Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 462
ХуЛитери: 2
Всичко: 464

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНаръчник на печелившия играч
раздел: Хумор и сатира
автор: riiva

Сутрин като всяка сутрин в иначе обикновеното ви, дори леко скучно битие (Думата, която вероятно се върти на езика ви, е „забележимо скучно”, да? Не, не ни благодарете, винаги сме в услуга на клиентите.) Слънцето си грее, птичките си пеят и нищо не предвещава, че днес, именно днес, във вашия живот ще настъпи прелом, за който не сте и мечтали.
Събуждате се, шестото ви чувство бърза да ви информира, че за днес се очаква голямо събитие, и тъй като събитието не благоволява да се излюпи в петте минути, в които безметежно зяпате тавана, се налага все пак да станете. И точно тогава брилянтната идея яко ви халосва по главата. Ей я, на, топла – топла, още пари по пръстите. Ами, да, от какъв зор да работите като светът е измислил къде по-лесни начини за преживяване? С болка установявате, че досега безцелно сте хабили сили и младост в съвсем погрешно поприще, след като вие безспорно сте родени за да просперирате в хазарта. С умиление си спомняте за бабичките от квартала, дето все разправяха, че птичето на късмета било кацнало на рамото ви, а вие – работа, та работа! Е, добре, наработихте се, време е да запретнем ръкави и заедно да покажем на света кон боб яде ли!

Ако и за вас е настъпил дългоочаквания момент на просветление и чувствате жажда за знания и напътствия, то нашето превъзходно помагало за начинаещи комарджии, „Наръчник на печелившия играч”, ще отговори на всички ваши въпроси, включително и на тези, които не сте си и помисляли да зададете. А на най-важните? Добре, добре, малък бонус за нашите нетърпеливи клиенти. Четете внимателно и си записвайте!

Първо : Повтаряйте бавно след нас (може да положите ръка върху Библията или друга книга от особена ценност за вас, ако чувствате, че ще допринесе за тържествеността на момента)”Заклевам се да посветя себе си, времето си, имотите си и всичките си авоари на игрите на късмета, като не допускам дискриминация на база организатор и награден фонд. От днес, докато фалита ни раздели!” Всъщност, дали няма да е по-добре веднага да скокнете до най-близкия тото пункт и да сключите договор за превеждане на 65 процента от заплатата ви направо там. Да си го кажем в очите, кариерата ви се позабави заради манията ви да работите, така че ви препоръчваме да действате направо и срещу скромна месечна сума (експертното ни мнение е, че 20-30 лева ще стигнат) да уговорите тотаджийката преди всеки тираж да ви звъни по телефона за сводка на числата и комбинациите, които ще пусне от ваше име. Вие сте ангажиран човек, абсурдно е да се очаква от вас да търчите да пускате фишове лично!

Второ : Без гаджета! Нямате? Това е чудесно, в такъв случай да не ви мислим, че ви скубят за почивки и вечери. О, обмисляте да имате … Добре, безплатен съвет от нас (напомняме ви, че макар съветът да е безплатен, за книгата се плаща, ха-ха) – още на първата среща сложете картите на масата и обявете твърдо хазартната си зависимост. В най-добрия случай момичето ще избяга с писъци. Възможно е и да не избяга. Стиснете зъби и сведете до знанието й цялата горчива истина. Да не си мисли, че ако изобщо някога омразния ви шеф ви даде коледна премия или, дай боже всекиму, бонус към възнаграждението, тия пари ще отидат за ботуши на децата!

Трето : Никакви деца! Всъщност нужно ли е да имате деца, имат скъпа поддръжка, а и инвестицията е с твърде дълъг хоризонт? Вярно, сега нямате, но вече сте наясно с текущата пазарна цена на памперсите и сметките показват, с оглед растящата инфлация, че в разцвета на кариерата ви разходите за памперси ще представляват сериозно перо в семейния бюджет. Това вие категорично не можете да си позволите, напротив, ваш дълг е да управлявате оборотния кеш с грижата на добър играч и с мисъл за бъдещите печалби, които биха могли да се мултиплицират от спестените суми.

Четвърто : Работата! Ох, чак ви втриса при мисълта за нея, пък и думата някак неприятно пари на езика ви. Наясно сме, че едва ли можете да си представите по- голям препъни – камък пред светлото ви бъдеще, нооо … няма как – без работа, няма пенсия! Е, вие до пенсия вероятно няма да я докарате: след двайсет – трийсет години трудов стаж в затворени помещения, на изкуствена светлина и хроничен стрес на работното място, се виждате я инвалид първа група, я уютно настанен в сатенирана спалня по поръчка на два метра под земята, но не губете надежда. Може пък да я вземете тая пенсия. А и да не забравяме, че докато започнете да инкасирате печалбите от новата си кариера, ще са ви нужни средства, защото магазинерките упорито отказват да ви дават сиренето без пари.

Пето : Забравете за приятелите! Само ще ви загубят времето. Един ви плаче на рамото, друг ви спи в легълцето, трети настоява да му извозите багажа за да се преместел в Люлин – 10. Вие да не сте детегледачка! А и тия хора социални контакти нямат ли, че са опрели до вас? Вие стоически упражнявате воля и не им звъните не с дни, с месеци чак, а те? Тцъ, тцъ, тцъ! Не, нали се разбрахме, без приятели! Е, ако се налага може да им се обаждате от време – на време, колкото да дадат някой лев, като фалирате. Но щом вземете парите, „дим да ви няма”, ясно?

Шесто : Запасете се с монети! Много от игрите на късмета изискват сериозна ръчна дейност, включваща продължително търкане на сребристо сиви прозорчета и други указани за целта места. Всъщност, защо не инвестирате и в масичка, която да ви осигури безопасна работна площ за безбройните билети, талони, фишове, химикалки и мобилни телефони, които неминуемо ще станат част от работния ви процес? Стол имате ли? Я, най-добре си вземете кресло, трябва да ви е удобно, докато работите. Нощем лесно се задрямва, а пък на стола като нищо ще се сдобиете с някой плексит. Ще ви трябват и два-три телевизора. Да, да, може и с един! Но повече ще ви спестят подтичването по каналите, да не забравяме, че конкуренцията е безмилостна и някои от игрите текат паралелно по различните телевизии.

Седмо (последно, но не на последно място): Вашият Порок е един и името му е Хазарт! Приемете веднъж и завинаги, че от днес вие официално отказвате цигарите, алкохола, секса, храната и всичко друго, което би могло да отклони свежи ресурси от портфейла ви. Съгласете се, че изядената пържола си е просто изядена пържола, а да очаквате от нея да се утрои за една нощ, би било непростимо надценяване възможностите на пържолата. Така, решено! Е, кафе може. Кафе пиете, нали? Нищо, ще пропиете! Нощите ще станат ваш пръв приятел, знаете, че дните си ще прекарвате в Работата (онази, омразната). Сега се сещаме, точка Три четохте ли я внимателно?? Ако не сте, проблема си е ваш! Вместо по каналите, ще подтичвате из стаите с врещящо вързопче на ръце.

Ура! Готови сте да навлезете във вълнуващия свят на професионалните късметлии. Ние, разбира се, ще ви пожелаем успех в избраното от вас поприще и с радост ще приемем горещата ви благодарност под формата на покупка на нашата чудесна книжка „Наръчник на печелившия играч” само за 109.99 лева.

Не, не е по желание, задължително е! Ей, от намеци не разбират!


Публикувано от alfa_c на 02.04.2013 @ 08:37:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   riiva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 20:48:52 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Наръчник на печелившия играч" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.