Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 805
ХуЛитери: 5
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиртуален секс
раздел: Еротика
автор: Rossa

Направи го от скука. През юли, когато костите й се размекваха от жега, а мозъкът й стачкуваше, всяко разнообразие бе добре дошло. Отпуската й беше чак в края на август, шефката вече почиваше, така че чатеше в нета по цял ден. Съпругът й пак се беше запилял в поредната командировка към морето. Дори я мързеше да се ядоса - как пък всичките му пътувания през лятото се насочваха все към морския бряг?! Сигурно сега чука някоя тамошна курва, от ония с краката на два без десет. Не й пукаше всъщност. В средата на 40-те и двамата отдавна нямаха нито с какво да се изненадат, нито с какво да се зарадват в леглото. Правеха секс също както ходеха на фитнес - рядко и неохотно. За да поддържат форма. И защото всички правеха така. Ако зависеше само от нея, щеше отдавна да е спряла да си ляга с него. Но той, дали от някакво рицарско чувство, или пък от съчувствие, мислейки си, че е единствения, от време на време се "трудеше" отгоре й. Беше си изработила безотказен механизъм за разсейване по време на тези упражнения. Винаги връщаше лентата към някои от любовниците си, избираше си разтърсващ момент и се съсредоточаваше върху него докато трае процедурата.
Последният й любовник беше истинска находка. Задържа се с него около 7 месеца, докато беше бременна жена му. Той сподели с нея, че тя по начало не си падала по секса, а откак забременяла категорично му отказвала. Но след като роди и се възстанови, се беше превърнала в нимфоманка. Милият, не можеше да й насмогне само на нея. Дойде още един-два пъти, но така изцеден, че тя го съжали и го остави.
После дойдоха юнските жеги и оттогава, вече месец и нещо, не беше му потърсила заместник. Усещаше се натежала, време беше да излезе от летаргията. Влезе в секс канала и си покани на гости първия, който й предложи виртуален секс. Усмихна се, като си представи как го е шашнала. Ама и мъжете бяха едни - налитат ти постоянно, а като им отвориш вратата и се стъписват на прага. Наложи й се да го убеждава, че не си прави майтап. Накрая той й повярва и обеща след 3 часа да е при нея. Е, най-много да не дойде. Толкова не й пукаше, че дори не се беше сетила да го пита как се казва, на колко е, откъде е. Нищо, така пък изненадата щеше да е пълна. Беше си хазартна личност - ако съдбата я обичаше, щеше да й прати някой по нейна мярка. Напук на всички тези глупости с подбора и харесването, тя отдавна беше разбрала, че най-красивият и секси изглеждащ мъж, рядко има с каквода зарадва една жена в леглото. За сметка на това претенциите му винаги биваха колосални и, хаха, обратнопропорционални на уменията.
Когато на вратата се звънна, тя не избърза да отвори, а първо угаси лампата в коридора. Изчака да угасне и стълбищното осветление и чак тогава отключи. Искаше да го види....на тъмно. На вратата се очерта силует на едър и не твърде слаб мъж. Първото му "Дойдох!" я зарадва, гласът беше дълбок и определено ... мъжки. Поведе го за ръка към дневната, все така без да светва по пътя си. Той не се възпротиви. Чак като седнаха на дивана го помоли да запали свещта на масата. В сумрака го видя за пръв път - мъж на около 35-37, с тъмна, къдрава коса и хубава усмивка. "Съдбата ще дойде май голяма работа", помисли си тя и наля да се чукнат за запознанството. И двамата не бързаха за никъде, отпиваха по малко и си приказваха. Разбра, че се казва Владислав и има малка езикова школа, в която работят заедно с жена си. Че от година и нещо се е вманиачил на тема виртуален секс, до положение да не поглежда жена си с месеци. Че досега не й е изневерявал, не и на живо, щото виртуалните забежки не се броят. Беше й забавно да го слуша - едър, хубав и интелигентен мъж, а се хвалеше с нещо, от което би трябвало да се оплаква. Виртуален секс! Не че тя също не беше опитвала един-два пъти, от любопитство. Но макар че мастурбира втория път, взряна в екрана, това не я удовлетвори. Остави само вкуса на провал в устата й. Трябваше ли да е дотам изпаднала, че да не може да си осигури мъж леглото? Но тя можеше, и още как! Затова повече не опита. За нея беше ясно - виртуалният секс е диагноза, не развлечение. Стана й мъчно за симпатягата пред нея. Запита го направо - защо го прави. Не беше подготвена за отговора му - "От страх"! Страх, от какво? "От живота, от безпаричието, от жена ми, от това да не се изложа". Може и да беше прав. Познаваше поне още трима-четирима подобни виртуалници като него - все интелигентни мъже, а някак сбъркани, нерешителни такива. Честно казано, не си падаше по този тип мъже. Предпочиташе младите непукисти в леглото си. Комплексите само пречеха на секса.
Но пък Владо беше така или иначе тук. Хареса го, само дето ще трябва да му помогне да се отпусне. Инак - сбогом секс! А нали за това го беше поканила, по дяволите!
Нарочно насочи разговора към сексуалните му фантазии, помоли го да разкаже за най-разтърсващата виртуалка, която беше изживявал. Тя обеща също да се включи. Предложи му една игра - докато описват нещата с думи, да ги придружават със съответните действия - нещо като "виртуален секс на живо". Очите му блеснаха, беше открила точния подход към него.
Той започна: "Прескачам репликата "С какво си облечена в момента", защото те виждам. Искам да се излегнеш на дивана и да положиш краката си в скута ми. Много обичам да галя с ръка женските крака." И Владо леко замасажира краката й пръсче по пръстче, после стъпалото, другото, глезените, прасците. Нямаше откъде да знае, че тя обожава това. Беше неин ред: "Ръцете ти са топли, енергични, силни. Искам да продължиш нагоре, разтварям леко бедра, а с пръстите на краката си напипвам подутината в панталоните ти. Ти ме галиш по вътрешността на бедрата, докато аз масажирам члена ти. Усещам го как расте и искам да го освободиш." Той продължи: " Разкопчавам дънките и го освобождавам - ето го, твоят приятел! Надигаш се да го видиш, но не ти позволявам, събарям те назад и продължавам да те изучавам, надвесен над теб. Без сутиен си, жалко, обичам сатенено бельо. Но пък под тази еластична тениска зърната ти са настръхнали като най-едрите маслини! Обожавам маслини, ще си хапна от твоите!" Владо се наведе и през тениската захапа едното й зърно. Тя застена. А той продължи: " Ръката ми се вмъква под бикините ти, галя с пръсти хълмчето ти. Хубаво ти е, знам, знам. И на мен ми е хубаво да те усещам възбудена. А сега ще ми позволиш да бръкна с пръстче, нали?" " Нека да са две", помоли тя и се намести по-удобно за ласките му. Той енергично проникна в нея с пръсти. Знаеше къде да разтрие така, че тя да се загърчи в ръцете му. После коленичи на земята пред дивана, вдигна я да седне, събу бикините й и зарови лице във вагината й. Не можеше да говори, затова продължи тя - задъхана и на пресекулки: "Продължавай да вкарваш пръстите си докато ме ближеш, така, да, така!" След това се изгуби в усещанията и забрави да говори. Той това и чакаше. Смъкна я от дивана на пода и луд от възбуда го заби в нея с един единствен тласък. После замря за миг, а тя, дошла за малко на себе си, започна да се извива влудяващо под него. "Така ще свърша веднага" - опита се да й попречи той, но тя затвори устата му с целувка и продължи. Само за миг го отблъсна за да му сложи презерватив и после го накара да я помпа като бесен. След секунди двамата лежаха облени от пот. Владо не помнеше откога не беше свършвал така, като тийнейджър.
Лежеше на килима и се чудеше как е могъл година и половина да се залъгва с разни виртуални глупости вместо да прави истинския секс! Добре че тази жена го покани. Огледа я както лежеше все още задъхана - нищо и никаква жена, а колко огън в нея! Надали би й обърнал внимание на улицата, не би я поканил нито на кафе, нито на танц. Не би си и помислил да я вкара в леглото си, не си падаше по такива.
Да, но сега си мечтаеше за още и още секс с нея. "Добре, че жените не чакат на такива като мен да ги свалят. Щото ако зависеше от мен сигурно щях да се натреса на най-фригидната кукла", си помисли с усмивка Владо. Привлече я отново към себе си и й прошепна: "Ти ми отвори страшен апетит за реалността, моето момиче!"


Публикувано от mmm на 12.11.2004 @ 07:12:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Rossa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:47:59 часа

добави твой текст
"Виртуален секс" | Вход | 7 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Виртуален секс
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 24.01.2005 @ 16:54:38
(Профил | Изпрати бележка)
Тази жена наистина е много необичайна. :)))Не само Владо е изненадан! Истинска амазонка!Има една книга на Марти Ларни" Прекрасната свинарка". Помня една фраза от нея: "Ако оставим всичко на мъжете, доникъде няма да я докарат." Значи и авторът й мисли като теб! Поздрави!


Re: Виртуален секс
от magiq02 (mag2002@abv.bg) на 27.11.2004 @ 15:09:59
(Профил | Изпрати бележка)
А ти си добър разказвач...Съжалявам, че те чета чак сега!


Re: Виртуален секс
от victo на 30.11.2004 @ 06:33:51
(Профил | Изпрати бележка) http://sitekreator.com/victoria/main_page.html
Страшен виртуален секс-
направо Го усетих!:))


Re: Виртуален секс
от vulchebnik на 13.01.2005 @ 20:07:30
(Профил | Изпрати бележка)
Зву4и като СЛАДЪК СПОМЕН!...Като че ли е изживян от автора?...Има МАГИЯ!ХАРЕСВА МИ!


Re: Виртуален секс
от ruslina на 16.01.2005 @ 14:33:35
(Профил | Изпрати бележка)
Мдааа...Колко истини, колко пълнокръвна реалност....Специални адмирации и от мен! Ще препоръчам това четиво на подхподящи хора ;-)


Re: Виртуален секс
от hubavica на 03.02.2006 @ 17:15:16
(Профил | Изпрати бележка)
реалността-
гадна.

понякога и вълнуваща:)))


Re: Виртуален секс
от mariq-desislava на 22.03.2011 @ 15:01:56
(Профил | Изпрати бележка)
страхотен текст, думите ти направо парят