Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 792
ХуЛитери: 2
Всичко: 794

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТореандър
раздел: Фантастика
автор: AlexGergov

Казвам се Джордан Филипс и съм капитан на първата в историята на човечеството изследователска мисия в свръхдълбокия космос. Началото на мисията ни бе поставено от гениалния изследовател и пътешественик сър Греъм Филипс, чийто внук имам честта да бъда.
Преди близо 50 години моят дядо пръв представи пред научната общественост своето предположение относно светкавичната мултипространствена телепортация, получило широка известност под името Хипотеза на Филипс. Именно това откритие ни позволи да построим Тореандър, корабът на който се намирам сега. Тореандър бе успешно изстрелян от космодрума Хикстън Блок на 28 септември 2118 г. Целта на мисията му беше да направи първоначални замервания, които евентуално да позволят, на един по-късен етап да започне картографиране на свъхдълбокия космос. Продължителността на мисията, поне според първоначалната идея трябваше да бъде 15 земни години. От тях по 7 земни години трябваше да продължи отиването и 7 връщането до целта условно наречена Долината на зелената сянка. Този период екипажът трябваше да прекара замразен в специална капсула, в дълбок криогенен сън. Същинските изследвания щяха да продължат една година. Екипажът начело с моя милост се състои от 8 души – четирима мъже и четири жени на възраст между 26 и 45 години. Трима от нас са инженери, един е лекар, един - астрофизик, а останалите са съответно биолог, математик и психолог. На борда на Тореандър освен нас се намират и 3 котки, 4 кучета и един папагал. Всички обитатели с изключение на папагала преминаха успешно тестове за психо-емоционална съвместимост по между си. С общи усилия и с Божията помощ успяхме да достигнем района на Долината на зелената сянка една седмица по-рано от планираното, на 21 септември 2125 г. Причина за по-ранното пристигане беше лек вирус, довел до нарушения в изчислителната способност на бордовия компютър Криптон 1. Пак по същата причина в първите дни след събуждането ни от криогенен сън, Криптон имаше компютърна треска и беше дезориентиран в космическото пространство. Вече седми месец се намираме в Долината на зелената сянка, като все още сме подготвили за картографиране едва 3% от нейната територия. Подготовката върви бавно и изключително трудно и не ни остава почти никакво време за почивка. Освен това постоянно се откриват повреди в различните системи на Тореандър, които ни принуждават най-редовно да излизаме в студения, тъмен и смразяващ открит космос. В същото време той не е достатъчно открит, защото както казах по-рано сме открили една 3% от Долината на зелената сянка в него. Като цяло мога да кажа, че поне според мен Зелената сянка е най-скучното място във Вселената. Тук никога не се случва нищо, а когато все пак нещо се случи, то е толкова незначително, че дори папагалът Анасондър не го забелязва. Безспорна физиологична необходимост обаче, както на Земята така и в Зелената сянка е необходимостта от сън. Е има и други разбира се, но точно сега именно сънят е на дневен (или по-скоро нощен) ред. Поради тази причина, смятам да се оттегля в каютата си. „Криптон 1, поеми управлението. Капитан Филипс слиза от мостика. Бордови дневник, запис № 4478 от 14 април 2126 г. приключен“.


Публикувано от aurora на 28.07.2014 @ 14:35:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   AlexGergov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:22:02 часа

добави твой текст
"Тореандър" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тореандър
от Dimi на 28.07.2014 @ 15:04:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ако има продължение, ще е още по-интересно. Ако не смяташ да го продължаваш, вкарай някаква случка, иначе няма да носи името разказ.
Успех!


Re: Тореандър
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 28.07.2014 @ 15:09:20
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох го. Не беше лесно. Защото не си структурирал разказа. А това става с къси изречения и абзаци.
Може да го превърнеш в поредица. Но внеси къси и ярки проблясъци. За четимост препоръчвам осемте правила на Вонегът за писане на къси разкази. Напъни се. Имаги в нета.

Поздрави