Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 605
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 607

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈñòèíàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: shtura_maimunka

Îò â÷åðà âàëè.Âàëè áàâíî, òèõî, ìîíîòîííî, êàêòî â äóøàòà ìó è íàñòðîåíèåòî ìó â ïîñëåäíàòà ãîäèíà.Ìíîãî ìàëêî íåùà ãî ðàäâàõà âå÷å
Îñòàðÿâàøå ëè, èëè áåøå íåùî âðåìåííî, Êàìåí íå çíàåøå.Âñå ñè êàçâàøå, ÷å òðÿáâà äà ñå âçåìå â ðúöå è äà ãëåäà ïî - âåäðî íà ñâåòà îêîëî ñåáå ñè, íî òàêà ñå ïîëó÷àâàøå, ñÿêàø çàòúâàøå â ñîáñòâåíàòà ñè ìåëàíõîëèÿ.
Öÿë äåí íå ñïèðàøå, ñíîâåøå îò îôèñà äî ìàãàçèíà, ñðåùè ñ êëèåíòè, ðàçãîâîðè, ïîðú÷êè, èçîáùî...ðàáîòà.Êîãàòî íàáëèæàâàøå âðåìå äà ñå ïðèáåðå ó äîìà, ìó ñòàâàøå îùå ïî - òúæíî.
Æèâååøå ñàì.Ðàçâåäå ñå ïðåäè èçâåñòíî âðåìå è îùå íå ìîæåøå äà ñâèêíå ñ òàçè ñâîáîäà.Íå îáè÷àøå ñàìîòàòà, òÿ ãî ïðàâåøå íåñèãóðåí.
Âëèçàøå â ìàëêèÿ àïàðòàìåíò, ïðàâåøå ñè äóø, èçêàðâàøå áóòèëêàòà ñ óèñêè è îòâàðÿøå ëàïòîïà.Òîâà ìàé ñå ñëó÷âàøå âå÷å âñÿêà âå÷åð.Èãðàåøå èãðè, ÷åòåøå ñòàòèè, ñëóøàøå ìóçèêà.
Åäíà âå÷åð ðåøè äà ñè íàïðàâè ñòðàíèöà âúâ Ôåéñáóê.Âñè÷êè ïðèÿòåëè è êîëåãè èìàõà òàêèâà è ìó ñå ÷óäåõà, êàê òàêà, òîé îùå íå ñè å íàïðàâèë.
Íàïðàâè ñòðàíèöàòà è ñïðÿ. Çàìèñëè ñå, çà êàêâî ëè ìó å... ïîíå íÿìà äà ñêó÷àå â ñàìîòíèòå ÷àñîâå.Íàïèñà íÿêîëêî æåíñêè, ñëó÷àéíè èìåíà â òúðñà÷êàòà è èì èçïðàòè ïîêàíè çà ïðèÿòåëñòâî.Òå ïúê, âçåõà, ÷å ñå îòçîâàõà è ñòàíàõà ïðèÿòåëè.Ñëåä íÿêîëêî äíè ñè áåøå íàïðàâèë çàêëþ÷åíèå, è íÿêîëêî îò íîâèòå, âèðòóàëíè çàïîçíàíñòâà âå÷å ãè íÿìàøå, îñòàíàõà äâå - òðè.Îñòàíàëèòå… ñåùàøå ñå îò âðåìå íà âðåìå äà ïîãëåäíå â ñòðàíèöèòå èì, ëàéêâàøå òóê - òàì ïî ïîñòîâåòå èì, íàïèñâàøå èì ïî íÿêîÿ äóìà çà ðàçíîîáðàçèå.
Åäíà âå÷åð, ñå ïðèáðà ìíîãî èçìîðåí, ñèïà ñè óèñêè, èçïè ãî è ñëåä òîâà îùå åäíî, è îùå åäíî...áåøå ìó òúæíî, óñåùàøå, ÷å êîëêîòî ïîâå÷å ïèåøå, òîëêîâà ïîâå÷å ãî îáçåìàøå òúãàòà.Ñÿêàø ìîêðà, òåæêà è íåïðèÿòíà ìúãëà ñå âïèâàøå â íåãî, è ñå íàñòàíÿâàøå â ãúðäèòå ìó.
Íÿìàøå ñ êîãî äà ñïîäåëè òàçè ìúêà, òàçè íåîáÿñíèìà òåæåñò â ãúðäèòå.Îòâîðè ëàïòîïà è íåñúçíàòåëíî âëåçå â ñòðàíèöàòà íà åäíàòà æåíà, òÿ áåøå íà ëèíèÿ,.Áåøå õóáàâà, èíòåëèãåíòà - ïîíå ïî ðàçãîâîðèòå, êîèòî âîäèõà äî ñåãà èçãëåæäàøå òàêà., Õàðåñâàøå ÿ, ïðèâëè÷àøå ãî ñèëíî, íî íå áåøå ñâîáîäíà, èìàøå ãîëÿìî ñåìåéñòâî.
Ãîñïîäè, òà òÿ èìàøå íàä ïåòñòîòèí ôåéñáóê ïðèÿòåëè.Ñÿêàø èçðåâíóâà, è è íàïèñà:
"Çäðàâåé! Òè èìàø ñòðàøíî ìíîãî ïðèÿòåëè, à íà ìåí òîâà íå ìè ñå íðàâè.Êîêåòíè÷èø ñ âñè÷êè è ñå äúðæèø ïðåäèçâèêàòåëíî, ïðîâîêèðàø ìúæåòå!Ìàé ñè äîñòà ðàçãëåçåíà è ñè èãðàåø ñ ÷óâñòâàòà íà õîðàòà"
Ìàðèàíà(òàêà ñå êàçâàøå æåíàòà), ïðî÷åòå ñúîáùåíèåòî è ñå ó÷óäè.Çàùî òîçè ÷îâåê è ïèøå òåçè íåùà...Áåøå ñ äîñòà ÷óâñòâèòåëíà äóøà è òîâà ÿ ïîäðàçíè è íàðàíè äî íÿêàêâà ñòåïåí.Õàðåñâàøå òîçè ÷îâåê, íî íå áåøå ñå çàäúëáî÷àâàëà äà ðàçãëåäà ïðîôèëà ìó.Íÿìàøå òîçè íàâèê è íå ìèñëåøå, ÷å âèðòóàëíîòî ïðîñòðàíñòâî å ìÿñòîòî, êúäåòî ìîæå äà ñå ñúçäàäå íîðìàëåí êîíòàêò.Áåøå ðåàëèñòêà è äúðæåøå íà ïðèíöèïèòå ñè.Ðàçìåíèõà ñè íÿêîëêî îñòðè ðåïëèêè è çàòâîðèõà êîìïþòðèòå, âñåêè ñ ìèñëèòå ñè.
Êàìåí ìèñëåøå, ÷å òÿ å êðàñèâà, íî ãîðäà è ðàçãëåçåíà æåíà.Ïðèâëè÷àøå ãî, âúïðåêè, ÷å çíàåøå, ÷å íå å çà íåãî, íå å ÷îâåêà, êîéòî ìó òðÿáâà.À òîëêîâà èñêàøå äà èìà ÷îâåê äî ñåáå ñè...
Ïðåç ñëåäâàùèòå íÿêîëêî äíè, Ìàðèàíà ñúùî íå ïðåñòàíà äà ìèñëè çà íåãî.Âúïðåêè âñè÷êî, òîçè ìúæ áåøå çàâëàäÿë ñúçíàíèåòî è.Ìîæå áè, òÿ ñúùî èìàøå íóæäà îò ëàñêà è îáè÷.Âèíàãè ñè ìå÷òàåøå, çà åäíà òèõà íîù, â ïðåãðúäêàòà íà ëþáèì ÷îâåê.Ñòàâàøå ñàíòèìåíòàëíà, ìîæå áè îò ãîäèíèòå.
Òàçè âå÷åð òÿ ñåäíà è îòâîðè ñòðàíèöàòà ñè.Èìàøå áåëåæêà îò Êàìåí.Íàïèñà ìó „Çäðàâåé!” è òîé âåäíàãà îòãîâîðè, ñÿêàø ÷àêàøå ïðåä êîìïþòúðà..Êàçàõà ñè íÿêîè îáùè, íåñúùåñòâåíè íåùà è Êàìåí îòíîâî çàïî÷íà äà ãîâîðè çà ìíîãîòî è âèðòóàëíè ïðèÿòåëñòâà, ðàçïèòâàøå ÿ çà ñúïðóãà è, çà îòíîøåíèÿòà ìåæäó òÿõ, à òîâà íåÿ ÿ äðàçíåøå.
Ìàðèÿíà óñåùàøå, ÷å âúïðåêè âñè÷êî, òîçè ÷îâåê ÿ ïðèâëè÷à íååñòåñòâåíî ñèëíî.
Òîëêîâà ðàçëè÷íè ÷óâñòâà ÿ îáçåìàõà, ïðè âñè÷êèòå èì äúëãè ðàçãîâîðè, ÷å íå çíàåøå êàê äà ñå äúðæè, íå çíàåøå êàê äà ïîñòúïè.Ñ âñåêè èçìèíàë ÷àñ ãî æåëàåøå íåèìîâåðíî ñèëíî.À òîé, áåøå òâúðäå äèðåêòåí è íåòúðïåëèâ - ”Èñêàø ëè äà äîéäà, ñåãà? Õàéäå äà òå âèäÿ, íàëè ñè ìíîãî ñèëíà…àìà, ìàé ñàìî âúâ âèðòóàëà!? Íå òè ñòèñêà, íàëè?” – ïðåäèçâèêà ÿ òîé, åäíà âå÷åð â ðàçãîâîðà, êîéòî âîäåõà.
Ìàðèàíà ìíîãî ñå ïîäðàçíè, íî çà ñâîÿ èçíåíàäà ìó îòãîâîðè ñ äà.Óñåòè, ñÿêàø õèëÿäè ïåïåðóäè ñå ðàçäâèæèõà â ñòîìàõà è.Èñêàøå ãî, íàèñòèíà ãî èñêàøå…îò êîãà íå áåøå óñåùàëà òîâà…
Íå çàñïà öÿëà íîù.Ñóòðèíòà ñè âçå äóø, ïðèãîòâè ñå è çà÷àêà. 10.15 òåëåôîíúò è çâúííà.
- ×àêàì òå â õîòåë „Îàçèñ” - áåøå Êàìåí.
Îáó ñå, îáëå÷å ïàëòîòî è òðúãíà.Õîòåëà áåøå íà íÿêîëêî ïðåêè îò äîìà è.Íå çíàåøå êàê ñòèãíà äî òàì.
Êà÷è ñå ïî ñòúëáèòå íà âòîðèÿ åòàæ, îãëåäà ñå è âèäÿ ñòàÿ ¹227.×óêíà, è âðàòà ñå îòâîðè.Êàìåí áåøå òîçè, êîéòî òÿ òúðñåøå, çà êîéòî áåøå ìå÷òàëà ïðåç öåëèÿò ñè æèâîò.Âëåçå è…ïîòúíà â áåçêðàÿ.
Öåëóâàõà ñå, õâúðëÿõà äðåõè, îïîçíàâàõà ñå ñ ðúöå, ñ óñòíè, ñ âñÿêà ÷àñò îò òåëàòà ñè.
Íÿìàõà âðåìå äà ìèñëÿò, òî íå ñúùåñòâóâàøå çà òÿõ.Âñåêè ñå íàñëàæäàâàøå íà äðóãèÿ, áåç çàäðúæêè, áåç ñðàì è óãðèçåíèÿ.À òå ãî ÷óâñòâàõà, êàòî íåùî íîðìàëíî, äàæå íå ãî ìèñëåõà, âñè÷êî ñòàâàøå îò ñàìîñåáå ñè, ïúðâè÷íî è åñòåñòâåíî.Áåøå øåìåò, îìàÿ, ìàãèÿ íÿêàêâà.
Íàâúí ñå ñâå÷åðÿâàøå, êîãàòî Ìàðèíà îòâîðè î÷è.Êàìåí ÿ áåøå îáãúðíàë ñ ãîëåìèòå ñè, íåæíè ðúöå è äèøàøå òèõî â óõîòî è.Óñòíèòå ìó ñå ðàçòåãëèõà ëåêî, óñìèõâàøå ñå â ñúíÿ ñè è ïðîøåïíà:
-Òàòÿíà…
Ìàðèàíà çàìðúçíà.Ñïîìíè ñè, ÷å áåøå ãëåäàëà ñòàðè ñíèìêè íà Êàìåí, çàåäíî ñ äåòåòî è áèâøàòà ìó ñúïðóãà.Èìåòî è áåøå Òàòÿíà.
Ñòàíà, îáëå÷å ñå, ïîãëåäíà êúì ëåãëîòî - Êàìåí ñïåøå ñ àíãåëñêà íåâèííîñò.Îòâîðè òèõî âðàòàòà è ñè òðúãíà.
Âúðâåøå ïî òðîòîàðà, è íå óñåùàøå, êàê ïî ëèöåòî è ñå ñòè÷àò ñúëçè, à õîðàòà ÿ çàãëåæäàõà ñúñòðàäàòåëíî.
Ïðèáðà ñå ó äîìà, äåòåòî è îòâîðè âðàòàòà è äâå ìàëêè óñòíè÷êè ïîãàëèõà îùå âëàæíàòà è áóçà.
Áåøå èñòèíàòà!


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 19.01.2013 @ 17:35:01 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   shtura_maimunka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 21:56:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èñòèíàòà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èñòèíàòà
îò zaltia íà 21.01.2013 @ 19:02:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîëêî õóáàâî ùåøå äà å àêî Ìàðèàíà ñå êàçâàøå Òàòÿíà...
À ïðåäñòàâÿø ëè ñè êàê ëèðè÷åñêèÿò â òÿõ ñ íàñëàäà ïðîøåïâà íà æåíà ñè Ìàðèàíà...
Åõà...çàòîâà íàé äîáðå å...ëþáîâíèöèòå...ñ åäíàêâè /íà ïîëîâèíêèòå/ èìåíà!!!
Ïîçäðàâè Âàëÿ!!!


Re: Èñòèíàòà
îò mamontovo_dyrvo íà 20.01.2013 @ 07:43:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìèèèè! Õóáàâ ðàçêàç! Âñå åäíî ñ ìåí ñå ñëó÷è. Òúãàòà å âðåìåííà, àç ñè ìèñëÿ, ÷å ñå ñëó÷âàò òàêèâà íåùà-äîêàòî ñå îïîçíàÿò õîðàòà. Ìèñëÿ, ÷å ùå ñå ñðåùíàò ïàê. Ñòðàñò íå ãàñíå ëåñíî...


Re: Èñòèíàòà
îò lordly (lordly@mail.bg) íà 19.01.2013 @ 21:01:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òóê å äðóãà Ùóðàòà!!!


Re: Èñòèíàòà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 19.01.2013 @ 20:00:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç Âàëêà, äîêîñâàø äóøàòà !
()


Re: Èñòèíàòà
îò mariq-desislava íà 19.01.2013 @ 18:29:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áîëåçíåíà èñòîðèÿ, íî ïúê çà ñìåòêà íà òîâà ïîâå÷å îò ðåàëèñòè÷íà, ïîíå ãåðîèòå ñà èçæèâåëè çà ìúíè÷êî ìå÷òàíè íåùà. Çíàåõ ñè àç, ÷å ñúì ïîñòúïèëà ïðàâèëíî, êîãàòî ñå èçòðèõ îò Ôåéñà ïðåäè ãîäèíà.:)))