Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 788
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 790

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: durak

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐåáåêà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: ret

1.
Ñòîìàíåíèòå ðåøåòêè ðàçðÿçâàõà ñâåòëèíàòà âëèçàùà ïðåä ìèíèàòþðíîòî ïðîçîð÷å. Ñòóäåíèÿò áåòîíåí ïîä, ëúõàøå íà ñòàðî. Íàâúí áåøå òîïëî, à îùå áåøå ñóòðèí. ×ó ñå øóì èäâàù îò äúëãèÿò êîðèäîð. Òÿ çíàåøå êàêâî ùå ïîñëåäâà ñåãà. Îòíîâî áåøå ñóòðèí, ïîðåäíàòà ñóòðèí. ×óõà ñå ñòúïêè. Íÿêîé ãîâîðåøå. Òÿ îòâîðè áàâíî î÷èòå ñè
Ñòúïêèòå ïðèáëèæàâàõà è ñå ÷óâàõà âñå ïî-ñèëíî, ìàêàð ÷å âðàòàòà áåøå îò ñîëèäíà ñòîìàíà. Òÿ ñå ïîâäèãíà è ñåäíà íà çåìÿòà â åäèí îò úãëèòå íà ñòàÿòà. Ñòúïêèòå ñïðÿõà ïðåä íåéíàòà âðàòà è òÿ ñå óñìèõíà ëåêî, íàâåëà ïîãëåäà ñè íàäîëó. Ìàëêî ïðîçîð÷å ñå îòâîðè â ãîðíèÿò êðàé íà âðàòàòà è ÷èôò î÷è ñå âçðÿõà â íåÿ. Òÿ ïðîäúëæàâàøå äà ãëåäà â ïîäà, áåç äà ïîâäèãà ïîãëåäà ñè. Ïðèëè÷àøå íà íàêàçàíî ìîìè÷åíöå. ×óõà ñå ìúæêè ãëàñîâå è âðàòàòà áàâíî ñå îòâîðè. Âúòðå âëÿçîõà äâàìà âèñîêè ìúæå â óíèôîðìà. Åäèíèÿò îò òÿõ íîñåøå ïîäíîñ ñ õðàíà. È äâàìàòà áÿõà âúîðúæåíè è ïðåäïàçëèâè. Ïðèñòúïâàõà áàâíî êúì íåÿ, à òÿ äîðè íå ïîìðúäâàøå îò ìÿñòîòî ñè.
- Äîáðî óòðî, ñëúí÷èöå – êàçà åäèíèÿò ìúæ è ñå çàñìÿ.
Òÿ íå îòãîâîðè, ñÿêàø íå ãîâîðåõà íà íåÿ. Òîé îñòàâè ïîäíîñà íà ïîäà ïðåä êðàêàòà ñè, ñâàëè æåëÿçíàòà ïàëêà, êîÿòî íîñåøå çàêà÷åíà íà ïàíòàëîíà ñè è áóðíà ïîäíîñà êúì íåÿ. Òÿ ñå óñìèõíà, êîãàòî âèäÿ ïîäíîñà ïîä íîñà é.
- Ùå ÿäåø ëè òàçè ñóòðèí?
Îòíîâî íå ïîëó÷èõà îòãîâîð.
- Ìèñëÿ ÷å å âðåìå äà ÿ ïðåìåñòÿò â ïñèõèàòðè÷íîòî îòäåëåíèå – îòâúðíà äðóãèÿò ìúæ è îòíîâî ñå çàñìÿ.
 òîçè ìîìåíò òÿ áúðçî äðúïíà ïàëêàòà è òÿ ñå èçõëóçè îò ðúêàòà íà ìúæà. Èçïðàâè ñå è çàñòàíà ñðåùó òÿõ. Åäèíèÿò ìúæ òðúãíà êúì íåÿ, íî òÿ ãî óäàðè ñ ïàëêàòà â êîðåìà è òîé ñå âúðíà íàçàä. Äðóãèÿò ìúæ èçâàäè ïèñòîëåòà ñè è ãî íàñî÷è êúì íåÿ.
- Ïóñíè ïàëêàòà íà çåìÿòà – êàçà áàâíî òîé, ãëåäàéêè ÿ â î÷èòå.
- Èëè êàêâî? Íÿìà äà ïîëó÷à äîïúëíèòåëíî ïóäèíã? – ïîïèòà òÿ è ñå óñìèõíà äîâîëíî.
- Èëè ùå òè ñå íàëîæè äà òè ñúáèðàò ìîçúêà îò òóõëèòå çàä òåá – îòãîâîðè òîé è ìàõíà ïðåäïàçèòåëÿ îò ïèñòîëåòà.
- Ñèãóðåí ëè ñè ÷å ñè ñïîñîáåí?
- Äà, íàé-ìíîãî äà ìå ñìúìðÿò çà òîâà. Åäèí ïî-ìàëêî, íÿìà ïðîáëåìè. Òàêèâà êàòî òåá èìà ìíîãî òóê – îòâúðíà òîé.- Îñòàâè ïàëêàòà íà çåìÿòà, âåäíàãà!
- Äîáðå – êàçà òÿ è ñå íàâåäå áàâíî. – Ìàêàð, ÷å ãðåøèø .. êàòî ìåí íÿìà íèêúäå – äîïúëíè òÿ è óäàðè ìúæà ñ ïèñòîëåòà ïðåç ãëåçåíèòå ñ âñè÷êè ñèëè.
Æåëÿçîòî èçòðàêà ïî òÿëîòî ìó è òîé ñå ñòðîïîëè íà çåìÿòà, õâúðëÿéêè ïèñòîëåòà ñè íàçàä. Òÿ ãî äðúïíà çà åäèíèÿò êðàê è òîé ñå îçîâà ïî÷òè ïîä íåÿ. Òÿ îïðÿ ïàëêàòà äî ãúðëîòî ìó è ãî ïîãëåäíà äîâîëíî.
- Àìè ñåãà? Êàêâî áåøå? Òàêèâà êàòî òåáå èìà ìíîãî òóê .. – êàçà òÿ è íàòèñíà ëåêî ãúðëîòî ìó.
- Ïóñíè ïàëêàòà âåäíàãà! – èçâèêà äðóãèÿò ìúæ, íàñî÷âàéêè ïèñòîëåòà êúì íåÿ.
- Çàùî, ùå ìå ãðúìíåø ëè?
- Äà! – èçâèêà òîé.
- Äîáðå – îòâúðíà òÿ è îòíîâî ëåêî íàòèñíà ïàëêàòà.
Ìúæúò ñå èçíåðâè è íàòèñíà ñïóñúêà. Êóðøóìúò ìèíà íà ñàíòèìåòðè îò ëèöåòî é è ñå çàáè â òóõëèòå çàä íåÿ. Òÿ ãî ïîãëåäíà è ñå çàñìÿ. Âäèãíà ïàëêàòà è ÿ õâúðëè êúì íåãî. Ñëåä òîâà âäèãíà ðúöåòå ñè âúâ âúçäóõà. Äðóãèÿò ìúæ áúðçî ñå èçïðàâè è òðúãíà êúì âðàòà. Òÿ ãè ãëåäàøå äîâîëíî è ñå óñìèõâàøå, ìàêàð ÷å áåøå çàãóáèëà òîçè ðóíä. Äâàìàòà ìúæå èçëÿçîõà îò ñòàÿòà è çàòâîðèõà ñòîìàíåíàòà âðàòà. Òÿ ãëåäàøå êúì òÿõ ñúñ ñúùèÿò äîâîëåí ïîãëåä, äîêàòî òå ñå îòäàëå÷èõà îò âðàòàòà. Ñëåä òîâà ñåäíà ïðåä ïîäíîñà è çàïî÷íà äà îãëåæäà. Èìàøå ñúùîòî, êîåòî é áÿõà äîíåñëè è â÷åðà, è äåíÿ ïðåäè òîâà , è äåíÿ ïðåäè òîâà. Òîâà áåøå âñÿêà ñóòðèí â ïðîäúëæåíèå íà ãîäèíà, çàùîòî îò ãîäèíà òÿ áåøå òàì. Îò ãîäèíà íàñàì âå÷å íå áåøå ïîëèöàé, à çàòâîðíè÷êà. Ãîäèíà ïðåç êîÿòî áåøå èçëåæàâàëà ïðèñúäà, çà íåùî êîåòî íå å íàïðàâèëà. Âúðçà äúëãàòà ñè êåñòåíÿâà è ïðàâà êîñà íà îïàøêà è ñå îáëåãíà íà ñòóäåíèòå òóõëè. Ïîãëåäíà êúì òàâàíà è âúçäúõíà. Îáúðíà ñå êúì ñòåíàòà îòñòðàíè è âèäÿ âñè÷êèòå ÷åðòè, êîèòî áåøå èçäúëáàëà ïðåä òàçè ãîäèíà. Åäíà ÷åðòà çà âñåêè äåí ïðåêàðàí òàì. Åäíà ãîäèíà, ïðåç êîÿòî áåøå çàáðàâåíà îò âñè÷êè íà òîâà ìèçåðíî è ïðîêëåòî ìÿñòî, êîåòî áåøå íàêàðàëî ðîäèòåëèòå é äà ñå îòêàæàò îò íåÿ, à äúëãîãîäèøíèÿò é ïðèÿòåë äà ñè íàìåðè äðóãà ïðèÿòåëêà, êîÿòî íå å ïðåñòúïíè÷êà. Áåçêðàéíàòà îìðàçà áåøå åäâà ìàëêà ÷àñò îò ÷óâñòâàòà êîèòî èçïèòâàøå êúì õîðàòà íàòèêàëè ÿ çàä òåçè ðåøåòêè. Õîðàòà, êîéòî áÿõà ñúñèïàëè âñè÷êî, êîåòî áåøå ïîñòèãíàëà äî ñåãà â æèâîòà é è çàðàäè êîèòî áåøå ïîëó÷èëà ïðèñúäà îò äåñåò ãîäèíè â çàòâîðà, áåç ïðàâî íà îáæàëâàíå. Õîðàòà êîèòî ÿ áÿõà íàòîïèëè è îáâèíèëè â íåùî, êîåòî òÿ ñå îïèòâàøå äà ñïðå. Ñåãà áåøå áåçñèëíà. Åæåäíåâèåòî é áåøå åäíî è ñúùî â òåçè ÷åòèðè ïîòèñêàùè ñòåíè. Ìîæåøå ñàìî äà ìèñëè. Äà ìèñëè êàê äà èì îòìúñòè ñëåä êàòî èçëåçå. Î äà, ùåøå äà èì îòìúñòè çà âñè÷êî. Çà âñåêè íåñïðàâåäëèâî ïðåêàðàí äåí çàä ðåøåòêèòå, çà âñåêè óäàð êîéòî áåøå ïîëó÷àâàëà îò íàäçèðàòåëèòå ïðîñòî çàùîòî èì å çàáàâíî, çà âñåêè äåí ïðåêàðàí äàëå÷å îò ñåìåéñòâîòî é, çà âñè÷êî. Ùåøå äà äîéäå è òîçè ìîìåíò è òÿ ãî ÷àêàøå ñ íåòúðïåíèå. Ùåøå äà ÷àêà, àêî òðÿáâà è âå÷íî.
Äåíÿò ìèíà áúðçî è íåóñåòíî âå÷å áåøå íîù. Òÿ ëåæåøå ñïîêîéíî íà èìïðîâèçèðàíîòî ñè ëåãëî è ãëåäàøå â òàâàíà. Òîâà áåøå ïðàâèëà öåëèÿò äåí. Òîãàâà ÷ó øóì, áåøå íåîáè÷àéíî çà òîâà âðåìå. Ïî ïðèíöèï âñè÷êî áåøå ñïîêîéíî ïî òîâà âðåìå, íî ñåãà ñòàâàøå íåùî è òÿ ãî óñåòè. Èçïðàâè ñå è áàâíî ñå ïðèáëèæè äî âðàòàòà. Äîïðÿ óõîòî ñè äî ëåäåíàòà ñòîìàíà è ñå çàñëóøà. Íåùî ñòàâàøå îò äðóãàòà ñòðàíà íà âðàòàòà, íî êàêâî. ×óâàõà ñå òúïè è ïðèãëóøåíè çâóöè. Ìîìåíò ñëåä òîâà çâóöèòå ñå ñúáðàõà ïðåä íåéíàòà âðàòà. Òÿ ñå îòäàëå÷è îò âðàòàòà è ñå íàïðåãíà. Äèøàøå òåæêî, çàùîòî íå çíàåøå êàêâî ùå ïîñëåäâà. Çâóöèòå ñå óñèëèõà è êëþ÷àëêàòà íà âðàòàòà ùðàêíà. Âðàòà çàïî÷íà áàâíî äà ñå îòâàðÿ. Òÿ íàñòðúõíà öÿëàòà. Êàêâî ñå ñëó÷âàøå? Âðàòàòà ñå îòâîðè íàïúëíî è îò òàì âëåçå âèñîêî ìîì÷å,ìàëêî íàä äâàéñåòòå, îáëå÷åí öåëèÿò â ÷åðíî è âúîðúæåí ñåðèîçíî. Òîé ÿ ïîãëåäíà.
- Çäðàâåé Ðåáåêà– êàçà òîé ïðåäïàçëèâî.
- Îò êúäå çíàåø èìåòî ìè?
- Èìà íÿêîé, êîéòî èñêà äà ãîâîðè ñ òåá.
- Òàêà ëè? Àìè äà çàïîâÿäà, ñàìî ÷å êàôåòî ñâúðøè – îòãîâîðè òÿ.
- Íå, íå , òè ùå äîéäåø ñ ìåí, çà äà ãîâîðèø ñ íåãî – êàçà ìîì÷åòî.
- Èíòåðåñíî è êàê ïî-òî÷íî ùå ìå íàêàðàø äà äîéäà? Ìîæå áè àêî ïèñòîëåòà íå áåøå íàñî÷åí ñðåùó ìåí ..
- À, äà , ñúæàëÿâàì – îòâúðíà òîé è ñâàëè ïèñòîëåòà ñè íàäîëó.
- È êîé òîëêîâà èñêà äà ãîâîðè ñ ìåí? È çàùî?
- Ùå ðàçáåðåø, àêî äîéäåø ñ ìåí – êàçà òîé.
- Îò êúäå äà ñúì ñèãóðíà, ÷å íÿìà äà èçëÿçà ïðåç òàçè âðàòà è íÿìà äà ñå îçîâà íà çåìÿòà ñ êóðøóì â ãëàâàòà?
- Çàùîòî àêî èñêàõ äà ñè ìúðòâà, íÿìàøå äà ãîâîðÿ â ìîìåíòà ñ òåá, à âå÷å ùÿõ äà çàðàâÿì òÿëîòî òè íàâúí – îòâúðíà òîé è ñå óñìèõíà.
- È âñå ïàê ..
- È âñå ïàê, åëà ñ ìåí. Ìèñëÿ ÷å ùå ïîëó÷èø ïðåäëîæåíèå íà êîåòî íÿìà äà îòêàæåø, íå ìèñëÿ ÷å òîçè ñåäåì çâåçäåí õîòåë òè ñå îòðàçÿâà äîáðå.
- Èìàø ïðàâî – îòâúðíà òÿ è ñå ïðèáëèæè äî íåãî.
Òîé é ñå óñìèõíà è ÿ ïóñíà äà âúðâè ïðåä íåãî.
- Ìåæäó äðóãîòî, àç ñúì Äèëúí.
- Íå ñúì òå ïèòàëà .. Äèëúí – îòâúðíà òÿ è ïðåäïàçëèâî îãëåäà äúëãèÿò êîðèäîð.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 17.09.2013 @ 17:33:40 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   ret

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 09:07:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðåáåêà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.