Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 3
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтанямам идея дали си заслужава
раздел: Други ...
автор: yd

... но продължава да ме вълнува усещането за време и трудността за контакт.

Защо комуникацията все по-често липсва на все по-голям процент от нас и на останалите хора?

Всички сме начетени по отношение на времето, историята и „НОЖИЦАТА” на настоящето (с всички съвременни канали за връзка). Предполагам че всеки се е затворил в ограничените от себе си канали за комуникация. От това ни зависи ежедневната ефективност за комуникация със семейство, приятели, бизнес, възможности...

Затова нека потърсим причината в стереотипите – дефрагментирането на личното ни съществуване за това което сме сега, за това как реагираме на средата.

Може да се предложи анкета:

Някога бил ли си гладен?
- Не съм проверил в хладилника и във фурната.
- Карал съм един месец на килограм захар и хляб всеки ден.
- Това, което намирам там е от вчера - по-скоро ще стоя гладен отколкото да ям наличното.
- Не съм гладен, мога и да не ям.

Пазарувал ли си в магазин „second hand”?
- Не съм го и мислил.
- Може и да пробвам.
- Така отгледах децата си.

Как сме в семейното пространство?
- Себедостатъчни - не ми трябват гости.
- Много гости и важни гости, и на тях на гости.
- Единият е излишен - необходима ми е свобода (защо не се изнеса?)
- Кой ще се грижи за децата ако не съм тук?

Как сме с финансовото състояние?
- Не ме натоварвай. Не натоварвай наследниците ни.
- Ще напусна и си виж децата и сметките сам.
- Засега се крепим.
- Помагай без да ми го натякваш.

Говорим ли си и дали говорим на един език?
- Боли ме.
- Влюбен съм.
- Съмнявам се.
- Трудно ми е.

Как да намерим този език във всеки конкретен случай, в който да си споделяме с доверие и любов?

Дали ГРИЖАТА е съизмерима със СВОБОДАТА и къде е КРАСОТАТА ако трябва да се балансира с МЪДРОСТТА?

И да направим асоциация
кой каква музика обича, какво сънува и какво помни?

На всекиму е късо времето (не е както едно време).

 На бебето е все по-късо времето от разплакването до контакт с: допир, разбиране и нуждата от сухота, храна, усмивка, гушкане....

 На младежите в пубертета – как да се съчетае училище, приятели, любов, семейство, нуждата от достатъчно сън, мечти...

 На семейството – да се види след и покрай работата, проблеми, сметки, кредити...

 На богатите – да си запазят статуса с изброените по-горе и още...(те си знаят:)

 На бедните – да оцелеят, за да продължат да мечтаят и да вървят по пътя за сбъдване на мечтите си.

Но... и ...допълнително се намесват взамовръзки.

Времето е емулсия, която размества пластовете и може да се анализира като развитие чрез познати исторически факти. Но все пак наблюдението над случващото се СЕГА, може дори и да доведе до факти, които ще бъдат исторически в бъдещето.

Едно от съществените ми усещания за моя житейски опит е: „Времето е като дъвка.”
Други такива мои кратки заключения от това, което съм прочела са, че: „Спиралата може да бъде част от кълбото/сферата, но може да бъде и спирала, която е по пътя на много сфери/кълба. Имам си дори собствен цитат: „Крива съм си, но се придържам към кривата, когато спиралата е перфектна.”

Усещането за време размества пространството индивидуално и от толкова много индивидуални усещания за време, ВРЕМЕТО се скъсява. Вероятно е период, но може и да е невъзможна за спирана тенденция. (Така са се появили отшелниците във всички исторически времена).

... някой беше казал „Не си свободен, докато не можеш да оставиш всичко свое под дъжда.”

Дали времето може да бъде спряно?

Искам ли го? Заслужава ли?


Публикувано от viatarna на 05.11.2013 @ 21:22:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   yd

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
391 четения | оценка 5

показвания 46531
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"нямам идея дали си заслужава" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: нямам идея дали си заслужава
от Meiia на 06.11.2013 @ 12:22:01
(Профил | Изпрати бележка)
Все едни замислящи текстове имаш, като провокация...
Не са за един прочит.
Що се отнася до времето, не го мисля и го няма:). Като изключим остаряването в преносните му смисли - също и производните от това деформации, то не е важно, ако сме в себе си. Липсата на комуникация с другите е от нарушената вътрешна комуникация. Иначе и да я има, и да я няма, тя си е там, акто телепатия с хармоничен резултат.
Пак ще чета "анкетата", за да схвана и още.


Re: нямам идея дали си заслужава
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 06.11.2013 @ 10:06:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
абе времето отдавна е спряло, ама ние си я караме по навик


Re: нямам идея дали си заслужава
от libra на 16.12.2013 @ 16:30:17
(Профил | Изпрати бележка)
да спреш времето или да излезеш от времето е като да излезеш от човешките си граници
да излезеш от времето и да си прекарваш добре в компания са две несъвместими неща, ако искаш да еволюираш духовно - има един път където си сам, съвсем сам и ако ти бъде дадена възможност свише, ти имаш право на избор или да тръгнеш по този път или да останеш при хората и човешките истории - нещо като синьото и червеното хапче от филма Матрицата и каквото и да избереш няма връщане назад и е жалко, когато на някой е дадена възможност и има потенциал да се справи, а той вземе та направи погрешния избор..
хм, има още една възможност, можеш и да излезеш от времето и да си имаш комуникацията, но това е вече друго ниво на комуникация :)