Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 848
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 851

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäåì XV
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: LeoBedrosian

Åòî, ÷å íåùàòà ïî÷âàõà áàâíî äà ñè èäâàò íà ìÿñòîòî. Òîâà, êîåòî òðÿáâàøå äà ñòàíå, ñòàâàøå. Ëîãèêàòà íà Áàùà ìó áå íåñëîìèìà è ïîñëåäîâàòåëíà. Íèêîãà íå áå ñå óñúìíÿâàë â íåÿ, äîðè êîãàòî ãî èçïðàòè â ñôåðàòà íà ãðåøíèòå.

Íå èñêàøå äà ñè ñïîìíÿ çà îíîâà ìðà÷íî âðåìå. Íî êîøìàðà ñå âðúùàøå íåêàíåí âñÿêà íîù, äîðè â ïðåãðúäêèòå íà íÿêîÿ íåáåñíà ôåÿ, èëè åçè÷åñêà âåñòàëêà.
Áå ïðîêîáåí âå÷íî äà ñè ñïîìÿ èçìú÷åíèòå ëèöà, íàëåãíàòèòå îò õèëÿäè áîëåñòè è çåìíè íåäúçè òåëà, îáåçâåðåíèòå äóøè. Íå ñòèãà òîâà, à òðÿáâàøå äà èçòúðïè âñè÷êèòå ãðåõîâå è ïîðîöè íà ñìúðòíèòå. Çëîáàòà, íåíàâèñòà, îòìúñòèòåëíîñòòà è ïðîêëÿòèÿòà äåòî òåãíåõà íà ãðåøíèòå èì äóøè îò õèëÿäè è ìèëèîíè çíàéíè è íåçíàéíè áîæåñòâà è Â÷åíîñòè. Âñè÷êî òîâà áå åäèí áåçñïèðåí êîøìàð è òîé áå ïðèíóäåí äà ãî ïîíàñÿ öåëè òðèäåñåò è òðè çåìíè ëåòà.

Òðèäåñåò è òðè ãîäèíè íà ëèøåíèÿ, íåâåðèå, ïðîêîáè, áîëåñòè è áóáîííà ÷óìà.

"Èçïèòâàø ëè ìå, Òàòêî?" áå Ãî ïîïèòàë â åäíà îò êðàòêèòå êîìóíèêàöèîííè òðíñìèñèè, êîèòî óñïÿ äà ìó îñèãóðè Ãàâðàèë-Äóõà. Âðúçêàòà áåøå ëîøà, ÷åñòî ïðåêúñâàøå âúïðåêè óâåðåíèÿòà íà Îòöà, ÷å ùå èìà âñè÷êè óäîáñòâà è íàé-âå÷å êîìóíèêàöèÿ ñúñ Ñôåðàòà íà Âå÷íèòå. "Çàñëóæèõ ëè òâîåòî äîâåðèå íàêðàÿ, ñëåä âñè÷êèòå ìúêè è íåñãîäè?"

Îñòàâè äðóãî, àìè ñå íàëàãàøå ïîñòîÿííî äà ïðèëàãà äðåáíè ôîêóñè è åâòèíè ëîâêîñòè, ïðèåìàíè îò ñìúðòíèòå êàòî ÷óäåñà çà äà ïîäúðæà èçñòèâàùèÿ èì èíòåðåñ è ìíèìàòà âÿðà â áîæåñòâåíîòî. È àêî îöâåòÿâàíåòî è îâêóñÿâàíåòî íà âîäà, óæ ïåðâúðíàòà âúâ âèíî áå äåòñêà èãðà, òî çà ñúæèâÿâàíåòî íà Ëàçàð ìó ñå íàëîæè äà èçïîëçâà íÿêîè ïîçíàíñòâà è âðúçêè ñ ìåñòíè øàðëàòàíè è ìíèìè îòðîâèòåëè, êîèòî äà ìó äîñòàâÿò ïñåâäî îòðîâà ñ îãðàíè÷åíî âúâ âðåìåòî äåéñòâèå. Ïî-ñëîæíî ñå îêàçà ïðåìàõâàíåòî íà ñâèäåòåëèòå, íî è ñ òàçè çàäà÷à ñå ñïðàâè ñ ïîìîùòà íà âúçäåñúùèÿ Âàðâàðà. Ñàìî íå ìîæà äà ïðåäâèäè, ÷å ãðåøíèòå ùå îñâîáîäò èìåííî Âðâàðà, à íåãî ùå ðàçïúíàò. Å, íàëè èìà è äîïóñòèìè ãðåøêè.

Âúçêà÷âàíåòî ìó íà ïðåñòîëèòå "Öàð ÷åëîâå÷åñêè" è "Ñèí Áîæè" ñå îêàçà íå òîëêîâà ëåêà çàäà÷à, íî ïîñòèãàíåòî é ìó äàäå íÿêîè áåçñïîðíè ïðåäèìñòâà â ïîñòèãàíåòî íà êðàéíàòà öåë - Îáîæåñòâÿâàíåòî ìó â î÷èòå íà ãðåøíèòå è ñêëþ÷âàíåòî íà ïîðåäíèÿ Íîâ Çàâåò ñ Ãîñïîäà-Áîã. Ïîñëåäíàòà ñòúïêà - áè÷óâàíåòî è ðàçïúâàíåòî ìó íå áå îò íàé-ïðèÿòíèòå ïðåæèâÿâàíèÿ, íî ñ ïîìîùòà íà õèïíîòè÷íè áèëêè è áîëêîóñïîêîÿâàùè åêñòðàêòè è òîâà ïîíåñå.

Èìàøå è åäíî óãðèçåíèå, êîãàòî ïðåç ïðåç ïîëóçàòîâåíèòå êëåïà÷è âèäÿ æèâîòèíñêèÿ èì ñòðàõ, êîãàòî Âåçóâèé è Ïîìïåé çàêðèõà Ñëúíöåòî è ðàçêëàòèõà çåìíàòà òâúðä ñëåä ìíèìàòà ìó ñìúðò. Òåçè ôîêóñè áÿõà èçëèøíè.

Íî òðÿáâà äà ïðèçíàå, ÷å çåìíîòî ìó ïðåáèâàâàíå áå ñúïðîâîäåíî è ñ íÿêîè ïðèÿòíè èçæèâÿâàíèÿ. Îùå óñåùà ïî êîæàòà ñè íåæíèÿ äîïèð îò ðèæèòå êúäðèöè íà Ìàãäàëåíà, âêóñà íà ñúëçèòå é, âëþáåíèòå é î÷è ñ öâÿò íà ïðîëåòíà òðåâà... Ñàìî åäíà ãî áå äàðèëà ñ ïîäîáíî óñåùàíå, íî íåïîãðåøèìàòà áîæåñòâåíîñò íà Îðôååâàòà æðèöà íå ìîæåøå äà ñå ñðàâíè ñ ïúðâè÷íàòà èñêðåíîñò íà çåìíàòà êóðòèçàíêà. À è êóðòèçàíêàòà áå ñïåöèàëíî îáó÷àâàíà â ëþáîâíîòî èçêóñòâî.

Êàêòî è äà å, âå÷å å ìèíàëî. Ñåãà èìàøå íå ïî-ëåêè çàäà÷è. Ïðåäñòîåøå ïîñëåäíàòà è íàé-ðåøàâàùà ñòúïêà â Ñôåðàòà íà Áîæåñòâåíèòå. Ñúáèòèåòî, îò êîåòî çàâèñåøå ñúäáàòà íà âñè÷êè, çåìíè, Ñâåòè, Áîæåñòâåíè è Âå÷íè. Íåãîâàòà ñúäáà, äîðè òàçè íà Áàùà ìó áå òÿñíî ñâúðçàíà ñ èçõîäà îò òàçè ïîñëåäíà è ðåøèòåëíà áèòêà, âúïðåêè, ÷å ïîäîçèðàøå, ÷å èìà è åäèí òàåí èçõîä ñàìî çà òÿõ äâàìàòà. Èçõîä âúâ Âå÷íîñòòà. ìàëúê îòâîð â åäíà íåçíà÷èòåëíà è íèêîìó íåèçâåñòíà Ñèíãóëÿðíîñò, êîÿòî Áàøàòà áå ïàçèë â äúëáîêà òàéíà äîðè îò ñåáå ñè. Íå ìîæåøå äà ìó îòðå÷å, ÷å ïðåäâèæäà âñè÷êî, íî íå ìîæà äà ïðåäâèäè åäíî... È òî áå íàé-Âàæíîòî.
 åäèí ãîðåù è ñúäáîâåí äåí, êîãàòî âå÷íèòå ñå âúîðúæàâàõà çà Ïîñëåäíèÿ ñáëúñúê, êîãàòî Äåìèóðçèòå òðåñêàâî ôèíàëèçèðàõà ïîñëåäíèòå ñè Ñôåðè è Ñúñòîÿíèÿ, êîãàòî Äóõà ñíîâåøå áåçêîíå÷íî ñðåä Âñè÷êî è Âñè÷êè è Âñÿêîãà Íà÷àëîòî è Êðàÿ ñå ñðåùíàõà è çàòâîðèõà Âåëèêèÿ Êðúã.

Êàçàíî èíà÷å Àåîë ïðåñúõíà...


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 02.02.2013 @ 17:09:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:13:23 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Åäåì XV" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäåì XV
îò voda íà 02.02.2013 @ 20:03:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîëêî ëè ïîçíàíèÿ è Âÿðà ñà íåîáõîäèìè, çà äà ñå íàïèøå òîâà, êîåòî òå óâëè÷à, äîðè êîãàòî íå äîñòèãà äî áåäíèÿ òè ðàçóì?!
Ìîãà ñàìî äà òå ïîçäðàâÿ, Ëåî!


Re: Åäåì XV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 04.02.2013 @ 08:54:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Ïîçíàíèåòî íè ïîìàãà äà ðàçáåðåì ñâåòà, à âÿðàòà äà ãî ïîíåñåì ïî-ëåñíî"
Òàêà äîñòèãíà ìèñúëòà na Ñòèâè Óîíäúð îò Øåêåð ìàõàëà äî áåäíèÿ ìè ðàçóì :D

]


Re: Åäåì XV
îò Milvushina íà 03.02.2013 @ 16:21:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
33 ãîäèíè ëèøåíèå, 3 äíè ìúêè, íî öÿëà áåçêðàéíîñò ñëàâà... :-)

Åäèíñòâåíî íå ðàçáèðàì çàùî ïóáëèêóâàø ïî åïèçîä íà 2-3 ìåñåöà. Âñúùíîñò ìîãà äà ñå äîñåòÿ, íî âñå òðÿáâà äà ñå âðúùàì íà ïðåäíèÿ äà ñè ïðèïîìíÿì êàê ñâúðøè òîé... :-)

Êàòî êàçà Ìàãäàëåíà, íàñêîðî ãëåäàõ åäíî ôèëìå íà Íàòãåî, ÷å å ìíîãî âåðîÿòíî òÿ èçîáùî äà íå å áèëà íèòî áëóäíèöà, íèòî æåíà ìó, êàêòî ïðåäïîëàãàò íÿêîè. Ñïåêóëèðà ñå, ÷å å áèëà áîãàòà âäîâèöà è äå ôàêòî åäèí îò àïîñòîëèòå. Íî ìîæå è äðóãà äà å èñòèíàòà, íèêîãà íÿìà äà óçíàåì.



Re: Åäåì XV
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 04.02.2013 @ 08:57:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåçíàéíè ñà ïúòèùàòà íà áîãà, à íà ðàçóìà - îùå ïîâå÷å! Íå å âàæíî êîå êàê å áèëî, à êàê ñà ãî âúçïðèåëè õîðàòà òîãàâà è êàê ãî âúçïðèåìàìå äíåñ. Õðèñòîñ íåñúìíåíî å ôåíîìåí, à îïèòà çà íåãîâàòà òðàêòîâêà - åäíà îò íàé-ãîëåìèòå äåìàãîãèè è çàáëóäè íà ÷îâå÷åñòâîòî è â ÷àñòíîñò íà öúðêâàòà.

]