Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 770
ХуЛитери: 0
Всичко: 770

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБързо гадже за десет дни
раздел: Хумор и сатира
автор: Rumir

(по мрежата)

Трябва да си намеря гадже до десет дни.
След дълго мислене реших, че това може да стане в настоящето като променя бъдещето си. Как? Ами много просто. Като изтегля кредит. Ще заложа на банката с която работя доста отдавна. Няма начин да ми откажат. Това добре. Обаче какъв ли да бъде размера на кредита, за да си хвана възможно най-бързо гадже.
Разни бивши и непостоянни гаджета са ми казвали, че всъщност размера няма значение – важното е да е голям. Аз ходя на работа и мога да го обслужвам. Гаджето. И кредита също.
Ще изтегля две хиляди лева. С тях веднага мога да си позволя за мен:
- Дънки, тениска Металика, кожено якенце Терранова – около 150 лева.
- Парфюмче Рефан – с мирис на Пако Рабан – „Един милион“ – 15 лева.
- Голф 3, 1993 г., 1.6, 75 коня. Задължително червен. Около 900 лв. Ако го купя от Перник, цената пада на половина. Тука влизат и 100 лева бензин за возене.
И идва дилемата. Какво да бъде гаджето. С кредита на който съм заложил имам следния избор. Нашенка от село. Или пък износена блондинка.
Нашенката от село би се вписала идеално в боксониерата ми в края на Люлин и началото на винкелщрасе към Перник. До 6 месеца – сватба и дете. Не, детето ще му бъде рано освен ако не ме е изпреварил някой селски бег – те са бързи. Като минус обаче веднага идва застоял живот и битови проблеми.
Износена блондинка. Тук е добре, защото ще се хареса на приятелите ми и ще бъде добре приета в компанията. Обаче има опасност, докато сменявам накладките на голфа, тя да пие кафе с райбер със съседа я от горния, я от долния етаж.
Резервен вариант – дигам се и заминавам за Студентски град. 5 лева бело Боро, 10 лева дискотечка, стотина лева марково уиски. Това с уискито може да се повтори няколко пъти докато евентуално намеря гаджето което ме заслужава.
И пак се замислям – бързия кредит си е бръз кредит – носи рискове, обаче по- рисково е бързото гадже от бъдещето придобито от бръз кредит за промяна на настоящето. А и що ли трябва да се правя на български министър председател, да тегля кредити без да знам мога ли да ги връщам после.
Тогава се сещам за по-лесен начин – без никакъв кредит. Ще се пусна за продажба в базар бг и Мая ще дойде да ме купи. После сигурно ще ме счупи, защото Мая е голяма жена и бая ще ми е на зор, но важното е да имам бързо гадже. Но пък ще отговарям на единственото условие: На въпроса – „Нали?“, на сто процента съм – „О, да“.
Ще успея.
Ако не успея – ще ме намерите да мия тигани на фестивала на цацата.


Публикувано от aurora на 08.04.2014 @ 11:42:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Rumir

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:37:25 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Бързо гадже за десет дни " | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.