Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 842
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑâåòëèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: gfstoilov

Òÿ áå äúùåðÿ íà Ñåâåðà – âåëèêèÿò ïîâåëèòåë íà ñíåãîâåòå. Èìàøå íåæíà êðèñòàëíà äóøà, ñêðèòà â êðåõêàòà îáâèâêà íà ëåäåíîòî ѝ òÿëî. Äåíåì îáè÷àøå äà áúäå ñðåä ñíåæíèòå ïîëåòà íà áàùèíàòà èìïåðèÿ è äà ó÷àñòâà â èãðàòà íà âåòðåöà ïî ðàçïèëÿëàòà ñå íàâðåä çàìðúçíàëà áåçêðàéíîñò. Íîùåì ñå ïðèáèðàøå â äâîðåöà, çàâèâàøå ñå ñ þðãàí îò êîñìè÷åñêèÿ ñòóä è ïîòúâàøå â äúëáèíèòå íà êðèñòàëíèòå ñè ñúíèùà.
Èìåòî ѝ áå Ëåäåíà.

*****
Òîé èäâàøå îò äàëå÷íèÿ þã - îãíåíèÿò ñèí íà Ïóñòèíÿòà. Î÷èòå ìó áÿõà çâåçäíè, êîñèòå ðàçïèëåíè â áóéíè ïëàìúöè. Äåíåì äîïèðà íà ðúöåòå ìó ðàçïàëâàøå ïîæàðè è ñìåõúò ìó îáâèâàøå ãîðèòå â îãíåíè ñòèõèè. Íî êîãàòî íîùåì çàñïèâàøå â ïðåãðúäêèòå íà òúìíèíàòà, îãúíÿò óãàñÿøå ïëàìúöèòå ñè äî óòðèíòà.
Ïóñòèíÿòà ãî áå íàðåêëà Ïÿñú÷êî.

*****
 òîçè äåí äúùåðÿòà íà Ñåâåðà ñå ðàçõîæäàøå èç ñâîÿ ëåäåí ñâÿò. Îò âðåìå íà âðåìå íÿêîé ñëúí÷åâ ëú÷ ÿ äîãîíâàøå è ñå çàêà÷àøå ñ íåÿ ðèñóâàéêè ôèãóðè òîêó ïðåä íåÿ, ñïèðàéêè õîäà ѝ çà íÿêîëêî ìèãà. Ëåäåíà íå ãî ïðîãîíâàøå, ìàêàð áëèçîñòòà ìó äà áèâàøå îïàñíà, ïðåêðà÷âàøå ãî âíèìàòåëíî è ïðîäúëæàâàøå ïî ïúòÿ ñè.
Ñåâåðúò çàáðàíÿâàøå íà äåöàòà ñè äà èãðàÿò ñúñ Ñëúíöåòî çàðàäè îïàñíîñòòà îò íåãîâèòå ëú÷è, íî Ëåäåíà ãëåäàøå áåçñòðàøíî êúì íåãî, çàùîòî òóê òî íÿìàøå îíàçè ìîãúùà è òîïÿùà ñèëà. Ïîíÿêîãà äîðè ñúâñåì äðóæåëþáíî ìó ñå óñìèõâàøå – íå èçïèòâàøå ñòðàõ, íèòî äíåñ, íèòî êàòî ñúâñåì ìàëêà, êîãàòî ÿ ïëàøåõà, ÷å å òî å íàé-îïàñíî çà òåõíèÿ âèä.
- Ìîæå áè – êàçâàøå ÷åñòî íà ïàäàùèÿ ñíÿã, - ëåäúò è îãúíÿ ñà ñúùåñòâóâàëè íÿêîãà è íÿêúäå â åäèííî ñúñòîÿíèå íà ðàçáèðàòåëñòâî, íàëè?
Ñíåãúò íå çíàåøå îòãîâîðà è ïðîäúëæàâàøå äà íàñèïâà ñíåæèíêèòå ñè êàòî ìåêà ïîñòåëÿ, íà êîÿòî Ëåäåíà îáè÷àøå äà ñè ïî÷èâà.
Èìàøå íåùî îáùî ìåæäó íåéíèÿò ñâÿò è îãíåíàòà çâåçäà, íî ñåâåðíàòà ïðèíöåñà íå çíàåøå êàêâî.
Íåùî ìíîãî, ìíîãî áëèçêî äî íåÿ.

*****
Ïÿñú÷êî áå óëîâèë êðèëîòî íà ïóñòèííèÿ âÿòúð è ñå ñêèòàøå ñ íåãî ïî ñâåòà. Íîñåøå ñå ñ äíè íàä íåïîçíàòè ìåñòà, òîëêîâà ðàçëè÷íè îò ðîäíîòî ìó ïÿñú÷íî ìîðå. Íå áåøå âèæäàë òàêîâà ðàçíîîáðàçèå îò æèâîò è äâèæåíèå, ñâèêíàë åäèíñòâåíî ñ âúëíèòå íà äþíèòå, íàáðàçäÿâàùè ëèöåòî íà Ïóñòèíÿòà.
Âèäÿ ìîðåòî, äðóãîòî, îíîâà ñ ìîðñêè ïòèöè è òðåïòÿùè çàëåçè – õàðåñà ìó äîïèðà íà ñîëåíàòà âîäà, õàðåñà ìó øóìà íà âúëíèòå.
Âèäÿ ãîðèòå, ñ æèâè êëîíè è ïðèþòèëè ãíåçäà ìåæäó ëèñòàòà ñè – òå ïúê íå õàðåñàõà íåãîâèÿ äîïèð. Ëåñíî èçãàðàÿõà îò ëþáîïèòñòâîòî ìó.
Ïÿñú÷êî ñå ïëúçíà êúì ïëàíèíñêè âúðõîâå, îãîëåíè è ìúë÷àëèâè ñêàëè – òå ìó áëàãîäàðèõà, ÷å óñïÿ äà ñòîïëè êàìúêà â ñòóäåíèòå èì òåëà.
È òàêà íàêðàÿ ñòèãíà äî ãðàíèöèòå íà èìïåðèÿòà íà Ñåâåðà. Íèêîãà íå áåøå ÷óâàë çà íåÿ, íî óñåòè ðåæåùèÿ ïîëúõ íà âúçäóõà, êîéòî ñ îñòðè íîêòè ïàçåøå ïðåäåëèòå íà çèìàòà.
- Íÿìà äà ìîãà äà ïðîäúëæà íàòàòúê – êàçà ìó âÿòúðà, ãîòîâ äà ïîëåòè íàçàä. – Òóê âúðëóâà ìîÿ ïî-ãîëÿì áðàò è íÿìàì ïðàâî äà íàâëèçàì â íåãîâèòå çåìè.
Ñèíúò íà Ïóñòèíÿòà îáà÷å ðåøè äà ïîîáèêîëè ñàì èç òåçè ïîêðèòè ñ áåëîòà ìåñòà, ïîìîëè ïðèÿòåëÿ ñè äà ãî ïîèç÷àêà íåäàëå÷, çà äà ñå âúðíàò îáðàòíî ñ ãîðåùèòå ìó êðèëå.
Âÿòúðà îáåùà äà ãî ïî÷àêà, íî ãî ïðåäóïðåäè, ÷å òóê âëàñòòà íå å íà îãúíÿ.
Ïÿñú÷êî íàãàçè â ïðåñïèòå è ðàçïàëè â ñúðöåòî ñè øåïà æàð, çà äà ñòîïëè òÿëîòî, îêîëî êîåòî âå÷å ñå âèåõà ñíåæèíêè.

*****
Ëåäåíà ñå ïëúçãàøå ïî çàìðúçíàëîòî åçåðî - õàðåñâàøå ѝ äà ñå íîñè êàòî ïîâåé è äà ðèñóâà ñúñ ñêðåæ ïî ïîâúðõíîñòòà ìó.
Ðèñóâàøå ñíåæíè çâåçäè êàòî îðåîëè íà ëóíàòà, ñêðèëà ëèöå ïîä ñêðåæíî áóëî.
Ðèñóâàøå êëîíèòå íà âêîðàâåíèòå äúðâåòà, ïëà÷åùè ñúñ ñúëçè-âèñóëêè çà ïðîëåòòà, êîÿòî áåøå çàáðàâèëà äà äîéäå.
Ðèñóâàøå ùðèõèòå íà áÿëàòà òèøèíà íà ñâîÿò ëåäåí ñâÿò, êúäåòî ìíîãî ðÿäêî èìàøå ïðîìåíè è äîðè âèåëèöèòå íå ðóøàõà âå÷å çàìðàçåíîòî.
Êîãàòî âèäÿ íåïîçíàòèÿ îòïúðâî ñè ïîìèñëè, ÷å å ñàìîòî ñëúíöå, ñïóñíàëî ñå îò íåáåòî è çàñòàíàëî íà õúëìà. Ïîñëå âèäÿ, ÷å âñúùíîñò å ìëàä îãíåí ìúæ, ïîä êîéòî çàìðúçíàëàòà ïî÷âà ñå òîïåøå è ñâëè÷àøå êúì åçåðîòî.
Òÿ ñå ïðèáëèæè ñ èíòåðåñ, âãëåäà ñå â î÷èòå ìó – òàêèâà çåíèöè âèæäàøå åäèíñòâåíî íîùåì ñðåä çâåçäèòå.
Òîé ïîíå÷è äà ñëåçå, äîêîñíàë ñå äî áåçêðàéíîñòòà íà êðèñòàëíèÿò ѝ ïîãëåä.
Äúùåðÿòà íà Ñåâåðà óñåòè ñèëàòà ìó è ñå óïëàøè - ìîæåøå äà ÿ ñòîïè çà ìèã è òÿ îòñòúïè. Ñèíúò íà Ïóñòèíÿòà ãî ðàçáðà, çàòîâà ñå ñïðÿ è ïðîñòî îñòàíà çàãëåäàí â êðàñîòàòà íà ëåäåíàòà äåâîéêà íàñðåùà.
Ãëåäàõà ñå ïðåç öåëèÿ îñòàòúê íà äåíÿ, ïðåìèíàë êàòî ìèã è ìåæäó òÿõ ëóìíà îíçè ïëàìúê, êîéòî âåòðîâåòå è îò äâåòå ñòðàíè íà Çåìÿòà íàðè÷àõà ëþáîâ.
Êàòî åõî ïðåìèíàõà øåïîòè, äîëîâåíè îò ìèñëèòå èì:
- Ëåäåíà...
- Ïÿñú÷êî...
Ïîñëå ñå îòâúðíàõà, îáåùàâàéêè ñè ìèñëåíî, ÷å óòðå ùå ñå ÷àêàò îòíîâî òóê.

*****
Âå÷åðòà Ëåäåíà áóäóâàøå äúëãî. Ìèñëåøå ñè çà ñðåùàòà.
Êîé ëè å òîé è êàêâî òúðñè â òåõíèòå çåìè?
Äàëè íå ëú÷ îò ñëúíöåòî, êîéòî ñå å èçãóáèë?
Èëè å ïëàìúê, èçáÿãàë îò íÿêîé þæåí ïîæàð?
È î÷èòå ìó – êàêâè îãíåíè áÿõà è êàê ÿ ãëåäàõà...
Âèæäàéêè ñàìî íåÿ!
Çàñïèâàéêè, Ëåäåíà äúëãî, äúëãî ãëåäà êúì åäíà ÿðêà çâåçäà, êîÿòî áå èçãðÿëà íàä äîìà ѝ.

*****
Ñ ïàäàíåòî íà íîùòà Ïÿñú÷êî ñå ïðèþòè â åäíà ñòóäåíà ïåùåðà. Îãðÿ ÿ öÿëàòà, ñòîïëÿéêè ÿ ñ äúõà ñè. Ëåãíà è çà÷àêà ñúíÿò äà ãî ïîêðèå.  ìèñëèòå ìó ãðååøå îáðàçà íà ìîìè÷åòî îò ëåä, ñ êîåòî ñå ñðåùíà äî çàìðúçíàëîòî åçåðî.
- Ëåäåíà... – ïðîøåïíà òîé ñ âúçäèøêà è èçïðàòè áóêåò èñêðè êúì êàìåííàòà ñòåíà íàñðåùà.
Äàëè óòðå ïàê ùåøå äà ÿ âèäè ïàê? È äàëè èìà âúçìîæíîñò äà ñå ïðèáëèæàò ìàëêî ïîâå÷å åäèí êúì äðóã? Çàùîòî ñèíúò íà Ïóñòèíÿòà èñêàøå äà áúäå ïî-áëèçî äî ëåäåíàòà äåâîéêà.
Òàêà ìàãíåòè÷íî ãî ïðèâëè÷å îíàçè áåçêðàéíîñò, êîÿòî îòêðè, ãëåäàéêè â î÷èòå ѝ.

*****
Ñðåùèòå èì ïðîòè÷àõà íà âèä åäíîîáðàçíî, íî ñàìî çà îíçè, êîéòî íå ÷óâàøå ãëàñúò íà ñúðöàòà èì. Çàùîòî ñå îêàçà, ÷å Ëåäåíà è Ïÿñú÷êî ìîãàò äà óëàâÿò ìèñëèòå ñè. È ñè øåïíåõà ñ ìèñëè, ðàçêàçâàõà ñè ìå÷òè, ñïîäåëÿõà ñè ìèíàëî.
Åäèí ñðåùó äðóã çàáðàâÿõà çà âðåìåòî, çà íåáåòî è çà âñè÷êî, êîåòî ãè çàîáèêàëÿøå. Çàæèâÿõà åäèíñòâåíî è ñàìî çà òåçè ñâîè ñðåùè êðàé åçåðîòî.
Äåí ñëåä äåí íà ðàçãîâîðè. Íîù ñëåä íîù íà î÷àêâàíå äà ñå âèäÿò.
Íå ñå ïðèáëèæàâàõà íà ïîâå÷å îò áåçîïàñíîòî ðàçñòîÿíèå, çíàåéêè, ÷å ñà ðàçëè÷íè è å îïàñíî, ïîâå÷å çà Ëåäåíà. Íî ñÿêàø çàðàäè òîâà âñå ïîâå÷å èì ñå èñêàøå äà ñå äîêîñíàò.
Âå÷åð òàçè íåâúçìîæíîñò íàòúæàâàøå ñúíèùàòà – Ëåäåíà çàñïèâàøå áåç äà âèæäà ïîâå÷å çâåçäèòå, à Ïÿñú÷êî èçñòèâàøå êàòî êúñ÷å êàìúê è ñúíóâàøå îòíîâî è îòíîâî ñíåæíàòà áåçáðåæíîñò íà ñâîÿòà ëþáîâ.

*****
Ñåâåðà ñå èçâèñÿâàøå ãíåâåí íàä ëþáèìàòà ñè äúùåðÿ. Ãíåâúò ìó áå ïî-ñòðàøåí îò çèìíà áóðÿ, ñòóä è ëåä ñå ïóêàõà êàòî ïðîëåòíè ïúïêè ïðåä íåãî. Íèêîé íå èñêàøå äà ãî èçïèòâà, îñîáåíî ñëåä êàòî å ïðåäèçâèêàí îò áëèçêè äî ñúðöåòî ìó.
Òÿ áå êîëåíè÷èëà ïðåä âåëè÷èåòî íà ñâîÿ áàùà è ÷àêàøå ïðèñúäàòà ìó. Óñëóæëèâè è áäèòåëíè ïðèäâîðíè áÿõà äîëîæèëè íà ãîñïîäàðÿ ñè çà ñðåùèòå íà Ëåäåíà ñ íåïîçíàòèÿ ïëàìúê. Áåøå íåïðèâè÷íî çà âèäà èì äà ïîääúðæàò âðúçêà ñ òîïëè ñúùåñòâà, à â ñèëà áå è çàïîâåäòà íà Ñåâåðà äà íå ñå îáùóâà ñ òÿõ. Âèíîâíèòå áèâàõà ñóðîâî íàêàçâàíè â òàêèâà ñëó÷àè.
Âèíîâíèÿ äíåñ îáà÷å å ñåâåðíàòà ïðèíöåñà Ëåäåíà è òîé òðÿáâàøå äà âçåìå ðåøåíèå çà ïðîâèíåíèåòî ѝ. Ïî-ñëîæíî ñòàíà ñëåä ïðèçíàíèåòî ѝ, ÷å å âëþáåíà â îíçè îãíåí íåïîçíàò è íèùî íå ìîæå äà ÿ îòêàæå îò ëþáîâòà ѝ.
- Íå ðàçáèðàø ëè, ÷å íå ìîæåø äà ñå âèæäàø ñ íåãî!
Ãëàñúò íà Ñåâåðà ñìðàçÿâàøå âñè÷êî æèâî è ïðèäâîðíèòå ðàçóìíî ãè áÿõà îñòàâèëè ñàìè â òðîííàòà çàëà. ßäîñà ëè ñå ãîñïîäàðÿò èì ïîìèòàøå âñè÷êè ñíåæíà âèåëèöà.
- Çàðàäè çàðàçàòà, êîÿòî ñå ïðèõâàùà îò îãíåíèòå ëè? – îñìåëè ñå äà êàæå Ëåäåíà è ãî ïîãëåäíà.
- Íàé-âå÷å çàðàäè íåÿ – èçêúíòÿ ñòóäåíî òîé, íî òÿ óñåòè, ÷å ïðèêðè íåùî.
Ëåäåíà íå êàçà íèùî, ìúë÷åøå. Áàùà ѝ ñúùî, çàãëåäàí â ñðåáúðíîòî îãëåäàëî òîêó äî òðîíà. Ïîñëå òèøèíàòà íàòåæà êàòî ëàâèíà ìåæäó òÿõ, ïî-ñèëíèÿò ðåøè äà ÿ íàêúñà ïðåäè äà ñå ñðóòè âúðõó èì.
- Çàáðàíÿâàì òè äà èçëèçàø! Èäè â ñòàÿòà ñè, íå ìèñëè è äà îòèâàø ïðè... Ùå ðåøà ïî-êúñíî êàêâî äà ïðàâÿ ñ òåá – ðàçïîðåäè Ñåâåðà è êèìíà íàâúñíî íà Ëåäåíà äà ñå îòòåãëè.
Òÿ ñå ïîêëîíè è íàïóñíà òðîííàòà çàëà íà âëàäåòåëÿ íà ñåâåðíàòà ÷àñò îò ñâåòà. Íî íå îòèäå êàêòî ѝ áå çàïîâÿäàíî â ëè÷íîòî ñè êðèëî íà äâîðåöà, à ñå ïîíåñå êàòî âèõðóøêà êúì åçåðîòî, êúäåòî çíàåøå, ÷å ÿ ÷àêà òîé.

*****
Ïÿñú÷êî ïîìèñëè, ÷å íå å ÷óë äîáðå. Íàêàðà ÿ äà ïîâòîðè.
Ëåäåíà ïîèñêà äà ñå ñúáåðàò â åäíî.
Îãúí è ëåä!
- Íî íàëè ùå ñå ñòîïèø! – èçïðàòè ðàçòðåâîæåíèòå ñè ìèñëè òîé.
- Íåêà, ùå áúäà ñòîïåíà îò òåá – îòâúðíà òÿ è çàïî÷íà äà ñå èçêà÷âà ïî õúëìà.
Êîëêîòî ïîâå÷å ïðèáëèæàâàøå êúì ñèíúò íà Ïóñòèíÿòà, òîëêîâà ïîâå÷å óñåùàøå íåïðèâè÷íîñòòà íà òîïëèíàòà, êîÿòî èäâàøå îò ðàçâúëíóâàíèòå ìó ïëàìúöè. Íî òîâà íå ÿ óïëàøè. Áå ðåøèëà äà ïðîâåðè åäíà ñâîÿ òåîðèÿ, íàä êîÿòî ðàçìèøëÿâàøå ïðåç ïîñëåäíèòå äíè è çà êîÿòî ïîëó÷è ïðîçðåíèå, ñ ïîìîùòà íà áàùèíèÿ ѝ ãíÿâ.
- Ñïðè, îïàñíî å! – âäèãíà ðúêà òîé, êîãàòî äúùåðÿòà íà Ñåâåðà áåøå íà åäíà êðà÷êà è âèäÿ êàê ëåäåíè ñúëçè çàïî÷íàõà äà òåêàò ïî òÿëîòî ѝ.
Ëåäåíà ïðîòåãíà ñâîÿòà è ÿ óëîâè, ïðúñòèòå ѝ çàïî÷íàõà äà ñå òîïÿò, íî òÿ óâåðåíî ñå ïðèëåïè êúì íåãî è ãî ïîòîïè â öåëóâêàòà ñè. Ïÿñú÷êî ëóìíà, ïëàìúöèòå ìó ÿ îáãúðíàõà, íî öåëóâêàòà â ñúùîòî âðåìå ãî ñìðàçè. Áåøå ñòðàííî – óñåùàøå êàê ãîðè, íî ãîðåøå â ëåäåíèòå ïðåãðúäêè íà ñâîÿòà ëþáèìà.
Îãúíÿò ìó ñå âëÿ â ëåäåíîòî ѝ òÿëî è ñëèâàéêè ñèëèòå ñè – îíåçè äâå êðàéíîñòè, êîèòî ãè áÿõà ñúçäàëè, òå èçðèãíàõà è ñå ïðåâúðíàõà îãðîìíî êúëáî îò ÿðêà ñâåòëèíà.

*****
Ëåäåíà ñå îêàçà ïðàâà – ëåäúò è îãúíÿò ìîãàò äà ñúùåñòâóâàò â åäíî è ñúùî ñúñòîÿíèå è ñëåëè ñå â íåãî, òå ñå ïðåâðúùàõà â íàé-÷èñòàòà èñêðà îò ñâåòëèíà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 31.05.2014 @ 16:35:35 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   gfstoilov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 08:50:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñâåòëèíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñâåòëèíà
îò shrike íà 31.05.2014 @ 18:31:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñè÷êè çâåçäè ñà ñëåäè ëþáîâ. Çàòîâà òîëêîâà íè ïðèâëè÷àò. Êðàñèâà ïðèêàçêà è ìíîãî íåæíà. Ïîçäðàâ!


Re: Ñâåòëèíà
îò gfstoilov (gfstoilov@abv.bg) íà 05.06.2014 @ 12:35:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://gfstoilov.blogspot.com/
:)

]