Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 859
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 860

Îíëàéí ñåãà:
:: Boryana

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì XVIII
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

Âðåìåòî ñâúðøâàøå. Ïóñòîòàòà âñå ïî-ÿñíî èçïúëâà ïðîñòðàíñòâîòî. Íèùî! Íèùîòî íå ìîæå äà ãî óïëàøè. Òà íàëè îò íåãî å ñúçäàäåíî Âñè÷êî. Îò ïîäðåäáàòà íà Õàîñà. È àêî çà ïîâå÷åòî Ñëàâíè, ìúäðè, Ñâåòè è áåçäóøíè Õàîñà å íåùî ñòðàøíî, òúìíî è íåîáÿñíèìî, çà Íåãî èìåííî â Õàîñà ñå êîðåíÿò âñè÷êè ïúðâîïðè÷èíè è âåëèêè ñëåäñòâèÿ.

Êîéòî óìåå äà óïðàâëÿâà Õàîñà âëàñòâà íàä âñè÷êè è âñè÷êî! À Òîé ïðàâè òîâà îò íåçàïîìíåíè âðåìåíà.
Äà, ïúðâîïðè÷èíàòà å â Õàîñà, íî è â îùå åäèí äðåáåí è ñúùåñòâåí åëåìåíò, êîéòî äðóãèòå íå çíàåõà. Èëè ïîíå äî ñêîðî íå ïîçíàâàõà. Çàòîâà Òîé å Áîã. Èëè ïîíå áåøå ñàì äî ñêîðî. Ñâåòàòà òðîéöà âå÷å å ôàêò è ïëàíúò ìó çà ðàçäåëåíèåòî íà âëàñòèòå âå÷å å â õîä. Äàëè ùå óñïåå, ñêîðî ùå ñè ïðîëè÷è.

Íî êàêâî ìó óáÿãâà? Îò êàêòî ñúçäàäå ñâîÿò îáðàç è ïîäîáèå, îò êàêòî ãî ïóñíà â Ãðàäèíàòà, äàäå ìó ñïúòíèöà, íàïîè ãî, íàõðàíè ãî. Íå ãî ëèøè îò íèùî äîñòúïíî íà Ñâÿòèòå è Âå÷íèòå îò òîãàâà ãî ãëîæäè ïîäîçðåíèåòî, ÷å íåùî å ñãðåøèë. Íî ìîæå ëè Áîã äà å ñãðåøèë? ×å çàùî äà íå ìîæå? Êúäå å êàçàíî, ÷å å áåçãðåøåí? Íèìà ãðåøêèòå íå ñà ñúçäàäåíè çà òîâà äà îòëè÷àâàò ïðàâèòå äåëà è èñòèíèòå? À íàé-èñòèíñêàòà èñòèíà å, ÷å íÿìà áåçãðåøíè, äîðè è Òîé!

Çàùîòî ìó áåøå îìðúçíàëî äà å ïåðôåêòåí. Íåïîãðåøèì, ïôó! Êàêâà äîñàäà!

È åòî, ÷å ñè ïîçâîëè åäíà ìàëêà âîëíîñò, êîÿòî èçãëåæäà ùå ìó èçÿäå ãëàâàòà. Ñúçäàäå ñâîÿ îáðàç è ïîäîáèå. Âÿðíî, ÷å áåøå ìàëêî íàáúðçî, íå ãî äîèçïèïà. Áåøå ïî-ñêîðî ìëàäåæêà âîëíîñò, ëóäîðèÿ. À ïðîãðàìèñòà íà Åäåì, Åðìèë áå äîïóñíàë íÿêîëêî ìàëêè ãðåøêè â ïðîãðàìíèÿ êîä íà Ïîäîáèåòî. Ìàëêè, àìà â ïîä-ïðîãðàìàòà "Ñâîáîäíà âîëÿ" è Ïîäîáèåòî çàïî÷íà äà ïðîÿâÿâà çàâèäíî óñúðäèå â åãîöåíòðèçìà è æåëàíèåòî äà èçòðåáè ïîäîáíèòå ñè.

Êúñíî ëè áå? Ïî âñè÷êî ñè ëè÷åøå, ÷å äà! Íå ïîìîãíà è óñòíàòà çàïîâåä äà íå ÿäå îò ïëîäà. Íå áåøå ðåøèë êîãà è äàëè âúîáùå ùå ïîçâîëè íà Ïîäîáèåòî äà ñå ñäîáèå ñ Ïîçíàíèåòî. È åòî, ÷å òî, ïîáëàçíåíî îò Ñàòàíà îïèòà ïëîäà. Íå ñå ïîñâåíè è çà ìèã äà Ìó èçíåâåðè!

Îò òîãàâà Ïîäîáèåòî ñå ïðåâúðíà â îáèêíîâåí ãðåøíèê. Îáðå÷å ãî íà âå÷íè ìúêè, çà äà ãî ïîäãîòâè çà àäîâèòå, êîèòî íåñúìíåíî çàñëóæàâà! È ñåãà ùå ãî óíèùîæè. Ùå ãî èçïðàòè îáðàòíî â áåçäíèòå íà Õàîñà, êúäåòî å è ìÿñòîòî ìó. Ùå ñå ñâúðøè, âåäíúæ è çà âèíàãè!

...

Ñóòðèí. Òèõ âåòðåö ðàçìåñòâà ëèñòàòà íà àðîíèÿòà ïðåä ïðîçîðåöà ìó è âíàñÿ ñâåæ ïîëúõ. Òîïëî å, ëè÷è ñè, ÷å äåíÿò ùå å äóøåí è ìîðåí. Å, ïîíå å ïîäõîäÿù çà äåçîðãàíèçèðàíå íà ìàòåðèÿòà. Ìàòåðèÿòà íà ãðåøíèòå, êîèòî ñà îò êàë è íà êàë è ïðàõ ùå ñòàíàò. È òîâà ùå ñòàíå äíåñ. Ðåøè ëè ãî? È êîãà ãî ðåøè? Äàëè íå ñúíóâà êîøìàðè, ÷å Àäàì, îãðîìåí è âåëèê ñå å íàäâåñèë íàä ëîæåòî ìó è èñêà áîæåñòâåíîñòòà ìó? Íî íàëè òîâà å ñàìî ñúí, ïðîñòî åäèí ëîø ñúí!

Ùå èì äà äå îùå åäèí øàíñ. Èëè ùå òðúãíàò ïî ïúòÿ ìó, èëè ùå õîäÿò ïðè äÿâîëèòå, èëè íàïðàâî ÏÎ äÿâîëèòå!

- Èçâèêàé Ðàôàèë! - âåñòèòåëÿò èç÷åçíà áåçïëúòíî è ñàìî ñëåä òðè ìèíóòè åäèí îò íàé-âåðíèòå ìó Àðõàíãåëè ïðèáèðàøå åôèðíèòå ñè êðèëå íà òåðàñàòà è âëèçàøå ïðè íåãî. Àìà áåøå èçïúëíèòåëåí òîÿ Ðàôàèë. Çàùî ëè íå ìó âúçëîæè ïî-ãîëåìè îòãîâîðíîñòè?

- Ðàôàèëå, èìàì äà òå ïèòàì íåùî.

- Äà Áîæå - ïëàòèíåíàòà, äúëãà êîñà íà àðõàíãåëà ñå âååøå îêîëî ñìóòåíîòî ìó ëèöå- ñ êàêâî ìîæå äà ñúì òè ïîëåçåí?

- Òè íàëè áå íà åäíà äúëãà êîìàíäèðîâêà â ñôåðàòà íà ãðåøíèòå. Êîãàòî ïîäãîòâÿøå ïðåáèâàâàíåòî íà Ñèíà? Òðÿáâà ìè åäèí ïðåäàí çåìåí, êîéòî å â ãîëÿìà íóæäà.

- Òàêèâà ñ ëîïàòà äà ãè ðèíåø, Ãîñïîäè. Êàòî èçïàäíàò â íóæäà è òè ñòàâàò èçâåäíúæ ìíîãî ïðåäàíè. - Êàòî ïîìèñëè ìàëêî Ðàôàèë ñå ñåòè - Èìà åäèí, Àâðàì, äåòî òè å ìíîãî ïðåäàí. Ãðåøíèê ïî ðîæäåíèå, àìà íèâãà íå å èçâúðøèë íåùî, ñ êîåòî äà òå ïîñðàìè.

- È êàêâà å íóæäàòà ìó? Òðÿáâà äà å íåùî, íåâåðîÿòíî íà ïðúâ ïîãëåä.

- Áåçäåòåí å Áîæå. Íàáëèæàâà ñòîòå, à æåíà ìó îùå íå ãî å äàðèëà ñ íàñëåäíèê. Ãîëÿìà å ìúêàòà ìó çàðàäè òîâà.

Ïîìèñëè ìàëêî, ïî÷óäè ñå êàêâî ìîæå äà èçâúðøè ñ òîÿ ãðåøíèê, ïúê ñå ñåòè.

- Îòëè÷íî, òî÷íî òàêúâ ìè òðÿáâà! Çíàåõ ñè, ÷å ìîæå äà ñå ðàç÷èòà íà òåá, Ðàôàèëå. Ñëóøàé ñåãà. Èìàì åäíà ìíîãî âàæíà çàäà÷à çà òåá. Àìà ïúðâî òðÿáâà äà çíàì äàëè ñè ãîòîâ äà æåðòâàø âñè÷êî çàðàäè òàÿ çàäà÷à!? Ïîâòàðÿì, ìíîãî å âàæíà.

- Àêî òðÿáâà â íàé-ðàçïàëåíèÿ êàçàí íà ïúêúëà ùå ñå ãìóðíà, íî ùå ÿ èçïúëíÿ Áîæå. Âÿðâàé ìè! - èñêðåíîñòòà ìó áåøå èñòèíñêà.

- Òàêà. Ñåãà ñëóøàé âíèìàòåëíî. Óòðå âçåìàø åäèí Âåñòèòåë. Ãàëîïèé ñòàâà çà òàÿ ðàáîòà. Îòèâàòå â ñôåðàòà íà ãðåøíèòå è äàðÿâàòå Ñàðàÿ, íàëè òàêà ñå êàçâà æåíàòà íà Àâðàì ñ ìúæêà ðîæáà. Õà, ñåãà äà ãî âèäèì òîÿ çåìëÿíèí, äàëè íÿìà äà ïàäíå íè÷êîì ïðåä èìåòî ìè! Ùå ñå íàðè÷à âå÷å Àâðààì, äåìåê Âèñîêîïîñòàâåí ïðàîòåö ùå å íà ìíîãî ëþäå è íàðîäè. Äà ñè îáðÿçâàò êðàåêîæèåòî, òà äà ãè ïîçíàâàì, òàêà ìó êàæè. Ñèíà ñè äà íàðå÷å Èñààê. Òàêà. Çàïîìíè ëè, Ðàôàèëå?

- Íî Áîæå - àõ, òåçè ìëàäè, ïîçàáðàâèëè ñà ïðåêëîíåíèåòî è ñà ïðèäîáèëè îò ñàìîóâåðåíîñòòà íà ïàäíàëèòå, õì - Ñàðàÿ å íà äåâåòäåñåò ãîäèíè, êàê ùå çà÷åíå, ïúê è ùå ðîäè!?

- ×å àç äà íå ñúì íÿêîé ñàìîçâàí íåêàäúðíèê, áå, àðõàíãåë÷å, ìúíè÷êî - óñìèâêàòà ìó èçïúíà ñòàð÷åñêèòå ÷åðòè íà ëèöåòî - òè êàêâî, äà íå ñå ñúìíÿâàø íåùî â äóìèòå ìè, à? Êàê ùå çà÷åíå, òîâà ùå ãî èçìèñëèòå âèå ñ Àâðààìà. Çà ðàæäàíåòî ìîæå äà ïîìîãíà. È âå÷å ùå è âèêàòå Ñàðà, çàïèñâàé ñè, àêî íå ïîìíèø.

Ïîñåäíà íà åäíà êàìåííà ïåéêà. Ñóòðåøíèÿ õëàä ñå áåøå ñìåíèë ñ äíåâåí çíîé. Àðàÿ ñå ïëúçíà áåçøóìíî è èì ïîäíåñå äâà áîêàëà ñ îõëàäåí åëèêñèð.

- Ïèéíè, òîâà ùå òè äàäå óâåðåíîñò. Ñåãà ñëåäâà íàé-âàæíîòî. Ïîìíè, êîãàòî äåòåòî íàâúðøè äåñåò çåìíè ãîäèíè Àâðààì äà ãî ïðèíåñå â æåðòâà. - çåíèöèòå íà Ðàôàèë ñå ðàçøèðèõà, à ëèöåòî ìó ñå ñìóòè îùå ïîâå÷å - Äà ãî âñåèçãîðè. Òîâà ùå å öåíàòà äà ãè îñòàâÿ æèâè. Òèÿ êîïåëäàöè è òîâà íå çàñëóæàâàò, àìà õàéäå. Îò ìåí äà ìèíå. Å, ñåãà ïúê òè. Êàêâî å æèâîòà íà åäíî äåòå ïðåä æèâîòà íà âñè÷êè ñìúðòíè? Íàëè îò ðîäà èì ùå ïðîèçëÿçàò òîëêîâà ëþäå. È ñëàâíè è íèùîæíè. Ùå èìà è äåöà, è ìëàäåæè. Íÿìà äà ñå çàòðèÿò.

Ïîãëåäà ìó ïîìðúêíà, à ëèöåòî ïðèå ïðåäèøíèÿ ñè ðåøèòåëåí âèä. Ãëàñà Ìó èçáîáîòè êàòî ìîùåí âîäîïàä âäúí ïåùåðè òèðèëåéñêè.

- Èñêàì äà ãî âèäÿ, òîÿ Àâðàì, äî êîëêî ìè å âåðåí!

Ïîãëåäíà êëåòèÿ Àðõàíãåë. Îò ïðåäèøíèÿ ìó ñàìîóâåðåí âèä íå áå îñòàíàëî ïî÷òè íèùî. Ñÿêàø ãî áåøå èçìú÷âàëà Ñâåòàòà èíêâèçèöèÿ. Ðàôàèë ïîâäèãíà ñúêðóøåíîòî ñè ëèöå è ïîíå÷è äà ïðîäóìà.

- Íî ...

- Òðúãâàé ñåãà - çàïîâåäòà áåøå áåçïðåêîñëîâíà - è âçåìè åäèí îâåí îò îáîðèòå ìè. Ïîñëå ùå òè êàæà êàêâî ùå íàïðàâèø.

ñëåäâà ïðîäúëæåíèå ...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 01.05.2013 @ 16:40:46 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:29:58 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäåì XVIII" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì XVIII
îò secret_rose íà 01.05.2013 @ 20:03:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Òîÿ ãîñïîä õè÷ íå ñè ïîïëþâà :))

Àðîíèÿ...


Re: Åäåì XVIII
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 02.05.2013 @ 12:00:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àâòåíòè÷íà áèáëåéñêà èñòèíà. Çà ñïðàâêà Áèòèå 21; 22

Àðîíèÿòà å áèëà ñëàâåíà êàòî áîæåñòâåí åëåêñèð îò íàé-äðåâíè âðåìåíà.

]


Re: Åäåì XVIII
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 23.06.2014 @ 17:32:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî óâëåêàòåëíî è ñìåëî, ïîçäðàâè, Ëåî!


Re: Åäåì XVIII
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 25.06.2014 @ 09:35:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîðåäèöàòà ìè ïîîìðúçíà è ÿ ïðèêëþ÷èõ. Èìàì âèçèÿ çà åäíà íîâà ïîðåäèöà, íî çà ñåãà ùå îïàçÿ èíôîòî. Ïúê äà âèäèì êàêâî ùå ñòàíå :D

Áëàãîäàðÿ òè Âëàä!

]


Re: Åäåì XVIII
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 24.06.2014 @ 12:08:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ìàé, ÷å òàêà áåøå, àìà ïîìíÿ ëè. Ñëåä êàòî ôèðìàòà ÐÀÉ ôàëèðà, ïðîäàäîõìå çëàòíîòî ìàãàðå, ïðîïèõìå 4 ïîòîïà, èçÿäîõìå äÿâîëèòå íåäîïå÷åíè...


Re: Åäåì XVIII
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 25.06.2014 @ 09:36:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç íå ïîìíÿ, çàòîâà ñè èçìèñëÿì :D
Íåäîïå÷åí äÿâîë èìà âêóñ íà ëàíøíà ñâèíñêà òîð.

Ïîçäðàâè Ñðàäåâ!

]