Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 751
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 751

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà 7
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

Ïåòúð îòïè îò âòîðàòà áèðà è ñå îòïóñíà äîâîëíî íàçàä. Íîùíàòà ïðîõëàäà íîñåøå ïðèÿòíî îáëåê÷åíèå ñëåä æåãèòå ïðåç äåíÿ.
- Áîðå – îáúðíà ñå êúì ìëàäàòà æåíà, - èçâèíè ìå, íî òè...õì, íå âèæäàì õàëêà...
- Äàëè ñúì ñàìà? – âäèãíà ïîãëåä íàä ÷èíèÿòà ñè Áîðÿíà
Ïåòúð êèìíà.
- Ñàìà ñúì, ÿâíî íå ñúì ñðåùíàëà, êîãîòî òðÿáâà - îòãîâîðè êðàòêî òÿ è çàðîâè ïðúñòè â ïîï÷åòî, êàòî âíèìàòåëíî âàäåøå ìàëêèòå êîñòè÷êè.
– À òè? – ïîïèòà áåç äà âäèãà ïîãëåä.
- Àç... ñðåùíàõ, êîãîòî íå òðÿáâà – êàçà Ïåòúð. – Ïëàíèðàõìå ñâàòáà, íî êîãàòî ñå âúðíàõ îò Èðàê ñå îêàçà, ÷å ïëàíúò å îñòàðÿë.
Áîðÿíà íå êàçà íèùî, íî çà ìèã ìó ñå ñòîðè, ÷å ïî ëèöåòî è ïðîáÿãà ñú÷óâñòâèå.
Îòïè îòíîâî è ñå çàìèñëè çà ðàçãîâîðà ñ ïðîôåñîð Íèêîëîâ. Ïðåâîäúò íà òðàêèéñêèÿ íàäïèñ íå ãè âîäåøå íèêúäå, êîëêîòî è äà ñè áëúñêàõà ãëàâèòå. Ñâåùåíî ìîðñêî îêî, ïîêëàíÿø, áîã ùå òå âîäè, ïîâòàðÿøå ñè Ïåòúð, áåç äà íàìèðà ñìèñúë.
Áèðàòà ãî îòïóñíà è ïîñòåïåííî ìèñëèòå ìó ñå çàðåÿõà êúì äåòñòâîòî ìó, ïðåìèíàëî íà ñúùèÿ òîçè áðÿã. Ñàìî ÷å òîãàâà íÿìàøå òóðèñòè è ðåñòîðàíò÷åòà. Âñÿêà ñóòðèí ñëèçàõà ñ òàéôàòà äî áðåãà.
- Áîðå – ðàçñåÿíî ïîïèòà, - òîçè òåêñò å ïèñàí îò æðåöè, íàëè òàêà?
- Äà – êèìíà Áîðÿíà.
- Çàùî äÿäî ãî å ñëîæèë íà ñòúïàëîòî, ïðè òîâà òàêà, ÷å äà íå ñå çàáåëÿçâà ëåñíî. Ñÿêàø ãî å ñêðèë.
- Òàêà èçãëåæäà, íî ïúê ñè å íàïðàâèë òðóäà äà ãî êîïèðà. Ïî-èíòåðåñíî å çàùî íå å ïðîäàë òîâà, êîåòî å èìàë?
- Íå ñïèðàì äà ìèñëÿ çà òîâà – îòâúðíà Ïåòúð, äîêàòî ãëåäàøå êàê Áîðÿíà âçåìà ñ ïðúñòè ÷àñò îò èç÷èñòåíîòî ìåñî íà ïîï÷åòî è âíèìàòåëíî ãî ïîñòàâÿ â óñòàòà ñè. – Ìîæå äà íå å áèëî öåííî... Èëè å áèëî ÷àñò îò íåùî äðóãî, êîåòî òîé íå å íàìåðèë – óëèêà íÿêàêâà. Çàâåùàë íè ãî å, åäèí âèä. Çàòîâà å ñëîæèë íàäïèñà.
- Òîâà áè îáÿñíèëî çàùî îíåçè òå òúðñÿò – ñúãëàñè ñå òÿ.
- Òî÷íî òîâà ñè ìèñëåõ. Ïëî÷àòà å ÷àñò îò çàãàäêàòà.
Ïîìèñëè ìàëêî è äîáàâè.
- Äîáðå, ÷å ñå ðàçìèíàõìå, åäâà ëè áèõà ñå ñåòèëè äà ñå âúðíàò.
- Ñåãà, îáà÷å, ïîâå÷å ìå èíòåðåñóâà êàê äà ðàçãàäàåì äóìèòå – ñìåíè òåìàòà Áîðÿíà è îòïè ãëúòêà áÿëî âèíî.
- Çíàåø ëè, ìèñëåõ, ÷å òðàêèòå íå ñà ìîðñêè íàðîä – êàçà Ïåòúð.
- Íå ñà â îáùîïðèåòèÿ ñìèñúë, êàêâî òå ïðèòåñíÿâà?
- Ìîðñêîòî îêî. Çàùî ùå ãî îïèñâàò, ÷å è ñâåùåíî.
- Ìèñëÿ, ÷å âñúùíîñò å íåùî äðóãî, íå å ñâúðçàíî ñ ìîðåòî. Ìú÷à ñå äà ñå ñåòÿ çà íåùî, êîåòî äà èìà âðúçêà, íî íå óñïÿâàì.
- Äà ñå îáàäèì ïàê íà ïðîôåñîðà? – ïðåäëîæè Ïåòúð.
- Íå, ïî-äîáðå äà íå ãî áåçïîêîèì, íàëè óòðå ñóòðèíòà ùå ñå âèäèì. Ñèãóðíî âå÷å ïúòóâà íàñàì. Ìîæåì è ñàìè äà ðàçñúæäàâàìå, òúêìî ùå ñðàâíèì íàøèòå ïðåäïîëîæåíèÿ ñ íåãîâèòå.
Ïåòúð ñå äîñåòè, ÷å çà Áîðÿíà öÿëàòà ñèòóàöèÿ ïîñòåïåííî ñå ïðåâðúùàøå â ïðîôåñèîíàëíî ñúðåâíîâàíèå. Çà íåÿ áåøå âúïðîñ íà ÷åñò äà óñïåå áåç ÷óæäà ïîìîù.
- Çíàåø ëè, ñàìîòî „íàïðåä îò” å ïîêàçàòåëíî. Ïîñîêà, äâèæåíèå. Òðúãâàø îòíÿêúäå, îòèâàø äðóãàäå è ñå êëàíÿø íà áîãà. Öåëèÿò èçðàç çâó÷è êàòî óêàçàíèå, â êîåòî èìà ãåîãðàôñêè ïðåïðàòêè. Ñàìî ïîìèñëè – ñâåùåíîòî ìîðñêî îêî, ïîñëå âúðõà íà çåìÿòà...
- Òîâà å ëåñíî – âìåòíà Áîðÿíà.
- Êîå?
- Âúðõà íà çåìÿòà – òîâà å âðúõ. Èëè ïëàíèíà. Çà äðåâíèòå âñåêè âèñîê âðúõ å áèë êðàéíà òî÷êà, âðúõ íà çåìÿòà.
- Ëîãè÷íî. Äàæå ìíîãî. Àìè îêîòî íà ìîðåòî?
- Íå çíàì – âúçäúõíà Áîðÿíà.
- Àêî ïðèåìåì, ÷å âúðõà íà çåìÿòà å âðúõ íà âúçâèøåíèå, òî îêîòî ïàê òðÿáâà äà å ãåîãðàôñêè îáåêò... Íåùî, êîåòî å ìîðñêî è ïðèëè÷à íà î...
Ïðîçðåíèåòî ãî îñåíè, îùå äîêàòî ïðîèçíàñÿøå äóìàòà.
- Îñòðîâ! – èçâèêàõà äâàìàòà åäíîâðåìåííî.
- Åòî, ñåãà èìà ñìèñúë – íàâåäå ñå êúì íåãî Áîðÿíà ñ áëåñíàëè î÷è. – Òðúãâàø îò îñòðîâà, îòèâàø íà âúðõà íà ïëàíèíàòà è òàì å Áîã. Ñàìî ÷å êîé îñòðîâ è êîÿ ïëàíèíà?
- Å, ïî íàøåòî êðàéáðåæèå íÿìà êîé çíàå êîëêî îñòðîâè... - êàçà Ïåòúð è ñå óñìèõíà.
- Òî÷íî òàêà! Îñòðîâúò ñå ñïîìåíàâà ñàìî çà äà óòî÷íè êîÿ å ïëàíèíàòà.
- Îñâåí òîâà å ñâåùåí. Çàùî å ñâåùåí?
- Èìàë å îïðåäåëåíà ôóíêöèÿ.
- Èëè ñà èìàëè ñâåòèëèùå íà íåãî – äîáàâè Ïåòúð.
Ëèöåòî íà Áîðÿíà áàâíî ñå îçàðè ñ òúðæåñòâóâàùà óñìèâêà.
- Ñâåòè Èâàí.

***

Áåëèÿò ëåíåí êîñòþì âå÷å áå èçìà÷êàí, íî òî÷íî òîâà å ïðåäèìñòâîòî íà ëåíà – äîðè èçìà÷êàí, òîé ïðèòåæàâà î÷àðîâàòåëíîòî êà÷åñòâî äà èçãëåæäà íåáðåæíî êðàñèâ.
- Íà ïúò ñìå äà âçåìåì âñè÷êî, êîåòî å áèëî íà ìÿñòîòî. Çàñåãà ëèïñâà ñàìî åäíà îò ïëî÷èòå – òàçè îò äúíîòî íà êàìåðàòà, êúäåòî å áèë ïîñòàâåí.
- Íàäÿâàì ñå òâîèòå õîðà íÿìà äà îáúðêàò íåùàòà?
- Íå, ðàçáèðà ñå, ìîæåòå äà ìè èìàòå äîâåðèå.
- Èñêàì äî ñóòðèíòà äà çíàì êàêâî îçíà÷àâà òîçè íàäïèñ – êàçà ÷îâåêúò ñ êîñòþìà áåç äà âäèãà î÷è, äîêàòî âúðòåøå ÷àøàòà ñè â ëÿâàòà ðúêà. Êóá÷åòàòà ëåä ëåêî ïî÷óêâàõà ïî ÷èñòèÿ êðèñòàë.
Ðúöåòå íà Ñëàâåÿ ñå ïîòÿõà, âúïðåêè íîùíèÿ õëàä.
- Ïðîôåñîðà...å, òîé íå å èñòèíñêè ïðîôåñîð. Ñòàðøè íàó÷åí ñúòðóäíèê å, íî âúðøè ðàáîòà. Êàçà, ÷å ùå îòíåìå âðåìå – âúðòåøå òåëåôîíà ìåæäó ïðúñòèòå ñè, îñòàâÿéêè ìàçíè ïåòíà ïî ãëàäêèÿ åêðàí. Çíàåøå, ÷å íÿìàøå äà å ëåñíî è ñå îïàñÿâàøå äà ñúîáùè íà ñúáåñåäíèêà ñè, ÷å ïðåâîäúò íàâÿðíî ùå îòíåìå ñåäìèöè. - Âèæòå, ìîæå áè íå å íåîáõîäèìî äà áúðçàìå òîëêîâà, òå íå ñà çàïëàõà, íÿìà êàê äà ãî ðàç÷åòàò. Äîðè íå ñúì ñèãóðåí, ÷å âúîáùå ñà ìó îáúðíàëè âíèìàíèå.
- Îñòàâåòå íà ìåí äà ïðåöåíÿ òîâà. Êàê ãè íàìåðèõòå?
- Ïî òåëåôîíèòå, ïúðâî íà Ïåòúð Ãåîðãèåâ, à ïîñëå îò íåãîâèòå ðàãîâîðè è òàçè, Áîðÿíà Êàçàêîâà. Íå áåøå òðóäíî – îæèâè ñå Ñëàâåÿ, - ôèðìàòà, êúäåòî å íàåë êîëàòà èìà âñè÷êèòå ìó äàííè. Ïðîâåðèõìå ãî òîÿ Ïåòúð. Íåùàñòíèê íÿêàêúâ, íå ïîäîçèðà êàêâî èìà. Ïîñëå òðèàíãóëèðàõà ñèãíàëèòå íà ìîáèëíèòå òåëåôîíè è ðàçáðàõà êúäå ñà. È îíàÿ ïðîâåðèõìå, íèùî îñîáåíî íÿìà îêîëî íåÿ.
- Íî Áîðÿíà Êàçàêîâà å àðõåîëîã?
- Äà... íî... Òÿ íÿìà êàê äà çíàå, íàëè?
- Íå, íàèñòèíà, ïîíå çàñåãà. Íî íå èñêàì íèêàêâè ðèñêîâå.
- Íÿìà ðèñê, îñâåí ñ Ïåòúð è íÿêàêúâ Íèêîëîâ, òÿ íå å ãîâîðèëà ñ íèêîãî.
×àøàòà ðÿçêî èçäðúí÷à íà ìàñàòà, ðàçïëèñêâàéêè êàïêè êåõëèáàðåíî óèñêè ïî òúìíàòà ïîâúðõíîñò..
- Êîé Íèêîëîâ?
- Áîãäàí Íèêîëîâ – îòãîâîðè Çëàòàíîâ, óñåùàéêè ÷å íåùî â ñòîìàõà ìó ñå ñâèâà.
- Èäèîò! Íàìåðåòå ãî. Âåäíàãà!

***

Äîêàòî âúðâÿõà êúì êúùàòà, íå ñïèðàõà äà îáñúæäàò íà âèñîê ãëàñ ñëó÷èëîòî ñå äî ìîìåíòà è äà ãðàäÿò õèïîòåçè. Ìîæå áè áåøå îò âèíîòî, à ìîæå è äà áåøå åóôîðèÿ, íî Áîðÿíà ñå ñìååøå çâúíëèâî è ñå øåãóâàøå ñ Ïåòúð, êàòî ìó ïðèïîìíÿøå ìîìåíòè îò æèâîòà èì â ó÷èëèùå, êîèòî è ñå ñòðóâàõà çàáàâíè. Íåãîâîòî íàñòðîåíèå ñúùî áåøå ïðèïîâäèãíàòî è íå è îñòàâàøå äëúæåí. Óñåùàíåòî äà ñå äîêîñíåø äî õèëÿäîëåòèÿ, çàòâîðåíè â êðàòúê íàäïèñ, áåøå íîâî çà íåãî, íî ñåãà ðàçáèðàøå åíòóñèàçìà íà Áîðÿíà îòíîñíî èñòîðèÿòà. Êúñ÷å èíôîðìàöèÿ, à èìàøå ïîòåíöèàëà äà ðàçêðèå öÿë íîâ ñâÿò.
- Áîðå, ïðåäñòàâÿø ëè ñè äà îòêðèåì ñúêðîâèùå? Àìà îãðîìíî, êàòî â ïðèêàçêèòå!
- Ùå îòêðèåì, êàê íÿìà – ñúãëàñè ñå òÿ è ãî õâàíà ïîä ðúêà. – Àìà òî ùå å çà ìåí, õðàì, öÿë êîìïëåêñ äîðè. Èñòîðèÿ.
- Àáå, êàìúíè... öÿë æèâîò äà ñè ðîâèø òàì, ïàê íÿìà äà òè ñòèãíå. Àç äîðè âå÷å çíàì êàê ùå ìå íàðåêàò õîðàòà, êàòî ðàçêðèåì êóï÷èíèòå çëàòî.
- Êàê, Ïåòðèàíà Äæîóíñ? Õà-õà-õà... Èëè Ïåòúð Áàáà è ÷åòèðèäåñåòòå ðàçáîéíèêà?
Ñòèãíàõà äî êúùàòà íà äÿäî Âàñèë è âëÿçîõà â äâîðà. Áåøå òúìíî, íî Ïåòúð ìîæåøå äà âúðâè è ñúñ çàòâîðåíè î÷è. Ïîäàäå ðúêà íà Áîðÿíà çà äà ñå êà÷è íà åäèíñòâåíîòî ñòúïàëî è ïîíå÷è ñëîæè ðúêà íà äðúæêàòà íà âðàòàòà. Èçíåíàäà ñå, êîãàòî òÿ ñâîáîäíî ñå îòâîðè íàâúòðå.
Íå âèæäàõà ñìèñúë äà âèêàò ïîëèöèÿ. Íÿìàøå ñëåäè îò âçëîì, à íèùî äðóãî, îñâåí ïëî÷àòà ñ áàðåëåôà, íå ëèïñâàøå.

***

Ñóòðèíòà çàïî÷íà ñ òåëåôîíåí çâúí.
Íå áÿõà ñïàëè ìíîãî, Áîðÿíà íå èñêàøå äà îñòàâà â îáðàíàòà êúùà è Ïåòúð ñå ñúãëàñè. Ñëåä äúëãî ëóòàíå ïî íîùíèòå êúìïèíçè íàìåðèõà áóíãàëà ïîä íàåì, êúäåòî óñïÿõà äà íàåìàò åäèíñòâåíîòî îñòàíàëî íåçàåòî è ñå íàñòàíèõà ëåãëî äî ëåãëî. Ãîâîðèõà äúëãî è íà Ïåòúð ìó îòíå ÷àñîâå äîêàòî óñïîêîè Áîðÿíà äîòîëêîâà, ÷å äà ñå îòïóñíå è äà çàñïè.
- Àëî?.. – â ïðîñúíèöà îòãîâîðè Áîðÿíà. – Êîé å? Êîëêî å ÷àñà...
- Ãîñïîæà Êàçàêîâà? – ïîïèòà ñòóäåí ãëàñ îò äðóãèÿ êðàé.
- Äà... ãîñïîæèöà... Êîé å?
- Ðàçñëåäâàù ïîëèöàé Ïåòêîâ, Ïúðâî Ðàéîííî Óïðàâëåíèå – ïðåäñòàâè ñå ãëàñúò.
- Êîé? – íåäîóìÿâàøå Áîðÿíà – Êàêúâ ïîëèöàé?
Óñåùàøå êàê ñúíÿ ñå îòòåãëÿ íÿêúäå íàçàä. Ïåòúð ÿ ãëåäàøå ïîëóèçïðàâåí íà ëàêúò îò ñúñåäíîòî ëåãëî. Îáúðêàíèòå ìó ìèñëè ñå îïèòâàõà äà ïîäðåäÿò äóìèòå. Íå ðàçáèðàøå êîé áåøå óâåäîìèë ïîëèöèÿòà. Íàâÿðíî íÿêîé ñúñåä, ìîæå áè ëåëÿ Ïåòðàíêà å âèäÿëà íÿêîé ñíîùè è ñå å îáàäèëà, à ïîëèöèÿòà åäâà ñåãà ðåàãèðà.
- Äà, ïîçíàâàì ãî – ÷ó ÿ äà êàçâà - Íå ñúì ãî âèæäàëà ñêîðî, çàùî?..Íå...Êàæåòå ìè çàùî?
Ïåòúð äîëîâè òðåâîãà â ãëàñà è, êîÿòî ïðåìèíàâàøå â ïàíèêà. Ñòàíà è ñå ïðèáëèæè äî íåÿ.
- Íå... íà ðåñòîðàíò, ñ ïðèÿòåë – î÷èòå è ñå îáúðíàõà êúì íåãî è ñå ðàçøèðèõà –  óïðàâëåíèåòî? Íî àç... íå ìîãà... íå ñúì â Áóðãàñ.
Ïðåêàðà ïðúñòè ïðåç ðàçðîøåíàòà ñè êîñà, äîêàòî ñëóøàøå íàïðåãíàòî äóìèòå, êîèòî ïðèãëóøåíî äîëèòàõà ïðåç òåëåôîíà íà Áîðÿíà. Â òèøèíàòà íà ñòàÿòà òå ñå äîëàâÿõà ÿñíî.
- Íàëàãà ñå, òðÿáâà äà ïîãîâîðèì çà ïðîôåñîð Íèêîëîâ - Ïåòêîâ íàñòîÿâàøå, áåç äà ïîêàçâà íèêàêâà åìîöèÿ. Ãëàñúò ìó áåøå òèõ, íî òâúðä.
- Íî, ìîëÿ âè, êàæåòå ìè çàùî? Êàêâî ñå å ñëó÷èëî?
Ïåòêîâ íå îòãîâîðè âåäíàãà. Âìåñòî òîâà ïîïèòà.
- Ñ êîãî áÿõòå íà ðåñòîðàíò ñíîùè?
- Ñ ïðèÿòåë, êàçàõ âè. Ñúó÷åíèê.
- Ïðåç öÿëàòà âå÷åð?
- Äà, íî êàêâî âè âëèçà òîâà â ðàáîòàòà? Êàæåòå ìè êàêâî ñòàâà! – ïîâèøè ãëàñ Áîðÿíà.
- Íàïðîòèâ, ãîñïîæèöå Êàçàêîâà, òî÷íî òîâà ìè å ðàáîòàòà – âúçäúõíà Ïåòêîâ. – Äîâåäåòå è íåãî, âàøèÿò ïðèÿòåë.
- Íèêúäå íå îòèâàì, äîêàòî íå ìè êàæåòå çàùî. Íàëè íå ìèñëèòå, ÷å ùå ñå ïîìúêíà äî Áóðãàñ çà äà ñè áúáðÿ ñ âàñ, áåç äà çíàì ïðè÷èíàòà.
- Ãîñïîæèöå Êàçàêîâà – êàçà ãëàñúò, - îïàñÿâàì ñå, ÷å å âúâ âàø èíòåðåñ äà äîéäåòå â Óïðàâëåíèåòî êîëêîòî ñå ìîæå ïî-áúðçî.  ïðîòèâåí ñëó÷àé ùå ïóñíà èìåòî âè çà äúðæàâíî èçäèðâàíå.
Î÷èòå íà Áîðÿíà ñå ðàçøðèõà. Äèøàíåòî è ñå ó÷åñòè.
- Ìîëÿ âè, êàæåòå ìè êàêâî ñòàâà.
- Òàçè íîù ïðîôåñîð Íèêîëîâ å áèë óáèò â õîòåëñêàòà ñè ñòàÿ – ñ ðàâåí òîí êàçà Ïåòêîâ. – Óáèò ïî îñîáåíî ìú÷èòåëåí íà÷èí.
Óæàñúò íå ïðîñòî ïàðàëèçèðà Áîðÿíà, òîé ïðåâçå òÿëîòî è îòíå ñïîñîáíîñòòà è äà ñå êîíòðîëèðà. Òÿ ñå îòïóñíà íà ëåãëîòî è ñå ðàçòðåïåðè.
- Çàùî... çàùî å óáèò? Êàê... – òúðñåøå äóìèòå ñè òÿ.
- Íå ìîãà äà âè êàæà òîâà.
- Äà, íî... êîé, êîé ãî å íàïðàâèë?
- Òîâà ñå îïèòâàì äà ðàçáåðà, ãîñïîæèöå Êàçàêîâà.
- À çàùî ìå âèêàòå, êàêâî îáùî èìà òîâà ñ ìåí? – ïîïèòà Áîðÿíà.
Òÿ ñëóøàøå íàïðåãíàòî ëåêèÿ ôîíîâ øóì íà òåëåôîííàòà ëèíèÿ, äîêàòî íàêðàÿ Ïåòêîâ èçñóìòÿ.
- Çàùîòî íà ïîñëåäíàòà ñòðàíèöà íà áåëåæíèêà ìó ïèøå „Ñðåùà ñ Áîðÿíà â äåñåò”, à âèå ñòå ïðîâåëè ðàçãîâîð ñ íåãî â îñåì è ïîëîâèíà.
- Íî òîâà... íèå ãîâîðèõìå îò òóê. Èìàõìå ðàçãîâîð ïî ðàáîòà – Áîðÿíà äîáèâàøå óâåðåíîñò, ðàçáèðàøå, ÷å èìà íÿêàêâà ãðåøêà. – Ñðåùàòà íè áåøå çà äíåñ ñóòðèíòà. Òîâà òðÿáâà äà îáÿñíè íåùàòà.
- À êàê ùå îáÿñíèòå íàëè÷èåòî íà ôëàíåëêà ñ íàäïèñ „À ôðåíä îô ìàéí óåíò òó Ëîíäîí åíä äè îíëè òèíã õè áðîò áàê èñ äèñ ëàóñè...
- Ëàóçè...
- ... òè øèðò” – äîâúðøè Ïåòêîâ, - íà ïîäà â ñòàÿòà, êúäåòî ïðîôåñîð Íèêîëîâ å áèë óáèò? Î, äà íå ïðîïóñíà è ìàëêàòà áåçîïàñíà èãëà íà íåÿ, ñ êîÿòî å çàêà÷åíà ÷ëåíñêà êàðòà çà Íàöèîíàëíàòà Áèáëèîòåêà íà èìåòî íà Áîðÿíà Êàçàêîâà.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 11.02.2013 @ 19:37:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:01:00 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçãóáåíà èñòèíà 7" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà 7
îò secret_rose íà 11.02.2013 @ 19:39:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Âðåìå áåøå.
Òî òîâà ïúòóâàíå òàêà ñå ïðîòî÷è, ÷å âñå åäíî îò Ìàðñ òðúãíà. Äîáðå äîøúë. :)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 7
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 11.02.2013 @ 21:03:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòàâà âñå ïî-èíòåðåñíî :)
Ïîçäðàâè!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 7
îò anonimapokrifoff íà 11.02.2013 @ 21:11:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èíòåðåñíî, ÷àêàì ïðîäúëæåíèåòî.


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 7
îò zebaitel íà 13.02.2013 @ 21:12:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî äîáðå ñå çàïëèòà èñòîðèÿòà! Ñúæàëÿâàì, ÷å íÿìàõ êîìïþòúð íÿêîëêî ñåäìèöè è ñúì èçòúðâàëà äîñòà, íî ùå íàâàêñàì îùå òàçè âå÷åð! Ïîçäðàâè çà õóáàâèÿ íà÷èí íà ðàçêàçâàíå!