Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 729
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 733

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàðîëèíà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: nickyqouo

Èçñëåäîâàòåëñêà îðáèòàëíà áàçà íà „Ïèãìåé èíäúñòðèéç êîðï”
Âèñî÷èíà íà ëóííàòà îðáèòà â ïåðèõåëèé - 500 êì
Ñòàíäàðòíà äàòà - 7.7.2064, ñòàíäàðòíî âðåìå - 12 ÷àñà è 07 ìèíóòè.
Öåíòðàëíî ñòåáëî, íèâî - 03, „Êåíäè ëàáñ” - çàïèñ åêñïåðèìåíò ¹ 000-33-1612-DUST

Êàðîëèíà Òóèñò ñå ðååøå íàä ïðîçðà÷íèÿ åêñïåðèìåíòàëåí êóá â êîéòî åäúð ïëúõ ïðåïóñêàøå â óñëîâèÿòà íà èçêóñòâåíà ãðàâèòàöèÿ ïî áåçêðàéíà áÿãàùà ïúòå÷êà. Àíãåëñêîòî ëèöå íà Êàðîëèíà ñå íàäâåñè íàä ãîðíàòà ÷àñò íà êóáà. Óëîâè ñå çà ðúáîâåòå ìó è ïðèäúðïà äúëãîòî ñè åëåãàíòíî òÿëî êúì íåãî. Ãúðäèòå è ñå ïðèòèñíàõà â êóáà è òÿ ñå çàñòîïîðè êúì íåãî ÷ðåç êúñ êîëàí ñ åíåðãèéíà êàòàðàìà. Íàïúõà ðúöå â ìàíèïóëàòîðèòå è äîêîïà ïëúõà â çäðàâàòà õâàòêà íà åêçî-ñêåëåòíèòå èì ïðúñòè. Íàòèêà ãëàâàòà íà æèâîòíîòî â ïðåäâàðèòåëíî ïîäãîòâåíèÿ ñòåíä è ãî çàòåãíà. Ïîãëåäíà ìàùàáíàòà õîëîãðàìà, êîÿòî ïðåñúçäàâàøå â òðèèçìåðíî èçîáðàæåíèå âúçïðèÿòèÿòà îò ñúçíàíèåòî íà ïëúõà. Íèùî îñîáåíî, êðà÷åøå ïî èçâèâàù ñå ïúò ñðåä íàðÿäêî îáðàñëè ñ äúðâåòà õúëìîâå - òî÷íî ñïîðåä ïîäàâàíèÿ âõîäåí ñèãíàë. Ïðåãëåäà îòíîâî ñòåíäà è êîãàòî ñå óáåäè, ÷å âñè÷êî å íàðåä ñòàðòèðà ñ íåîáõîäèìèÿ áóòîí îïåðàöèÿòà ïî ïîäîáðåíèÿòà íà ïðèñàäêèòå. Ïðåöèçíà ìèêðî-ïðåñà ñå ñòðåëíà çà ÷àñò îò ñåêóíäàòà êúì òèëà íà æèâîòíîòî è ñ áúðç óäàð âêàðà äîïúëíèòåëíàòà ïðèñàäêà ïðåç êúñàòà êóõà èãëà, êîÿòî ñå çàáè â íåãî. Êàðîëèíà çàìðàçè çà êðàòêî ìÿñòîòî íà ïðîíèêâàíåòî è îñâîáîäè ïëúõà îò ñòåíäà. Îòêà÷è ñå îò åêñïåðèìåíòàëíèÿ êóá, äàäå òèõè ãëàñîâè êîìàíäè ñ êîèòî íàìàëè îñâåòëåíèåòî, ñòàðòèðà çàïèñ íà ïðîäúëæåíèåòî íà åêñïåðèìåíò ¹ 000-33-1612 è âäèãíà êðàñèâîòî ñè êóêëåíñêî ëèöå êúì õîëîãðàìàòà ïðåñúçäàâàùà âúçïðèÿòèÿòà îò ñúçíàíèåòî íà ïëúõà.

Âúðâÿõ ïî òåñíèÿ òðîòîàð íà çàíåìàðåíà óëèöà è ÷óâàõ ðåâ íà äâèãàòåë ïðåä ñåáå ñè. Îñòðèÿò çàâîé íà ïúòÿ íå ïîçâîëÿâàøå äà ñå âèäè ùî çà ÷óäî ðàçäèðà ñ òàêàâà ñèëà çàñïàëèÿ ñëåäîáåä â òîçè ïðàøåí êâàðòàë. Íåáåòî áå íèñêî è îáëà÷íî, æåãàòà óâèñíàëà â íåïîäâèæíèÿ âúçäóõ ïîëåïâàøå êàòî ìàçåí ñëîé ïî ëèöåòî è òÿëîòî ìè. Èççàä çàâîÿ èçëåòÿ îãðîìåí ÒÈÐ ñ ÷åðíè ñòúêëà. Ãóìèòå ìó ñâèðåõà è äâèãàòåëÿ èçðåâà îòíîâî. Ïèñúêúò íà ñïèðà÷êèòå ñå çàáè â ìîçúêà ìè. Ïðèöåïúò íà ÒÈÐ-à ñå „ñ÷óïè” ïîä úãúë îò äåâåòäåñåò ãðàäóñà è îãðîìíàòà ìàøèíà ñå íîñåøå ñòðàíè÷íî ïî ïðàçíàòà óëèöà ñðåä îáëàöè îò ïðàõîëÿê è ñèíêàâ äèì îò ïðåãðÿâàùè ãóìè. Ëåòåøå ñðåùó ìåí. Âëÿâî ñå áå ïîÿâèëà ñãðàäà, ïðèëè÷àøå íà ñòàðî èçîñòàâåíî ó÷èëèùå, øìóãíàõ ñå âúâ âõîäà, êîéòî áå íà ñàìèÿò òðîòîàð. Âìåñòî â îáè÷àéíîòî øèðîêî ôîàéå, ïîïàäíàõ â ïðîõëàäíî ïðîñòðàíñòâî ïîäîáíî íà òóíåë, êîåòî áå ñòðàííî çà ó÷èëèùíà ñãðàäà. Âúïðåêè, ÷å ñå áÿõ íàïúõàë â ñãðàäàòà, ÒÈÐ-úò âñå îùå ëåòåøå ïðàâî ñðåùó ìåí, íî áå óñïÿë çíà÷èòåëíî äà íàìàëè ñêîðîñòòà. Ñÿêàø áå çàïúëíèë òóíåëà îò êðàé äî êðàé è ïîäîáíî íà áóòàëî â öèëèíäúð ñå íîñåøå íàïðåä îïèðàéêè â ñòåíèòå. Ñòîÿõ âöåïåíåí, êîãàòî âíåçàïíî ÷óõ åäèí ïî-ðàçëè÷åí çâóê. Çâóêúò, êîéòî íàïîäîáÿâàøå ïðàùåíå è ðàçöåïâàíå íà ñòàðî ñóõî äúðâî, ñå ðàçíàñÿøå ñÿêàø íÿêúäå íàä ãëàâàòà ìè. Âäèãíàõ ãëàâà ïî ïîñîêà íà çâóêà. Ïðåç íèñêèÿò ñèâêàâ òàâàí ñå ïëúçíà äúëãà ïóêíàòèíà, ðàçøèðè ñå è îò íåÿ âúðõó ìè ñå èçñèïà îãðîìåí ïîòîê îò ãîðÿùè âúãëåíè, èñòèíñêè îãíåí ïîðîé êîéòî ìå çàòðóïà. Çàòðóïà ìå, à àç êðåùÿõ. Ðúöåòå, ëèöåòî, ãúðáà ìè, âñúùíîñò öåëèÿ ãîðÿõ íî óñïÿõ íÿêàê äà ñå èçïðàâÿ ñðåä æàðàâàòà. Òîãàâà îòãîðå ìè ñå ñðèíà íîâà ïëàíèíà îò îãúí è â ñåêóíäàòà ïðåäè äà ìå ïîãðåáå, âèäÿõ îãðîìíèÿ êàìèîí äà ñå èçâèñÿâà è ïðåîáðúùà íàä ìåí.

Êàðîëèíà ñïðÿ çàïèñà, óâåëè÷è îñâåòëåíèåòî è îòðàçè ÷àñà íà åêñïåðèìåíòà. Âñè÷êî ìàé ñå ðàçâèâàøå äîáðå - ïðèñàäêèòå ðàáîòåõà. Åôåêòúò âúðõó òÿëîòî íà ïëúõà ïîñòàâåíî â åäíà íàïúëíî ñòåðèëíà è íåïðîìåíÿùà ñå ñðåäà, ñúîòâåòñòâàøå íà ïîäàâàíèÿ âõîäåí ñèãíàë. ×óäåñíî! Èçõâúðëè ïðåïå÷åíîòî è ïðåñîâàíî òÿëî íà ïëúõà â ðåöèêëèðàùàòà òî÷êà è ñå îòïðàâè íà îáÿä. Ðååøå òÿëî â àòðèóìà ïðåëèòàéêè â áåçòåãëîâíîñò êðàé îãðîìíèòå èëþìèíàòîðè íà öåíòðàëíîòî ñòåáëî è íàáëþäàâàøå ïðàøíîòî ëèöå íà Ëóíàòà è ñèíêàâèÿ ïîëóäèñê íà Çåìÿòà çàä íåÿ. Äàëå÷, äàëå÷ òàì äîëó. Êðàñèâà è ïî÷òè íåðåàëíà. Êàðîëèíà Òóèñò âíåçàïíî óñåòè îñòðà áîëêà â òèëà è ïðåä ïîãëåäà è âñè÷êî ñå ðàçìàçà çà ìèã. Ïîñëå äèñêîìôîðòíîòî óñåùàíå èç÷åçíà è îñòàíà ëåêî è ïðèÿòíî ÷óâñòâî íà ïðîõëàäà.

Ëèñèöàòà ïðåïóñêàøå êàòî îáåçóìÿëà ñ èçïëåçåí åçèê ïî áåçêðàéíà áÿãàùà ïúòå÷êà â ïðîçðà÷åí åêñïåðèìåíòàëåí êóá. Âõîäíèÿ ñèãíàë áå ïîñòîÿíåí è ñèëåí.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 03.06.2014 @ 09:39:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   nickyqouo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 16:24:56 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êàðîëèíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàðîëèíà
îò gfstoilov (gfstoilov@abv.bg) íà 11.01.2015 @ 12:13:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://gfstoilov.blogspot.com/
Ìíîãîëèêî ïðåëèâàíå â ñïîìåíè íà Àç.