Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 762
ХуЛитери: 0
Всичко: 762

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУтроба І
раздел: Разкази
автор: Rossa

Доскоро Кремена беше най-красивото момиче в малкото дунавско градче. Сега, само две години по-късно, сякаш вампир беше изпил цялата й хубост.
Пребледняла кожа, угаснали очи, увиснала коса. Къде беше оная Кремена, дето минеше ли по улиците очите на мъжете светваха като улично осветление, запалено посред бял ден! Къде?!... Полъга се по онзи Десо - полуциганин, красавец и пройдоха, хукна подире му и си опропасти живота. Колко й говори майка й, колко плака, колко бой изяде от баща си, ама не й увря дебелата глава. Беше отличничка, а почна да бяга от училище, да се крие с него по разни квартири и фургони от едната пуста любов! Гледаше го в очите като вярно куче, да й речеше да скочи от блока, като нищо го прайваше!
Забременя без да се усети. Срам не срам каза на майка си, тя зави на умряло и като не знаеше как да й помогне, отиде, та каза на баща й. Той обаче този път не се нахвърли да я бие, само стисна зъби и излезе някъде. Върна се призори и дигна цялата къща на крак - беше довел Десо. Оня мълчеше и гледаше в земята като пукал. Баща й го сръчка в ребрата и попита:
- Казвай сега за какво съм те довел!
Оня не продума.
- Казвай, че пак ще те бия, ама тоя път докато почнеш да сереш кръв!
Десо се сви като псе и едва промърмори:
- Ми...таковата, дошъл съм за Кремена...
- Че тя да не е багаж, бе, серсемино?! - просъска баща й.
- Недей, Димо, стига и ти - изплака майка й. - Млади са, направили белята, случва се. Ей сега ще се вземат и ще се наредят и те като другите.
- Щеше да вземе дъщеря ти на кукуво лято, гъско глупава! Добре го намерих, та му скъсах задника от бой! Затуй сега е тука! Не заради разпасаната ти дъщеря!
После се извърна към примрелия от страх Десо и викна:
- Хайде, хващай си кучката барабар с тамазлъка и да ви няма! Очите ви да не съм видял в къщата си повече!
И баща й затръшна с ритник вратата подире им.

Нея вечер Десо я заведе у братовчед си и там я би за пръв път - студено и методично, като боксова круша. "Милият Десо, мислеше си Кремена - той така си изкарва обидата от баща ми, заради туй го прави." И Кремена се свиваше под ударите, само корема си пазеше, заради детето. Колко си беше мечтала Десо да я поиска от техните както му е редът, да вдигнат сватба, тя - с бяла рокля и букет, Десо - с бял костюм до нея! Целия град да ги види - най-хубавата двойка в градчето! Съдбата й бе отредила друго. Това, което трябваше да е началото на щастието й беше само началото на унижение и болка. Докато я чукаше по фургоните, Десо бе щастлив, като волна птица. Сега, когато насила му я бяха натресли, той я намрази моментално.
След няколко дни се преместиха в мизерна приземна стаичка под наем в края на града. Там Кремена взе да реди дом от нищо - сама, редовно пребивана, очакваща дете. Не смееше да се покаже на улицата, градчето беше малко. Един да я видеше целият град за миг щеше да научи как я "обича" Десо. Криеше се като мишка в хралупата си. Десо така и не се захвана с някаква постоянна работа. Понякога носеше пари, ала по-често ги изпиваше с приятели в кръчмата. Прибираше се по нощите, пиян до козирката. Кремена беше щастлива, ако той заспеше веднага. Инак я чакаше или бой или още по-лошо - жесток, издевателски секс. Как устиска да износи това бебе, така и не разбра.
Премръзнала от студ, сам-сама едва се довлече една януарска сутрин до родилното. Там се погрижиха за нея, случи на много добър доктор и сравнително леко роди. Беше хубаво, здраво момченце. Не посмя да му сложи име, чакаше Десо да дойде да каже. Само че Десо не дойде. На изписването майка й я чакаше на входа. Как беше разбрала, как се беше измъкнала от баща й, Кремена не попита. Беше й благодарна, че е тук. Без да продума майка й пое детето и я отведе в квартирата. За пръв път видя къде и как живее Кремена. Не издържа и беззвучно заплака. Кремена ревна с нея. После майка й й остави малко пари и пакет с дрехи за бебето, обеща да наминава, когато може и си тръгна бързешката.
Десо се прибра чак след два дни, този път не беше пиян. Погледна безразлично към малкия и грубо подхвърли:
- Повече копелета да не си ми домъкнала тук, ясно ли е? Не искам да ми се кучиш през ден, че ще ти е..а майката!
После награби Кремена и я чука дълго и особено жестоко. Толкова я болеше, още не се беше оправила след раждането, но и през ум не й мина да му се опъне. Знаеше, че мръдне ли, ще я пребие до смърт.
Заредиха се дни на мъка и болка. Десо все така се губеше по цели седмици, а като се прибереше или я биеше или я чукаше. Пари не носеше, а пък тя не смееше да поиска. Едва преживяваше с мизерните 100 лева от майчинството. И пак щеше да я крепи някак, ако не бяха побоите. Последния път лекарят направо й се разкрещя:
- Момиче, ти да загинеш ли искаш? Кой изверг те е ритал в стомаха? Този път ще се обадя в полицията, да знаеш!
- Моля ти се докторе, недей! Ще го приберат за ден и ще го пуснат, а прибере ли се у дома ще ме убие! - замоли се за кой ли път Кремена.
На излизане от болницата я спря една от сестрите. Покани я на кафе, имала да я пита нещо. Кремена се съгласи, майка й беше при малкия. Седнаха, сестрата почна направо:
- Виждам те, че си закъсала финансово. Май не живееш добре с мъжа си, а?
Кремена не виждаше причина да крие, то си личеше. За двете години с Десо любовта отдавна бе отстъпила място на страха и тихото примирение от съдбата. Не можеше и да избяга - баща й не искаше и да чуе за нея, майка й пък не смееше да я прибере. Пари и приятели нямаше.
Сестрата продължи:
- Има една възможност да изкараш добри пари, стига да си съгласна. Едно много състоятелно семейство нямат деца.
Лицето на Кремена се сгърчи от ужас и тя рязко стана да си ходи.
- Чакай, чакай, не е това, което си мислиш. Никой не ти иска детето. Хората искат да износиш и родиш тяхно си дете. Ако си съгласна. Процедурата е проста - имплантират ти оплодена яйцеклетка и от теб се иска само да го родиш. Подписваш договор с тях и след раждането получаваш 20 000 евро. Какво ще кажеш?
Кремена гледаше като тресната. Сестата продължи:
- Хората са много дискретни, не искат да се разчува. Затова искат да живееш у тях докато родиш. Съгласни са да си вземеш и твоето дете. Те ще се грижат за теб, ще следят за правилната ти диета, искат всичко да е наред, да няма никакви рискове. Помисли добре и утре ела да ми кажеш решението си. Всеки случай, трябва да ти кажа, че подобен късмет не всеки ден идва. Семейството държеше жената да е и млада, и с добра външност, и да е раждала вече. Та ти си тъкмо подходяща.
Кремена мълчеше и трескаво мислеше. Първоначалното й смайване бе отминало, сега виждаше реален шанс да се избави от ада, в който живееше и да направи нещо за себе си и за детето. Ако една бременност наистина можеше да й донесе толкова пари, щеше да го направи. Каква беше инак алтернативата й - да продължава да живее в онази дупка с Десо и да чака кога ще умре като куче от побоите му. Изобщо не размисля - направо прие.


Публикувано от railleuse на 26.11.2004 @ 10:22:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Rossa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:45:29 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Утроба І" | Вход | 3 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Утроба І
от huliter1 на 26.11.2004 @ 13:03:00
(Профил | Изпрати бележка)
Звучи малко като от в."Жълт труд",иначе
заинтригуващо тъжна случка.

Моля те нека да има хепиенд!


Re: Утроба І
от Selianin на 27.11.2004 @ 09:41:06
(Профил | Изпрати бележка)
Написан майсторски. Малко измислица и много истина.


Re: Утроба І
от Liulina на 09.12.2004 @ 14:45:23
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
много страшен разказ,побой ... сляпа любов,лоша съдба :(((