Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 566
ХуЛитери: 6
Всичко: 572

Онлайн сега:
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСреща от четвъртия вид
раздел: Хумор и сатира
автор: vania_vasileva

Жоро се сепна от гръмогласното хъркане на своя съквартирант. Едва беше заспал на увисналите пружини след като някой му сви вратата под тях. Утре го чакаше изпит, а съквартирантът му отново беше включил дъскорезницата. Хъркането от съседното легло доби някаква нова, по гъргореща тоналност.
Жоро не издържа и се понадигна, провеси се от леглото търсейки нещо, с което да замери Продан, от когото се виждаше единствено една космата ръка . В тъмнината успя да докопа с шарещи пръсти новият брой на "Playboy" и го метна по съквартиранта си. Чу се едно "Туп", Продан изхърхори нещо и поднови гръмотевичната си ария.
Oтпусна сe с въздишка на леглото и погледът му се зарея из мизерната стая на студентското общежитие. От някъде се чуваше глухо думтене от поредния купон. Беше неизбежно да не си зададе въпроса :"Какво по дяволите го диря тук?..." Иначе носеше романтична душа. Някак си успя да се примири с мърлявия си , егоцентричен съквартирант…но не и с неговото хъркане.
Изведнъж нещо в ъгъла на стаята привлече неговото внимание. В сумрака се различаваше едно меко и бледозелено неоново сияние. Жоро изтръпна. Затаи дъх и през съзнанието му се изнизаха всички онези разкази, които беше чел за срещи с духове, извънземни и други паранормални явления. Да! Най - сетне щеше да се случи и с него! Щеше да се докосне до тайните на Вселената, да се слее с нейния дух…
Но ако това беше някое зло, дебнещо за поредната жертва? Ускори дишането си и усети потта да се стича по гърба му. Зачака да го сполети най-лошото. Но светлината си пулсираше кротко без никакво желание да го изкорми / изпие мозъка / снесе яйца в гърдите му / вземе диска му на Лили Иванова. Затова се реши.
Бавно седна на леглото, постави краката си на земята. Затаи дъх. Сърцето му се разхлопа все по бързо, чак му се пригади от тежестта в гърдите и стомаха му. Облиза пресъхналите си устни и се осмели да се изправи. Светлината не помръдна. Продължи меко да пулсира в ъгъла на стаята.
Жоро направи тайнствен знак с ръка ( някъде беше прочел, че така показва добра воля за контакт). Направи крачка. После втора. Спря, но реакция от паранормалното явление все още нямаше. Продан се задави в съня си и последва невероятно шумно изгрухтаване. Жоро се сепна и отклони поглед от светлината, но съквартиранта му си продължи със своето шумно занимание. Той въздъхна и отново насочи вниманието си към ъгъла. Неоновото сияние си беше там.
Направи още една стъпка и полека се приближи. Застина в трепетно очакване на този велик момент. Наведе се към сиянието, протегна ръка и…..въздъхна. След което вдигна мръсните чорапи на Продан от земята и ги занесе в банята.


Публикувано от BlackCat на 20.11.2004 @ 12:06:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   vania_vasileva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.33
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 21:08:49 часа

добави твой текст
"Среща от четвъртия вид" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Среща от четвъртия вид
от izi9a на 20.11.2004 @ 12:20:01
(Профил | Изпрати бележка)
Уф,че миришееее...Мммммного си готинка! Харесва ми.Успех!


Re: Среща от четвъртия вид
от Vamp на 20.11.2004 @ 15:24:24
(Профил | Изпрати бележка)
Пък аз имам приятел с прякор Чорапа ...
Сигурно редовно има зловещи срещи от четвърти вид ...
Поздрави !


Re: Среща от четвъртия вид
от sradev (sradev@wp.pl) на 20.11.2004 @ 18:36:36
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
jasno, edna rjadka kozhna bolest pri kojato luminiscentno sveti kozhata.
Preporx4vam doktor Petkov, naj-dobrijat specialist po tazi bolest v Evropa.