Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 484
ХуЛитери: 3
Всичко: 487

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаУкротяване / първа част /
раздел: Еротика
автор: suleimo

Съвместен проект на BobbyAngel и Suleimo

=== ПЪРВА ЧАСТ ===

Катя беше сериозна дама, около 45-годишна, с перфектно поддържана фигура, кариеристка, властваща над всеки и всичко.
Може би точно затова тя никога не намираше човекът, с когото да прекара онези желани моменти.
Често се отдаваше в ласките на далечен познат, но не поддържаше постоянни контакти с никого. Не искаше хора задоволили моментно първичните ú потребности да вземат превес над живота ú. Това което тя наистина желаеше, беше да открие някой, който да пречупи несломимото ú его, да я използва, да я контролира, но в неговите ръце да се чувства защитена.
До преди 2 години Катя беше в Щатите, където работи дълги години. След като се върна в България, поради огромния си професионален опит бе назначена за изпълнителен директор на голяма телекомуникационна компания.
И днес, както всеки друг летен ден, тя потегли към офиса, който въртеше на малкият си пръст. Вървеше винаги пеш, не харесваше ежедневното използване автомобили. Беше се облякла в строга черна рокля, прилепнала по нея, която подчертаваше до сантиметър прекрасното ú тяло. Стъпваше като професионална манекенка на високите си токчета, държейки куфърче в дясната си ръка и две папки в лявата. Оглеждайки се, тя изтърва едната на земята и се наведе да я вдигне. В този момент неочаквано силен плясък отнесе стегнатото й дупе, при което тя залитна и падна на колене на тротоара. Когато повдигна глава, Катя видя около двадесет годишен младеж, мускулест, с черна коса, облечен с дънки и черна тениска, може би около половин глава по-висок от нея.
- Ти нормален ли си бе?! Нещастник! - изрева силно Катя. Младежът обърна глава, усмихна се леко, след което се върна няколко крачки назад и подаде ръка за изправяне на коленичещата дама. Катя се вдигна на крака, подкрепяна от младия жребец, огледа се за наранявания, след което със силна плесница удари доста по-младото от нея момче. В очите ú се четеше гняв! Без да промълви нищо, тя продължи към работното си място. Цял ден беше непоносима към служителите си. Караше се, викаше, нареждаше. Някъде след обедната почивка секретарката ú съобщи че трябва отиде до някакво заведение, където да преговаря с новоназначения директор маркетинг, с когото да обсъжда откриването на нов клон на компанията. Надя ( така се казваше секретарката) остави в допълнение към тази информация и папка, в която беше описано името на човека с когото трябваше да се срещне и плановете за проекта. Срещата изглеждаше странна още в този момент, тъй като всички идваха да разговарят в офиса ú, където се чувстваше в свои води. Беше около 14 часа, най-горещото време в този юлски ден. На Катя и трябваше разпускане след случката сутринта, за която тя изпитваше смесени чувства и не споделяше с никого. Тя погледна в папката и видя името Николай Павлов. Не ú говореше нищо. Без да му мисли много излезе от офиса и за десетина минути стигна до заведението. Надя ú беше казала че човекът ще бъде на последната маса в дясно. Катя се запъти на там, но изведнъж се стресна и се спря. Видя че на въпросната маса стои същия онзи младеж, който я беше отнесъл сутринта. Все пак реши да пренебрегне егото си за миг и да постъпи професионално. Когато се доближи, младият мъж стана и ú подаде ръка. Катя я пое, след което се запознаха и седнаха да обсъждат проекта. Нито един от тях не споменаваше и дума за сутрешната случка, но в главата на работохоличката се въртяха мисли само за това. Тя слушаше гласът с басов тембър на момчето, любуваше се на това искрено както никога до сега. В един миг той млъкна. Погледна я като лъв - водач, появи се усмивка на лицето му.
- Имаш страхотно дупе, да знаеш- каза Николай, а Катя го гледаше смирено, както никога не беше гледала мъж до сега. - А ти имаш здрави ръце - отвърна тя. Двамата се разсмяха.
Когато приключиха служебните разговори, Катя и Николай станаха от масата, стиснаха отново ръцете си, но в този момент той я избута към стената, докосна русата ú коса, след което допря устни до нейните и провря език. Тя не се дърпаше, а напротив - отдаваше му се напълно. Николай докосна бедрото на Катя целувайки я, като бавно вдигаше ръката си към дупето ú. Тя от своя страна постави дясната си ръка върху стегнатите му гърди и се отпусна.
Когато разделиха устни, той постави визитна картичка на масата и излезе. Катя не помръдваше, а десетки погледи от съседни маси се бяха нахвърляли по нея. Тя направи бавна стъпка, взе картичката и потегли към офиса. Чувствата ú бушуваха, тя го искаше истински, той не й се подчиняваше, а обратното. Когато седна зад бюрото си сама в офиса, тя започна да си мисли за него, мачкайки визитната му картичка. Очите ú бяха светнали. Искаше да е в ръцете му...


/следва продължение/


Публикувано от hixxtam на 17.02.2013 @ 17:13:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   suleimo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 23:07:20 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Укротяване / първа част /" | Вход | 5 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Укротяване / първа част /
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 17.02.2013 @ 17:20:55
(Профил | Изпрати бележка)
Провокиращо начало :) Вече съм заинтригувана ;)))


Re: Укротяване / първа част /
от kasiana на 17.02.2013 @ 18:14:31
(Профил | Изпрати бележка)
"До преди 2 години Катя беше в Щатите, където работи дълги години. След като се върна в България, поради огромния си професионален опит бе назначена за изпълнителен директор на голяма телекомуникационна компания."

Интригуващо!!!
Имах други представи за бизнес-дамите...Те може ли да бъдат много шавливи...

Усмихна ме:)))))

Поздрави!!!


Re: Укротяване / първа част /
от Narwal на 17.02.2013 @ 19:07:20
(Профил | Изпрати бележка)
Я гледай! Страхотно начало! Младежите са винаги острието на страстта. Поздравления! :))


Re: Укротяване / първа част /
от Markoni55 на 17.02.2013 @ 22:51:44
(Профил | Изпрати бележка)
Направо влизаш на четвърта с мръсна гас и клоксон натиснат до дупка. Яко! Нареждам се на опашката за следващия скоростен етап.


Re: Укротяване / първа част /
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 21.02.2013 @ 20:46:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Браво!!!Много добро начало!!!