Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 572
ХуЛитери: 4
Всичко: 576

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМетемпсихозис
раздел: Еротика
автор: kostaki

Ако не е лъжа, не е и истина!
- Мило, искаш ли да се сменим?
Орик уморено изобрази усмивка. Този въпрос напоследък заместваше поздрава за добре дошъл. Вярно, че бременността на Илен протичаше неприятно - не тежко, но с постоянно гадене, дребусчето сегиз-тогиз подритваше бъбреците и, но сега като се замислеше, май тя сама си причини това забременяване.
Срещнаха се на някакъв коктейл. Илен беше с някакъв възрастен заместник-директор. Орик също не беше сам. Беше симпатяга, с добър пост в компанията в която работеше и това си му личеше. Понякога само с един поглед си уговаряше ново гадже. Погледна я със специалния си поглед и продължи да се движи из залата. Още на следващия ден обаче, обща позната му донесе телефонният номер на Илен с информацията, че дамата много го е харесала и би се радвала да я покани на вечеря. Вечерята мина чудесно и в компромис между правилата за секс на четвъртата среща и привличането, те решиха да идат в апартамента му веднага. Когато влезе Илен нечуто изхълца – апартаментът на Орик бе голям, грижливо обзаведен и с изглед към парка. Нещо като лична крепост. Орик се гордееше, че фамилията му Невилс идваше от някакво малко селце в Европа, което му даваше право да вярва, че е потомък на благородници. Учудващото бе, че това много се харесваше и на меркантилните и на романтичните му гаджета.
Нощта също мина много добре. Обикновено с такива жени Орик излизаше за дори по два-три месеца, докато все пак му омръзнеха. Но още на втората седмица Илен го попита дали иска да пробват психексчейнджър. За задръстеняците, които не знаят какво е това ще поясня, че преди три години физиците от ЦЕРН все пак доказаха теорията на Ели Картан и откриха носителя на информацията – тордиона. Почти веднага взеха да си правят и опити с него и се оказа, че личността на човека (съставена изцяло от информация), може да се извлича, записва и манипулира. Правителствата веднага щедро спонсорираха цялата програма, прокламирайки големия успех в лечението на психичните заболявания. Това, което не се афишираше, че вече не представляваше проблем да се бърка в мозъците на чужди агенти, упорити дисиденти и т.н. Големите пари пристигнаха обаче от друго място. След като се установи, че личността може да се пренапише, не беше проблем и да се разменят личностите на двама души. Единственото, което нямаше как да се промени е начинът по който органичният мозък решава нови проблеми. Но за престарял или безнадеждно болен милионер това нямаше голямо значение. А пък за пари много млади и здрави хора бяха готови на всичко. Вторите мераклии за смяна бяха търсени престъпници. Там даже беше още по-лесно да си намериш човек за трампа. Законодателството както винаги изоставаше от технологиите и съдиите още не се бяха разбрали кой ще носи отговорността за престъплението – престъпна личност в невинен мозък или невинна личност в престъпни неврони. Това определено беше по-ефективно от пластична операция с присадени пръстови отпечатъци. Хубавото беше и, че като се разминеше данданията можеш пак да си получиш любимото тяло, ако си привързан много към него. При повишения интерес технологията поевтиня и стана достъпна и за богати транссексуални двойки. Къде само за през уикенда, къде за постоянно. На по-бедните извратеняци не им стигаше цял живот да си закупят собствен психексчейнджър, но и за тях бе помислено. Китни хотелчета-лаборатории дават под наем услугата и за няколко месеца пестене можеш да си прекараш отпуската доста нетрадиционно. Оказа се, че не само транссексуални, а и доста уж ортосексуални любопитковци започнаха да придобиват нови знания за секса.
Орик се считаше за сто процента мъж, но все пак го глождеше, какво ли изпитва жената в цялата тази работа. Най-малкото за да си подобри техниката. А и имаше достатъчно пари. Ето защо се съгласи и никак не остана разочарован. Илен очевидно добре познаваше тялото си и имайки под контрола си мъжко тяло и различни приспособления му причини доста незабравими мигове. В края на уикенда всеки си прибра собственото тяло и в Понеделник си бяха на работните места. В петък си пуснаха отпуска и прекараха две много изтощителни и приятни седмици. Орик обичаше лукса, но и като добър бизнесмен си правеше добре сметките. Идеята да притежава собствен психексчейнджър не му се нравеше от финансова гледна точка, но пък идеята, когато му се прииска да прави каквото му хрумне си беше път към истинския лукс. Ето защо взе кредит и се сдоби с апарат със все още трицифрен сериен номер. Илен все още не му беше омръзнала и в двете си (им) тела. Една вечер, обаче той се почуства странно в нейното тяло. Тестът за бременност им разкри отговора. И както ви казах, май самата тя не се (ги) беше пазила. Орик си беше егоист и може би точно за това реши да си има и дете. Лошото беше, че възпитан като кавалер не можеше да остави Илен да страда. Ето защо след работа се прибираше в къщи и започваше да се запознава с неволите на бременността от първа ръка. Най лошото беше, че чу и очаквания въпрос:
- Мило, нали няма да ме оставиш да изпитам болка при раждането?

Как свърши всичко ли? Не е свършило. Орик научи какво изпитва жената при оргазъм, раждане и кърмене. Прие и ситуацията, докато той кърми тя да излиза вечер. Даже се примири с утрините в които му връщаше тялото отмаляло и доволно от случайната връзка – все пак неговото име на сваляч получаваше славата. И само в дните когато дупето го понаболяваше, когато сядаше в мекото кресло на кабинета си се замисляше дали трябва да прави толкова много компромиси заради една перфектна връзка?

А на неверниците, които мислят, че послъгвам леко ще кажа – Да, прави сте! Имената Орик и Илен Невилс са променени. Обърнете ги обратно за да научите цялата истина.


Публикувано от anonimapokrifoff на 05.10.2014 @ 12:48:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   kostaki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:30:13 часа

добави твой текст
"Метемпсихозис" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Метемпсихозис
от mariq-desislava на 25.07.2016 @ 10:11:51
(Профил | Изпрати бележка)
Смислена антиутопия се е получила, даже по-скоро бих казала, че е позитивна утопия.:)