Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 851
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 853

Îíëàéí ñåãà:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçêóøåíà äóøà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: suleimo

Óñåùàõ, ÷å íå ñïè. Âúðòåøå ñå, äèøàøå òåæêî, ïúøêàøå, ñòàâàøå, ëÿãàøå. Âå÷å íå ñìååõ äà ãî ïîïèòàì êàêâî ìó å.
Çíàì, ÷å àç ñúì ïðè÷èíàòà, ïåðìàíåíòíî âèíîâíà. Àêî ìîæåõ, ùÿõ äà ñå èçòðèÿ ñ ãóìè÷êà èëè ïîíå ïîñëåäíàòà ãîäèíà. Äå òàêúâ êúñìåò.
Ñúáóäèõ ñå âíåçàïíî. Íåùî íå áåøå íà ðåä, íî îùå çàìúãëåíîòî ìè ñúçíàíèå íå îò÷èòàøå òî÷íî êàêâî. Áÿõ ñàìà â ëåãëîòî. Êúäå ëè å îòèøúë òîëêîâà ðàíî? Íèêîãà íå ñòàâàøå ïðåäè ìåí.
Âñÿêà ñóòðèí ïúðâî íà êàíòàðà ñå êà÷âàì.
ßáà äàáà äóó! Î÷èòå ìè ñå çàâúðòÿõà â îðáèòèòå. Òîâà íå ìîæåøå äà å âÿðíî! Ìèíóñ ïåò êèëîãðàìà çà åäíà íîù. Ìå÷òà çà âñÿêà æåíà
Òîàëåò, êðîñòðåíàæîð, äóø, ïðîòåèíè, êàôå, ãðèì. Òîâà å ñóòðåøíèÿ ðèòóàë, íî âèíàãè íàìèðàì âðåìå äà íàäíèêíà â ñàéòà çà íÿêîé êîìåíòàð íà ðàçêàçèòå ìè. Ñêîðî íå áÿõ ïóáëèêóâàëà íèùî íîâî. Ìóçàòà ìè áåøå îôåéêàëà, áåç öåëóâêà çà ñáîãîì äîðè.
Ãëåäàì è íå âÿðâàì íà î÷èòå ñè. Ðàçñúíèõ ñå íàïúëíî.
Suleimo òâîðáè íóëà
Êàêâî ñòàâà òóêà áå? Íà êîé õàêåð äà îòêúñíà òîïêèòå ñåãà.
Òðåïåðåõ îò ñòóä. Âäèãíàõ ùîðèòå, à âúí èìàøå ñíÿã, ïîñðåä þëè. Áàñè, çîíàòà íà çäðà÷à ëè å òîâà?
Ïóñêàì òåëåâèçîðà, äà âèäÿ ïðîãíîçàòà çà äíåøíèÿ äåí, à îò òàì Äåñè Áàíîâà îáåùàâà ïîâèøåíèå íà òåìïåðàòóðèòå äî ìèíóñ ïåò ãðàäóñà. Ñìåíÿì ïðîãðàìàòà è ùî äà âèäÿ: Áîéêî Áîðèñîâ ðåæå ëåíòè÷êà íà íîâ îáåêò.
Íåùî ïðèâëå÷å ïîãëåäà ìè íà ìîíèòîðà. Ïîêàçâàøå 15. 02. 2012 ãîäèíà. Àìà òîâà å ìèíàëàòà ãîäèíà. Ïî òîâà âðåìå áÿõ ñàìî ÷èòàòåë â ñàéòà, îùå èìàõ ôåéñáóê, à ãóãúë + áå ñàìî ìèðàæ.
Çíà÷è ãîëÿìîòî "ÓÀÓ" îùå íå ñå áåøå ñëó÷èëî. Âñå îùå áÿõ ñóïåð ñêó÷íà æåíèöà, êîÿòî íèêîé íå ïîçíàâàøå. Àêî ñå íàòúï÷à äíåñ ñ øîêîëàä, äàëè ùå ñå ñúáóäÿ 100 êèëîãðàìîâà ëåëêà â 2013 ãîäèíà. Íàëè âñè÷êî îñòàâÿëî ñëåäà. Êîëêî ìíîãî èçêóøåíèÿ èìà ïðåä ìåí! Äÿâîëñêà ðàáîòà.

Åäíî áåøå ñèãóðíî, çàêúñíÿâàõ çà ðàáîòà. Çàðåäèõ ñè ëþáèìèòå ïàð÷åòà, êîèòî åñòåñòâåíî áÿõà ìèíàëîãîäèøíèòå è ñ íàðèòâàùà ñòúïêà íàïðåä. Íà ñâåòîôàðà îáà÷å, íåùî äðóãî ìè ñâåòíà. Íà òàçè äàòà, íà ïúò çà ðàáîòà, íÿêîé ìå ñïðÿ è îò òàì ñå çàïî÷íà ãîëÿìàòà áåëà.
Ìèã êîëåáàíèå, äàëè- èëè!!!
Ìèíàâàì íà äðóãèÿ òðîòîàð. Âèæäàì ãî, íî òîé íå. Íÿìà äà èìà âúçìîæíîñò äà ìè ïðàâè âèçóàëåí ìàñàæ. Ïîñïðè ñúðöå, íå ñå âúëíóâàé! Êàêâî òîëêîâà, ñàìî ëåêî ïðîìåíÿì áúäåùåòî! Ñàìî äàíî íå ñòàíå ïî-çëå! Ìèñúëòà ìè òèêòàêà êàòî áîìáà ñúñ çàêúñíèòåë. Êàêâî ìîãà äà ïðîìåíÿ è êîëêî âðåìå èìàì? Äà êàæà ëè íà ïðèÿòåëêà, ÷å è ïåòîòî èíâèòðî ùå å áåç óñïåõ. À íà äðóãà, ÷å ùå ïðàâÿò òðàíñïëàíòàöèÿ â Ãåðìàíèÿ. Çíàì òîëêîâà ìíîãî è òî çà õîðà ñ êîèòî âñå îùå íå ñå ïîçíàâàìå.
Êàê ìîæàõ äà çàáðàâÿ çà Àíäæè! Àêî íå ñå ðåãíà â Ãóãúë + , êàê ùå ñå çàïîçíàÿ ñ íåÿ? Êîé ùå ïðîâîêèðà òàëàíòëèâîòî ú ïåðî? Íÿìà äà ñå ñáëúñêàìå ñ èíòåðåñíè õîðà, êîèòî ùå îñòàâÿò ñëåäà â æèâîòà è íà äâåòå íè.
Èìàì ëè ïðàâî âúîáùå äà ñå ìåñÿ?
Ôëèðòîâå, õàêåðè, ìóçè, äðàìè, âñè÷êî òîâà ìîãà äà ñè ãî ñïåñòÿ. Èëè äà ãî èçæèâåÿ áåç âñÿêàêâî ñúæàëåíèå. Ìîæå áè òîâà ùå å íàé-ñèëíàòà åìîöèÿ â æèâîòà ìè. Ìîãà ëè áåçîòãîâîðíî äà ÿõíà ìîòîðà è ïðàâî êúì õîðèçîíòà, êúäåòî ìå îòâåäå ïúòÿ?!

À ïúòÿ äîâåäå Êîíñòàíòèíà ïðè ìåí. Òàçè âèõðåíà äàìà âëåòÿ â ìàãàçèíà ìè êàòî êëèåíò. Ïúðâèÿ äåí, äîêàòî èçáèðàøå áëóçêà íà ñèíà ñè, åäèí ÷àñ ìè ñïîäåëÿøå. Âòîðèÿ äåí, ÷åòèðè ÷àñà. Ñàìî ú ïîäàâàõ ðåïëèêèòå è íàó÷èõ çà íåÿ ïîâå÷å, îòêîëêîòî çà ñîáñòâåíàòà ñè ñåñòðà. Êîãàòî êàçàõ, ÷å ïèøà ïðîçà, íà òðåòèÿ äåí ìå èç÷åòå îò "êîðà äî êîðà". Íà ÷åòâúðòèÿ äåí ìè êàçà, ÷å å âëþáåíà â ñúïðóãà ìè, è òî ñàìî îò ïðî÷åòåíîòî íà "Çàâåòíîòî Äà" è "Çàåäíî". Íà ïåòèÿ äåí äîéäå ñ ïúëíà ÷àíòà îò êíèæàðíèöà "Ïðèÿòåëè", ïîäàðúê çà ìåí. Áóêâàëíî çÿïíàõ. Âúòðå áÿõà òðèòå òîìà íà "50 íþàíñà" íà Å Ë Äæåéìñ è òðèòå òîìà íà "Îòêðèòà ïðåä òåá" íà Ñèëâèÿ Äåé. Æåñòà, âèñîêàòà ñóìà, êîÿòî áåøå äàëà, ìå ñìóòèõà ñèëíî. Êàçà ìè, ÷å òîâà å íàé-ïîäõîäÿùèÿò ïîäàðúê çà ïèñàòåë. Òàêàâà å òÿ, ïðèâëè÷à ïðîæåêòîðèòå âúðõó ñåáå ñè, à âñè÷êè îñòàíàëè îñòàâàò â ñÿíêà. Êàòî íà ñöåíà â òåàòúð. Ìåæäó äðóãîòî ñå îêàçà ïîåòåñà ïîä ïðèêðèòèå. Äîðè ïóáëèêóâà â åäèí ïîåòè÷åí ñàéò.

Áúðçî îòëåòÿ äåíÿò, à îùå íå ñúì ðåøèëà êàê äà ïîñòúïÿ. Óòðîòî íàëè áèëî ïî-ìúäðî! Òîãàâà ùå ìó ìèñëÿ. Çàñïèâàì èçòîùåíà.

- Ìàöî, ñòàâàé! Äíåñ å ãîëåìèÿò äåí. - ïîíå ñúì ó íàñ è òîé å äî ìåí, çíà÷è âñè÷êî å íàðåä!
- ×àêàé, êàêúâ ãîëÿì äåí?
- Êàê êàêúâ? Äíåñ å ïðåìèåðàòà íà êíèãàòà.
- Êîÿ êíèãà?
- Òâîÿòà êíèãà. Çàáðàâè ëè? Îùå ñïèø! Ñòàâàé, äîêàòî íå ñúì òè íàïëÿñêàë ãîëîòî äóïå!
- Êîÿ äàòà ñìå äíåñ?
- Ïúðâè àâãóñò.
- Êîÿ ãîäèíà?
- Ìàöî ïëàøèø ìå! 2018 ãîäèíà, ðàçáèðà ñå!
Ïðîïóñíàëà ñúì öåëè ïåò ãîäèíè. Ñèãóðíî ñúì ñå ñáàáè÷îñàëà âå÷å. Íàïðàâî ìå å ñòðàõ äà ñå ïîãëåäíà â îãëåäàëîòî. Íà ïúò çà áàíÿòà, çà ìàëêî äà ñå ñïúíà â öÿëà êàìàðà êíèãè. Çíà÷è òàêà èçãëåæäà òÿ! Áåøå ñ öâÿò ìëÿêî ñ ìåíòà. Áÿõà íàðèñóâàíè äâå î÷è ïúëíè ñ ëþáîâ è åäíà ñúëçà çàñòèíàëà íà ìèãëàòà. Ðúöåòå ìè òðåïåðåõà îò âúëíåíèå!

Äàíè Ñóëàêîâà
Suleimo

Ïî àëåèòå íà èçêóøåíàòà ìè äóøà

ðåäàêòîð Âëàäèñëàâ Òàóøàíîâ
Ï. Ï. Ïðåäè âðåìå åäèí ñåâåðåí âÿòúð ìè îòíåñå ïåðîòî. Òîãàâà ðåøèõ, ñ ïèñàíåòî äî òóê áåøå. Íî äîéäå êðàëèöàòà íà ïðèêàçêèòå Raia Vid. Îòêðè çàãóáåíîòî "çëàòíî ïåðî" è ìè ãî âúðíà. Ñðú÷êà ìå ñ íåãî è çàïîâÿäà "Ïèøè" !!!



Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 24.07.2013 @ 11:28:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   suleimo

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 00:41:10 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçêóøåíà äóøà" | Âõîä | 12 êîìåíòàðà (31 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçêóøåíà äóøà
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 02.12.2014 @ 20:35:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
Ìíîãî ðàçëè÷åí ñòèë â ðàçëè÷íèòå òåêñòîâå. Èíòåðåñíî. :) Ïîçäðàâ!


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 03.12.2014 @ 06:22:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà íå å òúðñåí åôåêò!
Ìîæå è äà å îòðàçåíà ñâåòëèíà îò íåùî, êîåòî â ìîìåíòà ñúì ÷åëà!
Íî âñå ïàê ñè å êîìïëèìåíò, çà êîåòî áëàãîäàðÿ :)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò mariposasenelalma íà 24.07.2013 @ 13:02:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äàíè!!! Çàâè ìè ñå ñâÿò! "Áàñè" õâàùàùîòî! Áðàâî, ìèëà, ïðåãðúäêè!
Èëþçèèòå ñà íåîáõîäèìè, êîëêîòî ðåàëíîñòòà, à ìå÷òèòå ñà, çà äà
ñå ñáúäâàò! Íàèñòèíà ñà òè âúðíàëè çëàòíî ïåðî!
Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè îò ìåí!!!


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 24.07.2013 @ 14:38:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îò ñúðöå òè áëàãîäàðÿ Àëìà!
Òà îò êîìåíòàðà òè ïîâå÷å ñå ðàçâúëíóâàõ, îòêîëêîòî êàòî ãî ïèñàõ.
Èëþçèè êàçâàø, íî ïðè ìåí ñå ñáúäâàò. Äÿâîëñêà ðàáîòà :)
Òî ÷îâåê äà íå ñè ïîìå÷òàå è âå÷å ìó âðú÷âàò áèëåò çà àäà!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 24.07.2013 @ 15:02:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Martin Eden, ïàçè ñå îò íåãî


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 24.07.2013 @ 15:38:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñíà ïðåïðàòêà.
Ùå ñå ïàçÿ, ùîì êàçâàø. Íå ìè ñå ñâúðøâà êàòî íåãî.
Áëàãîäàðÿ ÷å áåøå òóê!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Milvushina íà 24.07.2013 @ 16:40:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïëÿñêàíå ïî ãîëî äóïå? Ììììììììììì. :-D

Ñëåä êàòî ïðî÷åòîõ îòñëàáâàíå ñ ïåò êèëà è ñå îòíåñàõ. Çàùî íå íàïèøåø íåùî è ïî òîçè âúïðîñ? Ñ äâå ðúöå ñúì çà!

×óäÿ ñå äàëè òîçè åïèçîä èìà âðúçêà ñ íåùî, êîåòî ïîäøóøíà íà Âàëåíñ íà ÷åòèðè î÷åòà. ;-)



Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 24.07.2013 @ 18:04:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìà êàê óöåëè â äåñÿòêàòà. Áèëà ñè íà ñúñåäíàòà ìàñà õèõèõè
À çà êèëîãðàìèòå ñè èìàì òâîðáà "Òàéíàòà".
Àìà òî öÿë öèêúë ìîãà äà íàïèøà çà ìúæåòå, êèëàòà è îùå íåùî :)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Milvushina íà 24.07.2013 @ 18:17:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîæå è äà èìàø, íî íå ñè ÿ ïóáëèêóâàëà â Õóëèòå! Ñëó÷àéíî òå âèäÿõ òå â Îòêðîâåíèÿ, îáà÷å òàì íå âëèçàì äà ÷åòà è íå ñúì ïðîâåðÿâàëà.

Ïèøè, îòêîãà íå ñè ïóñêàëà íèùî òóê. Íà ïðåíåáðåæåíèå ëè ìè ìèðèøå? ;î)

Íàäÿâàì ñå äà ñå âèäèì â ñúáîòà!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 25.07.2013 @ 07:25:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàì åðîòè÷íà äóåòíà òâîðáà ñ äðóã àâòîð â 6 ÷àñòè, ïðè êîÿòî ñå ðåäóâàõìå ïðè íàïèñâàíåòî ú. Òÿ îòêàçâà äà ïóáëèêóâà äðóãàäå, íî ñå íàäÿâàì äà ÿ èçìîëÿ äà ìè ðàçðåøè äà ÿ ïóñíà òóê.
Çà ñúáîòà ìíîãî èñêàì äà äîéäà. Íî àêî æåëàíèåòî íà íÿêîé íàääåëåå íàä ìîåòî, òîãàâà.....çåëåíà ìóõîìîðêà :):P

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Milvushina íà 25.07.2013 @ 09:15:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å ïîäëè÷êî îò íåéíà ñòðàíà!
Íå èñêàø ëè è ñ òåá äà íàïèøåì íåùî äóåòíî? Íèå ìíîãî ñå ðàçëè÷àâàìå êàòî ñòèë, íî çà îïèò ïàðè íå ñå ïëàùàò! :î)

Íåååååå. Íå å íóæíî íåðàäèêàëåí ïðîáëåì äà ñå ðåøàâà ñ ðàäèêàëíî ðåøåíèå. È åäíî ñúíîòâîðíî ùå ñâúðøè ðàáîòà! ;î)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 25.07.2013 @ 09:54:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèåìàì ïðåäëîæåíèåòî òè. Íåêà ëÿòîòî äà ñâúðøè, ÷å. åäâàì íàìèðàì âðåìå çà ÷åòåíå, äà íå ãîâîðèì çà ïèñàíå.
Ðàçëè÷íè ñìå, íå ñàìî êàòî ñòèë. Ïðè òåá èäåÿòà ÿ âèæäàø â çàâúðøåí âèä îò ñàìîòî íà÷àëî. Ïðè ìåí íèêîãà íå çíàì êàêâî ùå ñå èçëåå è äîêúäå ùå ìå îòâåäå, íà ñëÿïî ïèøà. Ñúçíàíèåòî ìè å õàðä, à ïîäñúçíàíèåòî å îùå ïî. Ùå áúäå ïðèêëþ÷åíèå, òîâà å ñèãóðíî.:)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Milvushina íà 25.07.2013 @ 10:04:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå! Èìàìå ñäåëêà!

À òè ñå ïîñòàðàé çà ñúáîòà, ÷å äà íå çàèãðàÿ àç ñ áåëàäîíàòà. ;-)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò nellnokia íà 24.07.2013 @ 20:21:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïèøè! 2018-òà íå å ÷àê òîëêîâà äàëå÷! Ùîì çíàåø êàêâî èñêàø, âñè÷êî ùå å íàðåä. Ïðîñòî ïèøè!


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 25.07.2013 @ 07:17:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà å ñàìî íàìèãàíå êúì íÿêîè ìîè ïðèÿòåëè, à è áåøå ïðîâîêèðàíî îò ïðåìèåðàòà íà êíèãàòà íà Âàëåíñ.
Áëàãîäàðÿ çà âíèìàíèåòî!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Narwal íà 25.07.2013 @ 21:57:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâëåíèÿ çà ðàçêàçà. Íà 16.02.2012ã. èìàõ ðîæäåí äåí. Íÿìà äà òè êàæà íà êîëêî ãîäèíè ñòàíàõ. À ãîëîòî äóïå å ìíîãî ïî-êðàñèâî áåç ñâàëåíèòå ïåò êèëîãðàìà:)) Ïîçäðàâè


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 26.07.2013 @ 10:06:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîãà è â ìîé ñòèë äà òè îòãîâîðÿ, íî ùå ñòàíå ìíîãî êîëîðèòíî è ïàëàâî :)
Çàòîâà ñàìî áëàãîäàðÿ!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Krasi_Yankova-Zvezdokril íà 27.07.2013 @ 21:05:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé Äàíè
ïîæåëàâàì òè ñáúäâàíå ;)


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 28.07.2013 @ 00:09:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàêâîòî å ïèñàíî! Õîðàòà èìàò ñâîáîäåí èçáîð ñàìî çà íà÷èíà è êà÷åñòâîòî, íî íå è çà Ïúòÿ!
Áëàãîäàðÿ Êðàñè!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò malkiatprintz íà 30.07.2013 @ 07:10:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Õåõåõ... ïî÷íå ëè ñå ñ ïëÿñêàíå, îòèäå ïðåìèåðàòà, Äàíè ;) Çàòîâà åí ñå ïîìàéâàé, àìè ïèøè, çà äà ÿ íàïðàâèø ïî-ñêîðî, èíà÷å äî 2018 - íèêàêâî ïëÿñêàíå :Ð:):)


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 30.07.2013 @ 11:25:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãëåäàé ñåãà Ôèë, íÿêîé ñå ñúáóæäàò ñ öåëóâêà, àç ñ ïîøëÿïâàíå. :)
Ùå âçåìåø äà ìå íàâèåø çà êíèãà! Òè äà âèäèø êàê áúðçî ñå ïëàñèðà ÷àëãà ïðîçà :):):)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò malkiatprintz íà 14.08.2013 @ 07:39:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Ñàìî ñè ïðèêàçâàø çà êíèãà :Ð À çà ïîøëÿïâàíåòî - íÿìà ëîøî :):):)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 14.08.2013 @ 18:32:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àáå Ôèë, êîé ùå äàäå ïàðè äà ÷åòå ùóðîòèèòå íà åäíà áëîíäèíêà, êàòî ìîæå â èíòåðíåò äîðè äà ñè ãîâîðè ñ íåÿ. Óäîâîëñòâèåòî íà òåçè ñàéòîâå å èìåííî â òîâà, êîíòàêòà ñ àâòîðà è íåãîâèòå ÷èòàòåëè. Çíàåø êîëêî ñà ìè öåííè êîìåíòàðèòå, äîðè êðèòè÷íèòå. Ñ èçäàâàíåòî íà êíèãà ùå îáåðà ñàìî íåãàòèâèòå íà òîâà íà÷èíàíèå. Óáåäåíà ñúì!

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 30.07.2013 @ 11:54:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà ñå ñáúäíå èçäàâàíåòî íà êíèãà, ñ æåëàíèòå êèëîãðàìè è ëþáèìèÿ ìúæ! :)))
Ïîçäðàâè!


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 30.07.2013 @ 12:10:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëåëå Êàòå, çëàòíà òè óñòà, çëàòíî òè ïåðî. Õà äàíî! :)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò mariniki íà 31.07.2013 @ 17:37:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
õóáàâî å íàïðàâèëà Raia Vid, êîÿòî ìíîãî îáè÷àì, ÷å òå å ñðú÷êàëà äà ïèøåø...
ïîçäðàâëåíèÿ, Äàíè... îò ñúðöå...


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 31.07.2013 @ 22:24:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Ìàãè!
Ðàÿ å îò õîðàòà, êîèòî îñòàâÿò ñëåäà.

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò Markoni55 íà 18.08.2013 @ 14:51:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åé òîâà òåìïî ìíîãî ìå êåôè. Èìà åêøúí è òè ñå îòäàâà. Ñïîêîéíèÿò ðàçêàçâàòåëåí ñòèë íåùî íå ìå õâàùà. Íå ÷å òè äàâàì àêúë - ñïîäåëÿì.


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 18.08.2013 @ 16:12:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìà, çíàì áå. :):):)

]


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò malovo3 íà 08.11.2015 @ 17:23:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Íÿìà äà èìà âúçìîæíîñò äà ìè ïðàâè âèçóàëåí ìàñàæ."
Àç áèõ ãî íàïèñàë: Ðàçñúáëå÷å ñ ïîãëåä!
Ñòðàõîòíî òåìïî, è èçíåíàäâàø êðàé!
Õèòðî å!


Re: Èçêóøåíà äóøà
îò suleimo íà 09.11.2015 @ 11:03:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àààà...âèçóàëåí ìàñàæ ñè ïàñâà ïåðôåêòíî. Îùå ïîâå÷å, ÷å å ðåïëèêà íà ïðîòîòèïà.
Ñëåä òîëêîâà âðåìå êàòî ãî ÷åòà è àç ñå èçíåíàäâàì îò òåìïîòî. Ñÿêàø íÿêîé ìå å ãîíèë äà ìè äðúïíå ìîëèâ÷åòî îò ðúêàòà.
Å....ïî÷òè óñïÿ!
Áëàãîäàðÿ, ÷å ìå âúðíà â òàçè èçãóáåíà åìîöèÿ!

]