Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 861
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 865

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: fortemotore

Èìàëî åäíî âðåìå â äàëå÷íèòå ïðèêàçíè çåìè, äâå âåëèêè öàðñòâà. Òå áèëè ìíîãî áëèçî åäíî äî äðóãî, ñàìî åäíà ðåêà ãè äåëÿëà ïî ìåæäó èì.
Êðåïîñòíèòå èì ñòåíè ñå èçäèãàëè íà õèëÿäè ìåòðè âèñî÷èíà è òàêà âðàãîâå íå ìîæåëè äà ãè ïðåâçåìàò.  äîáðè ñúñåäñêè îòíîøåíèÿ ,æèâååëè ìèðíî è ùàñòëèâî.  åäíîòî êðàëñòâî, êðàëÿò è êðàëèöàòà èìàëè ñèí, à â äðóãîòî – äúùåðÿ. Îùå îò òÿõíîòî ðàæäàíå òå áèëè çàðå÷åíè, êîãàòî ñòàíàò íà îïðåäåëåíà âúçðàñò äà ñå âåí÷àÿò è äà âëàäåÿò çåìèòå íà òåõíèòå ðîäèòåëè. Ïðèíöúò è Ïðèíöåñàòà áèëè çàåäíî îùå îò äåöà, çàåäíî èãðàëè, çàåäíî ïëàêàëè, áèëè êàòî áðàò è ñåñòðà.
Ïî ñëó÷àé ïåòèÿò ðîæäåí äåí íà ïðèíöåñàòà, ðîäèòåëèòå é ðàçðåøèëè äà ñè èãðàå â áëèçêèòå â çàìúêà ãîðè. Ìàëêàòà òðúãíàëà ñàìà, â áîðîâèòå ãîðè, íàìåðèëà êðàñèâè ïðîëåòíè öâåòÿ è çàïî÷íàëà äà ãè áåðå. Íåíàäåéíî îáà÷å, ñå ïîÿâèëà Ñòàðàòà Çëà Âåùèöà ñ ÷åðíî íàìåòàëî è íåäîâåð÷èâà àóðà, îêîëî ñåáå ñè. Ïîìîëèëà Ïðèíöåñàòà äà ñè êóïè îò íåéíèòå öâåòÿ è îò ñòàðàòà ñóõà äëàí ñå ïîÿâèëè õóáàâè àðîìàòíè öâåòÿ. Íÿêîãà Çëàòà Âåùèöà áèëà âåëèêà ìàãüîñíèöà, íî ñ òå÷åíèå íà âðåìåòî õîðàòà çàïî÷íàëè äà âÿðâàò ïîâå÷å â äîáðîòî è íåéíèòå ìàãèè ñå îáåçñìèñëèëè. Äåòåòî ÿ íàðóãàëî è èçãîíèëî. Îáèäåíà âåùèöàòà ÿ óðî÷àñàëà, äà ñè îñòàíå ëèãàâî äåòå è íèêîãà äà íå ñïå÷åëè ëþáîâòà íà ïðèíöà. Ìàëêàòà íå îáúðíàëà ìíîãî âíèìàíèå íà äóìèòå é. Ïðîäúëæèëà äà ñè áåðå öâåòÿòà.
Òàêà ìèíàâàëî âðåìåòî, Ïðèíöúò ïîðàñòâàë è ïîìúäðÿâàë, à Ïðèíöåñàòà îñòàâàëà âñå äåòå. Êîëêîòî ïîâå÷å ðàñòÿëà, òîëêîâà ïîâå÷å ñå âäåòåíÿâàëà, à òîâà îòáëúñêâàëî Ïðèíöà. Íà ïåòíàäåñåòèÿ ðîæäåí äåí íà ãîñòè íà ñúñåäíîòî öàðñòâî, Ïðèíöåñàòà íàïðàâî ïðåêàëèëà. Êà÷âàëà ñå ïî ìàñèòå, áóòàëà ÷èíèèòå, çàìåðâàëà ãîñòèòå ñ õðàíà è ïðîäúëæàâàëà äà ñå õèëè ëèãàâî è äåòèíñêè. Ïðèíöúò ìíîãî ñå ÿäîñàë è ëè÷íî ÿ èçãîíèë. Çàñðàìåíè ðîäèòåëèòå é ÿ ïðèáðàëè âêúùè, êàòî è òå ñàìèòå íå çíàåëè êàêâî é å.
Åäèí äåí, Ïðèíöåñàòà îòíîâî áèëà â ãîðàòà è ñè èãðàåëà ñàìà, çàùîòî íèêîé íå ìîæåë äà ÿ òúðïè, äîøëà ïðè íåÿ ãîðñêàòà ôåÿ, Àáðàêàäàáðà Äåâîéêàòà. Ôåÿòà âåäíàãà ðàçáðàëà, ÷å Ïðèíöåñàòà å óðî÷àñàíà è çíàåëà êàê äà é ïîìîãíå.
Äàëå÷å äàëå÷å îò êðàëñòâîòî èìàëî ìèñòåðèîçíà ìåñòíîñò, Íåïòóíîâè âîäè, òàì ðàñòÿëî êðàñèâî áÿëî öâåòå, òî áè ìîãëî äà ðàçâàëè ìàãèÿòà, íî ñàìî ïðè ïîëîæåíèå, ÷å ïðèíöåñàòà ãî îòêúñíå ñàìà.
Îùå íà äðóãèÿ äåí Êðàëÿò èçïðàòèë äúùåðÿ ñè çàåäíî ñ ôåÿòà è ñâîé ïðèäðóæåíè íàòàì. Òàêà òðèìàòà òðúãíàëè êúì Íåïòóíîâè âîäè, ïúòóâàëè ñ äíè è íîùè, ïðåç ïëàíèíè è ìîðåòà, ïúòÿò áèë ìíîãî äúëúã.
Íåïòóíîâè âîäè, áèëà åäíà òúìíà ìåñòíîñò âèíàãè îáâèòà ñ ãúñòè ìúãëè îò ñëúíöå íåîáåçïîêîåíè. Ðÿäêî õîäåëè õîðà ïî òåçè ìåñòà, çàðàäè òÿãîñòíàòà àòìîñôåðà è ëåñíîòî ãóáåíå. Çåìÿòà áèëà ñàìî â êàë è èìàëî ìíîãî áëàòà è ãüîëîâå, äúðâåòàòà íèêîãà íå öúôòåëè. Ñëåä äúëãèÿ ïúò òðèìàòà ñòèãíàëè äî ìèñòåðèîçíîòî ìÿñòî. Ñàìî Àáðàêàäàáðà Äåâîéêàòà íå ñå ñòðàõóâàëà, çàùîòî çíàåëà, ÷å íÿìà íèùî ñòðàøíî òàì, âúïðåêè ëîøàòà àòìîñôåðà. Äúëãî îáèêàëÿëè, íî íàêðàÿ íàìåðèëè öâåòåòî. Ïðèíöåñàòà ãî îòêúñíàëà è òî ïîñúðíàëî â ðúöåòå é, òîâà áèëî äîáúð çíàê, ÷å ìàãèÿòà ñå å ìàõíàëà. È òàêà äîâîëíè ñå âúðíàëè âêúùè.
Çà äà ñå îòáëàãîäàðè íà ôåÿòà ïðèíöåñàòà ïîñòðîèëà ìàëúê çàìúê â ãîðàòà. Òàì Àáðàêàäàáðà ìîæåëà äà ïðàâè ñâîèòå äåëà è äà ïîìàãà íà õîðàòà â êðàëñòâîòî. È îòòîãàâà òå ñòàíàëè íåðàçäåëíè ïðèÿòåëêè. Ñåãà îáà÷å Ïðèíöåñàòà òðÿáâàëî äà ñè âúðíå ëþáîâòà íà ïðèíöà, êîãàòî òîé ÷óë çà ñëó÷èëîòî ñå, íå ìîæåë äà ïîâÿðâà ìèñëåë ñè ,÷å ïðèÿòåëêàòà ìó îò äåòñòâîòî ñå øåãóâà è ïðåñòðóâà. Äúëãî ïðèíöåñàòà ãî óìîëÿâàëà, íî òîé áèë íåïðåêëîíåí. Áèë èçãóáèë äîâåðèåòî ñè êúì íåÿ, à òîâà òðóäíî ñå ïå÷åëè îòíîâî. Àáðàêàäàáðà, ðåøèëà äà ïîìîãíå íà ïðèÿòåëêàòà ñè è é íàïðàâèëà, âúëøåáíà ìå÷à êîæà.

Ùå îáëå÷åø òîâà, ùå îòèäåø â ãîðàòà, êîãàòî òîé ëîâóâà, ùå ìó ãîâîðèø , ùå ñå ñïðèÿòåëèø ñ íåãî è áàâíî ùå ñòèãíåø äî ñúðöåòî ìó, íî íå ìó êàçâàé, ÷å ñè òè, íåêà ñàì òîé òå ïîçíàå.

Êàçàëà é äîáðàòà ôåÿ è ÿ èçïðàòèëà. Ïðèíöåñàòà òàêà è íàïðàâèëà...
Êîãàòî ñðåùíàëà ïðèíöà ñ òàçè ñè íîâà âèçèÿ, òîé ïîèñêàë äà ÿ óáèå, íî Ïðèíöåñàòà çàïî÷íàëà äà ìó ðàçêàçâà, ÷å å îìàãüîñàíà è ïðåâúðíàòà â ìå÷êà. Ïðèíöúò íèêîãà äî ñåãà íå áåøå âèæäàë ãîâîðåùà ìå÷êà è ÿ ïîùàäèë. È òåçè íåéíè î÷è ìó èçãëåæäàëè òîëêîâà ïîçíàòè, íî äî ñåãà íå áåøå èìàë ïîçíàòè ìå÷êè, ïî-òî÷íî ïîçíàòè ãîâîðåùè ìå÷êè. Ñëåäâàùèÿò ïúò, êîãàòî áèë íà ëîâ òå ïàê ñå ñðåùíàëè è îòíîâî ñè ãîâîðåëè. È òàêà äåí ñëåä äåí. Ñòàíàëè ïðèÿòåëè, Ïðèíöúò ñå ó÷óäâàë îò òîâà, ÷å ìå÷êàòà çíàå ìíîãî íåùà çà íåãî, ñÿêàø ñå ïîçíàâàëè îòäàâíà. Òîé âçåë äà ñå ñúìíÿâà â òîâà ìå÷å, äîêàòî Ïðèíöåñàòà îò ñúñåäíîòî öàðñòâî ñÿêàø ñå ãóáåëà è íå ñå ñðåùàëè ÷åñòî, êàêòî ïðåäè. Ìàëêî ñòðàííî ìó èçãëåæäàëî òîâà Ïðèíöåñàòà äà å ìå÷êàòà, íî ïúê íèêîé íå ãî ïîçíàâàë òîëêîâà äîáðå, à è ïðèëèêèòå ìåæäó òÿõ äâåòå áèëè ãîëåìè. Âçåë îùå ïîâå÷å äà ñå ñúìíÿâà.
Äíèòå ìèíàâàëè, ìå÷åòî ìó ñòàíàëî íàé-äîáðèÿ ïðèÿòåë, âèæäàëè ñå âñåêè äåí. Âåäíúæ ïðèíöúò íå èçäúðæàë è ÿ ïîïèòàë, äàëè ïîä òàçè ìå÷à êîæà íå ñå êðèå, äðóã ÷îâåê? Òîãàâà Ïðèíöåñàòà, ñâàëèëà êîæàòà è ïîêàçàëà èñòèíñêàòà ëè ëè÷íîñò. Ïðèíöúò íå ñå ó÷óäèë îò òîâà, öåëóíàë ÿ è ïàê ïðîäúëæèëè äà ñè ïðèêàçâàò, íî òîçè ïúò êàòî âëþáåíè...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 12.03.2013 @ 17:09:35 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   fortemotore

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:47:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò feia íà 15.03.2013 @ 09:22:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêèâà ñìå íèå - ôåèòå! ;) :) Õóáàâî äà íè ïîçíàÿò, â êàêâàòî è êîæà äà ñìå!


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò feia íà 15.03.2013 @ 09:23:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêèâà ñìå íèå - ôåèòå! ;) :) Õóáàâî äà íè ïîçíàÿò, â êàêâàòî è êîæà äà ñìå!


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò fortemotore (fortemotore@yahoo.com) íà 30.03.2013 @ 20:15:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ :)
Òàêèâà ñà ôåèòå - ñëàäóðêè :)

]


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò Filifjonkata (filifjonkata@yahoo.com) íà 01.04.2013 @ 18:27:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://fyon2013.wordpress.com
Îáè÷àì ïðèêàçêè çà âåùèöè. :)) Ìîæå áè ïî êîëåãèàëíà ëèíèÿ. :)) Åäèíñòâåíàòà äóìà, êîÿòî àç ëè÷íî áèõ ñìåíèëà å "âèçèÿ". Èíàê ïðî÷åòîõ ñ óäîâîëñòâèå. :)


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò fortemotore (fortemotore@yahoo.com) íà 02.04.2013 @ 23:32:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ðàäâàì ñå ÷å òè å õàðåñàëî :)

]


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò mariniki íà 30.05.2013 @ 10:57:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
÷óäåñíà ïðèêàçêà ñè ñúòâîðèëà...
ïîçäðàâÿâàì òå...


Re: Âúëøåáíàòà Ìå÷à Êîæà
îò fortemotore (fortemotore@yahoo.com) íà 06.06.2013 @ 03:36:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ðàäâàì ñå ÷å òè õàðåñâà çàùîòî äîñåãà íå áÿõ ïèñàëà ïðèêàçêè
:)

]