Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 5
Всичко: 766

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПлетачката
раздел: Разкази
автор: zebaitel

Драги Monsieur Houellebecq,
Поздравявам Ви! Успяхте да ме впечатлите! Сънувах, че се катеря по някаква стълба с хлъзгави дървени стъпала, за да дойда да видя Изабел, която боледува от известно време. Вие ми отворихте, бяхте си пуснали брада, бяла, а иначе бяхте само по бельо, което подчертаваше загорялото Ви тяло и изпъкналите мускули. Аз влязох малко по-
устремно, отколкото Вие очаквахте в антрето и зърнах през отворената врата на спалнята Изабел, която лежеше неподвижна, завита до брадичката, подстригана почти нула номер и с някакъв стрък билка, която стърчеше от устата й. Вие рязко, но безшумно затворихте вратата на спалнята под носа ми и настояхте, че Изабел е добре и си почива, докато ме подтиквахте обратно към вратата. Аз се престорих, че Ви вярвам, но Вие подушихте, че не Ви вярвам, защото човешкият страх и недоверие се надушват най-лесно. Слязох колкото можах по-бързо по хлъзгавите стъпала, завих зад къщата и тъкмо щях да се опитам да побегна, една странична врата се отвори, вие се присегнахте оттам, сграбчихте ме с една ръка през устата, за да не издам звук, с другата натиснахте някакво копче на гърба ми, между последните две ребра, което ми причини болка и аз се замятах в ръцете Ви, но Вие нямахте никакво намерение да ме пуснете и всичко беше жълто, много наситено жълто, и вие ми прошепнахте Вашето любимо „защо да поддържам функционирането на тяло, което никой не докосва?”.

Старостта дебне отвсякъде, не само от проскубания образ в огледалото, който даже не виждаш съвсем ясно без очила, а не можеш да се къпеш с очила. Клъвва те по ставите, измерва с най-късия сантиметър талията ти, ако въобще се забелязва талия, надипля изтънялата ти кожа на поне десетина места, най-уязвимото сякаш е вътрешната част на бедрата и си свива гнездо в мозъка ти. После почва да расте там и от малка пепелянка, която обикновено кълве де що види и най-много теб самата чрез езика ти, достига размерите на боа. Може ли човек постоянно да ходи с боа в главата си!? Особено жестока боа, която не иска да задуши мозъка ти изведнъж, а затяга и разхлабва хватката си по някакви си нейни причини. Ирина оставя книгата, изгася нощната лампа и става. Вече се е съмнало, гларусите отдавна я викат навън да си говорят, всъщност, те й крещят, протяжно, с една особена фалцетна нотка в края на фразата, замахват заплашително с крила, но тя знае, че това е най-обикновен поздрав към нея и се усмихва. Само понякога и се приисква да закрещи в отговор. Напоследък не й върви на книги, в смисъл, авторите са много добри, но все мъже, главните герои също са мъже и най-важното е, че всички те не могат да понесат старостта или не точно старостта, а невъзможността да го вдигат и да чукат. И правят от това трагедия и съответно, роман! Ирина не може да знае със сигурност как се чувства един мъж, но й се вижда адски нелепо цялото съществуване на човека да се крепи на върха на пениса му, да зависи от чувствителността на едно малко парченце кожа, при положение, че тази чувствителност е биологически заложена и има лимит.
Излиза на терасата и се дръпва веднага. На отсрещния прозорец младият мъж пие кафе, пуши и гледа право в нея, а тя е по нощница, къса при това, сигурно чак оттам се виждат разширените й вени, коремчето и увисналия й бюст – само това, че е голям създава фалшивото впечатление, че не е толкова увиснал! А мъжът е млад, в това няма съмнение, все пак, Ирина вижда до съседния блок по-ясно отколкото собствените си нокти на десет сантиметра от носа. Двата блока имат странното свойство да се приближават и да се дърпат назад в почуда и леко отвратени от собствените си образи. Сутрин, като Ирина не виждат много добре, а и не са си интересни и се гледат отдалеч, но вечер, по-скоро нощем, когато само премрежените им очи клепат в мрака, се държат като набъбнали тинейджъри, които се опипват задъхано от двата края на пейката, а обмяната на секрети е само въпрос на минути. Тя харесва тинейджърите. Има чувството, че обществото нарочно ги отъркалва първо в катран, после в перушина, за да може да ги сочи с пръст и с погнуса да страни от тях, за да не се оцапа или да ги ръчка с крива, лайняна пръчка, която понякога достига до бялата им сърцевина и я наранява. А перушината всъщност ги пази. Под нея могат да се правят на врабчета, на лешояди, на крадливи свраки и даже на любимите й, стабилно черни и издръжливи врани. Тя няма представа, защо враните са й толкова любими. Има навика да ги наблюдава през прозореца, особено зиме и контрастът между заледения, мръснобял сняг и широките им, черни човки на фона на онемелите от студ, оцъклени клони я докарва до възторг. И тя преди години приличаше на врана – плътни, черни коси, ококорени черни очи, голям нос, дебели устни, само красивият бюст и задник и предизвикателната й походка закачаха мъжките погледи и ги влачеха след себе си.

За Мартин сутрешното кафе и сутрешната ерекция са нещо неизбежно, сладко-горчиво и с вариращ ефект върху настроението му през деня. Сексът сутрин го прави уверен, горд, не може да продължи повече от няколко минути, защото през нощта му се е насъбрала толкова много сила, че ще се пръсне, ако не я излее веднага, а кафето след това закръгля удоволствието, заедно с цигарата. Жена му не понася да се прави секс или да се пие кафе с неизмити зъби и това разваля, не, направо убива удоволствието. При тази мисъл той може дори да се лиши от ерекция и затова пие кафето на прозореца, пуши и чака жената отсреща да се появи на терасата, а през това време членът му се опира леко до радиатора на парното. Той не го докосва все още, само дърпа жадно от цигарата. Жената е руса, подстригана като момче, с гърди като зимни круши през лятото, твърди и заоблени, той вижда как дърпат тънката й трикотажна нощница ту насам, ту натам, докато тя изтупва чаршафите. Прави го с някакви заучени, фини движения, които карат цялото й тяло да вибрира и да излъчва топлина, която Мартин усеща като пръсти, плъзгащи се по топките му отзад напред. Представя си, че се казва Ирена, да, Ирена й подхожда най-много, ръцете й го подсказват, вероятно галят страхотно тези ръце. Още малко, още малко и ще се покаже, той вече се движи леко между ребрата на парното, но тя не се показва и той тръгва към банята.

Ирина не е измислила Speed Dating, нито е първата, която се опита да печели от това нововъведение за запознанство, но все пак беше една от първите, които, поради знанието на езици или вроденото си любопитство откри явлението, рекламирано в американски сайт. Идеята за нещо подобно в провинциалния град проблесна като слънчево зайче в ума й и изчезна, но само след няколко дни започна да просветва по няколко пъти на час и накрая се затъркаля като умело хвърлена топка за боулинг и помете кеглите на всичките й съмнения. Защо не! Евреи са го измислили, значи задължително е доходно! Оня равин Яков Дейо може и да е имал абсолютно други намерения, когато е организирал първата специална среща на необвързани евреи в Лос Анджелис през 1999, но не й се вярваше да не е осъзнавал, че начинанието му може да донесе нещо повече от обичайните предложения за брак. Ирина си нае две служителки, само две, избира ги много внимателно и им плащаше достатъчно, за да влагат в работата си максимум старание и изобретателност. Те подготвяха примерни справочници с въпроси, пущаха обяви, събираха такси, наемаха помещение и водеха самото събитие. Тя не се явяваше пред очите на кандидатите никъде – само стоеше в някое ъгълче на залата или зад някоя стъклена врата, гледаше и слушаше, понякога записваше. Интересуваха я разговорите на хората, начина им на мислене, промените в мисленето с възрастта и различията между типовете хора. Беше й безкрайно интересно и забавно, понякога тъжно, но никога скучно.
Барът беше скъпарско заведение с геобразна форма и удобни масички, разположени по протежението му. Мартин се забави, шефът го привика в последните минути преди да тръгне да му изложел накратко някаква клиентска инициатива. Мартин прецени за секунди, че е несъстоятелна, учтиво, но твърдо заяви позиция и приключи разговора възможно най-бързо. Пристигна на минутата. Мацката, която водеше събитието беше готина, със заоблено дупе, щръкнало малко повече от обичайното назад. Мартин почти не я слушаше, докато тя обясняваше правилата, минутите за разговор на всяка маса, къде какво да се запише. Беше ходил няколко пъти на подобни сбирки и знаеше какво ще последва, пък и беше тук да се забавлява, не да си търси партньорка, но знае ли човек. Той рядко се заглеждаше конкретно в лицата на жените, хвърляше един поглед и тренираният му мозък отчиташе предимство или щета, като при колите. Яркосиня копринена блуза на първа маса, пасва на тъмната коса, но прави бръчките по-дълбоки. Втора маса, обичам ли тенис, глупав въпрос – ако си high flier, просто трябва да играеш, изисква го позицията ти. Пиърсинг на езика, трета маса, възбуждащо, дали има и на пъпа, записвам я. Червена блуза и черен панталон, тъпа комбинация на типична офис гърла, говори припряно. Пета маса, скокливо блонди, прекалено дълги крака, тежък бюст, със сигурност няма силикон, леко отнесена, записвам я. Стабилни бедра, като товарна Татра, чудесна усмивка, чувство за хумор, но...ок, записвам я. Седма маса, мургаво миньонче, всичко си има, но, впрочем, в този ред на мисли, тоест, иначе казано – ужас! Мозъкът й задръстен с празни думи! Тая, ако решиш да я чукаш, ще ти изкара доводи, че не подхождаш под правилния ъгъл, но така, че да ти спадне, докато ти обяснява. Осма маса, леко притеснена, навива къдрав кичур тъмноруса коса на пръста си, вероятно детски навик, фини пръсти, ха, играе компютърни игри, интересно! Девета, определено юрист или мениджър, дошла задъхана от последното заседание, костюм, висок ток, резки движения, малък бюст, сигурно не си пада по стандартния секс, представям си я с нашийник и бич, не. Мартин стига до последната маса, досега скрита зад една от колоните и замръзва. Бяха го предупредили, че с цел по-интересни запознанства ще има изненади, но чак пък толкова! Срещу теб да се окаже собствената ти жена! Мамка му! Тя се прави, че не го познава, явно това също е част от играта, но той не може да играе естествено. Обхожда с поглед внимателно гримираното й лице. Вдигнатата коса й отива, а зад масата масивното й тяло изглежда даже привлекателно, облечено в тъмносин панталон и блуза в меко зелено. Тя се усмихва и му задава първия въпрос. Той не може да се съсредоточи, защо е дошла в speed dating, дали е усетила, че той го прави и иска да му отмъсти? Дали организаторите знаят, че са семейство, но са решили да експериментират? Какво прави човек, когато е хванат в подобен капан? Би трябвало да реагира светкавично и с риск да развали доброто впечатление за себе си, да прекрати представлението, но е явно, че той няма да го направи. Организаторите са заложили на това. Усеща, че ушите му пламват, както когато баща му го хващаше да лъже. Прекалено много обичаше баща си и му беше адски тъпо, когато се налагаше да го излъже, например, че търси хартиени кърпички в джоба на якето му в коридора, когато всъщност му трябваха пари за трева.
Крайчетата на устните й бяха леко вдигнати, когато му зададе следващия въпрос, а всъщност, погледът й казваше: „Видях ти ушите”. Почувства такава възбуда, че му се прииска начаса да захапе тези устни. Толкова пъти ги беше гледал, толкова пъти се бяха разтягали и свивали пред очите му, играейки крясък, молба, обикновена констатация, а той беше престанал да ги забелязва. Защо сега, защо сега матовият им блясък напомняше праскова, той даже подушваше аромата и устата му се пълнеше със слюнка. Посегна и прокара пръст по долната й устна, тя се стресна, после леко разтвори уста и го целуна.
Не си предадоха листите с партньорите, които бяха харесали, просто станаха и тръгнаха към изхода. Никой от организаторите не ги спря и не ги попита нищо. Награбиха се още в колата.

Драги Monsieur Houellebecq,
Вече не ме страх от натиска на копчето. Уверих се, че с болката се свиква, ако не е особено пронизваща, а цветът може да се промени в зависимост от напрежението, което упражняваш върху мозъка си. Той трябва да бъде накаран да работи и колкото на по-високи обороти, толкова по-приемлив цвят. Да заплетеш по някакъв начин човешките взаимоотношения и да наблюдаваш как или се разплитат или се накъсват на неизползваеми конци се оказва изключително стимулиращо упражнение за позастарели тела с действуващи мозъци и аз възнамерявам да се възползвам от това неземно удоволствие, както между прочем го правите и Вие. Искрено съм Ви благодарна за неоценимата доза негативизъм, която ми подейства на всички ерогенни нива. Чувствам се задоволена.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Алюзията в разказа е към романа „Възможност за остров” на френския писател Мишел Уелбек / Michel Houellebecq /, р.1956г.


Публикувано от viatarna на 02.12.2013 @ 16:16:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   zebaitel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 43740
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Плетачката" | Вход | 13 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Плетачката
от anonimapokrifoff на 02.12.2013 @ 16:46:28
(Профил | Изпрати бележка)
Много интересен разказ, поздравления!


Re: Плетачката
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 02.12.2013 @ 17:10:34
(Профил | Изпрати бележка)
Майстор си в това плетиво! :)
Поздрави!:)))


Re: Плетачката
от Milvushina на 02.12.2013 @ 18:25:13
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да погледна на този разказ като на един разказ. Сигурна съм, че ме разбираш защо.

Забелязала съм, че любими ни стават не творбите ни, които са най-коментирани или най-високо оценявани, а онези, които са ни карали да страдаме най-силно.

В събота започнах да ти казвам нещо, което не довърших, относно един герой, който, вместо да прави секс с момичето на мечтите си, плаче. Когато в ума си разиграваме онова, което би могло да бъде, разбираме света най-добре.

Връзката между разказа ти и горното може да не е съвсем очевидна, но останалото не уместно в коментар тук. :) Та исках да кажа, че прочетох много повече, отколкото си написала. И вероятно колкото си мислела, но това му е хубавото на прозата. :)


Re: Плетачката
от suleimo на 02.12.2013 @ 21:31:59
(Профил | Изпрати бележка)
Комплименти за разказа! Впечатлиха ме детайлите и постройката на сюжета.


Re: Плетачката
от igeo на 03.12.2013 @ 10:35:49
(Профил | Изпрати бележка) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Браво! Чудесен разказ! :)


Re: Плетачката
от joy_angels на 03.12.2013 @ 15:18:16
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Зеб! :)


Re: Плетачката
от azzurro на 03.12.2013 @ 18:47:31
(Профил | Изпрати бележка)
Висока топка Живе ! Браво !!!


Re: Плетачката
от Boryana на 05.12.2013 @ 09:39:47
(Профил | Изпрати бележка)
Впечатляващ разказ, Зеб! Поражда много размисли...


Re: Плетачката
от mariniki на 05.12.2013 @ 22:01:08
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
няма как, Живе да не те поздравя и аз..
изключително ме впечатли и заинтригова, не съм чела
романа на Мишел Уелбек, но съм любопитна да го направя..
моите аплодисменти за теб..


Re: Плетачката
от Breeze на 09.12.2013 @ 16:24:14
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления!


Re: Плетачката
от secret_rose на 11.12.2013 @ 09:36:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Майстор си в прозата, Зеб...
А аз понякога пропускам, но после с удоволствие изчитам...

"Има навика да ги наблюдава през прозореца, особено зиме и контрастът между заледения, мръснобял сняг и широките им, черни човки на фона на онемелите от студ, оцъклени клони я докарва до възторг."


Re: Плетачката
от doktora на 19.12.2013 @ 12:54:43
(Профил | Изпрати бележка)
Зеб, жесток разказ, мила, не мога да повярвам...ти надмина по еротична импресия дори Милва...според мен, страхотна компилация от житейски наблюдения, фентъзи и онзи фин рисунък, който позволява леко да се чете...( ох, взех да набъбвам като тийнейждър...;)
И ще търся алюзията ти към този автор.:))
Светлинко да е и топлинко в душите!


Re: Плетачката
от Markoni55 на 14.01.2014 @ 23:25:40
(Профил | Изпрати бележка)
Старостта дебне отвсякъде, не само от проскубания образ в огледалото, който даже не виждаш съвсем ясно без очила, а не можеш да се къпеш с очила. Клъвва те по ставите, измерва с най-късия сантиметър талията ти, ако въобще се забелязва талия, надипля изтънялата ти кожа на поне десетина места, най-уязвимото сякаш е вътрешната част на бедрата и си свива гнездо в мозъка ти. После почва да расте там и от малка пепелянка, която обикновено кълве де що види и най-много теб самата чрез езика ти, достига размерите на боа. Може ли човек постоянно да ходи с боа в главата си!? Особено жестока боа, която не иска да задуши мозъка ти изведнъж, а затяга и разхлабва хватката си по някакви си нейни причини.

това си е направо в упор и без да му четеш правата! Още не мога да си събера думите за коментар. Пак ще се върна.