Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 739
ХуЛитери: 4
Всичко: 743

Онлайн сега:
:: ivliter
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАлкохолът като профайлър
раздел: Есета, пътеписи
автор: kanape

Когато мъжете пият, те миришат на алкохол. При жените алкохолните пари ферментират мигновено в аромат на секс или поне първата му производна - флирт! Алкохолът е врата, която жените се боят да отворят, подозирайки, че зад нея се крие истинското й "Аз", което мечтае за глупости.
Истината е, че всяка жена иска да бъде звезда на бара, където си е поръчала трети Космополитън, докато чака своя Тузар. Фейсбук накара дамите да пият "неща", които изобщо не харесват, но дават възможност да покажат копирана класа - мини Моет, сухо мартини или запален абсент в бренди балон, мадамата, небрежно подпряна на бара, и всичките ти "приятели" в мрежата вече са я "харесали".

Коктейлите са едно от малките неща, които са и средство, и причина жените да бъдат приятно агресивни спрямо мъжката половина в бара. Повечето жени се правя на изискани, докато ние си умираме да ги видим как пият бира от бутилка.

В една анкета над 80% от мъже са заявили, че повече би ги впечатлила жена, която пие бира от бутилка, отколкото с екзотичен коктейл в ръка. Над половината от мъжете в същото изследване дори смятат за "еротично", ако на първа среща жената пие бира от бутилката.

Въпреки тези резултати, според анализ на една от най-известните марки бира в света, едва една на всеки десет жени би си поръчала бира на първа среща. Това още веднъж доказва, че жените
робуват на остарели схващания - че пиенето на бира ги кара да изглеждат мъжки момичета и не толкова секси.

Еманципацията и в частност социалният статус играят определяща роля за вида алкохол и начина му на консумация. Установено е, че има връзка между образованието и пиенето - висшистките
са склони към по-честа употреба на алкохола.

Причината е, че образованите жени са си извоювали по-голяма свобода - финансова и друга, което автоматично ги прави по-независими от мъжете. Повечето от тези жени работят изцяло в мъжка среда и имат по-висока култура на пиене.

Жената на бара

В т.нар. група на "високо интелигентни" жени влизат PR-агентки, главни асистентки в УНСС, редакторки и fashion дизайнерки в модни или lifestyle списания и т.н. Обичат Martini Dry, Campari с портокалов сок и B52, избягват водка с кола. Оставят добър бакшиш само защото не искат да ги мислят за стиснати, каквито всъщност са.

Другият основен тип жени по баровете е клюкарката или по модерното название FB мадама -въоръжена с последния модел на iphone, "качваща" и "тагваща" снимки от десетте заведения които е обиколила днес.

FB-мацката обича да консумира малки бутилки чилийски вина или фраголино с прясна ягода на
дъното на чашата, освен в случаите, когато е решила да финтира избирателната си пропускливост и координация и поглъща завидно количество черен After Shock с Absente.

Винаги оставя бакшиш, защото научава от персонала част от клюките, които не се публикуват във FB.

Алкохоличката живее в собственото си Макондо, използвайки алкохола за да губи и намира себе
си, докато критикува всички мъже, попаднали в организирания й хаос. За нея алкохолът няма вкус, а само действие, което превръща комуникацията й в железен херметизъм на А-социалната жена, описана от Фройд.

Повечето жени от тази група обикновено консумират големи водки с ред бул или текила, разредена с мента, като преди това са пили няколко малки бирички в кварталното кафе.

Най-интересният (поне за мъжете) профил е жената-котка, която по-скоро е емоционален хамелеон, който носи на алкохол, има свежо чувство за хумор и обича дрехите по тялото, което и без друго излъчва хормони, каращи мъжете да мечтаят за върха с нея или поне за втора база.

Тя обожава дарк Мохито, Скрииминг оргазъм и червен After Shock, комбиниран с Amareto Disaronno. Можете да я видите често да се разхожда до тоалетната, за да събира погледи и фантазии и после да ги превръща във фон дьо тен за егото си. Ако е доволна, оставя бакшиш.

Истината е, че най-приятни за "изучаване" и контакт са задоволените жени. По една или друга причина, те са абонирани за своя оргазъм и това ги прави свободни в пълния смисъл на думата.

Фитнес, солариум, фризьор, козметик - това са само част от техните приложения в айпода на живота, което кара мъжете да превръщаме сексуалността си в метросексуалност и от ловци да се правим на жертви в името на един мегабайт внимание или поне присъствието на номера ни в тъчскрийна на форматираната реалност.

Вкусовите й рецептори обожават Baileys с Kahlua или Gentleman Jack с Perrier, когато не е в настроение. Винаги оставя бакшиш!

Комплексарката е от типа жени, които нито един барман не обича да му сядат на бара. Характерни особености: около 30 минути разглежда менюто, мрънка на глас, че онзи екзотичен коктейл, който е пила в Дубай, го няма, липсвало е любимото й аржентинско вино.

След дълго "мислене" и мърморене по адрес на персонала и заведението, поръчва мини Моет розе. Преди това със заплашителен тон пита бармана дали температурата на охлаждане е точно 6 градуса, колкото било препоръчително.

Много държи цигарите, запалката и ключът от новата кола (която не е на нейно име) да са оставени на видно място на бара, което я кара се се чувства специална. Настроението й пада в мига, в който види по-млада от нея жена или момиче с по-скъпи дрехи от нейните. Още по-лошият вариант - когато към компанията и се приближи симпатичен мъж и заговори някоя от другите момичета! Бакшишът за нея е град в Китай!

Готината е най-разпространеният типаж или поне на нас, мъжете, така ни се иска. Носи дрехи втора употреба, но това не й пречи да има собствен стил и да изглежда винаги различно.

Обича аксесоарите и знае как да ги комбинира. Поръчките й варират в зависимост от това с колко пари разполага, винаги се държи добре с персонала - независимо от обслужването. Повечето пъти пие уиски с ред бул или джин тоник, оставя най-голям бакшиш, дори да са последните й пари.

Алкохолът е свобода, лишена от правила, той отваря врати, за които доброто възпитание отдавна е изхвърлило ключа, утопия, в която всяка жена иска да разпъне палатка, докато полуголи мъже събират кокосовите орехи от дървото на мръсното им подсъзнание.

Остава само да повярвате, че коктейлите са афродизиак, който ще заличи лабилната ни ерекция, смутена от финансовата криза, и ние, мъжете, отново ще сме в менюто!


Публикувано от alfa_c на 28.01.2013 @ 15:21:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   kanape

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 23:15:59 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Алкохолът като профайлър" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Алкохолът като профайлър
от anonimapokrifoff на 28.01.2013 @ 19:43:36
(Профил | Изпрати бележка)
Гласувам с две ръце за пиенето на бира от бутилката. Свеж текст.