените ми наблюдения не е така. Бих искала да поразсъждават върху една мисъл на Софокъл: "Нещо дириш ли, намираш го, нехаеш ли убягва ти." Според мен всичко е до самовнушение. От както се помня майка ми все ми повтаря, че трябва сама да си решавам проблемите, пък и аз като разбрах, че е така също започнах. А когато го приложих, видях, че е много по - лесно и се чувствам много по - добре.
Някои може би ще подкрепят цар Едип в изказването "Сладко е да не съзнаваш своето нещастие.", но те обръщат внимание само на тези думи, а те сами по себе си, за мен, означават отново бягство, макар и малко по - различно, но много по - опасно. Помислете само, ако не разбирахте нещастието си, щяхте да живеете в един свой, макар по - добър и хубав, все пак измислен свят и когато го осъзнаете, навярно ще страдате много повече.
В крайна сметка всеки има право на собствен избор и аз нямам право да натрапвам мнението и съветите си. Но ако все пак помислите и се вслушате в тях, няма да сбъркате. Знам го от личен опит.


Публикувано от aurora на 26.02.2004 @ 01:15:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Keri

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 25115
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Бягство от реалността" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бягство от реалността
от Fipo (filip_sotirov@mail.bg) на 07.03.2004 @ 15:56:56
(Профил | Изпрати бележка) http://fipolab.com
Живота наистина е труден но когато хората осмисят собствените си животи ще разберат че щастливите мигове са били повече от нещастните, макар и "по-къси" те винаги се помнят а някак си лошите мигове отлитат във времето.