Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 1
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАмма, глава 11
раздел: Романи
автор: secret_rose

Анкара, Улус,
1975

- Момичка ли искаш? Каква да бъде, кажи ми. - Анаджим мазно потупа по рамото Емир-Хановия приятел и го побутна към стълбите. - Горе, стая 7.

Той провлачи нозе нагоре а тя погледна банкнотите, сгъна ги внимателно и ги пъхна в деколтето си. Доволна се върна в приемната при гостите. Само един поглед и бе достатъчен да види, че за днес бяха приключили. Нямаше от кого да изкара пари вече. Половината господа дремеха замаяни по диваните, другите бяха без пукнат грош, все стари посетители, навикнали да киснат до сутринта и да образуват дълги, невъзможни сметки, които някой ден да изплатят. Ако не платяха щеше да се наложи да се погрижи сама, както обикновено се случваше. Съставляваха калабалък – добра атмосфера за свенливите посетители, попаднали тук за първи път. И забавляваха момичетата. Най – големият враг на жените принципо бе, и винаги си оставаше скуката. Понякога бардовете я разсмиваха. Пишеха комични, зле звучащи текстове и после опитваха да ги пеят, заврели глава в харбалите на някоя ароматна фуста или в буклите и корделките, тръпнейки от желание да мачкат, стискат и употребяват. Раздвижваха сухи уста след парливата утеха на питиетата, преглъщаха собствените си фантазии и възпяваха една копнежна любов, величава и пищна като гръд на южна красавица до висините на непознатата им божественост, а после бързо забравяха за нея, стане ли дума за плащане, или на зазоряване, когато магията на нощта безвъзвратно си тръгваше. Всички до един си приличаха до безобразие. Трябваше само да ги остави на смърдящото им опиянение и да гледа отстрани колко лесно се вдъхновяват.
Момичетата бяха друга работа. Още от времето на Ева жените олицетворяват греха и изкушението, тяхната задача бе просто да бъдат изкусителни. Глезени. Галени. И пазени от силата на собствените им емоции – за тях те бяха разрушителни. Нищо не загрозяваше кожата и блясъка на погледа така, както гнева, ревността и завистта. Може би само малко страдание, вливащо в очите онази безкрайна дълбина, в която всеки мъжки портфейл се гмурваше и разтваряше като пукнал се лотосов цвят. Анаджим се усмихна на собственото си поетично остроумие и се понесе към спящия на дивана младок. Хиляди пъти би предпочела да е горе в покоите си и да пусне екрана с камерите. Често гледаше сеансите и си водеше бележки коя девойка на какво да научи. Някои бяха твърде свенливи. Други започваха професионално, а после съзираше в очите им уплах, ръцете им ставаха тромави и заприличваха на мотики, а клиентът плащаше за нежно удовлетворение. Тази новата, Мерием, още не знаеше, че е истинска късметлийка. Съществото и излъчваше финес и похот, похот и финес – толкова рядко срещано изречение в прозата на неуверената, неразкрита женска природа. Или може би грешеше. Момичето не изглеждаше неумело. Вторник вечер, две седмици след престоя и тук щеше да я изпита. Щеше да я вкуси с вдлъбнатинката на небцето си така, както само тя, и никой мъж на света, умееше. Очите и блеснаха към свещта в кристала, поставен върху махагоновия шкаф – скъпа реликва, подарък от благодетел. Момчето на дивана се размърда. Не бе минал и четвърт час от как проводи другаря му нагоре при Мерием. Трябваше все пак да се качи и да включи екрана. Тази девойка бе в състояние да сътвори невъобразими пакости и да остави клиента недоволен. Тъкмо да се надигне и момчето се размърда.

- Къде съм...?!
- В двореца в Джайпур! Добро утро! - Анаджим му се сепна троснато а после се разсмя – момъка гледаше недоумяващо и всъщност не беше ясно дали изобщо виждаше нещо. – Знаеш ли къде се намира? В Раджастан. Заобиколен си от безкрайни води в най – пищния сарай на удоволствията, момко.
- Какво??
- Да. И няма изход, докато не плисне онова жарко изпепеляващо слънце и не пресуши океана наоколо ни. Едва тогава ще се видим над водата, ще можем да ти отворим портите, за да излезеш от тук.
- Джал Махал? Какво?
- О! Ето един образован гост, почетен гост. Имаш ли нужда от питие? А може би сочен плод? Мама веднага ще ти обели.

Анаджим посегна към купата с плодове на масичката, взе нож и в този момент зърна Мерием и клиента и да слизат надолу по стълбите. „Що за експрес. Нечувано. Дано няма проблем.” Остави ножа и стана с разперени ръце да ги посрещне. Момчето изглеждаше стреснато, а Мерием... Мерием се бе втренчила някъде зад нея и трепереше като лист. Обърна се и видя, че новият индийски раджа също не изглежда спокоен а се кокори насреща им. За миг в главата и просветна предупредителна лампичка. Нямаше време да поговори с този поспаланко и да разучи кой и какво е. Момичето явно го познаваше. В очите и съзря колебание, сякаш не можеше да реши да остане или да хукне през глава назад, навън, надолу, вдън земя. Точно така изглеждаше – сякаш искаше да потъне вдън земя и да се скрие. После бавно приближи, протегна треперещи пръсти, погали косите на младежа и тежко се строполи на пода.

- Лекар! Бързо лекар! Синан! Доведи хакима, бързо, вдигни я, донеси вода, Синан!

Двамата посетители обличаха саката си на вратата. Индийският раджа изглеждаше като пребит. Ясно беше – познаваше Мерием. По – добре да си тръгва, анаджим не искаше проблеми. Щом Синан вдигна девойката, тя отиде, отвори им, смотолеви, че водите на Джал Махал са пресъхнали рано и ги избута навън без много приказки.

Вратата се тресна под носа на Емир – Хан и той потърка очи. Всичко му беше като в сън. Мерием ли бе там? Невъзможно. Беше невъзможно. Обърна се към приятеля си – той току – що бе прекарал часове с нея горе някъде из покоите. Невъзможно. Усети как гърлото му се стяга и в него се надига желание да позвъни, да влезе и да попита.


Следва...


Публикувано от Administrator на 20.03.2013 @ 19:33:02 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   secret_rose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:55:17 часа

добави твой текст
"Амма, глава 11" | Вход | 10 коментара (24 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Амма, глава 11
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 20.03.2013 @ 21:37:03
(Профил | Изпрати бележка)
Не познавам друг автор, еднакво добър в писането на поезия и на проза - веднага мога да различа поета от белетриста...А ти си две в едно:)


Re: Амма, глава 11
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 20.03.2013 @ 22:04:12
(Профил | Изпрати бележка)
пак спря на най-интересното. аз бях почти сигурна, че в тази глава ще се видят. Чакам продължението.


Re: Амма, глава 11
от kameja на 20.03.2013 @ 22:09:31
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно разказваш, иска ми се да докосна книгата някой ден на хартия. И не само тази.


Re: Амма, глава 11
от anonimapokrifoff на 20.03.2013 @ 22:56:13
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубава глава.


Re: Амма, глава 11
от kasiana на 20.03.2013 @ 23:08:14
(Профил | Изпрати бележка)
Продължавам да чета с нестихващ интерес!!!
И аз мисля като Влади - еднакво възхитителна си и в поезията, и в прозата, Меги!!!

Честита Пролет:)))


Re: Амма, глава 11
от zebaitel на 21.03.2013 @ 17:53:11
(Профил | Изпрати бележка)
Меги, не спирай така внезапно, когато на човек много му се иска да чете!!! И аз съм абсолютно съгласна с Влади! Дано скоро видим книгите ти на хартия, защото сме си едни закоравели книжни червеи и обичаме да държим книгите в ръце!


Re: Амма, глава 11
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 21.03.2013 @ 18:09:05
(Профил | Изпрати бележка)
Самият разказ е поезия! Много увлекателно разказваш Меги, Шехерезада -май се повтарям:)
А книгите и аз ги чакам :)
Сърдечни поздрави!


Re: Амма, глава 11
от samotnik на 25.03.2013 @ 17:49:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ама си пестелива... Хайде де, не дразни, пускай още :-)


Re: Амма, глава 11
от Milvushina на 23.04.2013 @ 16:35:31
(Профил | Изпрати бележка)
На теб съм ти много сърдита. Прочетох още като го публикува... кога? Преди 2 месеца. Не се прави така, терзаеш публиката със спорадичните появи. :( Ние всъщност искаме да знаем какво се случва, затова те и четем!! А мен любопитство ме гризе и съм ти сърдита, та сърдита. :^)


Re: Амма, глава 11
от Heartfelt на 20.06.2013 @ 10:08:05
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох всичко до тук... Предполагам, че съм късметлия в някаква степен, понеже до момента не ми се е налагало да чакам следващата част, както се е налагало на останалите читатели.
Но (за добро или лошо) вече съм един от тях - изгарящите в нетърпеливо очакване на следващия бисер от огърлицата...
Аплодисменти!!!