Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 843
ХуЛитери: 5
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: rosi45
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОсобености на женския риболов
раздел: Хумор и сатира
автор: riiva

„Още 5 километра и сме при езерото!” – бодро изкрещявам за да надвикам ръмженето на колата. Не конкретно на някого, защото риболовният ни излет е на път да се провали с гръм и трясък, а пък аз съм твърдо решена да си изкараме страхотно романтичен уикенд с половинката и никакви дребни неудачи не могат да ме спрат. Затова самоотвержено правя нов опит да разсея напрежението в колата, но обиденото мълчание на любимия (понастоящем ядно приведен над волана на шофьорската седалка) и щедрите дози ентусиазъм, с които нашият пес Рекс (понастоящем провесил влажен розов език през прозореца на задната седалка) е твърде зает да дарява профучаващите по пътя коли, правят тази задача непосилна и тежка дори и за най-витиеватият оратор.
Оффф, добре, приемам, че хипотетично може и да имам мъничко вина за забравените въдици. Но категорично няма да призная за повредения климатик! Изобщо не ми е ясно за какво е цялата дандания, няма да се разтопим от мъничко жега. Освен това никак не харесвам риболова, по-добре, че ги забравихме ония такъми вкъщи. Не че бих си признала, разбира се. Напротив, имам ясен спомен за порой от сълзи и несметно количество кървави заплахи за да ме вземат със себе си.
Пристигаме без да си кажем и дума и почти съм готова да се изсуля от цялото мероприятие, когато дочувам дивашки викове откъм багажника на колата. Добрата новина е че, в крайна сметка не съм успяла да забравя проклетите въдици! Обаче още съм тотално низвергната от списъка с най-любими същества и моята ми я подават с навъсена физиономия и жестомимически инструкции. Божке, ама той сериозно ли очаква да си загубя целия следобед с ловене на риба. Ама аз изобщо не съм си го представяла така! Всъщност, си мислех, че той ще лови, безстрашно нагазил в буйните води – същински титан в битката човек срещу звяр, докато аз, грациозно приседнала отстрани, ще надавам окуражителни възгласи. Изобщо не разбирам как има хора, които впили суров поглед във водната шир, са в състояние да мълчат с часове, стиснали устни, без ни един мускул да мръдне по обветрените лица, само за да уловят накрая нищо и никакво рибе. Отказвам, разбира се – слънчевите бани и плацикането в езерото са къде по-приятни. Рейтингът ми по скалата на любимците вече отчита полярни стойности, но на мен хич даже не ми пука, с ведро безгрижие се захващам да търся лосиона против слънце и спрея срещу насекоми, като паралелно издирвам и банския си костюм. Претърсването на личния ми багаж не дава никакъв резултат, а пък в сака на половинката няма да ровя, докато се държи така лошо с мене, затова се отказвам и от къпането, и от плажуването. От толкоз каръщина желанието ми за природа се е поизпарило, но така и така съм на селски туризъм, нищо не ми пречи да се насладя на изживяването. Затварям очи и блажено се потапям в атмосферата. Слънцето прижуря, птичките пеят, дребни гадинки се щурат зашеметени наоколо. Кеф! Хрумва ми, че бих могла да си живея така цял живот. Ами, да, колко му е, че аз съм направо създадена за такъв живот! Отварям със задоволство очи и установявам, че са минали всичко на всичко ... Петнадесет минути! Боже, не съм и предполагала, че на село времето тече толкова бавно, такова нещо в града никога не ми се е случвало! И сега какво? Полянката вече съм я обиколила няколко пъти, а няма с кого една приказка да си кажа. Защото видите ли, на тъпата морава няма покритие за интернет. Честен кръст, съвсем никакъв интернет няма! Вече проверих – и на телефона и на лаптопа. Обаче има комари, цели стада витаят задушевно около мене! Уф, гадост!
Довлачвам се съкрушено до благоверния и ловните му полета, но и тук нищо интересно. Суровият поглед, стиснатите устни и гробното мълчание са в действие, а присъствието ми – подчертано нежелателно. Връщам се на полянката и отчаяно се тръсвам на тревата. Петте минути отсъствие с нищо не са спомогнали за подобряването на гледката. Ако продължавам да я карам така, съвсем ще полудея. Дори ми се струва, че започвам да усещам симптомите. Разфокусиран поглед, загуба на ориентация, мания за преследване - леле! – всичките ги имам. И съвсем наистина ме преследват. Комари, големи колкото магарета, са по петите ми вече от часове! Веднага трябва да призова любимия, незабавно, въпросът е на живот и смърт! Да, ама настойчивото ръкомахане в неговата посока не предизвиква и грам внимание. И това ми било „в добро и зло”! Но нищо, щом рибата е по-важна, ще страдам мълчешком, а привечер, когато той се завърне, преметнал тежък улов на рамо, и потърси своята вярна любяща съпруга, ще я намери ли? Неее, ще намери трепереща развалина, брътвяща с пресъхнали устни името на човека, довел я до туй жалостиво състояние. Неговото име! Да му е за урок кога друг път е оставял жена си буквално да си умре от скука!
Това добре, обаче загубата на душевното ми равновесие върви доста мудно и решавам все пак да демонстрирам малко добра воля, като се захвана със сглобяването на палатката. Нищо не ми пречи да се цупя и да я разпъвам едновременно, пък и все някъде ще трябва да се спи. От мен да го знаете, в разпъването на палатки има много хляб, най-добрата психотерапия за наранени души. Отнема ми толкова време и така впечатляващо количество „Мътните те взели!” и „Кой тъпак те е проектирал тебе, бе!?”, че когато проклетото платнище най-после застава гордо изправено насред поляната, ми е минала всякаква сръдня, направо съм си душевно пречистена и извисена. Оглеждам със задоволство творението си и изводът буквално се изстрелва като ракета! Че, то аз съм направо родена за планинарка! Така хубаво съм я разпънала, че ми е странно как въобще съм могла да си пропилявам таланта с риболов. Значи, решено – още утре тръгваме по чукарите! Оф, къде се мота тоя човек още, нямам търпение да му съобщя щастливата новина? А, и да не забравя да му кажа да не влиза в палатката. Халтава ми се види, изобщо няма да се учудя, ако се окаже, че са ни пробутали дефектна.


Публикувано от viatarna на 30.03.2013 @ 18:02:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   riiva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:45:13 часа

добави твой текст
"Особености на женския риболов" | Вход | 10 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Особености на женския риболов
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 29.01.2014 @ 11:03:52
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Riva, от личен опит мога да кажа, че много помага да си с децата, защото времето ти върви пет пъти по-бързо! Освен това като една майка-орлица, пазейки децата да не нагазят в студената вода, да не се изцапат, да отговаряш на лавината от въпроси, да ги храниш, да ги преобличаш, да ги пазиш да не се скарат, да измисляш как ТЕ да се забавляват... после не само се чувстваш пречистена, но и поне с два-три килограма по-лека...
Поздрави, много усмивки, успехи, вдъхновение и споделена любов през новата година! Благодаря за настроението! :)))))))


Re: Особености на женския риболов
от thebigplucky (plakerov@abv.bg) на 31.03.2013 @ 05:26:17
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
Походно барбекю - няма ли? Знаеш ли каква занимавка е... И приготвянето на рибената чорбица - също така разпускащо е...
А ако сте две двойки с две палатки - всички усещания се удвояват, но пък има с кого да споделяш. Само не взимайте децата...
:-)
Искрено се забавлявах!


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 01.04.2013 @ 01:35:53
(Профил | Изпрати бележка)
Две палатки, две двойки звучи добре :) А детето скоро на палатка няма да отиде, аз едва се оправям с всичките му тръшканици и капризи сред благата на цивилизацията, а какво остава на някое диво място :) Благодаря, че прочете!

]


Re: Особености на женския риболов
от suleimo на 31.03.2013 @ 08:02:00
(Профил | Изпрати бележка)
О, конкурсен разказ!
Страхотен :):):)


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 01.04.2013 @ 01:39:16
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, радвам се, че ти е харесал!

]


Re: Особености на женския риболов
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 31.03.2013 @ 09:05:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Още в конкурса харесах тази творба - свежо чувство за хумор и много приятен стил на писане!:)
Ще има ли продължение?


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 01.04.2013 @ 01:44:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за коментара и повторния прочит! :) Може и да има продължение, защо не? Поздравления и тук за твоето отличие!

]


Re: Особености на женския риболов
от Albatros (valerist@abv.bg) на 31.03.2013 @ 09:39:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/profile.php?id=100001222017028
Добре "пипната" работа! Поздравления!
Туй то.
Алби


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 01.04.2013 @ 01:52:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за коментара! Радвам се, че си отделил време да прочетеш :)

]


Re: Особености на женския риболов
от doktora на 31.03.2013 @ 11:48:03
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, здравей...и аз се забавлявах, като Лъки плъки хех
и както подсказа Майстор Алби, е майсторски изпипана история!
Знаеш ли, напомни ми и онзи прекрасен руски филм...за мъжките ;) особености хехехе
Моето усещане обаче, е, за психоаналитичен дискурс...ох сложно стана...всъщност, гот е... пак се кефих...но го четох
и в блог. бг, там сме приятели, сега ме мързи да тичам и разбера...на лични, моля теее ;)) , ми припомни.

Док, алхимик1! и т.н. )))))))))))


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 02.04.2013 @ 00:18:39
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, много мило, че го казваш :) Обаче, колкото повече я чета, толкова по-ясно ми става защо тази история не влезе дори в номинациите на конкурса. На всеки следващ прочит все по-малко ми изглежда "майсторски изпипана". Поздрави

]


Re: Особености на женския риболов
от bezkomentar на 31.03.2013 @ 12:49:14
(Профил | Изпрати бележка)
Много добър разказ. За успокоение ще ти кажа, че веднъж сме си забравяли такъмите и бяхме само с въдици (аха се е скъсало нещо - кука, корда, плувка и за смяна - йок), а един следващ злощастен ден си забравихме всичката храна, с изключение на няколко кроасана. Риболовът ми е едно от най-любимите хобита. А когато е съвместно хоби на цялото семейство, е приключение и половина:) А ти в разказването си майстор!


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 02.04.2013 @ 00:36:52
(Профил | Изпрати бележка)
Да си призная, започнах да оценявам това хоби подобаващо едва сега, в зряла възраст. Макар че, сега имам най-малко време за такива приключения, за съжаление. Не че на младини не съм ходила на такива излети, обаче, си спомням, че предимно мрънках и да риболовувам ми беше последна цел в живота :)) Ама и вие сте си имали премеждия!
Благодаря, че прочете.

]


Re: Особености на женския риболов
от mariq-desislava на 31.03.2013 @ 17:20:04
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодирам бурно, шумно, със ставане на крака и със спорадични викове "ура!".:)


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 02.04.2013 @ 00:40:56
(Профил | Изпрати бележка)
Много благодаря за бурните аплодисменти :)) Не заслужавам ... ама си е приятно да те похвалят :) Поздрави

]


Re: Особености на женския риболов
от YOLANTA на 02.04.2013 @ 11:17:38
(Профил | Изпрати бележка)
:) :) :) Хехе, отдавна не съм се забавлявала така! Страхотно, свежо, препълнено с хумор. И по отношение на риболовните премеждия - толкова близко и изстрадано... :))))))) Искрени и сърдечни поздрави!!!


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 03.04.2013 @ 00:56:21
(Профил | Изпрати бележка)
И теб ли са те зарязвали да се забавляваш сам-самичка, докато големите мъже се занимават със сериозни дела? :)) Но пък домашната рибена чорба е хубаво нещо и ако въпросните мъже имат сили и за романтика след усилния труд по доставянето на насъщния, всичко си е наред май. Благодаря, че прочете, и поздрави и на теб :)

]


Re: Особености на женския риболов
от riiva на 30.01.2014 @ 08:45:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Ida :) Да ти кажа, по времето на тия рибарски неволи детето още не се беше родило и нямаше как да разчитам на него да ми уплътнява времето. Иначе разбирам за какво говориш, синът ми сега е на три и всеки ден ми се приисква в денонощието да имаше не някакви си 24ч., ами най-малко 26-28 часа (макар да се съмнявам, че и те биха ми стигнали).
Поздрави!