Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 889
ХуЛитери: 7
Всичко: 896

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: nina_nina
:: Elling
:: Marisiema
:: LioCasablanca
:: GalinaBlanka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЙезуити, жигола...
раздел: Есета, пътеписи
автор: iszaard

Мислех си, че йезуитите са останали в далечното Средновековие. И слава Богу, казвах си дълго време, всеки път прекарвайки мислено пръсти пред гърдите си в защитен знак. Какви поразии са извършили само тези „свещенодействащи” агресори. Та като се спомене думичката йезуит, настръхвам. Първите ми асоциации са свързани с горящи човешки меса,
опожарени книги, извратени мъчения, обемни картинни описания на „блудства със Сатаната”, толкова обстойно нарисувани, че биха могли спокойно да „засрамят” някой съвременен порно сайт. Не се шегувам. А зад стряскащото лицемерие - нарушение на всички Божи заповеди, без изключение!
Съвсем оправдано, освен историческото си значение на член на известния на мнозина монашески орден „Исусова дружина”, от векове думата йезуит има и чисто човешко, междуличностно – лицемер, подлец, интригант и прочие. Можем само да си представим причините за това, но колкото и да се стараем, все няма да сме изчерпателни.
Йезуитщината се състои в едно основно нещо – лицемерие, зад което стои безогледно преследване на цели, обикновено чисто материални - имотни облаги, придобиване на власт, манипулация на околните заради себеутвърждаване. При това на всяка цена, дори и физическото унищожение на набелязаната „жертва”.
Та мислех си, че отдавна сме се „простили” с тези „чада божии”, но уви. Оказа се, че ги има и днес и при това се чувстват от добре по-добре.
Без да задължавам някого да приема за даденост прераждането, поради самата устойчивост на човешките нрави може да се предположи, че в епоха на дехуманизация и всеобщо объркване, в момент, в който мнозина се питат какво е това „Краят на света” и наистина ли ни очаква глобална катастрофа, едни такива личности ще прораснат като бурени, предлагайки „спасителни за душата методи”. За душата обаче, която всъщност не знаем какво трябва да представлява и има ли я изобщо, освен като вторична функция на централната нервна система.
Та може да се предположи, че такива едни индивиди, йезуитите де, ще се чувстват най-добре в духовните общества, пардон, в псевдодуховните. От тях биха излезли едни чудесни псевдомесии, псевдопророци и прочие отрепки. От тях биха излезли обаче и едни чудесни духовни жигола, понеже и такива има, защото всеки, който „продава” личното си обаяние с цел имотна или някаква друга изброена по-горе облага, не е нищо друго освен един жиголо, просто предлагащ малко по-фина „стока”.
Тези същества са способни на всичко. И точно така постъпват. Ако са членове на някое „духовно” общество най-важната им цел ще е да вербуват нови членове, за да печелят авторитет пред ръководството. Това не е никак трудно за хора, които си вярват без остатък. Забележете, те не вярват в нищо друго освен в самите себе си и точно затова са така неотразими. За кого обаче?! Обикновено за самотните и обърканите, за хората без самочувствие, без воля и без достатъчно знания за живота. За такива индивиди йезуитите се превръщат първо в „духовен елексир”, а след това в палачи – жестоки до безкрайност, защото такава е тяхната същност.
Поредният житейски абсурд е, че хората са склонни да вярват на онези, които сами си вярват, и много трудно различават истината от лъжата, добро от зло, правда от неправда и прочие. Всичко това е идеална арена за спекулации, всичко това е ловене на риба в мътни води. И този своеобразен риболов винаги е успешен. Е, почти винаги...
Има обаче няколко признака, по които може да се познае дали един човек е йезуит, т.е. дехуманизиран индивид, втвърден до крайност в своя егоизъм.
Първо: Не му ръкопляскайте. Веднага ще ви заклейми.
Второ: Посочете му негов недостатък. Веднага ще ви намрази.
Трето: Извинете му се. Веднага ще ви презре.
Четвърто: Споделете му за някаква своя беда. Веднага ще ви изпрати „да пасете овце”.
На този човек не му пука за никой друг, освен за него самия. Та ако някой реагира агресивно на всичко, освен на ръкопляскания, знайте, че си имате работа с йезуит. И много, ама много се пазете!


Публикувано от hixxtam на 22.01.2013 @ 01:19:08 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   iszaard

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 35419
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Йезуити, жигола..." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Йезуити, жигола...
от zebaitel на 22.01.2013 @ 07:23:25
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох с интерес! Даже бих добавила, че съвременният йезуит не си и прави труда да бъде изтънчен, действа грубо и агресивно, сигурен, че овцете наоколо му просто няма да реагират враждебно.


Re: Йезуити, жигола...
от Iszaard на 22.01.2013 @ 07:46:37
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара. За съжаление това явление е факт и човек трябва да бъде много внимателен, особено ако търси истината.
Колкото до грубостта - и едно време йезуитите са действали много грубо. Не случайно орденът се е наричал "Войни на Христа".
Повод за есето е статия в една от медиите, посветена на наше духовно общество, с включени различни коментари и позиции.

]