Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 1
Всичко: 870

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДецата за ужаси
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

Следобедното слънце издължи сенките на сградите наоколо. И от там сякаш изпълзя прохлада, която бавно и все по-настойчиво започна да надделява над жегата. Хората до преди малко крачеха лениво по тротоарите, но уловиха и промяната. Ускориха крачки, изправиха телата. Дори автомобилите сякаш усетиха първия хлад, щом гумите им зажужиха по-енергично върху нагорещения асфалт.
Един човек упорито искаше да остане безразличен към тия промени, зает изглежда със себе си. Отпиваше нарядко глътки от второто уиски, седнал или по-скоро потънал в плетенето столче пред бара. Не забелязваше, как първоначално сложените в чашата бучки лед, отдавна ги няма. Казваше се тая особа Пол Ричмън, а първи научиха името му тук шерифът и сержант Брадърс. Беше специален агент от ФБР към Отдела за борба с наркотиците, а шефовете си наумиха, че работата е от неговата област. Докато той още след първите срещи с местните разбра главното, разминаването. Сега остава да убеди и прекия началник в това, преди да получи разрешение и се качи на самолета за обратно. Трябва само да подготви аргументацията по-добре. За местните граждани такава не трябваше. И без капка наблюдателност щяха да разпознаят, че не е тукашен.
Ричмън не за пръв път изпадаше в подобна ситуация по време на службата, затова предпочете сега да се забавлява с битови подробности. Ето, лекият пушек, който излиза от ауспуха на таксито отсреща, не търси автомобилен специалист. За да каже на околните, че нещо в двигателя му не е съвсем наред. По същия тротоар трябва да мине за да се прибере у дома и госпожа Сюзън Брукс. Съпругата на отвлечения доктор и преподавател в местния университет, заради когото беше дошел чак от Ню Йорк. И първата нелогичност побърза да цъфне като неуместно петно върху популярен пейзаж. Жената ползваше обществения транспорт за да ходи на работа, вместо да разполага с личен автомобил. Което повече прилягаше на нейното обществено и социално положение. Дребен факт наистина, но и той се натискаше да бъде изяснен.
Ето я най-сетне и госпожа Брукс. Върви по тротоара, преметнала е през рамо дамската чанта и носи в нея най-свястното предположение, прибира се в къщи. Онова, което се роди в главата на агента от ФБР и то беше от логичните. Само дето нямаше пред кого и как да бъде споделено. Които са отвлекли професора, сигурно вече са разбрали грешката си, трябвало е да направят обратното. На подобно разсъждение, прекият му началник щеше веднага да каже "Гадняр. Давай нататък". И няма да отдели повече внимание нито върху емоционалната, нито на фактическата страна. Сякаш вече и той е съгласен с него, щом не стана веднага от стола. Срещите с непознат на улицата, не са измежду предразполагащите към разговор, който смяташе да проведе след малко. С оглед на ситуацията, никак не е изключено, някой извън кадъра да се интересува именно от детайлите. Къщата на професора не предлага удобства за наблюдение, а сега не забеляза опашка след кръшната походка. Може да се довери на автомобила след малко. Извършващите тъмни работи в града, едва ли не знаят, че леката кола е на местното полицейско управление. Правдоподобно изглежда при събитията , които се завъртяха около нейния дом и семейство, неговите служители да разговарят с госпожа Сюзън Брукс.

Цветко Маринов


Публикувано от Administrator на 11.01.2013 @ 15:04:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:11:13 часа

добави твой текст
"Децата за ужаси" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.