Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 417
ХуЛитери: 6
Всичко: 423

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Elling
:: Icy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБай Ганьо - депутат
раздел: Хумор и сатира
автор: KBoianov

Най-сетне! След безброй кандърми, речи и обикаляне из паланките, именитият бай Ганьо стана депутатин!
Брей, че радост, брей, че възторг! Депутатите тежко влизаха за откриването на парламента, под френетичните овации на тълпата.
Пръв приятел на Ганя и беден списувател, исках да взема интервю от известния ни съгражданин.
След 3 месеца най-сетне той кандиса да се срещне с моя милост в една бирария.
Ама че зает човек! Мина половин бира време, докато най-сетне довтаса в обедната жега.
Ганю се стовари на нищо не подозиращия стол, гаврътна на екс бирата ми и посочи празната чаша, като дишаше тежко.
- Сипвай! Сипвай, че далдисах!
- Е, как е? Хубаво ли е да си депутат?- подкачих свойски парламентарния лъв на втората му чаша.
- А? Не е, никак не е зле. Само дето работим и следобяд, когато ми се дреме.
- Е, сега взимаш и добра заплата...
- Гледай сега! Виждаш ли този пръст?- показа ми той тържествено дебелия си показалец- Той е златен!
- Как тъй-златен?
- Еми в парламента натискаме едни копчета. Я закон, я алинея- да или не.
Идат значи едни хора, носят куфарчета, санким зеления бутон да натисна, че и за тях от закона келепир да има...
- И ти-какво?-прекъснах го аз.- Ами ако натиснеш червения бутон?
- А- не бери грижа- изпръхтя Ганю- За червения, значи, идат едни други с куфарчета от опозицията. Ама като са будали- нека носят...
Кукуригане на петел огласи заведението и всички се обърнаха към нас. Беше джиесема на Ганю. С невъзмутимо лице той вдигна вряскащия петел.
- А? А, Маноле, ти ли си? Е, как върви строежа?...Ъхъ...Пари ли? Какви пари? Нали се разбрахме за оная заменка на горите? А- помниш, значи! Давай нататък тогаз!
- Направих къща на сина, а сега и на лелинка ми. Лесна работа, всеки иска услуга.- рече важно Ганю и отпи от пенливата хладина.
- А какво стана с куфарчетата?- подсетих го до къде е стигнал.
- Ей- ти да не пишеш това, че ти откинах ушите! Ама ще ти кажа, що да не ти кажа: те швейцарците са много на рахат- взимат парите в банката, устите им с 3 ключа заключени- и ни откъде, ни как, ни колко имаш- никой да не знай...
Минаха се пак 2-3 месеца и ето ги го на Ганю пак в кръчмата, нещо намусен.
-Е, как е, свършиха ли строежите?- питам аз омърлушения консуматор на евтини парламентарни кюфтета.
- Какво?- сепна се той.- Какви строежи? И да са ме подслушвали бръмбари, то е било само приказки. Е...правят ми една виличка на морето, точно на върха на дюните. А то едни екоактивисти пищят за някаква нясъчна лилия. Ами като толкоз я искат- да си я садят другаде...
- Ами куфарчетата? Носят ли, носят ли?- пошегувах се аз.
- Куфарчета ли? Ох, остави се- идат едни с куфарчета, ама ревизори. И де що заменки, офшорки и прочие – гледат под вол теле...-въздъхна той издълбоко.- Но ти се не бой..Бай ти Ганю на колко съдии я къща, я друго услужил...
През това време пред бирарията преминаваха граждани, които с френетични възгласи изразяваха народната любов към своите избраници. Само че вместо китки, носеха домати и яйца...
- Тия май не ви ги носят за салата.- подметнах на побледнелия Ганю.
В ръцете на други имаше плакати, знамена и...камъни.
- Сега я втасахме! - Ганю стана бял като стена. После се сети нещо.
- Я ми дай...сакото си!- нареди той.
За съжаление то не ставаше на достопочтеното му тяло.
С тюхкане Ганю свали модното си сако, фамозната си връзка на меченца и се сля с тълпата, без да се сбогува.
- Долу! У-у-у!- дереше се той.
„Я, че то било лесно- помисли си хитреца- Пак ще видят те бая си Ганя у парламента...”


Публикувано от Administrator на 05.08.2013 @ 23:35:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   KBoianov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 11:48:10 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Бай Ганьо - депутат" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бай Ганьо - депутат
от kasiana на 06.08.2013 @ 01:19:05
(Профил | Изпрати бележка)
Актуално!!!

Като им резнем бройката до един на област, ще са ни само 28 депутатите - хем ще са винаги на прицел на народната любов, хем няма как да се скрият от нея, хем по-малко ще ни струват:)))


Re: Бай Ганьо - депутат
от Ufff на 06.08.2013 @ 04:18:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ама моля ти се, разбира се, че е лесно. Трябват само тЕя чет`ри (няма пет-шест) неща: желание, лоби с дълбок джоб+къса памет, дебелокожие и късогледстово. ГотовоС!


Re: Бай Ганьо - депутат
от florans (florans_x@mail.bg) на 14.08.2013 @ 20:01:49
(Профил | Изпрати бележка)
Сега искат да изхвърлят от учебниците този герой, както и романа "Тютюн" по разбираеми съображения и аналогии със съвременнтата действителност!

Поздрави!