Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 777
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 778

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàSocius Christi
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: hoodoo

Àç ñúì òîçè, êîéòî äèðè îòíåòîòî, çàãóáåíîòî è çàáðàâåíîòî. Äèðÿ ãî, çàùîòî òî áåøå îòíåòî çàðàäè ìåí. Àç ñúì òîçè, êîéòî ñêèòà áåç ïúò ïî ñèïåè è ïóñòèíè, è ñå îãëåæäà çà òîâà, êîåòî íå ìó áåøå äàäåíî.
Äîðè êîãàòî âñè÷êî ìè ãîâîðè, ÷å íÿìà äà ãî íàìåðÿ, àç ïðîäúëæàâàì äà ãî òúðñÿ. È ïðè âñå ÷å íå ãî íàìèðàì, àç íå ñå èçìîðÿâàì äà ãî äèðÿ, çàùîòî áåç íåãî íå ìîãà äà íàïðàâÿ íèùî. Íå ìîãà è äà ñè ïîìèñëÿ äà ñå îòêàæà, çàùîòî òúðñåíåòî ñå å ïðåâúðíàëî â ìîé åäèíñòâåí èçáîð. Áåç äà ñúì âúðíàë îòíåòîòî íå ìîãà äà èçïúëíÿ äúëãà ñè êúì òåçè, êîèòî ìå ñëåäâàò.
Âúðâÿ íàïðåä ïðåç ñèïåè è òðúíè è îòäàâíà íå ÷óâàì ãëàñîâåòå íà òåçè, êîèòî ñà ìå èçáðàëè äà ãè âîäÿ. À ìå èçáðàõà, çàùîòî äîêàçàõ, ÷å íå æåëàÿ äîáðîòî íà ñåáå ñè.
Äúëãî ïðîäúëæè áóíòúò íè. Áóíò, êîéòî íå îñòàâè ìÿñòî çà òåáå, Áîæå, íà çåìÿòà. Âðåìå å àç, ãëàâíèÿò âèíîâíèê, äà ñå ñðåùíà ñ òåá. Çàòîâà ñòèãíàõ äî òåçè ïóñòèííè çåìè, êúäåòî íèêîé íå ñòúïâà. Çà äà îòêðèÿ òåá, Îòíåòèÿ.
Îòäàâíà îñúçíàõ, ÷å èñòèíñêèÿò Ñâðúõ÷îâåê ïðàâè êðà÷êàòà ñâðúõ ñåáå ñè, íå çà äà ñå îïúë÷è ñðåùó Õðèñòîñ, à çà äà îòãîâîðè íà êðà÷êàòà, êîÿòî òè, Áîæå, ïðàâèø ÷ðåç Õðèñòîñ êúì ÷îâåêà. Ñåãà èñêàì äà áúäà òâîé ïðèÿòåë. Ìàêàð è îùå äà ñòèñêàì êúðâàâî îñòðèå â ðúêàòà ñè, çíàì, ÷å òè ùå èìàø áëàãà äóìà è çà ìåí. Äóìà, êîÿòî ùå ìå ðàçòúðñè äî äúíîòî íà ñúùåñòâîòî ìè. Äóìà, êîÿòî ùå çàãëóøè âîÿ íà ñúâåñòòà ìè, óñèëâàù ñå ïðè âèäà íà âñÿêî ìÿñòî, îò êîåòî ñà òå èçãîíèëè çàðàäè ìåí. Çíàì, ÷å êîëêîòî ïîâå÷å Ëîøîòî ñå ïðèáëèæàâà êúì Äîáðîòî, òîëêîâà ñèëàòà ìó îòñëàáâà, çà äà ñòèãíå íàêðàÿ äî êàòàðçèñà íà ñðåùàòà è ñâîåòî ïðåîáðàçÿâàíå. Çàòîâà íå ìîãà äà áúäà íèêúäå äðóãàäå îñâåí áëèçî äî òåá. Ñàìî òàì Ëîøîòî â ìåí ùå áúäå ïîáåäåíî. Áîãî÷îâåêúò ùå ïðîñòè íà Ñâðúõ÷îâåêà è Ñâðúõ÷îâåêúò, ïîëó÷èë ñ äóìàòà íà ïðîøêàòà íåãîâàòà áëàãîäàò, ùå ïðîñòè íà Áîãî÷îâåêà, çà äà ñòàíå íåãîâ äðóãàð – socius Christi. Òîçè ïðîìåíåí ÷îâåê ùå èìà íîâà îòãîâîðíîñò. Äà íàìåðè òèõî, ñïàñèòåëíî ìÿñòî, ñêðèòî çàä âå÷íîçåëåíè ÷åìøèðè è áðúøëÿí, êúäåòî äà ñå ãðèæè çà Ðàçïíàòèÿ, ñúñèïàí äî êðàéíîñò îò ñâÿò, êîéòî î÷àêâà Ñâðúõ÷îâåêúò äà çàñòàíå íà íåãîâî ìÿñòî.
Àêî íå âçåìà òîçè êðúñò, àç è òåçè, êîèòî ìå ñëåäâàò ùå ñêèòàìå îáåçóìåëè îò áîëêà èç ñèïåè è ïóñòèíè çàâèíàãè. Áåç òåáå, Áîæå, ñìå â óæàñà íà èçãóáåíî äåòå, ïëà÷åùî ñðåä òúëïà îò íåïîçíàòè â ÷óæä ãðàä.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.11.2013 @ 18:03:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   hoodoo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 48747
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Socius Christi" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.