Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 3
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМолба до всички...
раздел: Хумор и сатира
автор: dedenze

До всички възможни и невъзможни, български и чуждестранни инстанции !
Моля да ми бъде разрешено закупуване на бойно оръжие, за лични нужди и самоотбрана, имам отлично психическо здраве, не съм осъждан, криминално проявен и подследствен!
Практически основания: За 24 години „демокрация” в България срещу мен и моята собственост са извършени следните грабежи и посегателства: 6 пъти са сваляни детайли от старата ми кола Опел – прагове, огледала, касетофони, мигачи, тазове, чупени са три пъти странични стъкла, източван е бензин (чистачките не ги броя)... Два пъти е разбивана входната врата на жилището в което живея, нямам ценни предмети и пари, затова са се задоволили с цигари и медни съдове. Три пъти е разбивано мазето ми, от което са взели стари вериги против сняг и повреден виброшлайф !? Преди да фалира фирмата ми за стъклопласти, 4 пъти са крадени ръчни ел. инструменти, химикали и проводници, ромски семейства настанени в околни пустеещи къщи, бяха направили грамотно отклонение от захранващия кабел – 150 метра и се отопляваха на аванта, като за нагреватели ползуваха директно част от пружините на старо легло . Докъто ги разкрия бяха дръпнали хиляди киловати, за моя сметка. Полицията констатира случая без никакви, допълнителни действия и не е в състояние и желание да ме защити! В порутен, селски, наследствен имот на съпругата ми, всичко метално е окрадено. Ходя през лятото там, няма улично осветление, селцето е от десетина къщи, където живеят нечитави старци, тока често спира и си е страшно за въоръжен войник, камо ли за болен пенсионер. Три пъти съм бил обект на телефонни измами – продажба на лагери, пострадал роднина, спечелил награда, при опит за критика и реакция съм получавал заплахи за ликвидация на адреса на който живея !? Два пъти съм получавал електронни писма за спешна помощ на познати закъсали в чужбина с добро познаване на лични данни.
Психически основания: С абсолютно всички мои роднини, приятели и познати са се случвали подобни и по- страшни от гореописаните неща ! Всички са в стрес и страх за съдбата си, разчитат единствено на господното снисхождение. Един от тях си монтира блиндирана врата и шпионка, издържаща на изстрел от упор, но не оцени, че стените на жилището му са от итонг и гипс картон.... Напоследък пиша постинги с политическо съдържание против партиите, тяхното управление и геноцид към народа. Повечето партийни лидери имат оръжие и охрана, която сигурно първо стреля, после пита !? Особено опасна е една от партиите, чиито членски състав е от мутри, борчета, охранители, силови бивши и настоящи служители, притежаващи официално оръжие. Изнервена партия, почти изгубила властта и изборите, ръководена от генерали и бивши военни !? Живота в страх и стрес деформира психиката и нормалната реакция на хората, не е възможно дълго да се живее така ! Управляващите от русофили станаха сащофили, влязохме и в НАТО, странно защо не въвеждат американското право за притежание на бойно оръжие, това води до огромно съмнение в истинските уж демократични промени и намерения!? Същевременно криминалния контингент, отдавна притежава оръжие, има си пазар и начин за незаконно закупуване!? При неработещи държавни, военни заводи и липса на пазар е непонятно защо на обикновения, здрав и неосъждан човек, му е забранено да си закупи оръжие ? В САЩ по домовете на американците има над 200 милиона единици бойно оръжие !? Ако това се разреши у нас, ще донесе приход на бюджета над 2 милиарда евро плюс ежегодни приходи от консумативи ! Много хора инкогнито ме съветват да кротувам и да си трая, че може да ми се случи най- лошото !?
Морални основания: Когато под една или друга форма, около теб се разхождат въоръжени хора със съмнителна репутация и деформирани, човешки ценности е редно да имаш реципрочна възможност и права да се защитиш! Целта на притежанието на оръжие не е да убиеш някого, а да получиш самочувствие, да имаш чест и достойнство. В случай на нужда да защитиш себе си и семейството от грабеж и опит за побой и ликвидация. Хиляди са беззащитните жертви на престъпността, убити, пребити и осакатени в домовете им за 20- 30 лева ! Забраната за притежание на оръжие е в помощ на бандитите, защото тя реално не важи за тях! Ако си човек с престъпна психика с желание за мъст и грабеж, нищо не е в състояние да те спре, ще намериш нужното оръжие и средство! Много по- ефективно средство в борбата с престъпността е възстановяване на смъртното наказание и степента на лишаване от свобода. Затвора не може да бъде пансион за „благородни девици”, всички разходи по престоя да се заработват от затворника !

Това е текста на моята молба, надявям се да бъде разгледана от някого и бързо удовлетворена ! Може да се ползува и препечатва от всички желаещи, не знам колко трябва да станем за да ни обърнат официално внимание и да решат поставения въпрос!? Хайде стратегически партньори от САЩ, помагайте !


Публикувано от viatarna на 23.05.2013 @ 12:29:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:16:03 часа

добави твой текст
"Молба до всички..." | Вход | 2 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Молба до всички...
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 23.05.2013 @ 13:32:18
(Профил | Изпрати бележка)
резолюция от САЩ-офоб

Молбата не се уважава. Липсват и основни атрибути: Молба от ..., Молба до ..., С уважение ..., №..., Дата: ..., град ... и ред други.

:D :D :D


Re: Молба до всички...
от angar на 25.05.2013 @ 17:28:38
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Как често туй, че са ни под ръка оръжия за зло, ни поощрява да сторим това зло!" (Шескспир).
Колкото повече оръжие има в населението, толкова повече убийства ще има. Особено учениците колко често ще грабват пищова и ще изпозастрелват даскалите (не че в повечето случаи няма да са го заслужили, де).

Много актуален въпрос. Но това, че имаш оръжие, не може да те защити, най-много да влезеш и в затвора.
При това нямаш си на представа колко документи трябва да се вадят - от съда, от данъчните, от психодиспансера, и обоснование защо ти е нужно, и за първоначалното закупуване, и за подновяване на разрешителното, и колко такси трябва да плащаш, и колко преводи на банките да правиш за приемането на тези такси. А и нямаш право да го носиш, и трябва да ти стои заключено в специален сейф зад десет катинара.
Докато за бандитите това не е никакъв проблем - нали Братя Галеви законно са притежавали десетки пистолети и няколко автомата "Калашников", и по няколко ловни карабини - как ли са обяснявали защо са им нужни? И никаква отговорност от тези, които са им издавали разрешителните за това.
Законното притежаване на оръжие е безполезно и заробващо.
Законите и разпоредбите в тази държава са в услуга на престъпниците и против честните хора.