Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 726
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 729

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍå
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: Marvin

Ìðàêúò ñå ëåïè ïî çåíèöèòå.. Íå ìîæå äà ñè ïîåìå äúõ… Íåùî ñå å ñëó÷èëî!… Íåùî íåî÷àêâàíî!!!., äàëå÷íî!?!.., áîëåçíåíî!!…, óáèâàùî!…., ñìðàçÿâàùî!….., ðàçêúñâàùî…., îáåçñìèñëÿùî è… áÿëî. Íåùî êðàñèâî, ðåâÿùî, ïîìèòàùî, îáåçëè÷àâàùî, çàëè÷àâàùî, ïðå÷èñòâàùî, ïðå÷óïâàùî, çàòðóïâàùî è… òèõî…
Ìðàêúò ñå ëåïè ïî çåíèöèòå.. Íå ìîæå äà ñè ïîåìå äúõ… Íåùî ñå å ñëó÷èëî!… Íåùî íåî÷àêâàíî!!!., äàëå÷íî!?!.., áîëåçíåíî!!…, óáèâàùî!…., ñìðàçÿâàùî!….., ðàçêúñâàùî…., îáåçñìèñëÿùî è… áÿëî. Íåùî êðàñèâî, ðåâÿùî, ïîìèòàùî, îáåçëè÷àâàùî, çàëè÷àâàùî, ïðå÷èñòâàùî, ïðå÷óïâàùî, çàòðóïâàùî è… òèõî…
Òÿëîòî ìó å íÿêàê ñòðàííî èçêúë÷åíî, íååñòåñòâåíî, ïðåãúíàòî è ñàìîòíî.
Íå ìîæå äà ñè ïîåìå äúõ!… íî òîâà íÿìà çíà÷åíèå….
Ïòèöèòå îòíîâî ñà òóê - ãîëåìèòå õèùíè, ÷åðíè ïòèöè ñ òåõíèòå ìàçíè, ìåòàëè÷åñêè, îñòðè ïåðà. Ïðèáëèæàâàò ñå, çàáèâàò êëþíîâåòå ñè â î÷èòå ìó, è ïîñëå ñå îòäðúïâàò îòíîâî. È ìúë÷àò!...
Òèøèíà.
Ìèã ãðîáúò å íà Âå÷íîñòòà!
Çàñòàíàëè ñà ïðåä íåãî â ïëúòíà ïóëñèðàùà, îòðîâíà ñòåíà, ïðåïëåòåíè åäíà â äðóãà, ñëåòè åäíà â äðóãà êàòî íåâúçìîæíî ñãúíàòè, ïðè÷èíÿâàùè ñìúðò îðèãàìè. Ñ âñåêè óäàð íà ñúðöåòî ìó åäíà îò òÿõ ñå îòêúñâà, ïðèáëèæàâà ñå, çàáèâà êëþí â î÷èòå ìó è ñå îòäðúïâà. Ïðåç òîâà âðåìå ìÿñòîòî é â ñòåíàòà çåå â ïóëñèðàùî-âëóäÿâàùî ðîçîâî íà ïðÿñíî îäðàíà êîæà.
Òèøèíà è ñìúðò.
Çúáè!!!…?
Ñúçíàíèåòî ìó ñå îïèòâà äà óáèå ñîáñòâåíèòå ñè îòðàæåíèÿ, ìåæäó êîèòî ñå ëóòà çàãóáåíî è èçïàäíàëî â ïàíèêà. Âúëíè îò íåðåàëíîñò ãî çàëèâàò è ïîìèòàò óñåùàíèÿòà, çàìåíÿéêè ãè ñúñ ñïîìåíè. È òîé íå ÷óâñòâà, à ñè ñïîìíÿ åõîòî íà ñïîìåíà.
Äúæä… è òàíöóâàùè â äúæäà ôèãóðè.
Òèøèíàòà å Ñìèñúëúò.
Ïðîïàñòè îò òèøèíà è âèñÿùè íàä òÿõ ìîñòîâå îò ìúë÷àíèå.
Íå óñåùà ñåáå ñè. Ìèñëèòå ñà èç÷åçíàëè. Îñòàíàëî å ñàìî åäíî èçïðàçíåíî îò ñúäúðæàíèå ñúçíàíèå. Ïðàçíî, êðàñèâî è èçïúëíåíî ñ îáåùàíèå çà ñìèñúë.
È ïòèöèòå….
Åòî ãè îòíîâî è îòíîâî. Èñêàò íåùî îò íåãî. Êàêâî?!… Àç íÿìàì íèùî! Íèùî! Ñàìî ìúë÷àíèå!.. È åäíî íåñáúäíàëî ñå îáåùàíèå….
Ñìúðòòà ÷åðòàå èìåòî ñè ïî äëàíèòå ìó.
Êàê ñå êàçâàì?… Íå çíàÿ… À èñêàì ëè äà çíàì?… Íå çíàÿ è òîâà…
Òîé å ìèã. Õàîñ îò ïðåïëåòåíè ìèãîâå – ãðîáèùå, ïóñòîòà, çàáðàâà, ëåä, ïîëå îò çàìðúçíàëè êðúñòîâå-ìèãîâå, ïîä êîèòî ëåæè çàáðàâåíî âðåìåòî.
Âå÷íîñò…
Ïòèöèòå. Ñïóñêàò ñå, çàáèâàò êëþíîâåòå ñè, îòêúñâàò ïàð÷å îò íåãî, è ãî óáèâàò, ïî ìàëêî, èçòðèâàò ãî, èçëè÷àâàò ãî îò ñúùåñòâóâàíå, îáåçñìèñëÿò ãî, çàìåíÿò ãî ñ ïóñòîòà, êðàñèâà ïóñòîòà, îò êîÿòî ùå èçðàñòå Âå÷íîñò.
Ïðàçíè êîðèäîðè îò ñèíüî â êîèòî ñå ëóòà, áÿãàéêè îò íåùî, êîåòî ñàì íå çíàå êàêâî å. Ìîæå áè å ñïîìåíà çà Ñìèñúëà, íî Îòðîâåí îò òèøèíàòà, òîé áÿãà áåç äà çíàå çàùî.
Íåçíàíèåòî å òàêà êðàñèâî, à áÿãñòâîòî òàêà îò÷àÿíî. Èìà íÿêàêâà çàáðàíåíà êðàñîòà â çàáðàâàòà. Îïèâàùà, áåç÷óâñòâåíà, ñïàñÿâàùà, ïðåäëàãàùà ïîêîé, ðàçòóõà è áåçñìèñëèå. Òèøèíàòà íà çàáðàâàòà è âå÷íîñòòà íà óëîâåíèòå â ïåñú÷èíêèòå ìèãîâå.
Ïÿñúêúò ñúçäàâà âðåìåòî, â ëþáîâíà èãðà ñ ãðàâèòàöèÿòà. Áåç äà ãî îñúçíàâà – òîé îáè÷à! Îáè÷à èñòèíñêè, áåç äà èñêà íèùî â çàìÿíà - ïëúçãà ñå ïî èçâèòîòî ñòúêëî, äîêîñâà ñ îò÷àÿíèå, ñåáåîòðèöàíèå, óìèëåíèå, íåæíîñò, çàáðàâà, îïèÿíåíèå,…
çàâèõðÿ ñå…,
è ñúçäàâà Âðåìåòî.
Âðåìåòî íå ñúùåñòâóâà, ñúùåñòâóâà åäèíñòâåíî ëþáîâòà íà ïÿñúêà.
Íå ïîìíÿ, íå ïîìíÿ!
Èñêàì ëè äà ñè ñïîìíÿ?…. Íå çíàì….
È íå èñêà. Áÿëîòî ãî å ïîãúëíàëî, òîé ñå å ñëÿë ñ íåãî. Âêàìåíèë ñå å â ìèã. Îñòàíàëè ñà ñàìî áåçêðàéíèòå êîðèäîðè îò ñèíüî…
Ïòèöèòå èäâàò è ñè îòèâàò è âñÿêà îòíàñÿ ïî ïàð÷å îò íåãî. Ñêîðî ùå èç÷åçíå. Ùå îñòàíå ñàìî ñÿíêàòà ìó – èçêúë÷åíà è íÿìà. È íÿìà äà èìà âúïðîñè, ñàìî åäèí îòãîâîð. Îòãîâîðúò. Åäèíñòâåíèÿò âúçìîæåí.
“ÍÅ”






Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 03.11.2004 @ 10:50:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   Marvin

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 09:56:20 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íå" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íå
îò TriUshi íà 03.11.2004 @ 10:59:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ìè ïðèïîìíè "Åñåíòà Íà Ïàòðèàðõà"
Åêñòðà!

È êîé êîé å êàòî âúïðîñ è îòãîâîð.