Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 459
ХуЛитери: 5
Всичко: 464

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: hunterszone
:: haboob
:: ivliter
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюбов
раздел: Хумор и сатира
автор: aknital

Моят мъж много ме обича! Ще кажете, то всички еднакво се кълнат, ама тръшнат ли външната врата и – очите им на ластик! Шарят по чуждото, лигите им изтичат по младото… и да не изброявам другите мерзки прояви, защото това при моя Костадин го няма! Категорично и доказано!

Та моят Костадин, на когото галено казвах Косьо, Коце, Къци и Касти ме обича. Изредих тези галени имена, защото последно се спряхме на Дино. Звучи някак си дрънкащо, отдалеч да се чуе, че моят Дино динка към мен. Аз пък съм Корнелия. На мен Дино ми казваше Кори, Нели, Анели, Лия и още няколко производни, но накрая се спря на Писано. Била съм като една котка – гальовна и нежна. Така си останахме – Дино и Писана.
Та, моят мъж ме обича, вече го казах и за доказателство ще ви изтрещя няколко от доказателствата за тая безмерна обич.

Моят Дино работи като вол до обяд. Изкарва прилично количество пари. Аз също съм до обяд, но не се пресилвам много. Щото тена ми ще повехне, очите ще помръкнат и изобщо цялото ми телосложение ще се схумне от умора, а това Дино не може да допусне. Работи той до обяд и се прибира. Да сготви нещо. Вчера, милият, направил ориз с пилешко, нарязал зелена салата, набързо спретнал и едно малеби и ме чака на масата. Докато аз се дотътря по стълбите, че асансьора не работеше, той скроил две калъфки за възглавници и курдисал машината да ги ушие. Купил плат на любимите ми люляци! Като разбра, че едва съм издрапала по стълбите, още не припадна, милият! Ако можеше, на гръб щял да ме изкачи, ама аз също го обичам и не бих допуснала това. Достатъчно е, че масата ме чакаше. Е, както и да е. Хапнахме, пийнахме студена бира и си полегнах. Добре е за тена на лицето. А Дино веднага на машината. Трака милият в несвяст, калъфките за възглавниците да ушие. После – изненада! Купил и плат за пердета. В лилаво! Обожавам тоя цвят. Вика ми Писано, глей какъв плат купих, виж материята, виж нюансите! Гледам, какво да правя, донесе ми ги в леглото. После задрямах… И като се събудих – всичко готово! Надиплено по всички правила! А Дино, на работа. Работи и четири часа вечер. През това време аз почивам. Понякога му помагам, като мия чиниите. От кога му разправям да купим миялня машина! Ще купя, Писано, обещава той и щом аз не съм я осигурил, ще мия! Като поп ще мия, въпреки, че дълбоко се съмнявам поповете да практикуват такива умения. Като не мога да направя една жена щастлива, защо съм се оженил, така казва винаги и се стреми да ме ощастливи всячески.
За тези му старания няма да разказвам повече, защото кой любящ съпругата си мъж не го прави? Всеки! Категорично всеки! Майката му е да ни доказват. Защото иначе се отпускат и любовта отива на кино. Но това, което моят Дино направи наскоро, едва ли друг ще го стори.
Историята е следната. Командироваха ме един ден до Пловдив и хайде на влака. Дремя аз в купето и те ти, на вратата млад мъж предлага кафе, напитки, солети и други занимавки за стомаха. Кани ме любезно да си зобна нещо, да пия топло…Завързахме разговор. За кратко, че трябваше да тика количката из всички вагони. Те колко ли са, ама след малко, ето ти го пак на вратата. И пак ме кани. Погледнах го в очите и направо примрях. Много хубави очи! Не мога даже да ги опиша. Бе като че всички цветове на синьото и зеленото в тях. Пък едни мигли, пърхат като пеперуди над тях. И веждите му красота! Картинка, като че Ботичели го е зографисвал! А гласът му…. Един такъв мек като коприна, ама в същото време и мъжествен. Направо ми дръпна любовните струни в сърцето. Така ги дръпна, та чак някаква мелодия зазвуча. Викам си още тогава, ще кажа на Дино, няма как! Ние си споделяме всичко. Аз на няколко пъти чувах леко подрънкване на любовна струна, ама отзвучаваше бързо като епиграмка. Сега напрано цяла песен, какво ти, симфония, опера в три действия прозвуча!
Прибирам се вкъщи и първата работа да докладвам на Дино за новопоявилата се Симфония или опера в три действия с любовен сюжет. Казах му точ в точ като как си беше всичко. Не спестих ни едно отбиване на кафеджията в купето. И как сме си говорили, и вицовете преразказах, и ризката му описах, и как си беше мушнал молива в джобчето. Как му стърчеше само!
Легнем вечер, а аз за кафеджията от влака. Дино ме прегръща, целува и успокоява. Трай, Писано, ще ти мине. Нали помниш, как се беше влюбила в Пешо? Пешо беше водопроводчика, който ни отпуши мивката. Като струната ми дрънна, запуших още два пъти мивката, той пак я отпуши и ми мина. Без особени последици. Пешо с пръст не ме е барнал. После залитнах, ама леко, с Митко. Той беше банков служител, или по-точно охрана в банката. Ходих да правя няколко пъти справки, нагледах му се и мирясах. Подобни вглеждания имах в Иван, Стефан, Мартин и още няколко, на които така и не разбрах името. Както впрочем не попитах за името и кафеджията от влака. Откъде да предположа, че любовната епиграмка ще се проточи в симфония или опера в три действия? Теши ме Дино, а аз, кафеджията, та кафеджията. Само един път да го видя, и ще се кротна.
Тогава моят ненагледен, мил, любящ и всеотдаен Дино отсече. Добре, вика той, аз като не мога една жена да направя щастлива, защо съм с нея. Утре, и ме целува, палим колата и право на гарата в Пловдив. Ще го намерим, виж го тоя хубавец, пийте по едно кафе и да се успокоиш, Писано. Така ми казва и на сутринта, на вас лъжа, за мен жива истина – палим колата и към Пловдив.
Отиваме на гарата, търсим персонала, обслужващ закуските и късмет! Видях го бе! Видях го, имало Господ! Моят кафеджия седеше на една пейка пред гарата и пушеше цигара. Вървя аз насреща му, ама ми иде да хвръкна. Дино стои встрани. Да не пречи! Дипломат, досетлив и галантен отвсякъде! Обича ме, бе! Та приближавам се към кафеджията, сърцето ми запушило гърлото и едва издумах едно „Здравей!” И знаете ли какво стана? Вика ми той здрасти, ама личи, че се чуди коя съм. Пита, познаваме ли се, госпожа? Не ме позна, бе, не ме позна! На мен симфонии ми звучаха, опери в три действия, а той … дори не ме позна! Кафеджия!
Върнах се при Дино и му разказах за секундната среща. И добре, че е добра и отзивчива душа, която ме обича до полуда. Целуна ме и вика, нищо Писано, нищо! Тоя е простак, да не запомни такава жена като теб!
Затова ви казвам, че моя Дино е злато мъж, обича ме и прави всичко възможно, за да съм щастлива.
А кафеджията …проста работа! Вчера гледам в магазина за плодове и зеленчуци, нов магазинер… Пък аз как обичам зарзават!!!
Латинка Минкова



Публикувано от nikoi на 06.06.2013 @ 17:52:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   aknital

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:26:22 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Любов" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Любов
от libra на 06.06.2013 @ 18:31:36
(Профил | Изпрати бележка)
този Дино случайно да има брат близнак да се запозная с него :)
поздрав за разказа :)


Re: Любов
от aknital на 07.06.2013 @ 09:25:20
(Профил | Изпрати бележка)
Има брат, но не е близнак. И едва ли е като него.Защото...почти всичко е истина. Само мааалко съм притурила, за пиперец...Благодаря много!

]


Re: Любов
от suleimo на 06.06.2013 @ 18:55:24
(Профил | Изпрати бележка)
Викнах моя мъж да му го прочета, че имало и други като него, не е единствен :)
Но като стигнах до влюбването, там ударих на камък.
Язък, не бил точно като Дино. А аз се размечтах :):):
Силни аплодисменти за теб!!!


Re: Любов
от aknital на 07.06.2013 @ 09:24:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, между нас да си остане, има почти такъв...не е хептен измишльотина. На 90% реален...И...не е моят!

]