Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 4
Всичко: 745

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pinkmousy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕкзотичното ченге
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Когато планът и другите обстоятелства съвпадат, няма по-лесно от това, да се следва замисленото. Капитан Миладинов изкачи няколкото стъпала от стълбището, преди да застане пред рамката на гишето. Там, където освен охрана,извършваха и други услуги,
без да се преминава желязната решетъчна врата. Зад която тръгваше коридора с кабинети на местните следователи.
Едва ли сменяха толкова често дежурните полицаи, да попадне на такъв, дето не е в течение на нещата.
- Добро утро. Николов съм, който ви се обади преди малко по телефона.
- Да, помня - увериха го. - Изчакайте да информирам.
Личи, това трябва да е и човекът при който идваше да се срещнат. Съвсем наскоро е получил оная диплома, която му даваше право да разследва престъпния свят. Той изчака търпеливо да отключат и отворят вратата, след което му подаде ръка. "Дано вежливостта не е така - предположи Миладинов - и при разпитите. Тогава доволна ще остава само едната страна". Размениха обичайните банални фрази за случая, преди да тръгнат заедно навътре. Онова, популярното за стените и ушите, трябва да не важеше,ако са собстветни. Въпреки това, капитанът се разприказва по-нашироко, едва, когато вече влязоха в стаята.
- Успяхме вече да се запознаем, но тръгна някак задочно.
- Изглежда така се получи - усмихна се леко другият насреща му.
- Наистина - прие изражението за логично Миладинов. Колко приляга това за културно общуване, затова трябва по-често усмивките да се връщат. Направи го и той, веднага. - Ще бъда максимално кратък и делови. Знаете ли... имам една лична работа във вашия град. Искам да я свърша и прибера в София още по-светло.
На хората от някои специфични професии, не е необходимо много, да разберат достатъчно. Капитан Миладинов успя да вмъкне сред приказките и нещо за намеренията, да се правят размествания из тукашното градско и окръжното следствие. Младокът прие това веднага като топъл хляб. Нали само преди ден беше слушал подобно от устата на опитния Малджански. Вярно, той му обеща да присъства днес, но като го няма, ще започне и сам пред по-висшата инстанция. Вероятно хитрата лисица е надушила нещо и го изостави, сам да се оправя както знае. Беше това направо шанс да успее. Вярваше, защото нямаше нищо сложно тук, а и момчетата от охранителната бяха изпипали перфектно писането. Чел е няколкократно всичко, което бяха предали. Виждаше го и сега като на длан, няма да изпита нужда от прелистване на хартията в тънката папка.
Още когато го въведоха задържания, Миладинов прецени без условности, че всичко ще мине гладко и успешно. На постъпката на тоя наркопласьор сигурно щяха да се присмеят всички врели и кипели в тоя тежък занаят. Може да му е потръгнало в първите крачки, щом толкова лековато и безрасъдно е пренебрегнал дори минималната част от правила за това опасно занимание. И така, направо се е изтърсил на задържането. Вместо да поддържа в близост някакво депо с опастни пакетчета, той се е презаредил за точно определени параграфи от наказателния кодекс. И така нямаше да затрудни с нищо прокурорското заключение, а сега ръсеше с лекота най-подробни обяснения. От глупост или наивност го прави, но видимо с това се надяваше на измъкване, за пръв път му е. Вече наистина не го разбираше никак спецът от борбата срещу организираната престъпност. Нали всички извършители на тежки престъпления, също започват някога с първия път.
Още в началото на разговора им заяви, няма по никакъв начин да се меси в работата на следователя и удържа на думата си. Едва, когато изведоха обратно наркопласьора от стаята, той стисна ръка на прощъпулника в трудната професия, започнал я и той преди години. Каза още "Добре. Всичко беше съвсем правилно". Нали беше заявил в началото, ще бърза и по лична работа, другият трябваше да го разбере, защо не му се приказва дълго.
Каза "Довиждане" на отзивчивия следовател и закрачи с едри крачки към решетката. Там пусна възпитано още веднъж "Довиждане" и на сърдечния полицай. В това градско следствие, може някога и да не стигнат до извършителя на някое престъпление, но поне са застраховани. Никога няма да попаднат върху мушката на десетките правозащитни организации у нас, за нарушаване правата на задържаните.

Цветко Маринов


Публикувано от anonimapokrifoff на 09.03.2014 @ 18:50:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:00:50 часа

добави твой текст
"Екзотичното ченге" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.