Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 597
ХуЛитери: 1
Всичко: 598

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАз?
раздел: Разкази
автор: Obgru6tane

Знам, че ми липсват две неща. Едното е хубавото топло време, което те подканва да бъдеш щастлив и да се смесиш с тълпите. Другото си ти. Едно от двете мога да имам на момнета. За другото ще трябва да почакам. Ще ми се да знам кое кое е.
Не съм се показвала навън от дни. Може и времето вече да е усмихнато. Проблемът на щастието е, че не те уведомява изрично, кога те чака под прозореца. Понякога е там, но се налага да се покажеш, за да го видиш и да го поканиш да влезе. От друга страна и все навън да си седиш в очакване - пак не излиза работата. То е капризно, обича да изненадва, но само тези, които са склонни да го очакват. Противоречива история.

Къде ли си ти сега? Може би зад волана и бързаш за някъде - ти все бързаш! Може би скучаеш, работейки. Жалко, че не поощряват за това;-). Би ме било страх да съм с теб, ако е първото. Обичам да се чувствам сигурна, а тия твоите екстремни работи ме плашат. А ми се ще да не беше така. Да се оставя на течението, независимо от скоростта му, и да изживявам всяка секунда като последна. Може би и за това не мога да се отпусна с теб. Седя скована на срещуположния стол, наблюдавам те. Небрежните ти жестове, закачливата усмивка. Слушам те да говориш за какво ли не. Харесва ми като съм с теб. Защото тогава аз самата оставам притеснително свита в ъгъла на малката ни действителност от две големи бири и цяла купчина от твоите забавни истории и... И на практика отсъствам. Там съм де, но като две уши, две очи и два силно притиснати един към друг крака. Това съм аз. Не знам дали срещите ни ти носят нещо. Но пък добре глезят егото ти. Ти наистина си ми интересен. Това е, което харесваш в мен. Харесваш, че те харесвам. Не е ли забавно?;-р. Всъщност, ако събера смелост и към образа ми се присъединят чифт устни, ще чуеш, че има и неща, в които си приличаме. Е, не в бързите... Но да, имаме сходни неща, а и доста допълващи се. Тогава ти наистина може да ме харесаш. Тогава към образа ми ще се присъединят и чифт ръце, които да хванеш в своите, дори и красивият ми бюст. Не ти се сърдя, че не си му обърнал внимaние до сега, май никой не е. Нося такива дрехи. Но да, вътре в себе си искам да ме забелязват, както всяка жена. Искам мъжете да се обръщат след мен и да зная, че те знаят, че съм привлекателна. Може би дори някой ден ще облека малко по-късичка пола и прилепнала блузка. Когато бях ученичка, приятелите ми се подхилкваха и не вярваха, че имам желание да бъда като тях. Колко глупаво, нали? Разбира се, че имам... просто ме е страх. Страх ме е и когато караш бързо.

Но ти не се страхуваш. Натискаш газта и постигаш това което искаш - повишен адреналин или някоя жена в скута ти. Да, виждала съм те с други жени. Но те всички са така обикновени. Независимо как са облечени. Не мисля, че са ти толкова приятни, колкото съм ти аз. Защото най-много от всичко обичаш себе си. А аз съм като едно твое огледало. Можеш да ми говориш и да знаеш, че каквото и да кажеш, аз ще се усмихвам с обожание. Но и си убеден, че никога няма да се разкрия пред теб. Така ти е лесно - за теб остава само обожанието и никакви задължения. Да, аз съм твоето любимо огледало. А те, другите, съставени предимно от стегнати задни части и големи гърди, са като... одеколонът ти. Всеки ден посягаш към тях, избираш си някоя и си слагаш... аромат "Виктория", парфюм "Кристин" и разни и разнообразни други. После, когато с теб се срещаме, аз усещам, че миришеш на някоя от тях. Но пък ти така сладко търсиш отражението си в очите ми, че всичко друго губи значението си. Просто се настанявам в ъгъла и зачаквам поредната ти история.

Вече се познаваме от много време. Така де, аз познавам теб. Някой друг би казал, че е време да проговоря и за себе си. Страх ме е, признавам си. Необичам промените. А това би била промяна. Дори много голяма, избягвам да правя това. Но както казах, вече те познавам твърде добре. И знам, защо излизаш с мен. На теб не ти трябват устните ми, нали? Не, няма смисъл да те лишавам от това, което наистина е ценно за теб - любимото ти огледало. Затова ще продължавам да си мълча, звучи ти добре, нали? Така винаги ми е било лесно. Пък и ми харесва да си фантазирам. Знаеш ли, колко смешна физиономия правиш, когато си представям как идвам на срещата ни с малко по-късичка поличка и прилепнала блузка?;-)Хей, толкова сладко би било изумлението ти тогава! Но... как бих била сигурна в това. То никога няма да се случи. Пък и защо да се лъжем, харесва ми да бъда такава. Като че съм създадена, за да утолявам желанието ти да се изтъкваш. Като че ме има във функция на някого... Колко успокояващо, нали?

Ще почакам още малко тук, свита на канапето вкъщи. Всеки момнет сигурно ще ме потърсиш. Не искам да бързам да вдигам слушалката. Бързината ме плаши. Просто ще си седя и ще си чакам кротко, за да имам достатъчно време като чуя телефона. А като звъннеш и поискаш да се видим, ще разбера и какво е времето навън. И дали щастието ми не ме чака под прозореца.


Публикувано от hixxtam на 17.11.2004 @ 21:19:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Obgru6tane

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 00:30:39 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Аз?" | Вход | 12 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Аз?
от Ianna на 17.11.2004 @ 21:30:51
(Профил | Изпрати бележка)
Е,това си е чист мазохизъм.
лично аз колкото и да обичам и да искам да съм вечно огледало едва ли ще успея да издържа.
хората сме си егоисти-това да пренебрегнеш себе си за сметка на другия....трудно го разбирам лично аз.
Мисля,че малко хора реално заслужават това...
Или поне трябва нещо да са ти дали-дори малка частица от себе си да е, но да са дали.
Другото си е ограбване ...
нищо не ти остава-само фантазиии
Прекрасно си го написала!


Re: Аз?
от Obgru6tane на 17.11.2004 @ 21:50:22
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти:).
Но не мисли, че аз самата съм способна на подобно отношение. Напротив. И точно за това такова поведение буди интереса ми. Дори не става въпрос за това дали някой някога би заслужил това обожествяване. Понякога въпросната персона въобще не е от значение. Дали всъщност тя не е средството? Сянката, зад която да скриеш себе си? Сигурно е спокойно да живееш такъв живот. Което само по себе си е загадка. Темата просто ми е интересна:).


Re: Аз?
от ipsidixit на 17.11.2004 @ 22:32:06
(Профил | Изпрати бележка)
Никой не го заслужава и върху това се гради любовта - всеки я иска, никой я няма... Когато я дадеш изцяло даром - "Понякога въпросната персона въобще не е от значение. Дали всъщност тя не е средството? Сянката, зад която да скриеш себе си?" - не е от сърцето, а от разума...
Темата е супер интересна!

]


Re: Аз?
от Obgru6tane на 19.11.2004 @ 19:03:24
(Профил | Изпрати бележка)
Когато разумът се намеси там, където би следвало да има само чувства, често става доста интересно. А за първото, което каза... Аз вярвам в щастливата любов. Може и да е, защото съм й свидетел. Просто вярвам. Човек трябва да е оптимист... Никога не се лъжи да очакваш все най-лошото. Туко-виж щастието те изненадало изотзад:)).

]


Re: Аз?
от Hammill на 18.11.2004 @ 00:11:30
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен налбюдател си. И същевременно непринудено написано.

Някакво намигване има тук. Не може толкова дистанцирано разбиране и толкова непринудено отдаване на едно място. ;)

Удоволствие да се чете.


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 09:04:22
(Профил | Изпрати бележка)
6tastliwa sym, 4e ti e bilo priqtno da pro4ete6 towa:)). A za namigwaniqta... Znae6 li, i zatworenite w sebe si personaji ne sa li6eni ot cwetno mislene. Wseki ima swoite glutki 6tastie, swoe razbirane za ironiqta. Dano towa da ne te e podraznilo w teksta mi:))) I blagodarq ti:)

]


Re: Аз?
от victo на 18.11.2004 @ 06:26:08
(Профил | Изпрати бележка) http://sitekreator.com/victoria/main_page.html
Самото заглавие показва, че това е въпрос.
Беше ми приятно да го чета!
Благодаря!!!:)))


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 09:00:07
(Профил | Изпрати бележка)
I az ti blagodarq, 4e go pro4ete:)

]


Re: Аз?
от Merian на 18.11.2004 @ 07:26:36
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
Удоволствие беше да го прочета ...харесва ми как пишеш:) И тази наблюдателност. И си добър психолог:)


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 08:59:25
(Профил | Изпрати бележка)
Blagodarq ti, kara6 me da se usmihwam....:)))

]


Re: Аз?
от Apokalipsis на 18.11.2004 @ 13:13:31
(Профил | Изпрати бележка)
Присъединявам се към твърдението за добрия психолог, всъщност ти винаги си го знаела. . . друг е въпроса, 'е не винаги си вярваш;)
Останалото,няколко коментара по-надоло;))))

]


Re: Аз?
от miglena (megira@abv.bg) на 18.11.2004 @ 07:52:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Привети, Лилия!
Изчетох разказа ти и се наслаждавах на психологическите ти портрети, които триизмерно ме посетиха...
интересно ще ми бъде да има и АЗ?-2, в което ще размениш ролите, тя ще е "предавателя", а той -"приемника", тя ще е обожаваната, а той - отражението, но и тя ще търси своя лик в него, без дори да се пита какво си мисли той зад и отвъд обожанието...

а и в АЗ? - 1 неминуемо ще настъпи момент, в който тя ще "разцъфне", а той... ще продължи към следващата си обожателка, която УЖ няма да иска нищо, нищичко... а всъщност всеки от тях, всеки от нас ... търси и намира своето Допълнение.

(((:+:)))


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 08:58:34
(Профил | Изпрати бележка)
Prawa si:). No koi bi mogul da znae kakwo 6te posledwa:). A za Az-2... Obe6tawam, 4e ako nqkoi put posledwam ideqta ti i se sprawq dobre w towa na4inanie, poswe6tenieto 6te e naso4eno kum teb:)). Blagodarq ti:)

]


Re: Аз?
от Ufff на 18.11.2004 @ 08:26:11
(Профил | Изпрати бележка)
Творбите ти в проза са контекстово свързани така, че все едно човек върти калейдоскоп и всеки път същите цветни стъкълца се подреждат по нов начин. Това е много интересно.:)


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 08:55:42
(Профил | Изпрати бележка)
Mnogo si mila, kakto i winagi si bila:). Blagodarq ti za tozi interes kum textowete mi. Prawa si, stukulcata sa po4ti w su6tite cwetowe wseki put. Hei, kasra6 me da se 4uwstwam poznata, kolko priqtno!!!! Blagodarq ti:)!

]


Re: Аз?
от railleuse на 18.11.2004 @ 11:24:05
(Профил | Изпрати бележка)
Скъпоценниче си ми ти:))
Аз познавам една такава, тайничко си я нося в джобчето. Но когато завали дъжд, тя плаче, нищо че не излиза от там и не знае какво е времето. Усеща, и тя не знае как. И аз я усещам как плаче. Но и аз не знам дали е от спокойствие :))


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 19:04:48
(Профил | Изпрати бележка)
Май дъждът просто действа така:). Най-вероятно не я познавам. Но все пак я поздрави от мое име. И ако някой ден го разбереш, кажи ми дали щастливи или тъжни са сълзите й. Много целувки!

]


Re: Аз?
от Apokalipsis на 18.11.2004 @ 13:22:04
(Профил | Изпрати бележка)
Много силно.
Много истинско.
Много въздействащо.
Много дълбоко. ;Р
Много асоциативно.
Много проницателно.
Навежда ме на размисли за един истински пирсонаж. Напомня ми и емоциите от един друг прекрасен текст. Хубаво е. Много!


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 19:08:08
(Профил | Изпрати бележка)
Любопитно ми е... Кой ли персонаж възниква в мислите ти? Който и да е, сигурно е много истиснки. Защото ти самата си, творецо:))). А... и достигна ли "центъра на същността"?

]


Re: Аз?
от Apokalipsis на 19.11.2004 @ 12:14:14
(Профил | Изпрати бележка)
О-О-О-О-О,не ме проклинай и ти. Много добре знаеш какво означава творец. Аз съм твърде саможива за да съм творец!

]


Re: Аз?
от Obgru6tane на 19.11.2004 @ 20:06:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ще цетирам думите, за който някога ти бях благодарна по плач..."никога не е късно да покажеш на съдбата, че греши". Ти си творец, разбира се... Не е проклятие, а всеки път криволичи по различни баирчета.

]


Re: Аз?
от Alexey на 18.11.2004 @ 21:04:46
(Профил | Изпрати бележка)
Много психологически издържано! :)))

Това ще да е намигване към онази свитата на канапето... ;))

Поздрави!


Re: Аз?
от Obgru6tane на 18.11.2004 @ 21:13:06
(Профил | Изпрати бележка)

;)))

]


Re: Аз?
от moeto (moeto@abv.bg) на 21.11.2004 @ 16:04:44
(Профил | Изпрати бележка)
аз се храня от твоето желание да бъдеш с мен?


Re: Аз?
от Obgru6tane на 22.11.2004 @ 11:39:27
(Профил | Изпрати бележка)
:))

]


Re: Аз?
от bebe_eli на 26.11.2004 @ 14:12:18
(Профил | Изпрати бележка)
mnogo mi haresa po4uvstvah go s cqloto si su6testvo dokosna surceto mi


Re: Аз?
от Obgru6tane на 26.11.2004 @ 22:14:19
(Профил | Изпрати бележка)
:))))

]