Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 958
ХуЛитери: 5
Всичко: 963

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКамелия /трета последна част/
раздел: Разкази
автор: suleimo

Минаваха дни, а не бяха споделяли повече от целувка. Започна да се трупа напрежение между тях. Ками усещаше, че най-после трябва да се престраши. Страхуваше се от сравнение с Пламен, така се казваше мъжът оставил кървави следи в сърцето ú. Беше изключителен любовник. Притежаваше радар за всичките ú нужди.Четеше мислите ú.
Имаше само един недостатък, беше женен. Каква асоциация с имената само, единия пламти, другия си е жив пожар. Само накрая тя да не изгори.
Хубавите неща често се случват, когато не ги плануваш. Така се случи и при тях.
Развали ú се компютъра и кого да повика, естествено специалиста. Голямата машина беше просто пълна с прах. Ками го наблюдаваше докато си работи и се опитваше да си го представи в този апартамент за постоянно.
Усетил погледа ú, Огнян се обърна.
- И двамата ли мислим за едно и също нещо!?- попита той, но отговор нямаше. Вместо него последва такова освобождаване на толкова дълго таена еротична енергия. Те избухваха. Странно, все едно винаги са били заедно. Телата им се напасваха. Бързо откриваха всички тайнства. Беше мечтана вечер. Заспаха гушнати чак на сутринта.
Стресна я телефона.
- Ками, още ли си моето цвете ?- не вярваше на ушите си. Тялото ú реагира преди разума. Пламен винаги ú въздействаше така. Усети веднага тръпката.
Отиде в другата стая, за да не събуди Огнян.
- Друг се радва на аромата на твоето цвете, а и го откъснаха вече. Много я заболя, като изричаше тези думи, но искаше да му натрие носа.
- Аз я напуснах! Искам да те видя, мила! Не може да си ме забравила!
- По- късно ще ти звънна.- и затвори. И сега, какво се очакваше от нея? Защо пак избор трябва да прави? Защо е толкова трудно, когато ти е най- хубаво?
Върна се в леглото при Огнян и притисна към него без забележи, че той е буден.
Късно отвори очи и беше самичка в леглото. Не го беше усетила, кога е заминал. Патова ситуация. От една страна нова любов, вълнуващо начало. От друга страна силно бленуван мъж. Изпитваше чувства и към двамата, различни, но все пак.
Първо позвъни на Огнян. Каза ú, че предполага пред какъв труден избор е тя и ще я остави сама да вземе крайното решение.
После се обади на Пламен. Той я покани в квартирата си. Ками си знаеше, че няма да е лесно. Той така я омайваше,обещаваше ú мечтано бъдеще. Толкова дълго жадуваше да чуе тези думи.
Кой ще я направи щастлива? На кого да даде шанс? Реши да го даде на себе си.

Минаха две седмици. Беше казала и на двамата, че ú трябва време и те не я търсиха. Оставиха я да направи своя невъзможно труден избор.
- Здравей! Готова съм за теб, ако ме искаш! Можеш ли довечера да дойдеш у нас?
- Изгарям от страст! Дълго продължи това чакане. Липсваше ми до болка!

Приготви се внимателно. След ароматната вана, облече семпла, но секси рокля, положи лек грим, любимия парфюм я обгърна. От огледалото я гледаше влюбена решителна жена.
Позвъни се. Овладя някак дишането си. Със спокойна крачка се запъти към вратата. Спря се за миг, усмихна се и отвори... Там я чакаше ЛЮБОВТА!


П. П. Благодаря на една поетеса, която ми каза, че преживяването е важно, а не финала. Затова така го оставих. Всеки според собствените си копнежи да реши, кого е избрала Ками. Аз зная :)))


Публикувано от nikoi на 10.05.2013 @ 20:31:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   suleimo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:17:13 часа

добави твой текст
"Камелия /трета последна част/" | Вход | 12 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Камелия /трета последна част/
от mariposasenelalma на 11.05.2013 @ 14:16:20
(Профил | Изпрати бележка)
Права е тая поетеса, но ти как можа да ги свършиш такива!
Уж ни нахрани, а ни остави незаситени, полюби ни и айде - свършвайте сами, кой както може!:)))) Голяма лошотия си, ей!
Прегръдки, Дани!
:)


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 14:40:12
(Профил | Изпрати бележка)
:) Не ме дърпай за опашката. Такива мога да ги натворя, че ще трябва нов раздел за публикуване да измислят хихихи.
Шегувам се, вече слушкам. Сложила съм си наморника. :):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от agripina на 15.05.2013 @ 09:20:01
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, оригинален завършек! Вместо да ни залееш с мармаладено щастие, как е избрала по - добрия, как другия си тръгнал с подвита опашка, ти остави любовата да решава! Поздрави!


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 15.05.2013 @ 11:59:34
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Агрипина!
Така си оставям вратичка за неочаквано продължение. :);):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от agripina на 15.05.2013 @ 09:18:52
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, оригинален завършек! Вместо да ни залееш с мармаладено щастие, как е избрала по - добрия, как другия си тръгнал с подвита опашка, ти остави любовата да решава! Поздрави!


Re: Камелия /трета последна част/
от kasiana на 11.05.2013 @ 10:58:56
(Профил | Изпрати бележка)
Повествование с отворен край!!!!!
Много го обичам, защото оставя читателя да размишлява върху скритите послания на автора!

Аплодисменти, СЮ!!!!!

Каси


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 11:15:38
(Профил | Изпрати бележка)
Не че не мога да ви кажа кого е избрала, но...:):):)
Морски привет Каси :*

]


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 10.05.2013 @ 22:30:13
(Профил | Изпрати бележка)
На тези, които се колебаят дали да ми пишат коментари, ще кажа :
Тези текстове не ги възприемайте като творби. За мен те са едно бягство, миг наслада.
Като късче белгийски шоколад който някой е поставил на езика ви и той бавно се разтапя. Разплисква се с цялата си сладост. Приятно усещане и само толкова. Не оставям послания, няма да пиша книга. Писател никога няма да стана. Пиша това, което ми се чете.
Мечтана вечер на всички самотни души :)


Re: Камелия /трета последна част/
от voda на 10.05.2013 @ 23:31:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво пишеш, СЮ - както ти идва отвътре. И така трябва.
Иначе - критерии и вкусове различни, край нямат.

А Камелия, когото и да е избрала, няма
гаранция за щастие.

За мен е съмнителна любовта на мъж, който те оставя да избираш между него и друг...

Благодаря за споделените емоции.





Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 00:15:24
(Профил | Изпрати бележка)
На колко от нас се е случило чудото ЛЮБОВ
Но да е споделена, безусловна и отдадена. Да е я точния момент.
Виждала съм различни видове любов. Някои от тях, въобще не мога да разбера. Не се покриват с моето светоусещане. Как мъж се отказва от любимата жена, за да е щастлива с друг. И той така изразява обичта си. А другите го нарчат страхливец.
Любовта е многолика стихия, а ние сме нейни роби :)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 00:15:25
(Профил | Изпрати бележка)
На колко от нас се е случило чудото ЛЮБОВ
Но да е споделена, безусловна и отдадена. Да е я точния момент.
Виждала съм различни видове любов. Някои от тях, въобще не мога да разбера. Не се покриват с моето светоусещане. Как мъж се отказва от любимата жена, за да е щастлива с друг. И той така изразява обичта си. А другите го нарчат страхливец.
Любовта е многолика стихия, а ние сме нейни роби :)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от zaltia на 10.05.2013 @ 23:42:45
(Профил | Изпрати бележка)
"Спря се за миг, усмихна се и отвори... Там я чакаше ЛЮБОВТА!"
Финалът всъщност е страхотен, и казва всичко...
Сю...липсата на коментари, обикновенно се случва...когато най- много ги очакваме.
Виж между какви известни имена в сайта е публикацията ти...и си направи сама изводите...
Хубава вечер момиче!!!


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 10.05.2013 @ 23:59:45
(Профил | Изпрати бележка)
Поклон пред дарбата и труда на тези големи автори.
Точно за това написах моя коментар.
Това не е липса на самочувствие, а реална оценка.
Краси, да не мислиш, че ще изпъквам, ако авторите около мен са други. Едва ли!
Благодаря, че се поспря при тук :)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от zaltia на 11.05.2013 @ 22:40:43
(Профил | Изпрати бележка)
Еха...
Май не ме разбра напълно какво исках да ти кажа момиче, и реагира твърде импулсивно...
Никой в този сайт според мен не публикува за да "изпъкне", и какво според теб значи да изпъкнеш...в една приятелска среда. Аз просто се опитах да ти кажа , че теб са те прочели 3 /три/ пъти повече посетили сайта примерно от Валентин Чернев
/Северянин/ който си публикува, и не се сърди, и не реагира че не го коментират...и знаеш ли защо...сигурно не знаеш, но и аз няма да ти дажа...защото и аз не знам.
Лека нощ от мен, и дано този път ме разбереш правилнно...все пак сме в денят за размисъл...
И знаеш ли...ще се радвам много ако не ми се разсърдиш за тези дълги уточнения!!!
!!!

]


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 23:07:17
(Профил | Изпрати бележка)
Няма за какво да се сърдя :)
Стана недоразумение. Прекрасно те разбрах. Може би не се изразих ясно. Не обръщам внимание на броя влизания, които не значат четения.
Интересни ми са коментарите, защото така придобивам представа за хората скрити зад никовете. Доста често те дори нямат общо с творбите и това ми харесва. Всичко беше казано с добро чувство и широка усмивка.
Спокойна вечер!



]


Re: Камелия /трета последна част/
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 11.05.2013 @ 08:35:29
(Профил | Изпрати бележка)
Дани, изчетох историята на Камелия. В крайна сметка, който и да е дошъл е нейната любов - добра или лоша - НО НЕЙНА!
Що се отнася до броя прочити и липсата на коментари, нека не те притеснява, по-важното е, че са си направили труда да проследят историята и си предизвикала интереса им с нещо. Пък, който иска да коментира, нали така? На сила хубост не става!
Прегръщам те!


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 08:42:38
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Руми!
Камелия e сега е много щастлива с избора си :):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от Markoni55 на 11.05.2013 @ 18:54:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ама си голяма гаднярка! Можа ли да ни оставиш прелъстени и изоставени?!
Добре го измисли това накрая. Измъкна се като византийски пълководец. Строга, но справедлива! /това се отнася за мен/
Виж, всеки пише каквото му се пише и чете това, от което се нуждае в определен момент. Кое е висока или ниска литература - да си ги мерят тези, дето им е важно. Аз оставам на вълната на твоите измишльотини както и да ги категоризираш. Все ми е тя. Така че - действай и нека по добрите да сътворят! казах!


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 20:51:00
(Профил | Изпрати бележка)
Рече и отсече :)
Знам, че съм гадинка хихихи
Само ви провокирам. Можех и да опиша мечтаното случване, без да уточнявам с кого е Ками. И после някой ще каже, че трява да се остави нещо на въображението. Няма угодия.
Аз съм първична и еротика завита с два юргана хич не я рзбирам, ако не е Валенс до мен да ми обяснява кое какво е хахаха. Да ме прощават поетите! Иде ми да ги помоля да пуснат субтитри за такива като мен :):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от Valens на 11.05.2013 @ 19:13:11
(Профил | Изпрати бележка)
...Голямата машина беше просто пълна с прах...
Харесах алегорията.
Поздрав за разказа!


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 11.05.2013 @ 20:36:14
(Профил | Изпрати бележка)
Благодарна съм ти за стиха Валенс, а и за подкрепата!

]


Re: Камелия /трета последна част/
от malkiatprintz на 12.05.2013 @ 06:44:15
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Пак го прочетох и пак му се изкефих, Дани :) И аз знам кого е избрала Ками. Така де - моят финал си е най-верният :):):) Сега си мисля, обаче, че нерядко сами си нагнетяваме напрежение в чувствата. не че можем да ги управляваме, но някак допълнително ги разръчкваме с допълнителни самотерзания...


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 12.05.2013 @ 07:17:45
(Профил | Изпрати бележка)
Много си проницателен Фил.
При силно емоционални моменти в живота ми съм се опитвала да погледна като страничен човек на ситуацията и тя изглежда излишно драматична. Вместо да се наслаждаваме на мига, защото той е неповторим, го натоварваме със съмнения.
Но когато решим да споделим нещо повече от едно интимно преживяване с друг човек и той да влезе относително трайно в живота ни, тогава започват големите самотерзания. Дали не правя грешка, ще бъде ли щастлив с мен, достатъчно добра ли съм за него?
Всеки ден изборите ни променят живота. Още повече в ден като днешния.
Дано да е за добро!
Желая ти прекрасен ден Фил и нека чувствата те водят и това те прави по-усмихнат и щастлив :):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от malkiatprintz на 14.05.2013 @ 09:12:12
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Това са терзанията по време на връзката, Дани, но още по-силни са терзанията, при раздяла, например. Страдаме, защото даденият човек ще ни липсва, защото сме вложили енергия, време, спомени, добри настроения, които вече няма да имаме с него. Намесва се и самотата, страхът от самотата, а от определен момент нататък - и страхът да не останем сами завинаги... Тъгата е нормална в такъв момент, но ако можем да се отделим, както казваш, и да погледнем нещата отстрани, ще видим,че не е станало нищо непоправимо, фатално, но страда егото ни и то не ни позволява реално да се откъснем. Същото е и при срещата със смъртта: близък ни напуска и страдаме. Ако приемем обаче, че животът продължава под друга форма и е по-добър, би трябвало да се радваме, че отишлият си е на по-добро място. Само че и вярващите страдат, с което едва ли не отричат вярата си. Ако приемем, че живот нататък няма - човекът един вид заспива, изчезва - той пак поне се е отървал от мъките си тук, може би от някоя тежка болест и вече не се мъчи. Би трябвало да се радваме, че мъките му са приключили. Само че страда егото ни - чувството за липса, че даденият човек (независимо дали раздяла или смърт) ще ни липсва на нас, че ние няма да можем да се наслаждаваме на неговата компания. В известна степен поне излиза, че страдаме заради себе си, а не заради другия, заради лишението, което ние търпим.Особено по отношение на раздялата при една връзка, това граничи със самосъжалението. Проблемът е, че е лесно да се каже, но практически невъзможно да се избегне... А за изборите - често пъти правим изборите си толкова несъзнателно, машинално, че изобщо не си даваме сметка, че избираме едно или друго. Понякога в резултат на това правим грешки и се изненадваме, когато нещо се случи, а не сме разбрали, че то е плод на нашия си избор.
Хубав ден, Дани и - повече осъзнатост в изборите ;):):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 14.05.2013 @ 10:03:43
(Профил | Изпрати бележка)
Мислите и разбиранията ни се припокриват. Не съм изненадана.
От това което си ми написал прозира горчив личен опит, не е четено само в дебелите книги. Оцелял си. Съхранил си духа си. Извлякъл си най най от всичко. Каквото, такова.
Ще продължим с широко отворени усмихнати и влюбени в живота очи :):):)

]


Re: Камелия /трета последна част/
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 15.05.2013 @ 10:19:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, ама финалът ти е абсолютно як! рядко се попада на автор, който да дава такъв огромен избор на читателя, това е доста приятен жест от твоя страна!
Благодаря, изкефи ме!
Поздрави
Цвети


Re: Камелия /трета последна част/
от suleimo на 15.05.2013 @ 11:45:49
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Цвети!
Когато го публикувах преди време на едно друго място, се водих по реакцията на читателите и тогава пишех следващата част. Както се правят ситкомите. Затова реших точно тук да дам избор на публиката. Е, успях да ги изненадам :):):)

]