Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 3
Всичко: 744

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel
:: tehnomobi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГерой - част първа
раздел: Романи
автор: JohnnyCash

(новела по скандинавската митология)

ЧАСТ 1 - ДЕВИЦАТА КРАЙ РЕКАТА

Бьорн се измъкна от колибата си още преди изгрев слънце.
Обичаше да ловува още преди природата да се е разбудила. Харесваше му да вдишва аромата на росна трева, да слуша първите песни на птиците, да наблюдава как първите лъчи се прокрадват между листата на дърветата. За ловеца нямаше нищо по-прекрасно от гората в ранната утрин.

Той не бързаше. С тихи стъпки измина пътеката оставена от него след безбройте разходки навътре в шубраците. Беше заложил много капани за зайци и отиваше да ги провери един по един. С малко късмет до обяд над огъня щеше не само да къкри вкусна яхния, а и да остане достатъчно месо, което да размени в селото за нови обувки и кания за ножа.
Ала в този ден късметът не му се усмихваше. Само таралеж беше попаднал в последния капана и ловецът с въздишка го освободи и го пусна да си ходи. Видя сърна, но тя избга още преди да вдигне оръжието си към нея. Успя да уцели една-единствена птица, която едва щеше да му стигне да залъже глада си. Надеждите му скоро преминаха в пълно разочарование. Нищо не можеше да улови, въпреки че търсеше все по-надолу по по-надолу, където обикновено рядко стъпваше.
Когато достигна реката, Бьорн спря да си почине. Той събу износените си кожени обувки и потопи краката си във водата. Неуспехите не му се нравеха. В гората се чувстваше господар, но в този ден тя вземаше надмощие над него.
Бьорн гребна от водата с длан и я поднесе към напуканите си устни. Тя се стече на тънка струйка меду пръстите му и потече в пазвата му. Ловецът изруга на глас и за малко да не усети шумоленето в храстите. Нещо се движеше в другия края на реката. Бьорн наостри слух и се питаи; ако успехът му се усмихнеше, скоро щеше да има обяд.
Стъпките не бяха обичайни. Заешките бяха далеч по-леки, катериците се движеха ловко и бързо, а глиганите никога не слизаха до тук. Бьорн се скри зад един храст. Когато стъпките се приближиха, а сетне спряха, той се прокрадна напред към мястото, откъдето се чуваше шумоленето.
Не беше нито глиган, нито мечка. Беше човек, млада жена, непозната. Дъхът на ловеца спря. Какво правеше тя тук? Под прикритието на храстите можеше да проследи всяко нейно движение. Девойката имаше дълги тъмнокестеняви коси сплетени на плитка до кръста ѝ, стройна снага и много бяла кожа. Тя грациозно седна на брега и внимателно разплете косите си. Сетне без да бърза тя съблече елека си и тръгна към водата. Очите на Бьорн се разшириха. Ръцете ѝ се плъзнаха под дългата ленена риза и тя се смъкна на земята.
Бьорн никога не бе виждал жена без дрехи от врата надолу, а сега пред погледа му се разкриваха голи гърди, корем, бедра и глезени. Младият ловец не можеше да откъсне очи от прекрасната гледка. Хрумна му, че момичето е дошло в този див край на гората, за да бъде съвсем само, и че той не бива да става свидетел на банята ѝ. Бьорн бе разкъсван от дълга си да се оттегли и от желанието да я погледа още малко; в битката надделя желанието и той остана на място, очите му приковани в хубавата млада девойка.
Тя се усмихна и потопи пръстите на крачетата си в студената вода. Ловецът облиза устни. Млечнобелите ѝ гърди съвсем не приличаха на малките пъпки, които имаше той: бяха набъбнали, изваяни, като две обли ябълчици. Бедрата ѝ бяха дълги, кръстчето ѝ тънко, а мястото, където се съединяваха краката ѝ, беше скромно прикрито със светлички косми. Бьорн се почеса по главата; така ли изглеждаше и Фрейя, богинята на цветята и красотата? Искаше му да се приближи още до нея, да докосне кожата ѝ, да покали косите ѝ, да помилва гърдите ѝ. Никога преди не бе виждал нещо толкова смущаващо, но и така хубаво. Младото му сърце заби лудо, а бузите му се покриха с руменина.
Девойката се потопи във водата и заплува. Бьорн се молеше тя да не се приближи дотолкова, че да го забележи; той сякаш бе като замръзнал на място като статуя. Тя бе обърна по гръб и онези слънчеви лъчи, който успяваха да си пробият път през короната от дървесни листа, заиграха по мокрото ѝ тяло. Като се насити, момичето излезе от водата (а косата ѝ се стелеше така изкусително по гърба ѝ на мокри кичури) и се протегна под слънцето да изсъхне. Сетне, все така гола, тя изпра дрехата си в реката.
Бьорн видя как тя облече чиста риза и наново сплете плитката си; тананикаше си весела мелодия и току пъхваше по някое цветче между кичурите. Ловецът си мечтаеше сцената никога да не свърши, но скоро момичето стана, усмихна се на водата и си тръгна с ризата си в ръка. На една част от него му се искаше да се затича след нея, да я настигне, да я спре. Скоро девойката се смали до бяла точица и накрая изчезна между дърветата. Тъга завладя сърцето на ловеца.
Слънцето вече грееше високо в небето, когато Бьорн с бавни стъпки се затътри обратно към колибата си. Нямаше повече желание да ловува, нито бе гладен. Легна си преди залез, но отново не можеше да заспи. Мислите му все се въртяха около прекрасното голо създание, което бе видял край реката. В мечтите му девойката бе близо и той можеше да я гледа и да я докосва. Можеше да се приближи колкото си желае без да се стеснява. Можеше да сложи и той цвете в косите ѝ. А после тя докоскваше и него. Постепенно мечтите му се превърнаха в сънища и за пръв от много време, Бьорн се усмихваше насън.

(ще има продължение)


Публикувано от alfa_c на 19.06.2013 @ 13:31:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   JohnnyCash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:23:49 часа

добави твой текст
"Герой - част първа" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Герой - част първа
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 19.06.2013 @ 13:42:17
(Профил | Изпрати бележка)
Интригуващо и красиво начало. Чакам продължение!


Re: Герой - част първа
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 19.06.2013 @ 16:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
Много обичам да чета такива истории:). Ще следя с интерес, много приказно и увлекателно написано. Нещо изгубихме тази романтика и за мен е удоволствие такова четиво. Ако девойката има и вълшебната мантия на Фрейя ще стане много интересно :).
Поздрави за ника- историята за Джони Кеш и Джун е романтична, и много човешка- истинска любов :)
Нещо се увлякох :) Поздрави!!!


Re: Герой - част първа
от secret_rose на 19.06.2013 @ 21:10:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Интересно начало. Ще следя..


Re: Герой - част първа
от suleimo на 19.06.2013 @ 23:12:15
(Профил | Изпрати бележка)
Живо предадена картина! Началото ме прикова!
Ще те следя с интерес :)