Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 840
ХуЛитери: 5
Всичко: 845

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕкзотичното ченге
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Настояваше пред шефа нещо да стане, а не го виждаше ясно и добре в перспективата. Следователят може да успее и ще измъкне всичко, което знае наркопласьора, но дали ще бъде свястно и полезно на голямата цел. Логично е да се допусне, задържаният ще издаде лицата на които доставя наркотиците и от
къде ги получава. За повече дори да иска да каже, може да няма понятие. Дребните пионки най-често само участват в играта. Не знаят нищо за по-отдалечените фигури и техните задачи според правилата. Обърка ли се някой предупредителен ход, това като нищо може да повлияе фатално върху изхода от цялата игра.
Умниците отдавна спорят, кой е най-стария мотив за престъпление в света. И схоластично се наддумват все около парите и жените. Той изобщо не се вълнуваше от проблема. Защото в него желанието да пише научен труд върху борбата срещу организираната престъпност го нямаше. Отсъстваше и дългогодишната амбиция да издигне своето име чрез публикувани мемоари. Желаеше нещо малко, скромно и постижимо. С тоя наркопласьор да поразмърда схемата. А отслабнат ли някъде връзките като резултат от действията му или се появи очакваното напрежение, тогава и разбиването на престъпната мрежа ще стане далеч по-лесно. Защо не и нещата да стигнат до срутване от самосебе си.
Полковник Стоименов след първото насърчаващо съдействие, изглежда че даде заден ход по темата на техния разговор. От друга страна, капитанът вече не изпитваше чак толкова голямо желание да го поднови. Няколко дни подред влизаше на съвещания в канцеларията на шефа, но изражението върху лицето му не предлагаше нищо конкретно. Липсваше всичко от очакваното. Чертите на лицето не правеха дори намек за любопитство, нямаше ги и другите издайници. Резките на притаена обида или подтиснато раздразнение. Увлечен и в други задачи, Стоименов го прецени като да е разбран. Защото с влизането в територията на следствието, освен с неангажирания успех, най-много да разлаеха и вече заспалите кучета. Капитанът също не си губеше времето в очакване на репликата - "Готово. Може да тръгваш". От неговия първоначален план едва ли остана и третина, нямаше представа, а и слабо го вълнуваше. Корекциите го направиха по-деликатен и трудно забележим. И както наблюдателят изучава слабите места на противника, за да му е лесно по-нататък, така и той проумя. Трите дни, които си беше определил, не оправдаваха с нищо такова шляене по улиците и заведенията на града.
В мълчанието на полковник Стоименов над предложението му изненада нямаше. Съвсем очаквано и двете разсъждения по факта, изглеждаха като близнаци. Определено не заслужаваха пилеенето на сили, да се види логичната обосновка.
Шефът просто не е правил нов опит да търси още съдействие от своя приятел в следствието. Разчел е подобна стъпка за проява на слабост в работата на отдела. Понякога и приятелството се напъхва в някакви граници, които не бива да се прекрачват. От друга страна, тамошното следствие най-видимо не се насилва в борбата с наркоразпространението. Дали се дължи на "теч" или е резултат от некадърност на професионалистите, нямаше кой знае какво значение. Освен за едно, че задържаният наркопласьор ще излезе на бял кон от съдебната зала. Но и това го имаше понякога в математиката. За решаване на сложни задачи, да се използват прости аритметични действия. Трябва да се опита някое от тях.
- Ало, градската следствена служба ли е?
Потвърдиха му отведнъж. Дори не проявиха елементарно любопитство. Възпитани и деликатни служители работеха там и това не можеше да се оспори.
- Следовател Първанов пристигна ли?
Отговориха му, че още не е дошел и обърнаха внимание. те идвали обичайно на работа в девет часа. Истинска отзивчивост и съдействие, грижа да не пилеете времето на другите. Защо ли толкова медиите натрапваха упорито на обществото все примерите за грубост и недотам законови действия в тая служба.
Капитан Миладинов беше проучил добре и знаеше предварително, какво е работното време на местните. Само дето, щом е включено в играта, трябва да се използва като коз.
- Обажда се Николов от главната. Предайте му като дойде, че ще се забавя поне петнайсет - двайсет минути. Попаднах тук в някакво глупаво задръстване.
- Ще бъде изпълнено, господин Николов.
Капитанът не изпита дори частица съмнение в това. Нали съставът, който дежури на подобни гишета, жадува да бъде забелязана тая негова акуратност. Знаеше отлично и пътя до следствената служба. Няма проблем да срещне лице, което му трябва още на стълбището или върху седалката на своя автомобил. Да влязат заедно и разговаряйки около предстоящето. Само дето такъв вариант не влизаше в неговия личен план и нямаше как това да се случи.

Цветко Маринов


Публикувано от anonimapokrifoff на 25.02.2014 @ 18:00:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:51:59 часа

добави твой текст
"Екзотичното ченге" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.