Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 442
ХуЛитери: 3
Всичко: 445

Онлайн сега:
:: ivliter
:: Heel
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНедоизказано /втора част/
раздел: Разкази
автор: Gullio

Дори когато забременя, година по-късно Лора не преставаше да го изненадва.
Зае се оборудването на детската стая –и това видимо и доставяше удоволствие

Лицето и светваше, когато подготвяше малкото, детско легло и дяволито подскачаше, при звъна на детските играчки...
Случваше се, когато се прибираше в къщи да я заварва седнала по турски на пода в средата на слънчевата стая внимателно и с неописуема любов, изписана в искрящите отблясъци на очите и да сгъва малките, детски дрешки.
Присядаше уморено до нея и я поемаше нежно в обятията си...
В такива редки моменти тя се отпускаше като малко дете в него,сякаш за да се защити от всичко наоколо,притихваше безмълвно и той усещаше единствено топлината на изгарящия и дъх.
И макар видът и в определени моменти да издаваше едва прикрита умора - тя по детски присвиваше очи и го даряваше с неизменнатата си искряща усмивка.
Обичаше тези моменти, когато тя, властната, независима и дори на моменти безскрупулна и отчайващо красива, разцъфаща, млада жена полагаше уморено глава върху рамото му, очакваща да намери сигурно убежище, в което да сподели моментната си слабост.
Не бяха нужни думите, които да изразят болезнената тръпка, преминаваща не само по телата им, а изгаряща съзнанието им, изпълваща ги с неугаснала страст и взаимно възхищение един към друг...
„Не е възможно Господ да ме е дарил с толкова много незаслужено щастие!” – мислеше си Даниел, докато внимателно притискаше главата и в гърдите си...
Искаше му се този миг да продължи вечно, да застине във времето – притиснати, притихнали един в друг,долавяйки страстното, учестенето биене на сърцата си безмълвно, изразяващи необятната, всепоглъщаща любов обладала душите им.

Все още усещаше аромата и мекотата на тези тънки и с цвят на бледорозов мрамор пръсти, а думите и все още нестихващо, продължаваха да пронизват слуха му.
Сънят го беше прегърнал нежно в обятията си и той се беше предал в плен на умората...
”Много съжалявам – загубихме ги Дани....”
Гласът, колкото познато, напевно и звънливо да звучеше,сякаш идваше от ада и го накара да отвори очи...
Пред него сестра му с подпухнали от плач и недоспиване очи, неспокойно наблюдаваше реакцията му...
„Това е сън, нали?!” – сухо успя да прошепне той,усещайки как нещо остро прорязва гърдите му и отчаяно, отново затвори очи...
„Това е кошмар, не е истина!Моля те, кажи ми, че не е истина!”
Дани умоляващо я пронизваше с ледения си , бездиханен поглед, очаквайки ужасяващият сън да свърши и той да се събуди в прегръдките на Лора.
„Истина е Дани – няма ги!” – хрипливият глас на сестра му го върна отново в безкрайния, студен болничен коридор.
„Не искам!Не мога да я загубя!”
Младият мъж отчаяно прикри с длани лицето си, където сълзите неконтролирано и безпощадно се изливаха от очите му.
„Ще го преодолееш братле!Трябва да го направиш!
Сестра му бавно се изправи и нежно прегърна изнемощялото му от умора тяло....
„Не искам да го преодолявам!Искам я тук при мен!- почти извика той и гласът му безпомощно проехтя в притихналия коридор.


Пълната дама до него шумно се изкашля и прекъсна пороя от мисли, бушуващи в главата му.
Неволно обърна глава и огледа останалите пътници в самолета, всеки зает със собствените си обичайни занимания занимания – четене на книги или слушане на музика...
Обичаше да пътува.
Това беше едно от малкото неща, които го изтръгваха от летаргията, и от хроничната депресия, която го беше налегнала след загубата на Лора...
Макар да беше минала година от тогава – споменът за нея все още не избледняваше...
Тя беше навсякъде с него – на улицата, в университета –и особено когато се завръщаше у дома, където в притихналите, мрачни стаи той все още усещаше непринуденият и кристален смях, нежният и галещ поглед – и онази неизбежна среща с отчайващата и самоубийствена тишина...
И макар всичко това да изпепеляваше съзнанието му, да предизвикваше неустоима понякога дори физическа болка в него- той категорично отклоняваше всякакви покани за срещи с приятели.
Не можеше да си представи, че ще излезе – и нея няма да я има...
И тогава очите му несъзнателно се изпълваха с горчиви сълзи...
Затова, когато получи поредната покана да изнесе серия от лекции в чужбина, Даниел реши, че това ще е добър начин да разсее мислите и съзнанието си, да се освободи поне за известно време от мислите си за Лора.
Дори, не обърна внимание, че поканата беше поименна, макар това да се случваше рядко.
И преди беше изнасял лекции зад граница и беше завързал доста контакти с колеги от цяла свят– но обикновено поканите пристигаха в катедрата и на катедрен съвет се решаваше кой да поеме командировката.
Беше достатъчно добре подготвен в своята област, владееше перфектно английски, а и имаше елементарни познания по италиански, които щяха да улеснят пребиваването му в страната на Микеланджело.
Имаше и още една съществена причина, която го накара да приеме поканата – той беше влюбен в Италия...



Публикувано от viatarna на 27.03.2013 @ 21:33:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Gullio

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 08:30:03 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Недоизказано /втора част/" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Недоизказано /втора част/
от suleimo на 28.03.2013 @ 07:46:11
(Профил | Изпрати бележка)
Леко хаотична ми се видя тази част. Може би още не съм се събудила, но при втори прочит всичко ми се изясни.
Очаквам продължението с интерес :):):)